Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Έιχα την εντυπωση ... αλλά μου έκανε κι εντύπωση

Τι ασυναρτησίες γράφεις άμα πληκτρολογείς οδηγώντας! Πέρασε κι από Ζάντε.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 532
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

O ΚΕΝΤΕΡΑΚΟΣ ξεκινησε τα δρομολογια απο το Brindisi την πεμπτη(30/6)με περιπου 200 επιβατες και 50 ΙΧ ενω χτες(στο δευτερο δρομολογιο για Ελλαδα)ειχε πανω απο 500 επιβατες και 110 ΙΧ(τα νεα απο το http://www.senzacolonne.it).Η ταχυτητα που ταξιδευει ειναι 23-24 μιλια.

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα μου ακουγονται τα νουμερα του.Μπορω να πω οτι εκλπλησομαι.

Λογικα αν κρατησει αυτη την κινηση θα αφησει καποιο κερδος,εστω και μικρο

Link to comment
Share on other sites

Νομιζα και εγω οτι τα νουμερα ηταν καλα :blink: Για να βγαινει δηλαδη πρεπει να κουβαλαει 1000 επιβατες και 200ΙΧ(αυτη ειναι η χωρητικοτητα του)? Απο τιμες,40 ευρω εχει η οικονομικη και 30 το ΙΧ(για Κερκυρα).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

O Kinder Bueno I αλλαξε θεση προσδεσης(μεταφερθηκε στο εσωτερικο λιμανι)στο Brindisi ενω απο τις 7 εως τις 13 Αυγουστου θα κουβαλαει 1000 επιβατες καθημερινα.Αυτα λεγονται τουλαχιστον στο παρον αρθρο(οπως επισης οτι μπορει να παει με πανω απο 30μιλια αλλα που να ξεραν με ποσα τους παει στην πραγματικοτητα - ανοιξτε λιγο και marine traffic βρε αδερφια :P)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στις 6 Αυγουστου ειχε ενα θεματακι στο Brindisi.

Κακό ξεκίνημα για τις διακοπες περίπου 400 Ιταλων, πολλοί από αυτούς Ναπολιτάνοι, οι οποίοι έχουν αποφασίσει να περάσουν τις διακοπές στο κοντινό ελληνικό νησί της Ζακύνθου. Τα ταχύπλοο Αίολος Κεντέρης Ι (εταιρεία Ventouris Ferries) αναγκάστηκε να επιστρέψει στο λιμάνι του Μπρίντιζι για ηλεκτρικά προβλήματα. Επί του σκάφους, οι επιβάτες αντεδρασαν εντονα εναντίον του πληρώματος. Κατα την επιβίβαση τους στο πλοίο δεν υπηρχε ρευμα και ο κλιματισμος δεν δουλευε. Οι διαμαρτυρίες πηραν εκταση και οι εξοργισμενοι επιβατες κλειδωσαν ενα μελος του πληρωματος σε μια καμπινα ως αντιδραση προς τον καπετανιο που δεν δεχονταν να συνομιλησει μαζι τους.Τελικα μετα την αποκατασταση της βλαβης,τα πνευματα ηρεμησαν και το πλοιο αναχωρησε κανονικα για τον προορισμο του.

http://www.senzacolonne.it

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για τους Κεφαλονίτες ήταν ο Κεντέρης, για όσους τον ξέραμε αφ'ότου ήρθε, ήταν το Αίολος Εξπρές.

Μια φορά την εβδομάδα πέρναγε έξω από τον Πόρο, κατεβαίνοντας για Ζάκυνθο και επιστρέφοντας.

post-1820-0-29079200-1314903529_thumb.jp

Τις περισσότερες φορές "συναντούσε" και το Κεφαλονιά.

gallery_1820_36_154514.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στο "πηγαίνε" έπαθα "εγκεφαλικά", όταν το είδα λιαζόμενος και αμέριμνος έξω από την παραλία της Καλόγριας! Στο "έλα", όμως, δε μου ξέφυγε.

Στο Chioti για το post του, μιά φωτογραφία από τη γέφυρα, που εκτελεί πράγματι χρέη ελικοπτέρου :)

post-2195-0-73122300-1315217641_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Γιατί το Αίολος Ι αναφέρετε στο AIS ως RO/RO CARGO; Το ίδιο συμβαίνει και με το Αίολος ΙΙ. Ξέρει κανείς κάτι;

http://www.marinetraffic.com/ais/gr/datasheet.aspx?SHIPNAME=AEOLOS+KENTERIS&menuid=&datasource=PHOTOS&app=&mode=&B1=%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι» ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΡΑΦΗΝΑΣ –

ΤΗΝΟΥ – ΜΥΚΟΝΟΥ – ΝΑΞΟΥ ΑΠΟ 30-05-14 ΕΩΣ ΚΑΙ 30-09-14

 

 

Δεν έχουν βαρεθεί κάθε χρόνο να δηλώνουν δρομολόγηση???  :P  :P  :P

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

Οπως εχουμε ξανααναφερει η ΝΕΛ δηλωνει τα βαπορια της σε γραμμες μπας και...Μπας και τα δρομολογησει αναλογως τις συνθηκες που θα επικρατουν.Βεβαια ολοι ξερουμε οτι δυσκολα θα δρομολογηθει ξανα καποιος Κεντερης στην Ελλαδα.Αν και για τουυς 2 μικρους εχω καποια επιφυλαξη.Αξιολογα βαπορακια με 28 μιλακια σε καποια πολυ κερδοφορα γραμμη οπως αυτη της Ραφηνας γιατι οχι;

Link to comment
Share on other sites

Μιας και το εφερε η κουβεντα ας δουμε και πως ειναι το πλοιο σημερα.Οφειλω να ομολογησω οτι απο την αλλη πλευρα δεν ειναι τοσο ξεθωριασμενο το χρωμα 

 

gallery_1819_323_867881.jpg

Link to comment
Share on other sites

Θα ειδανε κενο φαινεται με την αποχώρηση του ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α και λενε να το δρομολογησουνε......

 

Αναμφισβήτητα Ιούλιο και Αύγουστο θα παει πολύ καλά, και επίσης στη Νάξο θα κάνει θραύση, όπως καποτε το σουπερφερρυ, αν εχει σοβαρό εισιτήριο......

 

Και την πρωτη του χρονια ο Κεντέρης έκανε μερικά δρομολόγια την εβδομάδα από Ραφηνα για Κυκλαδες.

 

Ας περιμένουμε όμως να δούμε αν ΟΝΤΩΣ υπαρχει πρόθεση δρομολογησης, η......

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Γιατί δεν έχει ξεκινήσει ακόμη δρομολόγια από Ραφήνα? Από 30/5-30/9 ήταν η αρχική  έγκριση. Μήπως υπάρχει κανένα μεταγενέστερο αίτημα για απόσυρση ή τροποποίηση της δρομολόγησης?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...