Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 532
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...

  

On 10/23/2020 at 1:02 PM, mpal21 said:

 

4 hours ago, Nick the Greek said:

Έχεις απόλυτο δίκιο. Και έχει μεταφερθεί η πλοιοκτησία στην ANEN Holdings.

Από το 2020 ανήκει στην ΑΝΕΝ, που είχε αγοράσει το Θεόφιλος και το Μυτιλήνη.

Link to comment
Share on other sites

Έχει γίνει μεταβολή όμως ενδοεταιρικά. Πήγε από την Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Νότου ΑΕ που εμφανιζόταν σαν πλοιοκτήτης, στην ANEN Holdings. ΑΝΕΝ ιδιοκτησία, άλλαξε εταιρεία κάτω από την ομπρέλα της ΑΝΕΝ όμως.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ειμαστε στο καλοκαιρι του 2002 και βλεπουμε το ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ να μανουβραρει σε καποιο Κυκλαδιτικο νησι.Στο πλαι υπαρχει η διαφημιση της Telestet, ενα σινιαλο με το οποιο δεν το εχουμε στην gallery.Αν δεν απατωμαι τη συγκεκριμενη διαφημιση την κρατησε για ενα χρονο μονο .

Νοσταλγικη εικονα ,απο τα πρωτα ομορφα χρονια του πλοιου.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Χωρις αυτο να σημαινει απαραιτητα κατι καλο ή κακο,να πουμε οτι στην προσφατη γενικη συνελευση της ΑΝΕΝ ανακοινωθηκε απο τη διοικηση της εταιρειας οτι το ταχυπλοο μετα την πωληση των Θεοφιλος και Μυτιληνη ειναι πλεον ελευθερο βαρων καθως με τα χρηματα που ελαβε η εταιρεια εξοφληθηκαν οι πιστωτες του.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό (με τους 1400 επιβάτες που έχει δυνατότητα να βάλει μέσα με μικρές τροποποιήσεις) σε λίγα χρόνια θα είναι περιζήτητο με την άνοδο που έχουν πολλά δρομολόγια η/και τις άγονες που βγαίνουν. Αν δεν έχει βάρη δεν υπάρχει λόγος να μην ταξιδέψει, αυτά περί κατανάλωσης και επισκευής είναι κουβέντες που επαναλαμβάνονται ετσι σαν καραμέλες χωρίς να περνά η σκέψη ότι τα πράγματα αλλάζουν (το 2010 το ενδοκυκλαδικο πχ ήταν λίγα πράγματα, το μπαμ ξεκίνησε 6-7 χρόνια τώρα)..... 

Κι ας έχει παροπλισμένο 10 χρόνια από το καλοκαίρι του '11 που έκανε Ηγουμενίτσα Ιταλία, τι με αυτό? Και το (με πολύ λιγότερες προοπτικές) Αλκυόνη με ίδια χρονια παροπλισμού επισκευαστηκε, και το Τέρα τζετ, και το Αλ Χούντα Ι και αλλα. Ούτε σάπιο είναι ούτε έχει τίποτα σπασμένες μηχανές η τίποτα απαγορευτικό για την ενεργοποίηση.... 

Η αγορά των ταχυπλόων στην Ελλάδα είναι ώριμη και έχει προοπτικές σήμερα, το 2000 ήταν πριν την εποχή τους αυτά τα πλοία....

Επίσης το εν λόγω έχει ύφαλα από χάλυβα, οπότε είναι πολύ καλύτερα από αλλά παροπλισμένα ταχύπλοα όσον αφορά οξείδωση κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Έχουμε. Μιλούσαμε τις προάλλες και μου είπε να πω στους Shipfriends: "Χαιρετίσματα στις φασκομηλιές"  😀

 

Πέρα από την πλάκα δε χρειάζεται να κάνουμε ερωτήσεις τύπου ακριτικών τραγουδιών, όποιος γνωρίζει και θέλει, θα μοιραστεί τα όποια νέα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μιας και απο οτι φαινεται η επομενη φορα που θα το δουμε να ταξιδευει ειναι προς το διαλυτηριο ,ας το απολαυσουμε, εν πλω, λιγο εξω απο το λιμανι του Πειραια

Ειμαστε στο καλοκαιρι του 2008 και το πλοιο κανει δρομολογια προς την Παρο-Ναξο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...