proud_ionian Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 η μετασκευη θα ειναι εξ ολοκληρου απο σιδερο ή θα παιξει και αλουμινιο για να μην προστεθει βαρος; το πανω γκαραζ διατηρειται ως εχει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
cpt_hcp Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Στο πισω μερος που ηταν ανοιχτο γκαραζ θα γινει η reception,το υπολοιπο γκαραζ θα ειναι κανονικα ως ειχε.Αλουμινιο απο οτι γνωριζω γιατι αλλιως το βλεπω να πηγαινει σουζα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Παντως μεχρι στιγμης σιδερο εχουνε βαλει μονο. Αν το γυρισουνε αργοτερα σε αλουμινιο δεν το γνωριζω. Αν και μου φαινεται πολυ λογικο για λογους βαρους. Δε θα ηθελα να ειμαι σ αυτους τους χωρους παντως σε κανενα προσαναποδα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stratos Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Μετασκευή αλά Δημητρούλα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Το πρωτο προσθετο ντεκ πανω απο το ρεμετζο ειναι σιδερο, το βλεφαριασα χθες το βραδι. Παραπανω βλεπουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cpt_hcp Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Εχει κλειστει γυρω γυρω;Η μιλας μονο για το δαπεδο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apostolos Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Γνωρίζετε ότι το πλοίο θα δουλέυει σχεδόν μόνο το bow visor στην Ιταλία_ Εκεί οι ντόκοι είναι αρκετά χαμηλά και δέν στρώνουν οι καταπέλτες λόφω μήκους Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Αυτο εννοω φιλε cpt hcp, εχει πεσει λιγο φωτοσοπ για να φαινονται καλυτερα οι καινουριες λαμαρινες πρυμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Πανω σε αυτο που βλεπετε στην παραπανω φωτογραφια, εχει προστεθει και ο κυλινδρικος πυργισκος. Δεν αντιλεγω οτι εχει κυτιοποιηθει το πλοιο, αλλα δε νομιζω οτι προηγουμενως ηταν και κανενα χαρμα οφθαλμων. Η συγκεκριμενη εταιρεια νομιζω εχει κανει γενικοτερα πολυ καλη δουλεια στα πλοια της. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apostolos Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Αν τα έκανε πρύμα ανοιχτά καταστρώματα θα ήταν όμορφα. Και να πεις ότι το κυλινδρικο πρύμα ειναι αίθριο πάει και έρχετε, αυτό όμως είναι σκάλες! Θεέ μου το κάνουν έκτρωμα για να βάλουν μία περιστροφική σκάλα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Διαβαζοντας το σχολιο σου Αποστολε ειπα,μα τι του εκαναν...?Ειδα ομως τις φωτο σου κ καταλαβα...Με απλα λογια ΑΙΣΧΟΣ!Λογικα Ιταλος ναυπηγος ΘΑ σχεδιασε το κομματι...Το πολυ design+stile βλαπτει... Αν το ψηλωσουν κι αλλο κ βαλουν βατηρες γυρω γυρω,ειναι τελεια εξεδρα για βουτιες....κατευθειαν στην θαλασσα ομως :mad: ! Το εχω ταξιδεψει αρκετες φορες σαν ΄ΚΟΚΚΙΝΟ΄ κ ηταν κουκλι μεσα εξω.Κριμα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Οριστε και μια φωτο για να καταλαβουμε ολοι για τι ακριβως μιλαμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosz Posted February 25, 2007 Share Posted February 25, 2007 Κακοχαρακτηρίστε με, αλλά όπως το βλέπω δεν μου φαίνεται και πολύ χάλι. Περιμένω βέβαια το τελικό αποτέλεσμα, αλλά "κρουαζιερίζει" λίγο με τη σκάλα αυτή στη πρύμη του. Μένει να δούμε πως θα δείχνει το συνολικό αποτέλεσμα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alessandro Bertolini Posted February 25, 2007 Share Posted February 25, 2007 mia idea tou pithanou apotelesma sto gnosto site http://www.faktaomfartyg.se/mega_express_two_2001_bild_2.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
marittimo Posted February 25, 2007 Share Posted February 25, 2007 Αγαπητέ NHSOS XIOS ο ναυπηγός δεν είναι Ιταλός αλλά Φινλανδός. Δες και τι λέει ο ALESSANDRO BERTOLINI. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted February 25, 2007 Share Posted February 25, 2007 Καλά δε παίζει και τόσο ρόλο ο ναυπηγός στη προκειμένη περίπτωση.Αν η εταιρεία έχει τη φιλοσοφία ότι όλα τα πλοία της πρέπει να μοιάζουν και ότι πατάτα γίνεται στο ένα να γίνεται και στο άλλο μόνο η αισθητική του σχεδιαστή δε φταίει Link to comment Share on other sites More sharing options...
stathis Posted February 25, 2007 Share Posted February 25, 2007 Ευτύχως μέχρι στιγμής το MEGA EXPRESS THREE την έχει γλιτώσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 στις φωτο που εβαλα direct link παραπανω, φαινονται στο visor αρκετα βαθουλωματα στη λαμαρινα. επειδη οταν εφυγε απο εδω δεν ηταν ετσι, να υποθεσω οτι εφαγε καλα στον ΝΔ ειρηνικο; δεν ειναι απλα βαθουλωματα. εχουν φανει οι νομεις ξεκαθαρα. τατραγωνιακια, τετραγωνιακια ειναι το visor. το explorer μετα τα aleutians θυμιζει. Πανω σε αυτο που βλεπετε στην παραπανω φωτογραφια, εχει προστεθει και ο κυλινδρικος πυργισκος. Δεν αντιλεγω οτι εχει κυτιοποιηθει το πλοιο, αλλα δε νομιζω οτι προηγουμενως ηταν και κανενα χαρμα οφθαλμων. προσωπικα μου αρεσε οπως ηταν. οφειλω να ομολογησω ομως οτι η μετασκευη εχει ακολουθησει τις γραμμες του πλοιου. ακομη και τα νεα παραθυρα ταιριαζουν με τα προηγουμενα. δε νομιζω οτι καποιος που βλεπει το βαπορι πρωτη φορα θα καταλαβαινει οτι προκειται για προσθηκη (οπως συμβαινει με καποια "αυθαιρετο";) ). μοναδικη παραφωνια η κυλινδρικη προσθηκη, που μου θυμιζει κατι ποτηρια που βαζουν στις τουρτες για να κοπουν ομοιομορφα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stratos Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Πάντως θα είναι αρκετά πανοραμική αυτή η σκάλα για όσους την διέρχονται,και υποθέτω ότι θα κλείσει με κάτι σαν αίθριο.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιώργος Δ Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Λογικα Ιταλος ναυπηγος ΘΑ σχεδιασε το κομματι...Το πολυ design+stile βλαπτει... Δεν είναι θέμα ναυπηγού αλλά αρχιτέκτονα. Ο ναυπηγός εφαρμόζει τις απαιτήσεις των αρχιτεκτόνων Link to comment Share on other sites More sharing options...
nautikos Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 Οι εργασιες προχωρανε καλα και η βασικη λαμαρινοδουλεια εχει σχεδον ολοκληρωθει.Επισης πισω απο τη γεφυρα προσθετουν ανεμοθωρακες.Στη παρακατω φωτο διακρινεται και η νεα πισινα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted March 19, 2007 Share Posted March 19, 2007 Όταν είχα μπει εγώ μέσα είχαν ξυλώσει σχεδόν τα πάντα. Ξέρει κανείς σε τι κατάσταση είναι οι παλιοί εσωτερικοί του χώροι; Ξαναφτιάχτηκαν ή έχουν δουλειά ακόμα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted April 29, 2007 Share Posted April 29, 2007 Σαν κάτι να πήραν τα αυτιά μου ότι το πλοίο άφησε την Ελλάδα για δεύτερη (και μάλλον οριστική) φορά. Μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted April 29, 2007 Share Posted April 29, 2007 Nα το επιβεβαιωσω 100% δεν εχω τετοιες πληροφοριες,αλλα συμφωνα με το AISLIVE,αυτη την στιγμη ειναι ανοιχτα της Υδρας με κατευθυνση προς τα νοτια.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HIGHSPEED 4 Posted April 29, 2007 Share Posted April 29, 2007 Το Σαββατο το πλοιο ειχε κατι σαν εγκαινια.Προφανως μας αποχαιρετησε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now