Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

@JTEDimandix δεν ειναι ιδια περιπτωση το tera. η εταιρια του το ειχε δεσει, οπως και τα αδελφα του λογω καταναλωσης και κοστους λειτουργιας. δεν εδεσε λογω χρεων. ασε που τοτε ηταν κρατικη εταιρια η tirrenia.

@gtogias δεν ειναι απαραιτητο να εχει κλεισει μια εταιρια για να χρωστα ενα πλοιο στο ΝΑΤ. 

η ΝΕΛ ηταν μια ειδικη περιπτωση, γιατι το σχεδιο διασωσης/υπαγωγης στο πτωχευτικο δικαιο ειχε πολλες υποσημειωσεις. δεν θυμαμαι τι προεβλεπε για τις οφειλες της εταιριας στο ΝΑΤ)

εν πασει περιπτωσει, ξερει καποιος τι βαρη εχει πανω του το πλοιο αυτη τη στιγμη, μετα τους πλειστηριασμους;

υπαρχουν βαρη απο το ΝΑΤ, η ΑΝΕΝ πληρωνει ΟΛΠ; 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 532
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δίκιο έχεις Περήφανε Ιόνιε. Το έγραψα λάθος. Ήθελα να πω ότι μεσολάβησαν πολλά από την ώρα που έδεσε το πλοίο ως που έκλεισε το μαγαζί, με ενδιάμεσες "διασώσεις", κλπ. Για το συγκεκριμένο δεν είχα ακούσει πότε για οφειλές, σε αντίθεση με τα συμβατικά. Γνωρίζουμε όμως ότι κάπως πληρώθηκαν πληρώματα (εν μέρει) και εισφορές, έμειναν μόνο οι εργαζόμενοι στο γραφείο απλήρωτοι. Γι' αυτό δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο χρωστά ΝΑΤ αυτό και το αδελφό του.

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, JTEDimandix said:

Και το TeraJet που ήταν άλλα τόσα χρόνια παροπλισμένο,

Άλλο ο Ηλιόπουλος και αλλα χρόνια τοτε. Τώρα με τον κορωνοιο είναι πολυ δυσκολο να αναστηθεί ένα προβληματικο και κοστοβορο πλοιο με 10 χρόνια παροπλισμου και μια εταιρεία άγνωστη (να πεις είναι Seajets ξέρει τι κανει και πως να διαχειριστεί) 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω αυτή η συζήτηση δεν οδηγεί πουθενά. Το πλοίο το έχουμε δει και άλλη φορά να δηλώνεται σε γραμμή χωρίς βέβαια αυτό το εγχείρημα να πραγματοποιείται. Αυτό θα γίνει και τώρα. 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο μπορεί να αναστηθεί αρκεί να υπάρχει η τεχνική κατάρτιση στην εταιρεία και το ρευστό.. Το θέμα είναι αν μπορεί να βγάλει αυτά τα λεφτά πίσω η απλά να είχαμε να λέγαμε. 

Link to comment
Share on other sites

On 2/13/2021 at 7:40 PM, proud_ionian said:

εν πασει περιπτωσει, ξερει καποιος τι βαρη εχει πανω του το πλοιο αυτη τη στιγμη, μετα τους πλειστηριασμους;

υπαρχουν βαρη απο το ΝΑΤ, η ΑΝΕΝ πληρωνει ΟΛΠ; 

Αν θυμαμαι καλα,απο αυτα που διαβαζαμε τοτε σε ΜΜΕ και συζητουσαμε και εδω,οφειλες στο ΝΑΤ ειχαν μονο συμβατικα πλοια της ΝΕΛ(και συγκεκριμενα αυτα που ταξιδευαν στα τελευταια της).Τα ταχυπλοα κουβαλουσαν φεσια Πειραιως,Μιλενιουμ κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεία της ανάρτησης του MILTIADIS είχα ακούσει-και δεί😉- πριν κάποια χρόνια οτι προσπαθούσαν να πάρουν οτι βάρη είχαν το Ι & το ΙΙ και να τα ''ρίξουν'' σε συμβατικά της ΝΕΛ για να μπορέσουν να κινήσουν κάποιες διαδικασίες ευκολότερα.Αυτό όμως είχε γίνει πριν αρκετό διάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Τόσα χρόνια που έχει να συντηρηθεί , τα ύφαλα του που είναι από χάλυβα θα έχουν το κακό τους χάλι....

Η ΑΝΕΝ δεν νομίζω να το δρομολογήσει πουθενά και λογικά θα καταλήξει απέναντι στα μεμέτια ☹️

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 2/9/2021 at 2:00 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Αίολος Κεντερης Ι φαίνεται ότι έχει αλλάξει το όνομα του σε Άνεμος με ίδιο νηολόγιο (Μυτιλήνης 37)

 

Το έχει δεί κανείς από κοντά έτσι ώστε να επιβεβαιώσει ή όχι τη μετονομασία? Εγώ ακόμη το βλέπω σαν Αίολος Κεντέρης 1.

Link to comment
Share on other sites

Η τελευταία πληροφορία που περιήλθε στο marinetraffic ήταν 8+ χρόνια πριν. 

Οπότε δεν μας λέει κατι το Marinetraffic. 

Μάλιστα είχε καταγραφει και εσφαλμένη θέση στο Η.Β.

Screenshot_20210415_171508.thumb.jpg.4a317df078ae6f5c66e5ce27655b7abb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Εκείνο που μου προξένησε μεγάλη εντύπωση στο ΣΑΣ είναι για την επόμενη δρομολογιακή περίοδο 2021-2022 το ΕΓ. ΟΓ. ΤΧ ΑΝΕΜΟΣ στις γραμμές Κυλλήνης-ζακύνθου & Κυλλήνης-Κεφαλονιάς 

Τι μπορεί να σημαίνει αυτό;

20210909_194042.jpg

Link to comment
Share on other sites

δεν ειχε γινει περσυ. στις αρχες της χρονιας, στις δηλωσεις δρομολογησης ειχαμε δει το ανεμος - τ.αιολος κεντερης Ι.

το ανεμος μπορει να μην το δουμε να δρομολογειται, μπορει ομως να ειναι λαγος για καποιο αλλο και μετα να δουμε να ζητειται αντικατασταση

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 months later...

Σε σχέση με τη σειρά του Runner και τη σειρά του Paros Jet οι μικροί Κεντέρηδες αν ενεργοποιηθούν είναι κατά πολύ ανώτεροι.Μεγαλύτερη χωρητικότητα,ίδια ταχύτητα μηχανές χωρίς πολλές ώρες. 

Link to comment
Share on other sites

 

22 minutes ago, nomikos said:

Μεγαλύτερη χωρητικότητα,ίδια ταχύτητα μηχανές χωρίς πολλές ώρες. 

Ναι αλλά με πολύ περισσότερες ώρες εκτός λειτουργίας και χωρίς συντήρηση + βεβαίως όλα τα άλλα προβλήματα που προκύπτουν από έναν χρόνιο παροπλισμό. Μόνο ένα θαύμα θα σώσει το πλοίο 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Ενα βιντεακι απο το μακρινό 2000 με το Αιολος Εξπρες τοτε στο ναυπηγειο, απο δοκιμαστικά αλλα και απο τις πρώτες του ημέρες στον Πειραιά.

 

Edited by mpolo
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...