Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 532
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

13 hours ago, gtogias said:

Με την προϋπόθεση ότι θα λήξει η απεργία των συμβολαιογράφων.

Και η απεργία να σταματήσει, υπάρχουν ακόμα εκκρεμότητες σχετικά με τη διαδικασία των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών.

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται ότι η απεργία των συμβολαιογράφων σταματάει από αύριο. Όποτε ισως να προχωρήσει ο ηλεκτρονικός πλειστηριασμός του Αίολος Κεντερης Ι. O Polmyt ανάφερε ότι η Golden Star Ferries ενδιαφέρεται για το Αίολος Κεντερης Ι

1 hour ago, polmyt said:

Ακουστηκε παντως ότι ισως κινηθεί για το ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ.

Δεν ξερω ποσο εχει βαση το παραπανω αλλα αν είναι να επεκταθεί και σε άλλες γραμμες,γιατι όχι;

Βέβαια δεν είναι η μονή εταιρεία που ενδιαφέρεται από την Ελλάδα (σίγουρα έχει δείξει ενδιαφέρον και η Seajets)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αυτό το πλοίο που είναι παρατημένο εδώ και 6 χρόνια, έχει φτάσει αισίως τα 18 έτη ηλικίας, δεν έχει στεριώσει πουθενά σε γραμμή και δεν έχει καταστεί ποτέ κερδοφόρο εις το διηνεκές, είναι μήλον της έριδος? Μου φαίνεται οξύμωρο. Αναρωτιέμαι αν κάποιος που ξέρει περισσότερα σχετικά με το σκεπτικό των εταιρειών που ενδιαφέρονται, μπορεί να μας διαφωτίσει λιγάκι. 

Link to comment
Share on other sites

On 11/13/2017 at 12:19 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Αίολος Κεντερης Ι βγαίνει σε πλειστηριασμό για 4.500.000€ στις 6 Δεκεμβρίου 2017 και ώρα από 10.00μμ έως ώρα 14.00μμ, για χρέη προς την Τράπεζα Πειραιώς και το ναυπηγείο Σαλαμίνας. H σχετικά χαμηλή τιμή για το Αίολος Κέντερης Ι, μάλλον θα φέρει ενδιαφέρομενους στο πληστηριασμο του πλοίου. Να δούμε εαν θα πραγματοποιηθεί κανονικά ή θα πάρει αναβολή η διαδικασία!!!

Πάει για 10 Ιανουαρίου με πρώτη τιμή τα 6,5 εκ.

Link to comment
Share on other sites

 Να επισυνάψω το αρχείο της απόφασης για να μην το ψάχνουν άλλοι shipfriends!!! Βέβαια γράφει και κάποια λανθασμένα στοιχεία, ως προς το τύπο των κύριων μηχανών!! Αναφέρει ότι έχει 4 SEMT PIELSTICK TYPE 10 P46 BV STC ενώ ο σωστός τύπος είναι 4 SEMT PIELSTICK TYPE 20 PΑ6 BV STC.

Τα σημαντικότερα σημεία της απόφασης είναι τα κάτωθι:

Quote

Σύμφωνα με το ναυτιλιακό και τεχνικό τμήμα της ανακόπτουσας που εκτίμησε το κόστος συντήρησης του ανωτέρω πλοίου τον Οκτώβριο του 2017, αυτό ανέρχεται σε 1.011.040 ευρώ. Συγκεκριμένα, το ναυτιλιακό και τεχνικό τμήμα της ανακόπτουσας εκτιμά ότι ως προς τη συντήρηση των μηχανών απαιτείται δαπάνη ποσού 299.300 ευρώ, ως προς το δεξαμενισμό του απαιτείται δαπάνη 266.800 ευρώ, ως προς τα σωστικά απαιτείται δαπάνη 241.540 ευρώ, ως προς τις λαμαρίνες και τις σωληνώσεις απαιτείται δαπάνη 20.800 ευρώ, ως προς τα καταστρώματα απαιτείται δαπάνη 15.700 ευρώ, ως προς τα ηλεκτρολογικά απαιτείται δαπάνη 41.600 ευρώ, ως προς τις καμπίνες και τις θέσεις επιβατών απαιτείται δαπάνη 7.800 ευρώ, ως προς τα υδραυλικά απαιτείται δαπάνη 9.500 ευρώ, ως προς την έκδοση πιστοποιητικών από Κλάση απαιτείται δαπάνη 35.000 ευρώ, ως προς την κατανάλωση πετρελαίου κατά τις εργασίες απαιτείται δαπάνη 33.000 ευρώ, ως προς τους μισθούς των ναυτικών απαιτείται δαπάνη 40.000 ευρώ και η εκτιμώμενη διάρκεια εργασιών είναι 45-60 ημέρες.

Ο μάρτυρας της ανακόπτουσας στο ακροατήριο, που είναι πλοίαρχος του εμπορικού ναυτικού και ήταν αρχιπλοίαρχος της ανακόπτουσας εταιρείας κατέθεσε ότι το πλοίο είναι παροπλισμένο επί επτά συναπτά έτη, ότι δε συντηρείται, παρά μόνον οι μηχανές του τίθενται σε λειτουργία. Ότι αυτό παροπλίστηκε λόγω της αύξησης της τιμής του πετρελαίου, ενώ τώρα που η τιμή του πετρελαίου είναι μειωμένη, συμφέρει η αξιοποίησή του, ότι η αξία του ως καινούριου θα ανερχόταν σε 70.000.000 ευρώ αλλά ο ίδιος δεν γνώριζε πόσα χρήματα δόθηκαν για τη ναυπήγησή του, ότι σήμερα η αξία του ανέρχεται σε 15.000.000 ευρώ, ότι τα πλεονεκτήματά του είναι ότι είναι κατασκευασμένο και από χάλυβα και μπορεί να μεταφέρει φορτηγά, ότι καταναλώνει λιγότερο πετρέλαιο απ’ ότι τα πλοία της Blue Star, ότι έχει μικρό βύθισμα και μπορεί να προσεγγίζει ρηχά λιμάνια, ότι έχει διάρκεια ζωής ακόμη

τουλάχιστον 30 χρόνια, ότι τυπικά δεν μπορεί να πάρει απόπλου, πλην όμως είναι ασφαλές πλοίο, ότι δεν έχει πιστοποιητικό ασφάλειας, πλην όμως μπορεί να λάβει τέτοιο εντός 15 ημερών, ενδείκνυται πράγματι δεξαμενισμός του για εξωτερικές ζημίες και βάψιμο, απαιτείται δαπάνη περί τα 500.000 ευρώ για το μηχανοστάσιο και περί τα 500.000 ευρώ για τα υπόλοιπα και ότι και τα τρία πλοία που είχαν ναυπηγηθεί στη Γαλλία είναι σήμερα παροπλισμένα. Αντιθέτως, ο μάρτυρας της καθ’ ης κατέθεσε ότι είναι μεγάλο μειονέκτημα του πλοίου το γεγονός ότι είναι παροπλισμένο επί επτά συναπτά έτη, ότι οι τέσσερις μηχανές δεν κινήθηκαν επί επτά έτη και ότι απαιτείται το ποσό των 750.000 ευρώ για τη συντήρηση κάθε μηχανής, δηλαδή μόνο το ποσό των 3.000.000 ευρώ για τις μηχανές, ότι πριν από ένα έτος πωλήθηκε παρόμοιο, πλην όμως υποδεέστερο πλοίο, ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, έναντι τιμήματος 7.500.000 ευρώ, το οποίο όμως δεν ήταν παροπλισμένο (μάλλον φωτογραφίζει το Speedrnner IV), ότι η αγορά σήμερα είναι καλύτερη απ’ ό,τι ήταν πριν από ένα έτος και ότι το ως άνω κατασχεμένο πλοίο, αν δεν ήταν παροπλισμένο, θα μπορούσε να πωληθεί 10.000.000- 11.000.000 ευρώ, πλην όμως η αξία του είναι χαμηλή λόγω του παροπλισμού του, και ανέρχεται στο ποσό των 4.500.000 ευρώ. 

Σύμφωνα με τα από 28.11.2016 και 31.8.2017 πιστοποιητικά εκτίμησης πλοίου της OPTIMASHIPBROKERS, που προσκομίζει η καθ’ ης, η αξία του πλοίου στις ανωτέρω ημερομηνίες έκδοσης των πιστοποιητικών ανερχόταν στο ποσό 4.500.000 ευρώ. Σύμφωνα με τα από 31.12.2011 και 27.3.2014 πιστοποιητικά εκτίμησης πλοίου της COSMOS SHIPPING Co. Inc, που προσκομίζει η ανακόπτουσα, η αξία του πλοίου στις ανωτέρω ημερομηνίες ανερχόταν στα ποσά των 25.650.000 ευρώ και 14.500.000 ευρώ αντίστοιχα. Σύμφωνα με το από 22 Νοεμβρίου 2017 Letter of Intent που προσκομίζει η ανακόπτουσα υπάρχει αγοραστικό ενδιαφέρον για το ανωτέρω πλοίο έναντι του τιμήματος των 16.500.000 ευρώ από την Meditteranean Shipping Enterprises SA. Ενόψει όλων των ανωτέρω, το Δικαστήριο πιθανολογεί ότι η εμπορική αξία του πλοίου, κατά το χρόνο της αναγκαστικής κατάσχεσης του, λαμβανομένων υπόψη όσων προαναφέρθηκαν και ιδίως της παλαιότητάς του, της ποιότητας κατασκευής του, της πραγματικής κατάστασής του και του πολυετούς παροπλισμού του, ανερχόταν στο ποσό των 6.500.000 ευρώ.

 

report953.pdf

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
12 minutes ago, Petros P said:

Αναβλήθηκε πάλι ο πλειστηριασμος αν το ακουσα καλα στο ραδιοφωνο?

Αναστάλθηκαν οι "φυσικοί" πλειστηριασμοί. Αυτός είναι "ηλεκτρονικός".

Link to comment
Share on other sites

Ακουσα οτι αναβληθηκαν και ηλεκτρονικοι μεταξυ των οποιων και αυτος, στο ΑλαφουζΦΜ ηταν. Για τα γραφεια της ΛΑΕ πχ γινεται κανονικα

Link to comment
Share on other sites

Δεν επιμένω, στη Ναυτεμπορική κάνει αναφορά μόνο στους φυσικούς.

 

Το ίδιο και στην Καθημερινή.

Edited by gtogias
Συμπλήρωση
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...