Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

@JTEDimandix δεν ειναι ιδια περιπτωση το tera. η εταιρια του το ειχε δεσει, οπως και τα αδελφα του λογω καταναλωσης και κοστους λειτουργιας. δεν εδεσε λογω χρεων. ασε που τοτε ηταν κρατικη εταιρια η tirrenia.

@gtogias δεν ειναι απαραιτητο να εχει κλεισει μια εταιρια για να χρωστα ενα πλοιο στο ΝΑΤ. 

η ΝΕΛ ηταν μια ειδικη περιπτωση, γιατι το σχεδιο διασωσης/υπαγωγης στο πτωχευτικο δικαιο ειχε πολλες υποσημειωσεις. δεν θυμαμαι τι προεβλεπε για τις οφειλες της εταιριας στο ΝΑΤ)

εν πασει περιπτωσει, ξερει καποιος τι βαρη εχει πανω του το πλοιο αυτη τη στιγμη, μετα τους πλειστηριασμους;

υπαρχουν βαρη απο το ΝΑΤ, η ΑΝΕΝ πληρωνει ΟΛΠ; 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 483
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δίκιο έχεις Περήφανε Ιόνιε. Το έγραψα λάθος. Ήθελα να πω ότι μεσολάβησαν πολλά από την ώρα που έδεσε το πλοίο ως που έκλεισε το μαγαζί, με ενδιάμεσες "διασώσεις", κλπ. Για το συγκεκριμένο δεν είχα ακούσει πότε για οφειλές, σε αντίθεση με τα συμβατικά. Γνωρίζουμε όμως ότι κάπως πληρώθηκαν πληρώματα (εν μέρει) και εισφορές, έμειναν μόνο οι εργαζόμενοι στο γραφείο απλήρωτοι. Γι' αυτό δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο χρωστά ΝΑΤ αυτό και το αδελφό του.

 

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, JTEDimandix said:

Και το TeraJet που ήταν άλλα τόσα χρόνια παροπλισμένο,

Άλλο ο Ηλιόπουλος και αλλα χρόνια τοτε. Τώρα με τον κορωνοιο είναι πολυ δυσκολο να αναστηθεί ένα προβληματικο και κοστοβορο πλοιο με 10 χρόνια παροπλισμου και μια εταιρεία άγνωστη (να πεις είναι Seajets ξέρει τι κανει και πως να διαχειριστεί) 

Edited by proud_ionian
Link to post
Share on other sites

Νομίζω αυτή η συζήτηση δεν οδηγεί πουθενά. Το πλοίο το έχουμε δει και άλλη φορά να δηλώνεται σε γραμμή χωρίς βέβαια αυτό το εγχείρημα να πραγματοποιείται. Αυτό θα γίνει και τώρα. 

Link to post
Share on other sites

Το πλοίο μπορεί να αναστηθεί αρκεί να υπάρχει η τεχνική κατάρτιση στην εταιρεία και το ρευστό.. Το θέμα είναι αν μπορεί να βγάλει αυτά τα λεφτά πίσω η απλά να είχαμε να λέγαμε. 

Link to post
Share on other sites
On 2/13/2021 at 7:40 PM, proud_ionian said:

εν πασει περιπτωσει, ξερει καποιος τι βαρη εχει πανω του το πλοιο αυτη τη στιγμη, μετα τους πλειστηριασμους;

υπαρχουν βαρη απο το ΝΑΤ, η ΑΝΕΝ πληρωνει ΟΛΠ; 

Αν θυμαμαι καλα,απο αυτα που διαβαζαμε τοτε σε ΜΜΕ και συζητουσαμε και εδω,οφειλες στο ΝΑΤ ειχαν μονο συμβατικα πλοια της ΝΕΛ(και συγκεκριμενα αυτα που ταξιδευαν στα τελευταια της).Τα ταχυπλοα κουβαλουσαν φεσια Πειραιως,Μιλενιουμ κλπ.

Link to post
Share on other sites

Σε συνέχεία της ανάρτησης του MILTIADIS είχα ακούσει-και δεί😉- πριν κάποια χρόνια οτι προσπαθούσαν να πάρουν οτι βάρη είχαν το Ι & το ΙΙ και να τα ''ρίξουν'' σε συμβατικά της ΝΕΛ για να μπορέσουν να κινήσουν κάποιες διαδικασίες ευκολότερα.Αυτό όμως είχε γίνει πριν αρκετό διάστημα.

Link to post
Share on other sites

Τόσα χρόνια που έχει να συντηρηθεί , τα ύφαλα του που είναι από χάλυβα θα έχουν το κακό τους χάλι....

Η ΑΝΕΝ δεν νομίζω να το δρομολογήσει πουθενά και λογικά θα καταλήξει απέναντι στα μεμέτια ☹️

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
On 2/9/2021 at 2:00 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Αίολος Κεντερης Ι φαίνεται ότι έχει αλλάξει το όνομα του σε Άνεμος με ίδιο νηολόγιο (Μυτιλήνης 37)

 

Το έχει δεί κανείς από κοντά έτσι ώστε να επιβεβαιώσει ή όχι τη μετονομασία? Εγώ ακόμη το βλέπω σαν Αίολος Κεντέρης 1.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...