Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μεγάλο θέμα έχει γίνει τελευταία στη Μυτίληνη από ότι μαθαίνω σχετικά με τις μεταφορές των καυσίμων. Συγκεκριμένα μέχρι τώρα μεγάλος αριθμός διακινούταν μέσω του Π. Κρυμνιώτισσα... Απότελεσμα αυτού ο Μανούσης να βγάζει τρελά λεφτά. Ο δήμαρχος Μυτιλήνης μίλησε για 200.000 ευρώ κέρδη.
Τώρα όμως θα έρχετε δεξαμενόπλοιο της ΕΚΟ. Οι αντιδράσεις έρχοντε από το ότι θα δένει στον εμπορικό λιμένα και θα υπάρχουν κίνδυνοι ατυχήματος... Ο δήμαρχος πάλι λέει ότι "δεν σας πείραζε τόσο καιρό το Π. Κρυμνιώτισσα με το κομβόι βυτιοφόρων?" Και ότι τις αντιδράσεις τις προκαλεί ο Μανούσης.

Αναλυτικό ρεπορτάζ εδώ

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Ωραίοι είναι εκεί πάνω στο Μυτιλήνη! Κλείσανε τις δεξαμενές του Μαμιδάκη (νυν ΕΚΟ-ΕΛΔΑ) στη Γέρα (το 2002) και πάνε να τις «φέρουν» (το 2006) μέσα στο λιμάνι!!!

Τι θα γίνει αδέλφια, εάν ο μη γένοιτο? Και είναι δικαιολογία ότι το ίδιο συμβαίνει με την Κρημνιώτισσα? Ε, τότε να πούμε στην ΕΚΟ να φτιάξει και ένα διυλιστήριο πάνω στο λιμάνι. Δόξα τω θεώ υπάρχει άφθονος χώρος.

Όσον αφορά τα περί νέου εμπορικού λιμανιού στο Καρά Τεπέ…ζήσε Μαύρε μου…

Ο Άγιος Θεράπων, μεγάλη η Χάρη του, να βάλει το χέρι του!

Link to comment
Share on other sites

Βασικά την επιλογή της Λιμενικής επιτροπής μπορείς να την δεις από δυο οπτικές γωνιές.

Μια ότι γίνετε ήδη η μλκ με το Κρυμνιώτισσα και υπάρχουν ήδη μεγάλη κίνδυνοι. Επίσης αυξάνετε αρκετά το κόστος της μεταφοράς καυσίμων.

Από την άλλη το δεξαμενόπλοιο μπορεί να μειώσει (?) τις τιμές των καυσίμων και ίσως να είναι και κάπως πιο ασφαλή λύση.

Οι αντιδράσεις είναι ψιλο-υπερβολικές για μένα... Ας κοιτάξουν αυτοί νοιάζοντε συνεχώς για το καλό της πόλης να γίνουν κάπου δεξαμενές ή να γίνει λιμάνι στο καρά τεπέ. Τα πολλά λόγια είναι φτώχια.

(επίσης το ξέρουμε ότι σε λίγο είναι οι δημοτικές εκλογές ...)

Υ.Γ. η συμφωνία ΕΚΟ - Αιολικού δεν έχει γίνει και την ψιλο-βλέπω χλωμό... (αν κα με τις τελευταίες εξελίξεις :P )

Επίσης σήμερα έγινε το πρώτο τζαμπέ δρομολογίο της παντόφλας Κωσταντίνος. Είδωμεν πως θα πάει, όπως είδωμεν και για την άλλη παντόφλα στη Χίο!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σύσκεψη "μπλα μπλα" έγινε χθες στη Μυτιλήνη σχετικά για την μεταφορά του λιμανιού (εμπορικού , επιβατικού και αλιευτικού - εννοεί τις τράτες στο μέσα λιμάνι:D ) στο καρα τεπέ. Το ξεχωριστό ήταν η παρουσία του Πρύτανη του ΕΜΠ κ. Κώστα Μουτζουρη (λιμενολόγος στο επάγγελμα). Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Δεν εχώ πάει ποτέ παραλιακά στον καρα τεπέ στη Μυτιλήνη και θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν φυσικές προυποθέσεις ώστε να γίνει λιμάνι εκεί. Δλδ υπάρχει κάποιος έστω μικρός κόλπος? Επίσης δεν είναι εκεί και ο βιολογικός?? (δεν μου μυρίζει και πολύ καλά αυτό :P )

Link to comment
Share on other sites

Ας μήν τρελαθούμε και τελείως... Σιγά μην δεχθούν να μεταφερθεί το λιμάνι! Το πρόβλημα ποιά του λιμανιού είναι ότι τα οχήματα πρέπει να διασχείσουν όλη την προκυμαια με συνέπεια η κίνηση ιδικά τους καλοκαιρινούς μήνες να ξεπερνά κατα πολύ της Αθήνας! Παλιά όταν τα πλοία δέναν ακόμα και μέσα στο μικρό λιμάνι κλείναν τον δρόμο και απαγόρευόταν η κίνηση διαμέσου της προκυμαίας. Φυσικά αυτό δέν είναι δυνατόν να γίνει, μπορεί όμως να προχωρίσει ολόκληρη η περιφεριακή λεωφόρος πρός τα χωριά της Λέσβου. Άς σταματήσουν τα κουφά για λιμάνι στο Καρά Τεπέ γιατι για να διαμορφώσεις τον εκεί χώρο δέν φτάνει ολόκληρη η Ευρωπαική Κεντρική τράπεζα να πληρώνει. Σάν τοποθεσία είναι πολύ καλή, σάν πραγματοποίηση όμως....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αν ο Δημος σε συνεργασια με το Λιμ.Ταμειο (ειδικα το δευτερο)δεν βγαλουν απο τον μεσαιωνα που ηθελημενα εχουν ριξει το Λιμανι της Μυτιληνης δεν θα υπαρξουν καλυτερες μερες .Καθυστερουν την υποδομη του Λιμανιου και την εφαρμογη του ISPS για να καλυπτει το Λιμανι την ανυπαρξια χωρων σταθμευσης και να εχουν ως παρκινγκ χωρους που προοριζονται για την εξυπηρετηση των ταξιδιωτων αλλα και οσων περιμενουν τους δικους τους ανθρωπους . Οταν αλλου πλεον εγκαθιστουν υποδομη ασυρματου ΙΝΤΕΡΝΕΤ στην Μυτιληνη δεν εχουν αντικατασταθει ουτε τα σαπια καγκελα . Για να μην μιλησουμε βραδιατικα για το αισχος του λεγομενου εμπορικου Λιμενα .Εδω στην αρχη καθε τουριστικης σεζον και στο τριτο σε μεγεθος νησι της Ελλαδος δεν μπορουν να βρουν αλλο μερος και διοργανωνουν ακομα και την εκθεση προιοντων μεσα στο λιμανι διπλα στους ντοκους των πλοιων.Μονο εσοδα θελουν και δεν τους νοιαζει τιποτα . Αλλωστε που αλλου θα βρουν δωρεαν παρκαδορους Λιμενικους . :)

Link to comment
Share on other sites

Αν και ξεφεύγουμε πλέον από το "Δελτίο Μυτιλήνης" και πάμε στο "Λιμάνι Μυτιλήνης", ναι μεν σωστά αυτά που λες αλλά το λιμάνι της Μυτιλήνης δεν είναι και από τα χειρότερα στην Ελλάδα...! Σίγουρα μπορούν να γίνουν αρκετά από τα παραπάνω, αλλά φαντάζεσε να γινόταν Χίο το ίδιο σκηνικό?! Εγώ έπαθα πλάκα με αυτά που είδα. Για το τι κάνει το λιμενικό ταμείο δεν ξέρω καθώς δεν μένω εκεί..:)

Αν αποφασίσουν να διαθέσουν κάποτε λεφτά για τα λιμάνια υπάρχουν πολλά στην Ελλάδα που χρειάζοντε πιο πολύ τα χρήματα. Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ, δεν τα λέω για να στην "μπω" φυσικά :mad: ! Μακάρι παντού κάποτε να έχουμε τα σωστά λιμάνια!

Link to comment
Share on other sites

Πολυ σωστα τα λες απλως οσον αφορα το Λιμανι Χιου εχει το καημενο εκ γενετης προβληματα και ως μονη λυση φανταζει η κατασκευη νεου.Ειναι κριμα ομως Λιμανια που εχουν τις Βασικες προυποθεσεις - διαστασεις ωστε με την προσθηκη μερικων εργων να αποτελεσουν πραγματικα στολιδια της ακτοπλοιας μας , να παραμενουν αλανες για λογους τοπικων συμφεροντων και αντιπαραθεσεων .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Σύμφωνα με τον Πρύτανη του Μετσόβειου Πολυτεχνείου Κώστα Μουτζούρη, χρειάζοντε 971.000 ευρώ για να γίνει ο νέος εμπορικός λιμένας στη θέση του καρά τεπέ.

Παραπάνω πληροφορίες θα δείτε στο ΕμπροςΝετ

Link to comment
Share on other sites

χρειάζοντε 971.000 ευρώ για να γίνει ο νέος εμπορικός λιμένας στη θέση του καρά τεπέ.
Δεν το διάβασες καλά...971.000 ευρώ μόνο για την μελέτη...και όχι για την κατασκευή :
Ένα εκατομμύριο ευρώ ή για την ακρίβεια 971.000 ευρώ προϋπολογίστηκε απ’ τον Πρύτανη του Μετσόβειου Πολυτεχνείου Κώστα Μουτζούρη, το κόστος της μελέτης για το νέο εμπορικό λιμένα Μυτιλήνης στον Καρά Τεπέ.
Εάν ήταν έτσι με 1 εκ να φτιάχνουμε λιμάνι, θα φτιάχνανε ακόμα και..στην Αγιάσο:confused:
Link to comment
Share on other sites

Σιγα μην φτιαχτει λιμανι στο Καρα Τεπε εγω αυτο το ακουω απο 2002, οπως και το οτι θα φτιαχνοταν αεροδρομιο στη Καλλονη στις αλυκες.Υπαρχουν δυο λογοι για τους οποιους δεν γινεται

Το λιμανι της μυτιληνης ειναι αρκετα καλο και εξυπηρετικο και

δεν προκειται να το αφησουν οσοι εχουν συμφεροντα στη πολη πχ μαγαζια

Παντως καλυτερο ειναι να κοιταξουν πως θα ξαναπαει κανενα καραβι στο Σιγρι παρα το νεο λιμανι στη Μυτιληνη

Link to comment
Share on other sites

Οι μεγάλες μέρες του ΑΛΚΑΙΟΥ με την συνεχή του παρουσία στο Σίγρι πέρασαν ανεπιστρεπτί.:D

Και μόνον με την τότε αληθινή ΝΕΛ μπορούσε να αξιοποιηθεί αυτό το λιμάνι, που είχε δημιουργήσει σταθερό επιβατικό κοινό.

Η ΣΑΟΣ ίσως..,αλλά και αυτή της αρπαχτής(επιδότησης) είναι..

Link to comment
Share on other sites

Μιας και πιασαμε το Σιγρι να πουμε για οσους δεν ξερουν οτι ειναι ενα μικρο χωριο στην Δυτικη μερια του νησιου.Απεχει 90χλμ απο την πολη και διαθετει φυσικο λιμανι προστατευμανο αρκετα απο τους ανεμους.Οπως καταλαβαινετε για υποδομες δεν το πολυσυζηταμε.Οταν η γραμμη υπηρχε εξυπηρετουσε οσους πηγαιναν στην Δυτικη μερια του νησιου μιας και γλυτωναν τουλαχιστον 3 ωρες ταξιδιου(Ακομα και ο ΑΛΚΑΙΟΣ των 14 μιλιων εκανε 9 ωρες απο Ραφηνα) και περιπου 1 ωρα οδηγησης μεσα απο πααααρα πολλες στροφες.Κινηση ειχε μονο το καλοκαιρι αφου το χειμωνα ο πληθυσμος της περιοχης ειναι λιγος.

Δεν νομιζω οτι η ενεργοποιηση της γραμμης περα απο τους καλοκαιρινους μηνες θα ηταν βιωσιμη και κατα την γνωμη μου θα προσθετε ακομα μια επιδοτηση χωρις ιδιαιτερο λογο.

Σταματαω εδω γιατι ξεφυγα λιγο απο το θεμα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΠΟΛΕΜΟΣ Φορτηγατζήδων - Λιμεναρχείου

Περίεργη απόφαση! Όντως το κόστος σε πολλές περιπτώσει διπλασιάζετε. Καλύτερα να βγάζανε νόμο που να μιλούσε για μεγαλύτερη ασφάλεια παρά αυτόν.

Να σημειώσω πως ο κ.Φωτόπουλος έχει αναλάβει πρόσφατα καθήκατα υπολιμέναρχη. Ο Λιμενάρχης κ. Μικρομάστορας σύμφωνα με το άρθο λείπει αυτή την περίοδο, οπότε ο υπολιμενάρχης γίνετε λιμενάρχης. For the history, αυτό.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 6 months later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...

τι γινεται στο λιμανι της μυτιληνης; γινεται χυμα εκφορτωση πετρελαιοειδων απο μικρα tanker;

αυτο γινεται μεσα στο λιμανι ή στο... jettie στο καρα τεπε;

συγνωμη που ρωταω, αλλα στο σχετικο κομματι στο emprosnet, ολοι οι διαμαρυρομενοι εχουν και αντιθετα προσωπικα συμφεροντα.

Link to comment
Share on other sites

Η εκφόρτωση γίνεται στο εμπορικό λιμάνι της Μυτιλήνης, που είναι δίπλα στο επιβατικό λιμάνι. Έρχονται μικρά tanker των εταιρειών και αγκυροβολούν έξω από το λιμάνι, σε κάποια στιγμή (κυρίως πρωινές ώρες) εισέρχονται στον εμπορικό λιμένα, εκφκρτώνουν τα καύσιμα σε βυτία και μετά επιστρέφουν στη θέση τους έξω από το λιμάνι. Αυτό γίνεται αρκετές φορές και για 1 με 2 μέρες. Το μεγάλο πρόβλημα είναι η χύμα εκφόρτωση των καυσίμων και η διέλευση των βυτιοφόρων από τους κεντρικούς δρόμους της πόλης με άμεσο κίνδυνο την πρόκληση ατυχήματος.:mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε ευχαριστω για την αφιερωση Νηρεα, με κατι τετοια ομορφα και αγαπησιαρικα περιστατικα παιρνει νοημα η ζωη μας:D

Ειναι αυτο που φωναζω εδω και χρονια και χαρακτηριζομαι υπερβολικος. Αυτοι που ζουν πραγματικα απο τη ναυτιλια και τον τουρισμο, ειναι και αυτοι που πραγματικα νοιαζονται και προσπαθουν να καλυτερευσουν ορισμενες καταστασεις στον τομεα αυτο, ειτε αυτοι λεγονται πρακτορες(ειδικα αυτοι οι ταλαιπωροι), ειτε εταιρειες, ειτε ξενοδοχοι, ειτε οτιδηποτε αλλο. Αυτοι που δεν ζουν πραγματικα απο τη ναυτιλια αλλα δυστυχως ασχολουνται αμεσως η εμμεσως μαζι της οπως Οργανισμοι Λιμενων, τελωνειακοι, λιμενικοι, λιμενικα ταμεια και ολες οι σχετικες και παρεμφερεις δημοσιες υπηρεσιες, δυστυχως εχουν συνηθως την νοοτροπια που ολοι ξερουμε.

Και ειναι απλο γιατι συμβαινει αυτο: γιατι ο μισθος των συγκεκριμενων ανθρωπων πεφτει στο λογαριασμο τους στο τελος του μηνα ανεξαρτητως αποδοσης και εμπορικης επιτυχιας ειτε της δικης τους υπηρεσιας, ειτε των επιχειρησεων που εξαρτουνται απο την δικη τους υπηρεσια. Γιατι να κατσει να μοχθησει ο αλλος ωστε να βελτιωσει τις υποδομες της μαρινας και για να εξυπηρετησει τους χρηστες? Μηπως θα του πουν μπραβο? Μηπως θα παρει αυξηση η προαγωγη λογω αυτης της προσπαθειας? Μονο ο φορτος εργασιας του θα αυξηθει και αφου ειτε 100 ειτε 0 σκαφη εχει η μαρινα, αυτος στο τελος του μηνα θα παει ταμειο, δεν εχει κανενα λογο να ενδιαφερεται. Η παρτη του ειναι εξασφαλισμενη ενω δεν δινει δεκαρα για ολο το industry που ζει απο τους επισκεπτες αυτους με τα γιωτ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...