Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 532
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και ξεκινάει δρομολόγια την Πρωταπριλιά. Οι δε Γάλλοι που φημίζονται και για τα μπογιατίσματα :D ... αναφέρουν το πλοίο με το όνομα NGV4...ίσως γιατί είναι το 4ο NGV της εταιρείας μετά τις 2 Παναγίες:rolleyes: και το Liamone. Τα ίδια λέει και το σύστημα κρατήσεων της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Δοκιμαστικουλι σημερα για το πλοιο.Εφτασε μεχρι τα νοτια της Αιγινας και τωρα ανεβαινει.

Απο ταχυτητα μεχρι 33.5 το πηγαν απο οτι ειδα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Λογικα παντως θα φυγει σαν ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι και η οποια αλλαγη ονοματος θα γινει(αν γινει τελικα) στη Γαλλια.Το VILLE DE NICE που ειχαμε πει παιζει ακομα σαν σεναριο αν και προσωπικα πιστευω οτι δεν προκειται να αλλαξει ονομα για αρχη τουλαχιστον.

Στο site της sncm παντως το εχουν ακομα σαν NGV4

Link to comment
Share on other sites

10 χρονια ακριβως μετα την πρωτη του αφιξη (Απριλιος του 2000) γυριζει στη χωρα που γεννηθηκε.

Σημερα το πρωι μας αφησε για Γαλλια ναυλωμενος και μαλλον δυσκολα θα γυρισει πισω.

Link to comment
Share on other sites

πριν καμια ωρα και παραπανω το εδειχνε το ais στο στενο των Κυθυρων με πλωρη προς τα πισω δλδ φολεγανδρος θελω να πιστευω πως ειναι σφαλμα του ais και απο εκεινη την ωρα εξαφανιστηκε εντελως

Link to comment
Share on other sites

Ετσι για την ιστορία, η πρώτη του άφιξη (ταξίδι γνωριμίας) στην Τήνο στις 22-04-2000. Εκείνη την ημέρα έφτασε μεχρι Χίο και επέστρεψσε το απόγευμα στην επιστροφή του προς τον Πειραιά. η ιστορία του στην Ελλάδα θα ήταν σίγουρα πιο επιτυχής αν είχε πεσει στα χέρια αλλης εταιρείας.

post-40-128326998608_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Η Ελλαδα δεν ηταν ετοιμη να δεχτει τετοια πλοια (ουτε ακομα ειναι εντελως) Οταν ηρθε η ΝΕΛ νομιζε οτι το βαπορι θα δουλευει 22 ωρες τη μερα με μονο πληρωμα και οτι η τιμη του πετρελαιου θα μεινει εκει που ηταν τοτε.

Μετα ηρθαν σιγα σιγα τα διπλα πληρωματα οι ζημιες απο το ξεπατωμα. Λιγο το ενα λιγο το αλλο λιγο οτι η εταιρια ειχε πλοια που δεν μπορουσε να τα ακολουθησει τεχνολογικα (δεν αρκει μονο να εχεις καλα πληρωματα) φτασανε να δουλευουνε στην αγονη.. Κριμα.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο έπαθε μηχανική βλάβη σε μία απο τις μηχανές του και για αυτό επιστρέφει. Θα αναχωρήσει εκ νέου για Γαλλία όταν επισκευαστεί η βλάβη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...