Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Αντι να θελουν να φτιαξουν καινουριο λιμανι θεωρω οτι θα ηταν καλυτερο να ριξουν μερικα χρηματα ωστε να φτιχτει το πρασινο φαναρι.

Αυτο δεν ειναι το στρογγυλο που λεει το ΕΜΠΡΟΣ σημερα

Ξεκινά σήμερα η δεύτερη φάση των εργασιών στο «στρογγυλό» του λιμανιού της Μυτιλήνης, ύψους 18.000 ευρώ. Το έργο υλοποιεί το Λιμενικό Ταμείο, που όπως έχουμε γράψει φιλοδοξεί ν’ αναπλάσει και να ευπρεπίσει το χώρο αυτό, που συγκεντρώνει τ’ απογεύματα δεκάδες περιπατητές. Οι εργασίες είχαν ξεκινήσει από το χειμώνα, παρουσίασαν όμως καθυστερήσεις από την πρώτη εργολαβία και στη συνέχεια «κόλλησαν» στη λήξη της θητείας της προηγούμενης Λιμενικής Επιτροπής. Ελπίζουμε να ολοκληρωθούν σύντομα, για να μπορέσουν να χαρούν οι Μυτιληνιοί το ανανεωμένο «μπάι-πας» - όπως επικράτησε να λέγεται - αυτό το καλοκαίρι.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από μεγάλες ιδέες και μελέτες για μεγαλεπήβολα σχέδια χορτάσαμε πιά τόσες δεκαετίες...και βαρεθήκαμε να τις ακούμε! Εδώ μια μαρίνα έχουν και δεν μπορούν να την φέρουν βόλτα...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Αντι να θελουν να φτιαξουν καινουριο λιμανι θεωρω οτι θα ηταν καλυτερο να ριξουν μερικα χρηματα ωστε να φτιχτει το πρασινο φαναρι.

Τα χρηματα τα ριξανε και ετσι το πρασινο φαναρι της Μυτιληνης συμμαζευτικε λιγο.Το κακο ειναι οτι ακομα δεν εχουν μπει περιφραξεις,αν μπουν βεβαια, και παει κοσμος αλλα τουλαχιστον δεν κινδυνευει να φαει κανα κομματι τσιμεντο στο κεφαλι.

Πιστευω παντως να συνεχιστουν οι εργασιες και να ολοκληρωθει το εργο γιατι ακομα δειχνει ημιτελες

gallery_1819_860_436180.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Η δημοπρατηση για την κατασκευη του τριτου κριπηδωματος θα γινει μεσα στο καλοκαιρι,ενω θεωρειται βεβαιη η χρηματοδοτηση,καθως θα ενταχθει στο ΕΣΠΑ. link

Μπηκε στο ΕΣΠΑ με προυπολογισμο

8.261.260 ευρώ και φορεα υλοποιησης την ΕΓΝΑΤΙΑ ΑΕ βεβαιως βεβαιως.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 10 months later...

Στο λιμάνι της Μυτιλήνης έχουν μεταφερθεί τα εκδοτήρια των εταιρειών από το parking των ΙΧ μπροστά στην είσοδο του λιμανιού (στη πιάτσα των ταξί). (H HSW έχει το μικρότερο εκδοτήριο αλλά και το πιο άσχημο θα έλεγα)!!!

Ενώ τραγική εικόνα για τους επισκέπτες του νησιού είναι στο τουριστικό λιμάνι της Μυτιλήνης οι σκηνές των λαθρομεταναστών μέσα στο τελωνειακό χώρο του λιμανιού!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Η Λιμενική Επιτροπή Λέσβου ανέβαλε τη λήψη απόφασης για τη διακίνηση των υγρών καυσίμων στη Λέσβο. Αιτία ήταν οι αντιδράσεις που εκφράστηκαν από μέλη της, αλλά και από τη ναυτιλιακή εταιρεία «Αειναύτης».

 

Πηγη: EMPROSNET

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Η Λιμενική Επιτροπή αποφάσισε να παραταθεί η εκφόρτωση καυσίμων στο λιμάνι της Μυτιλήνης έως το τέλος του Απριλίου, υπό την προϋπόθεση ότι οι εταιρείες εμπορίας καυσίμων άμεσα θα καλύψουν το κόστος περίφραξης του εμπορικού λιμανιού, συμφωνα με το Emprosnet

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Πέρα απ' την καθαριότητα και τον ευπρεπισμό, το μείζον θέμα που σε σχέση με την περιοχή απασχόλησε τη Λιμενική Επιτροπή, ήταν αυτό της εκφόρτωσης καυσίμων και των συνθηκών που επικρατούν στο εμπορικό λιμάνι. Υιοθετώντας κατά πλειοψηφία την εισήγηση του κ. Ζαμτράκη, η Λιμενική Επιτροπή αποφάσισε κατ' αρχάς να υποβάλει αίτημα στην ΤΑΙΠΕΔ Α.Ε. προκειμένου να παραχωρηθεί στο Λιμενικό Ταμείο η χρήση του χώρου που βρίσκεται έναντι του σούπερ μάρκετ «Βερόπουλος», να εκπονηθεί μελέτη καθαρισμού του χώρου και αποκατάστασης της λακκούβας που βρίσκεται στον εμπορικό λιμένα, αλλά και να εγκρίνει την παράταση εκφόρτωσης καυσίμων στο τμήμα του λιμένα Μυτιλήνης για δύο μήνες, μέχρι 30 Ιουνίου, υπό την προϋπόθεση πως θα τηρείται αυστηρά το ωράριο εκφόρτωσης καυσίμων, αλλά και δε θα βρίσκονται περισσότερα του ενός δεξαμενόπλοια που εκφορτώνουν καύσιμα, ταυτόχρονα στον εμπορικό λιμένα Μυτιλήνης, πλην έκτακτων περιπτώσεων (π.χ. δυσμενείς καιρικές συνθήκες κ.λπ.) και μόνο κατόπιν σχετικών εγκρίσεων του Κεντρικού Λιμεναρχείου Μυτιλήνης.

Πηγη: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

σε 2 συνεχομενενες προσεγγίσεις το ίδιο πλοίο έφυγε λόγω καιρού, και μετα σου λεει το μελλον ειναι στη κρουαζιερα, οταν δεν εχουμε λιμανια να δεσουν αυτου του ειδους και του μεγεθους τα πλοια.

 

http://www.arxipelagos.com/2014/07/%cf%84%ce%bf-nieuw-amsterdam-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%ad%ce%ba%ce%b1%ce%bc%cf%88%ce%b5-%cf%84%ce%b7-%ce%bb%ce%ad%cf%83%ce%b2%ce%bf/

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Την ανάγκη να βρεθεί χώρος όπου θα αποθηκεύονται τα σκάφη, οι εξωλέμβιες μηχανές και οι πλαστικές βάρκες που κατάσχονται από το Λιμεναρχείο Μυτιλήνης, και οι οποίες έχουν χρησιμοποιηθεί  για τη μεταφορά των προσφύγων, υπογραμμίζει ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Λέσβου, Σωτήρης Ζαμτράκης. Με αφορμή την ανάσυρση και απομάκρυνση από το επιβατικό και το εμπορικό λιμάνι της Μυτιλήνης, 30 σκαφών και βαρκών που είχαν κατασχεθεί και τα περισσότερα, λίγες μέρες μετά την πρόσδεση τους, είχαν βουλιάξει καθώς έτσι κι αλλιώς ήταν σε άθλια κατάσταση.

Όλα αυτά τα σκάφη θα οδηγηθούν στο ΧΥΤΑ της Λέσβου, μετά από την σχετική έγκριση που έδωσε ο Δήμος Λέσβου. Η ανάσυρση γίνεται με μηχανήματα του Λιμενικού Ταμείου σε συνεργασία με την Εθνική Ένωση Φορτοεκφορτωτών.

Ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Μυτιλήνης τονίζει ότι τέσσερα μικρά σκάφη που δεν μπορούν να μεταφερθούν στο ΧΥΤΑ, πρότεινε να μεταφερθούν στη χερσαία ζώνη του εμπορικού λιμανιού. Όμως αντιδρά το Λιμεναρχείο Μυτιλήνης διότι θεωρεί ότι δεν θα μπορεί να τα φυλάξει καλά σε αυτό το σημείο του λιμανιού.  Άλλα δύο μεγάλα σκάφη που βρίσκονται στο λιμάνι της Μυτιλήνης, επίσης κατασχεμένα, βρίσκονται σε άθλια κατάσταση και κινδυνεύουν να βυθιστούν ανά πάσα στιγμή. Αν συμβεί αυτό, θα χρειαστούν πολύ μεγαλύτεροι γερανοί από αυτούς που υπάρχουν στη Λέσβο για να ανασυρθούν. Για να αποφευχθεί η βύθιση τους, το Λιμενικό Ταμείο προμηθεύτηκε και τοποθέτησε αντλίες στα σκάφη, καθώς είχε παρατηρηθεί μεγάλη εισροή υδάτων.

Τα δύο μεγάλα σκάφη είναι αδύνατο να ανασυρθούν, διότι δεν υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς τους εκτός Μυτιλήνης. Λόγω του μεγέθους τους δεν χωράνε να περάσουν από τις εξόδους της πόλης. Εξάλλου περίπου 500 εξωλέμβιες μηχανές βρίσκονται στον υπαίθριο χώρο του Τελωνείου Μυτιλήνης, οι οποίες πρόκειται να πουληθούν μέσω δημοπρασίας. Ωστόσο η γραφειοκρατική αυτή διαδικασία αργεί απελπιστικά και είναι άγνωστο για πόσο καιρό θα μείνουν στο σημείο αυτό οι μηχανές.

Εύλογα ο κ. Ζαμτράκης σημειώνει: «Δεν μπορεί το λιμάνι της Μυτιλήνης να μετατραπεί σε σκουπιδότοπο για τα σκάφη, τις βάρκες και τις εξωλέμβιες μηχανές που κατάσχονται. Δεν αντιδικώ με κανέναν προσωπικά, αλλά σε αυτή την κατάσταση πρέπει να μπει ένα τέλος. Πρέπει να βρεθεί χώρος, όπου θα οδηγούνται τα κατασχεμένα και παράλληλα πρέπει να επιταχυνθούν οι διαδικασίες για την πώληση τους ώστε να φεύγουν σε σύντομο χρονικό διάστημα από το νησί».

Πηγη: Emprosnet

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Για να μπορέσει να υπάρξει ανάπτυξη κρουαζιέρας στη Μυτιλήνη, πρέπει να γίνουν τα έργα που αποφασίστηκαν για την αναβάθμιση του λιμένα της πόλης», γράφει στην επιστολή της προς το γενικό γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Γιαννέλλη η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας. Η Ένωση επεσήμανε ότι η ασφαλής προσέγγιση και παραμονή των κρουαζιερόπλοιων στη Μυτιλήνη είναι δυνατή μόνο με την είσοδο των πλοίων στο λιμένα, αφού εκτελεστούν τα αναγκαία έργα, δεδομένου ότι οι επικρατούσες καιρικές συνθήκες και η διαμόρφωση του όρμου δεν επιτρέπουν με άνεση τη χρήση του αγκυροβολίου.

Μάλιστα επ’ αυτού στην επιστολή της η Ένωση επεσήμανε και το γεγονός της ματαίωσης προσέγγισης κρουαζιερόπλοιου προ ημερών στο λιμένα λόγω καιρικών συνθηκών, που δεν ήταν μάλιστα απαγορευτικές, αλλά δεν υπήρχαν εγγυήσεις, με τα σημερινά δεδομένα, να εισέλθει το πλοίο ασφαλώς εντός του λιμένα.

«Προς το σκοπό αυτό, λαμβάνοντας υπόψη και το γεγονός ότι οι εργασίες αναβάθμισης του λιμένος για την κρουαζιέρα δεν θεωρούνται ότι απαιτούν πολύ σοβαρά έργα, θα πρέπει να εξεταστεί το θέμα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, για να μπορέσει να αποκτήσει ο λιμένας αυτός τις προϋποθέσεις που θα επιτρέπουν να προσεγγίζουν τα πλοία ασφαλώς, γεγονός που θα ενταχθεί στα θετικά του προορισμού αυτού από πλευράς διαχειριστριών εταιρειών.

Πηγή: EMPROSNET

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Ας παρουμε μια ιδεα πως είναι σημερα το λιμανι της Μυτιλήνης βλέποντας το σε αεροφωτογραφια.

Διακρινονται ολες οι λιμενικες εγκαταστασεις από το κεντρικο λιμανι μεχρι τη μαρινα της Μυτιλήνης.Στο εμπορικο λιμανι φαινεται δεμενο και το ΝΕΑΡΧΟΣ.

Θεωρω ότι είναι από τα καλυτερα νησιωτικα λιμανια που εχουμε αυτή τη στιγμη

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
On 6/24/2018 at 12:44 PM, Nikos_Chania said:

Με Νησος Ρόδος και Νησος Σάμος μέσα στην Μυτιλήνη και το Διαγόρας να περιμένει αρόδου για να αδειάσει η θέση του πρώτου, εξηγείται εν μέρει η αλλαγή. 

Και λέω εν μέρει διότι το Διαγόρας έχει άφιξη 10:50 και το Ρόδος αναχώρηση 11:00. Δεν δικαιολογεί την 2ωρη αλλαγή στο πρόγραμμα.

Ας αλλάξουν τα δρομολόγια τους, ακομα δεν ξεκίνησε το καλοκαίρι και ζορίζονται μόνοι τους.

Θα μπορούσε να πάει στο χώρο του τελωνείου για να δέσει, όπως έχει συμβεί παλιότερα με άλλα πλοία (πχ Νήσος Μύκονος) 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...