Jump to content
Shipfriends

Απελευθέρωση ναύλων


Recommended Posts

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργου Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλη Κεφαλογιάννη απελευθερώνονται οι τιμές των ναυλων για τις δρομολογιακές γραμμές που έχουν αφετηρία το Λαύριο , την Ραφήνα και την Κύμη.

Σε ερώτηση των δημοσιογράφων αν θα ισχύσει από το προσεχές τριήμερο της 25ης Μαρτίου απάντησε αρνητικά αλλά δεσμεύτηκε ότι το μέτρο αυτο θα ξεκινήσει τον Μάιο με πιθανή ημερομηνία την 21η Μαίου.

Link to comment
Share on other sites

Εννοειται οτι σε μια οποιαδηποτε χωρα που οι διοικησεις των λιμενων δεν ειναι κομματικα στελεχη, τα λιμανια που δεν υπαγονται στην απελευθερωση θα προσεφευγαν αμεσως στην Ευρωπαικη Επιτροπη Ανταγωνισμου για λογους αθεμιτου ανταγωνισμου, οπως και οι εταιρειες που δεν εχουν η δε σκοπευουν να αποκτησουν γραμμες απο τα συγκεκριμενα λιμανια.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά γι αυτό φροντίζουν οι εκάστοτε κυβερνήσεις να στελεχώνουν τις διοικήσεις των οργανισμών με δικά τους παιδιά :mad:

Πρόκειται πάντως για ένα μέτρο που κατά την γνώμη μου στοχεύει στην αποσυμφόρηση του Πειραιά αλλά και στην επιστροφή των κραχτών εξώ από τα πρακτορεία και τους καταπέλτες :D

Αλλος με το γρήγορο.... :confused:

Αλλος με το φτηνό...

40Ε το ΙΧ για Μύκονο... :eek:

Link to comment
Share on other sites

Στην απελευθέρωση του ναυλολογίου των πλοίων από τα λιμάνια της Ραφήνας, του Λαυρίου, της Ελευσίνας και της Κύμης εξαιρούνται οι γραμμές της Κέας και της Σκύρου, καθώς εκεί δραστηριοποιείται μόνο μια εταιρεία. Η απελευθέρωση του ναυλολογίου δεν θα ισχύει για επιδοτούμενα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

σε αρθρο με τιτλο "Ναυλα δυο ταχυτητων", η χθεσινη κυριακατικη Ελευθεροτυπια αναφερεται στην απελευθερωση (με ή χωρις εισαγωγικα) ναυλων που εγινε.

ειναι αρκετα συντομο για τη σοβαροτητα του θεματος, αλλα η οπτικη γωνια που εχει δεν μου αρεσει. πχ το να λες οτι για να βρει καποιος φτηνο εισητηριο "πρεπει να κλεισει πανω απο 15 μερες πριν ή να παει με αραμπαδες τυπου Δημητρουλα" ειναι φτηνος λαϊκισμος.

ανεξαρτητα απο το τι συμβαινει στην ελλαδα (κλειστη αγορα, απελευθερωση a la carte, κλεφτοπολεμος ΥΕΝ-ακτοπλοων etc), παντου στο κοσμο το καινουργιο το πληρωνεις ακριβοτερα. λογικο δεν ειναι τα παλιοτερα συμβατικα να ειναι φθηνοτερα ή τα highspeed ακριβοτερα. αυτος που κλεινει νωρις οταν υπαρχουν πολλα κενα γιαιτ να μην παιρνει μια εκπτωση σε σχεση με αυτον που παει τελευταια στιγμη και περιμενει απο τις ακυρωσεις; κατι αναλογο δεν γινεται και στα αεροπλανα;

το ερωτημα ειναι αν θα εχει ο επιβατης εναλλακτικες λυσεις και να επιλεγει. γρηγορα καινουργια και φτηνα πλοια δεν υπαρχουν

Οσοι θέλουν φτηνό εισιτήριο πρέπει να πέσουν στην αγκαλιά της «Δημητρούλας»! (σχολιο της "Ε")

Link to comment
Share on other sites

Συνέχεια επί της σοβαρότητος των κκ δημοσιογραφούντων: Το έγκυρο "Βήμα" παρουσίασε το Σαββάτο 20/05, ως εξής την απελευθέρωση (ο Θεός να την κάνει...): "Πάνω από 100% αυξάνει από 1ης Ιουνίου τις τιμές της η ΝΕΛ και ο επιβάτης αντί για €10 θα πληρώνει €22". Το γιατί έγινε αυτό στη γραμμή Χίος-Μυτιλήνη, είναι γνωστόν τοις πάσι εντός και εκτός Forum shipfriends και τα λόγια περιττεύουν. Όταν την απελευθέρωση την μάχονται με τέτοια επιχειρήματα οι-υποτίθεται-σοβαροί εκπρόσωποι της Κοινής Γνώμης, στην ΕΕΑ από το φόβο τους κάνουν πάρτι.

Link to comment
Share on other sites

Χθες σχεδόν σε όλα τα δελτία ειδήσεων έπαιζε διαμαρτυρία κατοίκων του Σαρωνικού (κυρίως Αιγινητών), για την ακρίβεια των εισιτηρίων στο Σαρωνικό, λόγω της απελευθέρωσης των τιμών από την HSW, από τις 22-05-06!! Όλα τα επιβατικά εισιτήρια τσίμπησαν από 1 Ευρώ για κάθε προορισμό!!

Είχαν και κάποιες ατυχή σύγκριση τιμών μεταξύ ταχύπλοων και συμβατικών!! Έλεγαν ότι για πας και να έρθει μια 4μελης οικογένεια με ταχύπλοο θέλει 66 Ευρώ, ενώ με συμβατικό 82 Ευρώ, που περιλαμβάνει ΙΧ!!

Link to comment
Share on other sites

Το άρθρο αναφέρει πως υπάρχει μείωση της οικονομικής θέσης για Ρόδο κατά 8,2% ενώ αυτό είναι το ποσοστό της αύξησης (από 42,5€ σε 46€) ενώ το αριθμημένο κάθισμα αυξάνεται κατά 16,5% (42,5 σε 49€). Γενικά η αυξήσεις της Blue Star είναι 6%-10% στην οικονομική και 17%-25% στα αριθμημένα καθίσματα.

Αυξήσεις στη γραμμή του Ηρακλείου ισχύουν από χθες και στις Μινωικές (οικονομική θέση κατά 12%).

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα θεωρω περισσοτερο αποδεκτο και κατανοητο να γινει μεγαλυτερη αυξηση στην οικονομικη θεση η οποια να περιλαμβανει ντεκ και αριθμημενα καθισματα, χωρις μετα να εχει κανεις να πληρωνει παραπανω για αριθμημενο. Το να εχει κανεις να πληρωνει καπελο πανω στο ηδη αυξημενο εισιτηριο για να βρει αριθμημενο καθισμα πουλμαν μεσα στο πλοιο, προσωπικα μου φαινεται λιγο "χοντρο" απο μερους των εταιρειων. Δυνητικα δηλαδη ειναι σαν να σου λενε οτι "παρε απλη οικονομικη θεση, αλλα δε σου εγγυωμαστε οτι θα μπορεις να κατσεις". Δεν ειναι λιγο ασχημο αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παιδιά, ως επιβάτης, φοβάμαι ότι με τόσο μεγάλο ανταγωνισμό, θα πέσουν τόσο πολύ οι τιμές

που οι ακτοπλόοι θα τα παρατήσουν και θα αλλάξουν δουλειά!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σε όσους, αφελώς, πιστεύουν ότι η απελευθέρωση και ο ανταγωνισμός θα φέρει καλύτερες μέρες στην ακτοπλοϊα, αλλά και σε όσους (μη αφελείς :mad: ) διατυμπανίζουν κάτι τέτοια, αφιερώνω το (πρωτοσέλιδο) άρθρο του Νίκου Νικολάου από την σημερινή Καθημερινή.

Αναφέρεται μεν στο γάλα, αλλά η ουσία του είναι ο ανταγωνισμός και η Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Ελπίζω να μην κατηγορηθεί ο αρθρογράφος και η εφημερίδα του ότι είναι πολέμιοι της οικονομίας της αγοράς και επιθυμούν την επιστροφή στην σοβιετικού τύπου οικονομία. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

" Οδύσσεια με... τιμές κρουαζιέρας ".

Σύμφωνα με σημερινό άρθρο του ΕΘΝΟΣ, υπάρχουν παράπονα επιβατών για τις τιμές των εισιτηρίων και ότι οι πρόσφορες για φτηνά εισιτήρια (Οικονομική θέση) είναι εξαφανισμένες και υπάρχουν μόνο τα ακριβά εισιτήρια (Α΄ θέση)

Όπως και παράπονα για τα δρομολόγια σε κάποια νησιά, από τοπικούς παράγοντες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

συμφωνα με αρθρο/σχολιο της κυριακατικης ελευθεροτυπιας, στο ιονιο που δεν υπαρχει απελευθερωση ναυλων και οι επιβατες βρισκουν ευκολα εισητηριο υπηρξε αυξηση της κινησης ενω στο αιγαιο που υπαρχει τα δρομολογια ηταν μειωμενα και συνεπως και η κινηση!!!

ενδεικτικα αναφερεται η Λευκαδα που βουλιαξε απο κοσμο. αν μπορει καποιος ρε παιδια να μου θυμισει με ποιο ferry πας Λευκαδα απο ηπειρωτικη Ελλαδα;)

Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με αρθρο/σχολιο της κυριακατικης ελευθεροτυπιας, ενδεικτικα αναφερεται η Λευκαδα που βουλιαξε απο κοσμο... αν μπορει καποιος ρε παιδια να μου θυμισει με ποιο ferry πας Λευκαδα απο ηπειρωτικη Ελλαδα:eek:

Την εγκυρότητα και την ποιότητα της αναλύσεως αυτής μπορείτε να την θαυμάσετε και στο επόμενο εδάφιο:

Τα περισσσότερα νησιά εμφανίζονταν αποκομμένα μέχρι τα μέσα Ιουλίου, με ελάχιστα δρομολόγια και σχεδόν ανύπαρκτες συνδέσεις με βασικές «δεξαμενές» ελλήνων πελατών. Είναι χαρακτηριστικό ότι μέχρι τα μέσα Ιουλίου η Νάξος -ένα από τα πιο δημοφιλή νησιά των Κυκλάδων- δεν είχε συνδεση ούτε με την Κρήτη, ούτε με τα Δωδεκάνησα, ούτε με τη Θεσσαλονίκη και τη Β. Ελλάδα, ούτε με τη Σάμο.

Ναι, ορδές Ελλήνων και ξένων τουριστών και παραθεριστών ανέμεναν μέχρι τα μέσα Ιουλίου (μετά η κατάσταση διορθώθηκε ;)) σε Σάμο, Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Ρόδο, Κώ, Ηράκλειο και Άγιο Νικόλαο να ταξιδέψουν στη Νάξο για να επενδύσουν στις τουριστικές επιχειρήσεις του νησιού, ενώ αντιστρόφως, μυριάδες Νάξιοι ακύρωσαν τις διακοπές τους (στερώντας τις αντίστοιχες προμήθειες από τους πράκτορες) επειδή δεν υπήρχε απευθείας σύνδεση με την Αλεξανδρούπολη και τα ονομαστά θέρετρά της.

ΥΓ. Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων ΚΑΙ η Νάξος ΚΑΙ η Αλεξανδρούπολη είναι υπέροχες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

το πετρελαιο ακριβαινει (αφου ειχε πεσει), το βρωμικο που τρωνε τα ελληνικα ακτοπλοικα (πετρελαιο με αυξημενους ρυπους) ανεβαινει ακομη περισσοτερο και αρχιζει παλι η γκρινια:P

συμφωνα με την express oι ακτοπλοοι θελουν 12-17%. το σχετικο δημοσιευμα εχει και γαρνιτουρα το μονιμο ρεφραιν για τις κρατησεις υπερ τριτων.

για το τελευταιο ενταξει καταλαβαινω τα αχθοφορικα και τα λεμβουχικα, αλλα εκεινος ο τιμημενος ο ΦΠΑ αφορα τους παντες και τα παντα. εκτος και αν η ακτοπλοια εκτος απο τους αλλους φορους απαλλαγη ΚΑΙ απο το ΦΠΑ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 months later...
  • 5 years later...

Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, υπέγραψε σήμερα απόφαση με την οποία εξορθολογίζεται το καθεστώς εκπτώσεων σε ναύλους που ίσχυε μέχρι σήμερα. Το καθεστώς αφορούσε κατηγορίες προσώπων και οχημάτων που τη δικαιούνταν, επί του εκάστοτε ισχύοντος ναύλου και κατά τη διακίνησή τους με όλα τα ακτοπλοϊκά πλοία.


Η Υπουργική Απόφαση, έχοντας μοναδικό σκοπό την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος και σε αντιστοιχία με τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την εφαρμογή του προγράμματος δημοσιονομικής προσαρμογής, ορίζει τις νέες κατηγορίες των δικαιούχων έκπτωσης. Οι νέες κατηγορίες αξιολογήθηκαν και θεσπίστηκαν με βάση τα εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια των δικαιούχων.


Στο πλαίσιο αυτό, καταργούνται από το παλαιό καθεστώς, μεταξύ άλλων, οι δωρεάν μετακινήσεις βουλευτών, τέως βουλευτών, Μητροπολιτών, Αρχηγών ΓΕΕΘΑ – ΓΕΣ – ΓΕΝ – ΓΕΑ - Ελληνικής Αστυνομίας - Λιμενικού και Πυροσβεστικού Σώματος, Προέδρων και Γενικών Γραμματέων ναυτεργατικών ενώσεων, μελών ΠΝΟ, Νομαρχών και Έπαρχων νησιωτικών περιοχών, νομαρχιακών και επαρχιακών συμβούλων νησιωτικών περιοχών, Γενικών Γραμματέων, καθώς και Γενικών Διευθυντών και Συμβούλων Περιφερειών. Για την κατηγορία των οχημάτων καταργείται η δυνατότητα δωρεάν μετακίνησης σε οχήματα εν ενεργεία βουλευτών, καθώς και τέως βουλευτών νησιωτικών περιοχών.


Ειδικότερα, για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων (αξιωματικοί, υπαξ/κοί, οπλίτες) που, επίσης, δεν εντάσσονται στη νέα απόφαση ο κ. Βαρβιτσιώτης έχει περιέλθει σε συμφωνία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας για τη διατήρηση της εμπορικής έκπτωσης, με επιβάρυνση των ακτοπλοϊκών εταιρειών.


 


Πηγη: ΥΕΝ

Link to comment
Share on other sites

Τις εκπτώσεις τις πληρώνει το Δημόσιο ή υποχρεώνει τις εταιρείες να ασκούν κοινωνική πολιτική με αντάλλαγμα το δικαίωμα να δρομολογούν πλοία σε μια γραμμή?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

απελευθερωση ναυλων στην οικονομικη θεση, καταργηση της διατιμησης στα bar, καταργηση ολων των εκπτωσεων (αλλα και νεα μειωση συνθεσεων) ζητουν οι ακτοπλοοι. για την ακριβεια βαζουν την τροϊκα να τα ζητησει.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι, να καταργήσουμε τα 0.50 που έχει το νερό και το 1.5 ευρώ ζαμπόν-τυρί για να ζήσουν οι καημένοι οι ακτοπλόοι. Αν υπάρχει δηλαδή και κάτι υπέρ του επιβάτη να το γκρεμίσουμε τελείως. Και μ'αυτά θα καταλήξουμε στην εποχή με το καλάθι από το χωριό, με τα βραστά αυγουλάκια, τη ντοματούλα και το τυράκι.

 

Οι δε καμαρώτοι, θα θυμάστε όσοι ταξιδεύατε παλαιότερα, είναι οι τύποι έξω από τις reception των πλοίων που περίμεναν καμμιά 10αριά να σας πάνε στην καμπίνα. Τώρα όσοι επιβάτες γνωρίζουν πως να πάνε συνήθως πάνε μόνοι τους, ενώ οι άλλοι μαζεύονται 5-5 για να τους πάει ο ένας κακόμοιρος που δεν προλαβαίνει να σηκώσει κεφάλι, διαδοχικά στις καμπίνες τους. Για το ξενοδοχειακό που κόπτονται οι ακτοπλόοι να μειώσουν, έχω αναφερθεί και πρόσφατα. 

 

Απλά τα πράγματα, τώρα που βρήκαμε παπά, ας θάψουμε πεντέξι.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...