Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δε ξέρω ποιος είναι ο πλοίαρχος του Αίολος ΙΙ!!! Αλλά φάνηκε αμέσως η φυγή του καπτα Διαμαντή Παπαγεωργιου!! Από την ώρα που γύρισε μέχρι να ρίξει τους καταπέλτες πέρασαν γύρω στα 10-15 λεπτά!!! Παρατηρώντας τη μανούβρα του (στροφή αριστερά και ανάποδα) σε αντίθεση με το Διαμαντή που έκανε δεξιά στροφή και εκμεταλλευόταν τη γωνία που δένει το βαπόρι!!! Αλλά είχε και δυο απρόοπτα στα πρώτο του ταξίδι!! Στο λιμάνι του Πειραιά ένα κάβος πιάστηκε μεταξύ των πέδιλων του δεξιού καταπέλτη τρέχανε να αλλάξουν κάβο στη διάρκεια της πρόσδεσης!! Αλλά και κάποιο άλλο τεχνικό θέμα που δε μπορώ να τα αναφέρω δημόσια!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Χθες παραλίγο να είχαμε ατύχημα μεταξύ Νεφέλη και Αίολος ΙΙ!!! Ενώ έκανε ανάποδα τα Αίολος ΙΙ, δεν χώραγε στο πλάτος η θέση του γιατί το Νεφέλη είχε ξωκειλει προς τα δεξιά, αφού το πήραν χαμπάρι κάνει λίγο αριστερά το Νεφέλη με το Bow thrust, αλλά στη συνέχεια το ξανάφερνε κατά πάνω του Αίολου!! Στις βαρδιολες είχαν φτάσει σε σημείο οι καπεταναίοι να χαιρετιούνται μεταξύ τους!!

Link to comment
Share on other sites

Κατάπολα πάει το Αίολος ΙΙ κάθε Δευτέρα κι αναχωρεί από Μύκονο στις 15:45 αντί 12:45.

Λοιπόν οι πολυπόθητες εντυπώσεις: Το πλοίο εσωτερικά είναι ακριβώς όπως το ξέραμε. Δεν έχει αλλαχτεί τίποτα. Από κει και πέρα με ώρα άφιξης στη Μύκονο 11:15, δεν υπήρξε ούτε μία μέρα που να έφτασε πριν τις 11:40 με αποκορύφωμα την ημέρα που ταξίδεψε ο πατέρας μου κι έφτασε στις 12:30 :eek::confused:B) Από κόσμο ήταν το μόνο που έβρισκες θέσεις για να ταξιδέψεις. Τέλος να πω κι εγώ πως όσες φορές παρακολούθησα τα ρεμέτζα, έκανε όντως αρκετή ώρα για να δέσει.

Link to comment
Share on other sites

Και χθες καθυστέρησε αρκετά στο ρεμετζο σε σημείο που μου δημιουργεί απορίες!! Ενώ είχε δώσει ένα κάβο και ήταν ίσιο το βαπόρι, δηλαδή και με μόνο το κάβο έφτανε να ρίξει τους καταπέλτες ή με καμία «τζετια»!!! Έδωσε και άλλους 2 κάβους, μετά έκανε τα κόλπα με τα τζετ και μετά έριξε καταπέλτες!! Εγώ θυμάμαι όταν έδενε ο καπτα Διαμαντής έβγαιναν πάντα πάνω στο ντόκο ενώ φέτος ούτε για δείγμα!!!

Να σημειώσω ότι τα Κουφονησια και τα Καταπολα έχουν πολύ κίνηση το καλοκαίρι!! Εγώ θυμάμαι τα καλοκαίρια μέση διακίνηση σε ένα δρομολόγια Αμοργό και Κουφονησια με το Παναγία Εκατονταπυλιανή το 2001 ήταν 600 επιβάτες!!!!

Τα Κουφονησια το καλοκαίρι λέγονται αλλιώς ΜΙΚΡΗ ΜΥΚΟΝΟΣ!!

Link to comment
Share on other sites

Μήπως είδε κανείς τι ώρα ήρθε χθες το Αίολος ΙΙ γιατί 17:50 δεν είχε έρθει και δε φαινόταν πουθενά στη μπούκα του λιμανιού!! Να σημειώσω ότι εκείνη την ώρα μπήκε το Λισσος που μέχρι να γυρίσει, το Αίολος ΙΙ και να ήταν απέξω θα έμπαινε κατά τις 18:15 το νωρίτερο!! Σαν να ψιλό αργεί το βαποράκι!! Οικονομία στα πετρέλαια η άλλο πρόβλημα!!

Link to comment
Share on other sites

Εχει προγραμματισμένα δρομολόγια μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Μετά...ραντεβού τον Ιούνιο... Οσο για σήμερα, μάλλον θα ταξίδευε μόνον το πλήρωμα...

Link to comment
Share on other sites

Τι συντήρηση!!! Πριν δέκα πέντε μέρες ξεκίνησε δρομολόγια!!!!!! Να δεις που θα σου πετάξουν μια δήθεν βλάβη για να μη καίνε πετρέλαια τζάμπα μέσα στο Μάιο, για να το ξαναδούμε τον Ιούνιο!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πολύ ταξίδεψε ο ΑΙΟΛΟΣ ΙΙ!!! :mad::mad: Μου φαίνεται ότι από χθες σταμάτησε!! Είναι τα νέα μέτρα του Α. Βεντουρη!!! :mad: Δηλαδή θα ταξιδεύουν μόνο σε περιόδους αιχμής!!! :mad: Δηλαδή κατά σαν τα HighSpeed!!! Σοβαρά τώρα είναι να κάνει δεξαμενισμό και αυτό!! Μου φαίνεται θα πάρει σειρά μετά το ΚΕΝΤΕΡΗ για Ελευσίνα!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Χθες είδα στο Λαύριο κάποια κινητικότητα στον Αίολο Εξπρές ΙΙ!! Είδα να έχουν κατεβάσει ένα καταπέλτη (δεξιό), είχαν μόνο το δεξιό των επιβατών αλλά είδα και φώτα μέσα, όποτε είχαν ανάψει κάποια γεννήτρια.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Την πρώτη του χρονιά πήγαινε και Πάρο Νάξο ο Αίολος ο ΙΙ. Ενδεικτικά να σου θυμήσω το ατύχημα με τον άτυχο λιμενεργάτη που σκοτώθηκε στην Πάρο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ολα τα ταχυπλοα επιβατικα απο το 2003 ειναι υποχρεωμενα να εχουν AIS και VDR.

Και η εκπληξη ειναι οτι μαλλον θα δρομολογηθουν και οι 3 Αιολοι τελικα φετος. Το Αιολος Εξπρες ΙΙ σε απογευματινα δρομολογια σε γραμμη που η ΝΕΛ δεν εχει ξαναπατησει κανονικα... Μονο εκτακτα :D :D

Link to comment
Share on other sites

Και για να συνεχίσω την Αιολιάδα:D , θα σας πω τι άκουσε το μεγάλο μου αυτί σήμερις στην αγορά στο Λαύριο!;)

Ο Αίολος ΙΙ μετακινήθηκε στον Πειραιά για να αδειάσει η θέση στο Λαύριο για την Θαλασσινή και δεν πρόκειται να ταξιδέψει φέτος...το ίδιο και ο Αίολος Ι, ο οποίος όμως θα παραμείνει στο Λαύριο αφού δεν εμποδίζει.

Αυτά ισχύουν σήμερις...για αύριο έχει ο Θεός!:P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Φρέσκα νέα!!!Διαλέχτε!!!Λοιπόν σύμφωνα με σημερινά νέα αποφασίστηκε να μην τολμήσουν την δρομολόγηση του πλοίου όχι μόνο για τισ Δυτ.Κυκλάδες αλλά πουθενά για φέτος.Και του χρόνου με υγεία! Ίσως και γι αυτό δεν υπήρξε καμία διαφήμιση πουθενά μέχρι τώρα.Βέβαια πάντα σύμφωνα με τα σημερινά φρέσκα νέα.Για αύριο έχει ο Θεός που λέει και ο Νηρέας

Link to comment
Share on other sites

Φιλε LEFTERIS68 το εχω πει και γω απο τις 8 Ιουνιου εδω αλλα κανενας δε μου εδωσε σημασια. Το ανεφερε και παραπανω ο George αλλα παλι κανενας δεν εδωσε σημασια. Ελπιζω τωρα που το εβαλες εσυ να το δουνε και οι υπολοιποι επιτελους οτι φετος το βαπορι ΔΕΝ θα ταξιδεψει

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί έφεραν το βαπόρι στον Πειραία το 'σουλούπωσαν' (βαψίματα κλπ.) και τώρα λένε οτι δεν θα πάει πουθενά ??? Τόσα έξοδα γιατί ? Πως θα το αιτιολογήσουν ?

Link to comment
Share on other sites

Ο Αίολος ΙΙ μετακινήθηκε στον Πειραιά για να αδειάσει η θέση στο Λαύριο για την Θαλασσινή και δεν πρόκειται να ταξιδέψει φέτος...το ίδιο και ο Αίολος Ι, ο οποίος όμως θα παραμείνει στο Λαύριο αφού δεν εμποδίζει.

Μας εχει απαντησει ο νηρεας εδω και μερες αλλα προφανως πιστεψαμε στο θαυμα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Από τη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, με αφορμή το ΣΑΣ

Επίσης ο κ. Αγαπητός ανακοίνωσε ότι το «Αίολος Εξπρές ΙΙ» δεν θα κάνει τελικά τα δρομολόγια για Δυτικές Κυκλάδες καθώς όπως δηλώθηκε το πλοίο δεν είναι έτοιμο. Ο κατασκευαστής δεν τήρησε τις διαβεβαιώσεις που έδωσε είπε ο κ. Αγαπητός.

Θα ήταν καλό να μας πει , ποιος κατασκευαστής δε τήρησε τις διαβεβαιώσεις:D Και τι διαβεβαιώσεις:P

Γιατί κατασκευαστής του πλοίου είναι η Alstom!!! Άμα εννοούν τη Pielstick (κατασκευάστρια μηχανών), τι σχέση έχει η Pielstick αφού μόνοι τους θα κάνανε την επισκευή!! Έτσι και αλλιώς είναι στα δικαστήρια, λέτε να τους βοήθαγαν και στην επισκευή!! Να πάνε να τους βοηθήσει MTU:cool:

Το βαπόρι άμα δεν το είχε πειράξει η ΝΕΛ κατά τη διάρκεια της ακινησίας, πιστεύω ότι με 15-20 ημέρες δουλειας θα ήταν πανέτοιμο!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...