Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

συντροφοι :P και ιδιαιτερως συντροφε :P @Petros P

προσωπικα επιμενω:) σε αυτο που ειπα και στο τοπικ της ΑΝΕΝ

On 11/21/2019 at 11:02 PM, proud_ionian said:

ειμαι ολο και πιο βεβαιος οτι παμε για καποιου ειδους "ξεπλυμα" των πλοιων της ΝΕΛ, ωστε να μεινουν μονο με τις οφειλες προς ΝΑΤ.

μετα ισως δουμε να γινεται κανενας "στοχευμενος" διακανονισμος (δωστε cashερι τα αρχικως οφειλομενα ολων των πλοιων, διαγραφουμε προστιμα και προσαυξησεις) και μετα οτι ειναι να παει για scrap παει, οτι μαζευεται (οι δυο αιολοι λογικα) θα γινουν... αίολος jet :P 

για να λειτουργησει αυτο, υποθετω οτι εχει υπαρξε παρασκηνιακα... τριμερης συνεννοηση (τελευταια διοικηση ΝΕΛ, Seajets, Δημοσιο)

δεν μπορω να φανταστω οτι μπηκαν σε αυτη τη διαδικασια για να χασουν λεφτα ή για να κερδισει μονο το ΝΑΤ.

απο ολα τα "ιδιοκτητα" πλοια της ΝΕΛ, αν ειναι καποιο που θεωρω οτι ειναι πιο πιθανο να ξαναδουλεψει μετα απο αυτη τη διαδικασια, ειναι το παρον, ο πρωτος αιολος

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 532
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ο καιρός θα δείξει τι θα γίνει..το καλύτερο βέβαια είναι να φτιαχτεί και να δρομολογηθεί σε κάποια γραμμή ετσι ώστε να δώσει ψωμί σε πολλές οικογένειες 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 6 months later...

Αυτος 

On 11/3/2019 at 9:06 PM, MILTIADIS said:

Θα δωσω λιγη ακομα τροφη για σκεψη:

Ο Κυριακος Σαραβελακης ηταν νομικος συμβουλος της ΝΕΛ τα τελευταια πετρινα χρονια της.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
7 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Αίολος Κεντερης Ι φαίνεται ότι έχει αλλάξει το όνομα του σε Άνεμος με ίδιο νηολόγιο (Μυτιλήνης 37)

Αυτό το συμπέρανες με βάση όσα είδες στις δηλώσεις;

Γιατί να μην είναι ο aiolos 2; (τι ιδιοκτησιακό καθεστως έχει ο 2;)

Link to comment
Share on other sites

Η απορία του @Nick the Greek ισχυει και για μένα. Ίδιος αριθμός, άλλο όνομα; Λίγο δύσκολο.

Για αυτο ρωτάω απο που προέρχεται η πληροφόρηση. Στις δηλώσεις αναφέρεται Ν.Μ. 

Μπορεί το Μ να είναι π.χ. Μύρινας καο να ετυχε το ιδιο με το τεως του Αιολος Κεντερης.

Link to comment
Share on other sites

Αν αλλάξει ιδιοκτησιακό καθεστώς η όνομα ένα πλοίο , ο αριθμός νηολογίου δεν αλλάζει αν παραμένει καταχωρημένο στα ίδια νηολογια, ακριβώς διότι δεν θεωρείται νέα καταχώρηση.

Link to comment
Share on other sites

Στην Κεφαλονια ηδη ψαχνουν ποιος ειναι ο λευκος ιπποτης πισω απο τον Αιολο/Ανεμο, ο οποιος θα σπασει το μονοπωλιο της levante:rolleyes:

το πλοιο ειναι 10 χρονια παροπλισμενο/παρατημενο.

ειμαι περιεργος τι βαρη εχει στην πλατη του (σιγουρα ΝΑΤ), και γενικως αν συμφερει καποιον να μπλεξει μαζι του και να το ξαναφερει σε επιχειρησιακη ετοιμοτητα. (βαρη, κοστος επισκευης κλπ).

με τοσα που εχουμε δει, ολα τα θεωρω πιθανα. απο το να ειναι τελειως φιδια, μεχρι να το δρομολογηθει καπου, το καλοκαιρι του 2022 (ακομη και κιτρινο).

στη γραμμη του πορου, τι προκοπη να κανει, οταν ο κυριος μεταφορικος ογκος, ειναι φορτηγα και αυτο κανονικα φορτηγα δεν παιρνει

 

Edited by proud_ionian
dictee
Link to comment
Share on other sites

συμπλρωματικα στα παραπανω, να θυμησουμε τα εξης

α. εχει ξαναπερασει απο το ιονιο, το τελευταιο καλοκαιρι που ταξιδεψε, οταν απο ιταλια κατεβαινε μεχρι σαμη και ζακυνθο.

εδω εξω απο τον πορο, παρεα στη γιαγια, κατα την πρωτη της χρονια εκει κατω

On 9/1/2011 at 10:01 PM, Stratos said:

 

post-1820-0-29079200-1314903529_thumb.jp

Τις περισσότερες φορές "συναντούσε" και το Κεφαλονιά.

gallery_1820_36_154514.jpg

 

β. Εχει ξακανανει πετσινη δηλωση δρομολογησης, οσο ειναι παρατημενο.

On 12/13/2013 at 11:59 AM, hsw giorgos said:

 

ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι» ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΡΑΦΗΝΑΣ –

 

ΤΗΝΟΥ – ΜΥΚΟΝΟΥ – ΝΑΞΟΥ ΑΠΟ 30-05-14 ΕΩΣ ΚΑΙ 30-09-14

 

Δεν έχουν βαρεθεί κάθε χρόνο να δηλώνουν δρομολόγηση???  :P  :P  :P

 

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το κόστος επισκευής του και επανεργοποιησης του είναι πραγματικά αβέβαιο αλλά σίγουρα υψηλότατο , το οποίο με τα υπάρχοντα δεδομένα αδυνατώ να σκεφτώ κάποιον που θα ήθελε να μπλέξει .

Μιλαμε για ένα ταχύπλοο παρατημένο στο έλεος του θεού για μια δεκαετία , ενδεχομένως λεηλατημένο και με βεβαρημένο ιστορικό βλαβών  .

Βαλτε οτι οι μηχανές θα πρέπει να γίνουν φύλλο και φτερό , οι υδροπροωθητηρες το ίδιο , ενεδεχομενως να εχει υποστεί ηλεκτρόλυση (είδαμε τι έγινε με το αδερφό του στην Ιταλία ) , σίγουρα κάποια  από τα διμεταλλικά αν όχι όλα θα έχουν πάρει δρόμο , Υδραυλικες μπουκάλες , ηλεκτρονικά συστήματα που μέσω αυτών διαχειρίζονταν όλες τις λειτουργίες του πλοίου και είναι αμφίβολο αν σώζεται τίποτα από αυτά ,σωστικές συσκευές που θα έχουν διαλυθεί από την πλήρη εγκατάλειψη MES,βαρελάκια , FRB,) ... πραγματικά πιστεύω ότι δεν υπάρχει μέλλον γι αυτο το πλοιο αλλα ούτε και άφρονες που θα πανε να μπλέξουν μαζι του. 

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με αυτά αλλά μην ξεχνάμε ας πουμε και το Olympus που ήταν 45 χρονών βαπόρι με 7 χρόνια παροπλισμου και με σπασμένη μηχανή και όμως δουλεψε και έβγαλε και ικανοποιητικές ταχύτητες. Φυσικά είναι  διαφορετικη περίπτωση αυτη του Αιολου μιας και έχει μεγάλες καταναλώσεις και βαρη πανω του οπως Νατ κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

Ειναι διαφορετικά φιλε . Άλλο ένα πλοίο απλό με τουμπαριστείς μηχανές , απλές προπέλες και με ελάχιστους αυτοματισμούς κι άλλο ένα πλοιο full ηλεκτρονικό με waterjet και 4 μηχανές αντί για 2  , με υπερδιπλασιους κυλίνδρους κλπ.

Όχι οτι δεν ήταν θαύμα η ανάσταση του Ολύμπος αλλά η ανάσταση του Αίολος Κεντερης Ι χρειάζεται 2-3 θαύματα . 

Και η απόφαση για την ανάσταση του Ολύμπος παρθηκε προ κορωνοιου , τώρα με κορωνοιο είναι ακόμη πιο απίθανα τα πράγματα .

Link to comment
Share on other sites

Και το TeraJet που ήταν άλλα τόσα χρόνια παροπλισμένο, το "τσίμπησε" ο Σούπερ Μάριο. Και να σας θυμίσω ότι το Tera έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα και πάει πιο γρήγορα από τον Άνεμο/Αίολο. Άρα, είναι προφανώς πιο κοστοβόρο σε επισκευή και εκμετάλλευση. Το κακό είναι ότι έχει φορτωθεί με τα χρέη από ΝΑΤ, επομένως θα χρειαστεί και περεταίρω σουλούπωμα πριν ταξιδέψει. Λογικά πιστεύω ότι τα κόστη επισκευής μαζί με τα αντίστοιχα προς ΝΑΤ είναι παραπλήσια με αυτά της επισκευής του Tera (Άραγε, στην Ιταλία δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο με το ΝΑΤ, στο οποίο χρωστούσε;). Αλλά ίσως είμαι και λίγο αισιόδοξος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...