Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 532
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

αρχηγε μου!εγω αντιθετος χαιρομε πολυ για την επιστροφη του σκαφους :):):)

Οι πλοιοκτήτες του να δείς πως χαίρονται, έχουν ζήσει μεγάλες στιγμές με απύθμενα κέρδη από αυτό το πλοίο και δεν βλέπουν την ώρα να το ξαναδρομολογήσουν σε όχι επιδοτούμενη γραμμή για να μετρηθεί με τα Highspeed και τα Speedrunner.. :P

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο ήρθε με το Γαλλικό πλήρωμα. Πάντως πρόλαβε να φάει πρόστιμο κατά τη παραμονή του στη ράδα του Πειραιά, από το Piraeus Traffic γιατί ξεκίνησε από τη ράδα για τη κίτρινη για να πάρει πλοηγό χωρίς να πάρει άδεια.

Link to comment
Share on other sites

ενταξεισωστο αυτο που λες.αλλα με τον ερχομο του πλοιου ποσες οικογενειες θα φανε ψωμακι??????

Για να φάει ψωμάκι ο οποιοσδήποτε που έχει σχέση με το πλοίο πρέπει να συντρέχουν δυο προυποθέσεις:

1) Να δουλέψει σε κάποια γραμμή κι όχι να ζεσταίνει τις επισκευαστικές ζώνες. Κι ο Κεντέρης γύρισε αλλά ψωμάκι από αυτόν φάγανε μόνο τα αδέσποτα του Περάματος.

2) Όταν μπεί σε κάποια γραμμή, να δουλέψει κερδοφόρα το ίδιο εν πρώτοις και φυσικά να έχει κέρδη συνολικά και η εταιρεία του. Αν δεν συμβαίνει κάποιο από τα δύο, το ψωμάκι θα είναι εφήμερο και προσωρινό, κι αν το φάνε κι αυτό.

Με δεδομένη α) την οικονομική συγκυρία που υπάρχει(η λέξη συγκυρία βέβαια εμπεριέχει την έννοια του τυχαίου, ενώ η οικονομική κατάσταση της χώρας μας κάθε άλλο παρά αποτέλεσμα τύχης είναι οπότε μάλλον άστοχη σαν έκφραση αλλά τέλος πάντων) και β) την προιστορία του πλοίου εδώ και 10 χρόνια στην Ελλάδα, τι στοιχείο ακριβώς σε κάνει να αισιοδοξείς για το μέλλον του? Δες πόσα ιδίου τύπου πλοία υπάρχουν παροπλισμένα σε όλη την Ευρώπη. Με λίγα λόγια αν γινόταν κανένα θαύμα και πουλιόταν κάπου το πλοίο μαζί με τα ξαδερφάκια του, μπορεί να λιγόστευαν οι δουλειές αλλά η εταιρεία θα μάζευε ρευστό που έχει απόλυτη ανάγκη, θα μπάλωνε τρύπες και υπο προυποθέσεις θα μπορούσε ακόμα και να αναπτυχθεί έτσι ώστε να φάνε κι άλλοι πολλοί ψωμί. Μην σκέφτεσαι με τη καρδιά σου και με βάση τις επιθυμίες σου, σκέψου με το μυαλό σου και με βάση την (ζοφερή)πραγματικότητα.

Link to comment
Share on other sites

καταρχασ καλησπερα...σεβαστη η γνωμη σου..αλλα ξερεις ααπο μεροκαματο??εστω κ μια μερα να δουλεψεισ παιρνεισ το μεροκαματο που θα σου εξασφαλησει το φαγητο στο σπιτι σου....εχεις δει ποτε σου το παιδι σου να κλαιει και να πειναει???δεν νομιζω....γιαυτο να λεμε παλι καλα που το Κεντερης γυρισε και ειμαι σιγουροσ οτι η ΝΕΛ θα το αξοιοποιησει καταληλα.....μακαρι αυτο να γινει συντομα....

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Αδερφέ, επίσης καλησπερίζω. Το θέμα δεν είναι αν ξέρω εγώ ή όχι από μεροκάματο, δε νομίζω πως η ορθότητα -ή έλλειψη αυτής- της άποψής μου έχει απ' ευθείας συσχέτιση με αυτήν τη γνώση. Το θέμα είναι αν η επιστροφή του πλοίου πραγματικά μπορεί να εξασφαλίσει εις το διηνεκές το δικό σου μεροκάματο ή το μεροκάματο άλλων είτε είναι αυτοί ναυτικοί, είτε ζουν από υπηρεσίες σχετικές με το πλοίο. Αυτό που προσπαθώ να περάσω σε σας είναι πως το γεγονός ότι το πλοίο γυρίζει στα πάτρια ύδατα δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι το θετικό και για μένα είναι λιγάκι πρόωρο να εκφράζεται κανείς ιδιαίτερα θετικά γι' αυτό. Θα το αξιοποιήσει η ΝΕΛ κατάλληλα? Μακάρι, κι εγώ μαζί σου είμαι. Δεν είμαι εμπαθής κι ούτε ηλίθιος να θέλω το αντίθετο. Πιστεύω όμως πως κατά βάθος κι εσύ δεν είσαι σίγουρος όπως λες, απλά ελπίζεις, το θέλεις πολύ και καλά κάνεις. Απλά αυτό που είπα και παραπάνω είναι πως η παρούσα οικονομική κατάσταση και η προιστορία του πλοίου και της εταιρείας δεν δίνουν σε κανέναν τη βάση να αισιοδοξεί οτι θα συμβεί αυτό, εκτός κι αν έρθει η Επιδότ... έεεεε Επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος :D.

Αν αυτό δύναται να σε πείσει για το γεγονός ότι δεν μιλάω ακαδημαικά και εκ του ασφαλούς, μπορώ να σου πω ότι a long time ago, in a galaxy far away(που λένε και στο Starwars), δούλευα σε μια εταιρεία που είχε επενδύσει σε υβριδικά για την εποχή τους(και ακόμα και για σήμερα), ταχύπλοα πλοία που είχαν κατασκευαστεί πάνω σε πρωτοποριακά ναυπηγικά σχέδια τα οποία μετά από την κατασκευή αυτής της σειράς πλοίων δεν τα μιμήθηκε κανείς(κορόιδα ήταν να τα μιμηθούν?). Μέχρι που μπήκαν στο νερό τα πλοία αυτά, όλοι πανηγύριζαν για την ανάπτυξη της εταιρείας και μέτραγαν τα κέρδη που θα έρχονταν. Όταν όμως με την πάροδο κάποιου σύντομου χρονικού διαστήματος που συνέπεσε με μια αρνητική συγκυρία στην αγορά, κατέστη σαφές πως τα πλοία αυτά ήταν στην πράξη απίθανο να γίνουν ποτέ κερδοφόρα, όλοι έκλαιγαν. Και τελικά τα πλοία αυτά παρέσυραν στο βυθό όλο το οικοδόμημα. Κάνε τους παραλληλισμούς σου, κι ελπίζω να σε βοηθήσουν να καταλάβεις τη λογική και της δικής μου οπτικής γωνίας.

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι αν δεν ταξιδεψει μεσα στο χειμωνα για την ΝΕΛ δεν προκειται να αλλαξει το ονομα.Δεν βρισκω και λογο αλλωστε να μπει η ΝΕΛ σε αυτη τη διαδικασια χωρις λογο

Link to comment
Share on other sites

Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις polmyt :P

Την ώρα που έγραφες το μήνυμά σου, το πλοίο μετονομαζόταν.

ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι και πάλι το πλοίο με νηολόγιο Μυτιλήνης και τα σινιάλα της SNCF σβησμένα.

Link to comment
Share on other sites

Εδω και κανα δυωρο εχει ερθει και κοβει βολτες ανοιχτα του Πορου. Το πλοιο ερχοταν με τη φανταστρουμφικη ταχυτητα των 12 κομβων

Αυτές οι βόλτες είχαν κάποιο απώτερο σκοπό για τη ΝΕΛ!!! Κάτι σαν δοκιμαστικό για να δουν εάν το πλοίο πιάνει 36 κόμβους μετά τη ναύλωση του πλοίου στους Γάλλους. Δε θυμάμαι να έπιασε αυτή τη ταχύτητα. Λέτε να τους κάνουν κανένα claim?? Ότι δηλαδή ότι σας δώσαμε το πλοίο σε αρίστη κατάσταση και μας το επιστρέψατε σε μαύρο χάλι??

Link to comment
Share on other sites

Οχι οτι αποκλειεται, αλλα μου φαινεται τραβηγμενο το σεναριο σου.36 κομβους δεν επιασε ουτε στα δοκιμαστικα που κανανε στην Ελλαδα πριν φυγει το πλοιο για Γαλλια

Link to comment
Share on other sites

Αν κάνουν claim γιατί το βαπόρι δεν πάει 36 κόμβους θα γελάσουν και οι πέτρες. Υποτίθεται ότι κάποτε ήρθε με μέγιστη ταχύτητα 36 κόμβων την οποία για να είμαι ειλικρινής δεν θυμάμαι να έπιασε και ποτέ του. Από κει και πέρα αν μετά από όλα όσα προηγήθηκαν της ναύλωσης,...

Δοκιμαστικουλι σημερα για το πλοιο.Εφτασε μεχρι τα νοτια της Αιγινας και τωρα ανεβαινει.

Απο ταχυτητα μεχρι 33.5 το πηγαν απο οτι ειδα

Το πλοίο έπαθε μηχανική βλάβη σε μία απο τις μηχανές του και για αυτό επιστρέφει. Θα αναχωρήσει εκ νέου για Γαλλία όταν επισκευαστεί η βλάβη.

...αλλά και κατά τη διάρκεια αυτής,...

Το πλοίο ήθελαν να ταξιδεύει με 32 κόμβους υπηρεσιακή. Αλλά το πλοίο όταν έπιανε αυτή τη ταχύτητα συχνά αντιμετώπιζε μικρό προβλήματα. Όποτε πολλές φόρες το πλοίο ταξίδευε με τις 3 από τις 4 μηχανές του.

...θέλουν να κυνηγήσουν τους Γάλλους ότι το σπάσανε, πόσα claim μπορούν να κάνουν οι Γάλλοι για το ότι το βαπόρι τους το στείλανε κουτσό;

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Αδυναμια προσεγγισης στην Φολεγανδρο και την Κιμωλο,απο το ΥΕΝ

Χθες στις 21.40, η Λιμενική Αρχή Φολέγανδρου, ενημερώθηκε από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ–Ο/Γ-Τ/Χ «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι» Ν.Μ. 37, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο (Λαύριο - Κέα - Σύρο – Πάρο – Νάξο – Ίο – Σίκινο – Φολέγανδρο – Κίμωλο – Μήλο), ότι η προσέγγιση στη Φολέγανδρο ήταν επισφαλής λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και συνέχισε για τον επόμενο λιμένα προσέγγισης.

Στο πλοίο επέβαιναν τρεις (03) επιβάτες που είχαν προορισμό τη Φολέγανδρο, ενώ δεν ανέμεναν επιβάτες προς επιβίβαση.

Δεν πρόσδεσε, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, στο λιμάνι της Κίμωλου, βραδινές ώρες χτες,το Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ 1» Ν.Μ. 37,που εκτελούσε προγραμματισμένα δρομολόγια από Λαύριο για Κέα - Σύρο – Πάρο – Νάξο – Ίο – Σίκινο – Φολέγανδρο – Κίμωλο – Μήλο.Στο πλοίο δεν επέβαιναν επιβάτες με προορισμό την Κίμωλο, ενώ ανέμεναν τέσσερις (04) επιβάτες προς επιβίβαση.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Απ' ό,τι διαβάζω, φέτος η SNCM δεν θα έχει ταχύπλοο και άρα ψάχνουμε ρόλο και για τον Κεντέρη Ι.

Λίγο πάλι αναμενόμενο ότι δεν θα ξανά πήγαινε το καλοκαίρι μετά τα περσινά προβλήματα του.

Το πλοίο αντιμετώπιζε αρκετά προβλήματα στα ταξίδια του στη Γάλλια, έτσι οι ναυλωτές του δεν έχουν μείνει ευχαριστημένοι από το πλοίο. Σύντομα το πλοίο θα επιστρέψει στην Ελλάδα.

Ένας ρόλος που ακούστηκε στο λιμάνι ότι μπορεί να κάνει το καλοκαίρι o Αιολος Κεντέρη Ι είναι να δρομολογηθεί ως ταχύπλοο αυτή τη φορά σε μια παλιά γνώριμη γραμμή του (Ικαρία Σάμο). :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...