Jump to content
Shipfriends

Ξένα πληρώματα στην ακτοπλοΐα


Recommended Posts

Πιθανότατα να ήταν Πομάκος απο τα χωρια της Ξάνθης και του Διδυμότειχου  , που παρά πολλοί ειναι ναυτικοί και το ξενικο του όνομα να τους παρέπεμψε λανθασμένα σε αλλοδαπό .

Link to comment
Share on other sites

Αν πράγματι θεώρησαν Πομάκους ως αλλοδαπούς θα πρόκειται για σφάλμα μεγάλου μεγέθους, ανεπίτρεπτο για Έλληνες αξιωματικούς Σωμάτων Ασφαλείας.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
19 hours ago, Annivas said:

Επειδη ουσιαστικά θα εκτελεί ενδοκοινοτική μεταφορά - συγκοινωνία , θα πρεπει να εχει και κοινοτικούς μέλη πληρώματος .

Eδώ ολόκληρη Ρ&Ο τους έδιωξε όλους κ θέλει να βάλει,αν δεν έβαλε κιόλας Φιλιππίνους σε ενδοκοινοτικά ταξίδια.
Παρεμπιπτόντως,ο καπτα Μάκης είχε στη ζούλα δλδ τον ανεχόντουσαν.Το 1993 εγώ στο ΝΤΑΛΙΑΝΑ είδα Φιλιππίνο να ανεβαίνε...ι από το μηχανοστάσιο.

Μην το γελάμε,μπορεί να δούμε μιά μέρα κ αλλοδαπούς στην ακτοπλοϊα!

 

Link to comment
Share on other sites

To UK ειναι τριτη χωρα.

(Θα ξεις καλυτερα υποθετω) ειναι απαιτουμενο ενα μινιμουμ ποσοστο επανδρωσης στο ξενοδοχειακο που να μιλα τη γλωσσα των χωρων που ειναι δρομολογημενο το πλοιο. Το εχουμε αναφερει παλιοτερα, αλλα δεν το βρηκα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

΄Ασχετο φαινομενικά, σχετικό στην πράξη με το θέμα, αυτό που διάβασα σε διάφορα μέσα σήμερα το πρωί. Φαίνεται ότι κατόπιν πιέσεων των Ιταλών ακτοπλόων, η Ιταλική σημαία πρέπει να άλλαξε τους κανονισμούς της έτσι ώστε να διευκολύνει την επάνδρωση των πλοίων της ιταλικής ακτοπλοοίας με μέλη πληρωματος τρίτων χωρών, εκτός ΕΕ. Αν καταλαβαίνω καλά η δικαιολογία είναι πως γενικά έχει στερέψει η κάνουλα των πληρωμάτων, ειδικά στον τομέα του ξενοδοχειακού, βάλε και την πανδημία, οπότε οι εταιρείες δυσκολεύονται να βρούν κόσμο. 

 

Στην Ιταλία κατά τα φαινόμενα αυτό πέρασε σα νομοθεσία, έλα όμως που το πήραν χαμπάρι τα συνδικάτα της Γαλλίας. Ξεσπάθωσαν λοιπόν κατά των αλλαγών αυτών γιατί προφανώς φοβούνται πως θα δούν τα ίδια στη Γαλλική σημαία. Μάλιστα, επειδή τα συνδικάτα δεν αστειεύονται, αρχίζουν να εξετάζουν το ενδεχόμενο μποικοτάζ πλοίων των Ιταλών ακτοπλόων που χρησιμοποιούν Γαλλικά λιμάνια, πιο συγκεκριμένα της GNV(Sete) και της Corsica(Toulon, Nice). Αν γίνει κανένα τέτοιο, μιλάμε για πολύ χάος. Αλήθεια, οι δικοί μας συνδικαλιστές τα έχουν πάρει πρέφα αυτά? 

Link to comment
Share on other sites

Όχι, οι δικοί μας έχουν απορροφηθεί στον υπέρ πάντων αγώνα ενάντια στην λυκοσυμμαχία εφοπλιστών και Υπουργείου , η οποία έχει ως αποτέλεσμα οι μεν να καταστρατηγούν το εδεσματολόγιο και το δε να κωφεύει και να πετάει χαρταετό στις καταγγελίες .

Link to comment
Share on other sites

Οι Ιταλοί λένε πως τους λείπουν ή 1.100 ή 11.000 ναυτικοί, το ένα άρθρο λέει έτσι, το άλλο αλλιώς. Πάντως, δεν είμαι σίγουρος πως πέρασε στην Ιταλία σα νόμος ... Έχουν και την παράιτηση της κυβέρνησης να ασχοληθούνε τώρα. Οι Γάλλοι πάντως έχουν προετοιμαστεί για κάθε ενδεχόμενο!

Link to comment
Share on other sites

Ναι ΟΚ, και νόμος να μην είναι, είναι κανόνας που τον ακολουθεί η Ιταλική σημαία τέλος πάντων. Η Ισπανική σημαία ακολουθεί την ίδια πρακτική εδώ και χρόνια, πλήν όμως αυτό είναι πιο εύκολο γι αυτούς μια και οι εταιρείες φέρνουν λατινοαμερικάνικα πληρώματα που όμως έχουν μητρική γλώσσα τα ισπανικά. Οπότε δε χάνεται η γλωσσική συνοχή του πληρώματος και η συνεννόηση με τους επιβάτες και για τα καθημερινά αλλά και για περίπτωση ανάγκης. Τώρα αν οι Ιταλοί φέρουν Φιλιππινέζους ή Μυανμάρ ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, αυτό είναι μια διαφορετική πρόταση. Υπό την έννοια ότι ο μέσος Ιταλός(κι αυτό περιλαμβάνει και τα πληρώματα) δεν ξέρει να πεί ούτε "yes". Πολλοί δε από τα Ναπολιτάνικα πληρώματα δε μιλάνε ούτε κανονικά Ιταλικά. Βάλτε και τους τουρίστες του καλοκαιριού από όλες τις φυλές του Ισραήλ που ούτε κι αυτοί είναι προφέσσορες στις ξένες γλώσσες, νομίζω καταλάβατε που το πάω. 

Link to comment
Share on other sites

Η ασφάλεια πάει πάλι περίπατο ...

Γενικά, έχω την άισθηση πως τα τελευταία χρόνια όσον αφορά βασικά κομμάτια της ασφάλειας ενώ τεχνολογικά πάμε μπροστά, όσον αφορά το ανθρώπινο κομμάτι δυστυχώς πάμε προς τα πίσω, χωρίς να φταίνε τα πληρώματα, αλλά ως επί το πλείστον οι νομοθέτες και οι ιδιοκτήτες!

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή οι μόνοι εργαζόμενοι στη ναυτιλία είναι οι γηγενείς;

Στην εμπορική ναυτιλία που τόσα χρόνια εργάζονται επαγγελματίες από τρίτες χώρες δουλεύουν με κατώτερα στάνταρ ασφαλείας;

Link to comment
Share on other sites

Πάντως και στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει η κουβέντα. Δεν πάει καιρός που υπήρξαν κάποιες ανακοινώσεις σωματείων ως απάντηση ανακοινώσεων άλλων σωματείων, όπου εμμέσως πλην σαφώς κατηγορήθηκαν ότι οι κουβέντες περί έλλειψης πληρωμάτων για να στελεχώσουν τα ακτοπλοϊκά είναι ο δούρειος ίππος για την έλευση αλλοδαπών στην ακτοπλοΐα. 

Βέβαια, δεν υπάρχει νόμος που να απαγορεύει σε ευρωπαίους πολίτες να εργαστούν στα πλοία που εκτελούν ακτοπλοϊκά δρομολόγια. Αρκεί να έχουν πιστοποιητικό ελληνομάθειας.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, marioskef said:

Δηλαδή οι μόνοι εργαζόμενοι στη ναυτιλία είναι οι γηγενείς;

Στην εμπορική ναυτιλία που τόσα χρόνια εργάζονται επαγγελματίες από τρίτες χώρες δουλεύουν με κατώτερα στάνταρ ασφαλείας;

 

Στην εμπορική ναυτιλία δεν μεταφέρουν εκατοντάδες ή και χιλιάδες επιβάτες τη φορά, όπως στα επιβατηγά ή τα κρουαζιερόπλοια. Άρα δε χρειάζεται και συνεννόηση πέραν από την μεταξύ τους σαν πλήρωμα των 15-20 ατόμων αν μιλάμε για ένα handy επί παραδείγματι. Άσε που σε πολλές περιπτώσεις τα πληρώματα είναι και ομοεθνή. Αυτό για το οποίο συζητάμε κατά κύριο λόγο γίνεται στα κρουαζιερόπλοια και δευτερευόντως στα φέρρυ όπου πλήρωμα και επιβάτες είναι από όλες τις γωνιές της γής. Στην ερώτησή σου αν δουλεύει αυτό το πράγμα στα κρουαζιερόπλοια και τα φέρρυ, η απάντησή μου είναι πως οι ένορκοι είναι ακόμα σε σύσκεψη όσον αφορά την απάντηση. Εμένα με προβληματίζει πάρα πολύ αυτό το πράγμα, σε πρόσφατο ταξίδι μου στην Ιταλία, το πλήρωμα δε μιλούσε καν ιταλικά, μόνο ναπολιτάνικα.

Link to comment
Share on other sites

On 7/15/2022 at 7:06 PM, Ariadne said:

Οι Ιταλοί λένε πως τους λείπουν ή 1.100 ή 11.000 ναυτικοί, το ένα άρθρο λέει έτσι, το άλλο αλλιώς. Πάντως, δεν είμαι σίγουρος πως πέρασε στην Ιταλία σα νόμος ... 

Σε κλασικό μεσογειακό μοτίβο απ' ότι λένε διάφορα ιταλικά μέσα, γίνονται συσκέψεις επί συσκέψεων -κάπου εκεί είμαι σίγουρος πως θα υπάρχει και μια επιτροπή :D- επί του θέματος αλλά άκρη δε βρίσκουν. Το ρεζουμέ είναι πως η Grimaldi Lines βγήκε δημοσίως και άρχισε να δίνει διάφορα χρηματικά κίνητρα ώστε να προσελκύσουν κυρίως ξενοδοχειακό πλήρωμα. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...