Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Καλά η ΝΕΛ μας δουλεύει ! Για κυκλάδες σταμάτησε στα μέσα του μήνα Σεπτεμβρη από τις 5 και μετά είχε μειωμένα δρομολόγια. Που είναι η δεκάμηνη απασχόληση? Τουλάχιστον η hsw ξεκινά Μάρτη και τελειώνει τέλος Νοέμβρη.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 532
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με συνχωρειτε αλλα,η εγω δεν εχω καταλαβει καλα το λογο για τον οποιο σταματαει ο ΑΙΟΛΟΣ η προκειται για την πιο αισχρη-αστεια δικαιολογια απο πλευρας της εταιριας...Εκτος αν καταλαβα λαθος κ με το που διορθωθει αυτη η βλαβη το πλοιο θα ξαναξεκινησει αμεσως τα δρομολογια....;)

Link to comment
Share on other sites

Όχι φίλε μου NHSOS XIOS μια χαρά κατάλαβες! Είναι μια απλούστατη βλάβη η οποία θα διαρκέσει το απόλυτα λογικό διάστημα των 9 μηνών για να φτιαχτεί.

Που είναι το περίεργο;;):mad::P

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς εμεις φταίμε που ταξιδεύουμε με την ΝΕΛ μια εταιρεία που σταματάει τα δρομολόγια της από τις αρχές του ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ σε όλες τις γραμμές!

Χαρακτηριστικά αναφέρω οτι ενώ είχα εισιτήριο πριν δύο χρόνια από Πάρο για Λαύριο με Παναγία Πάρου η (ΝΕΛ 31/08/2005) το δρομολόγιο ακυρώθηκε λόγω μικρής πληρότητας και ο κεντρικός πράκτορας τησ Πάρου όταν τον ρώτησα γιατί δεν ενημερώθηκα και τώρα πως θα φύγω μου είπε " Πάρε τα χρήματα σου πίσω και βρες τρόπο να φύγεις. "!!!!

ΖΗΤΩ Η ΑΘΑΝΑΤΗ ΝΕΛ

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς εμεις φταίμε που ταξιδεύουμε με την ΝΕΛ μια εταιρεία που σταματάει τα δρομολόγια της από τις αρχές του ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ σε όλες τις γραμμές!

Χαρακτηριστικά αναφέρω οτι ενώ είχα εισιτήριο πριν δύο χρόνια από Πάρο για Λαύριο με Παναγία Πάρου η (ΝΕΛ 31/08/2005) το δρομολόγιο ακυρώθηκε λόγω μικρής πληρότητας και ο κεντρικός πράκτορας τησ Πάρου όταν τον ρώτησα γιατί δεν ενημερώθηκα και τώρα πως θα φύγω μου είπε " Πάρε τα χρήματα σου πίσω και βρες τρόπο να φύγεις. "!!!!

ΖΗΤΩ Η ΑΘΑΝΑΤΗ ΝΕΛ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Από σήμερα ο Αιολος Κεντέρης 1 μετακόμισε κοντά στον Ηλεκτρικό γιατί η βλάβη είναι ανίατη:

Με συνχωρειτε αλλα,η εγω δεν εχω καταλαβει καλα το λογο για τον οποιο σταματαει ο ΑΙΟΛΟΣ η προκειται για την πιο αισχρη-αστεια δικαιολογια απο πλευρας της εταιριας...Εκτος αν καταλαβα λαθος κ με το που διορθωθει αυτη η βλαβη το πλοιο θα ξαναξεκινησει αμεσως τα δρομολογια....:rolleyes:

Υπενθυμίζεται:

Παρόλα αυτά οι καταπέλτες κατα την μεθόρμιση ήταν κλειστοί.

;)

post-1038-128326998599_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Γίνεσαι κακός.

Τον αριστερό καταπέλτη σίγουρα τον έφτιαξαν για να είναι κλειστός τώρα γιατί ήταν πριν ανοικτός:(. Ο δεξιός που είναι ανοικτός και τώρα, όποτε μπορεί να μην το έχουν φτιάξει και να μεθόρμισαν με ανοικτό το καταπέλτη(??).:P

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Απο οτι μαθαινω μαλλον το πλοιο δε προκειται να δρομολογηθει του χρονου στη γραμμη Πειραια-Ρεθυμνο, που ηταν φετος, αλλα το πιθανοτερο στη γραμμη Πειραια Χιο Μυτιληνη.

Οποτε τσαμπα οι μεγαλειωδης υποδοχη του πλοιο περυσι την ανοιξη.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το βαπόρι όπως και το μικρό αδελφό του αν δεν μπούν σε γραμμή στην οποία θα μονιμοποιηθούν και θα κάτσουν παραπάνω από ένα χρόνο με σταθερά δρομολόγια δεν πρόκειται ποτέ να πιάσουν και να καθιερωθούν.

Όσο είναι περιπλανόμενα θα αποτελέσουν συμπληρώματα για τα άλλα βαπόρια(οπότε σε περιόδους πέραν της υψηλής σεζόν θα πηγαινοέρχονται άδεια).

Πρέπει η εταιρία να βρεί τις γραμμές που μπορούν να δουλέψουν και να τα στηρίξει μπας και μπορέσουν και καθιερωθούν.

Αλλιώς καλύτερα να κοιτάξει να τα σπρώξει μπας και μπει λίγο χρήμα στο ταμείο και δοθούν σε άλλους σκοπούς.

Ειδικά ο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι έχει περάσει από 3-4 γραμμές μέσα σε 7 χρόνια στην Ελλάδα κι αν βάλουμε ότι ένα καλοκαίρι έμεινε δεμένος αντιλαμβάνεται κανείς τι γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Με εξαίρεση τα πρώτα χρόνια μέχρι την ακινητοποίηση των πλοίων από τη «νέα» ΝΕΛ.

Θυμάμαι τον Αίολος Κεντερης Ι αλλά και τον Αίολος Κεντερης ΙΙ, που έκαναν δρομολόγια Ικαρία Σάμο και Σύρο Τήνο Μύκονο αντίστοιχα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Τελικά, υπάρχει κανένα νεότερο σχετικά με το που προβλέπεται να δρομολογηθεί φέτος ο Αίολος Κεντέρης Ι;

Φίλε χιώτη για Σύρο-Τήνο-Μύκονο λένε αλλά καλά θα ήταν να κάνει Χίο-Μυτιλήνη,συμφωνείς?

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι Σύρο- Τήνο - Μύκονο θα κάνει το Αίολος Κεντέρης ΙΙ ενώ το Αίολος Κεντέρης Ι προγραμματίζεται για Πάρο -Νάξο. Τουλάχιστον αυτή η γραμμή έχει ζητηθεί και από την εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στο Openseas ψαχνοντας για το Πασχα ειδα οτι δρομολογια προς Παρο θα κανει το Αιολος Ι.

Εχει οριστικοποιηθει αυτο ή το βαλανε για να υπαρχει?

Link to comment
Share on other sites

Εχει ανοιξει πλανα και θα ξεκινησει Μεγαλη Τεταρτη. Και μενα με παραξενεψε αλλα μακαρι να ξεκινησει τελικα. Καλο θα κανει. Ξεμουδιασμα τελος λοιπον :D

Link to comment
Share on other sites

Εμενα βέβαια η απορία μου είναι άλλη. Αν τελικά κάνει ο Αίολος (Κεντέρη δεν μου βγαίνει να το πω...:D ) την Παροναξία, η Θαλασσινή τι θα απογίνει; Μήπως τελικά παραμείνει Λαύριο; Λεω βέβαια ΑΝ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...