Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πότε θα ανεβει Αδριατική το BLUE STAR 1?Υποθετω το Φεβρουαριο, γιατι μεχρι τοτε αντικαθιστα τον ΟΡΙΖΟΝΤΑ και από 10 Ιανουαρίου το κοκκινο στο Ηράκλειο. Πάντως η ΑΤΤΙΚΑ με την πωληση 2 κόκκινων, μου δινει την εντυπωση πως αλλαζει στρατηγικη και πλεον το κεντρο βαρους ειναι ξεκάθαρα στο Αιγαίο και όχι στην Αδριατική.

Edited by Neptune
quote
Link to comment
Share on other sites

Συναδελφε εισαι ασυγχωρητος. Κατω απο το μηνυμα που το λεω εχεις απαντησει εσυ :D

Δε με προσεχεις καθολου

Η γνωμη μου ειναι πως αυτα τα πλοια οπως και τα υπολοιπα Σουπερφαστ ειναι ΣΟΥΠΕΡ πλοια σε ολα τους. Σε σχεδιασμο σε μελετη σε ποιοτητα κατασκευης, πρακτικα βαπορια... Τελεια σε ολα πραγματικα. Αλλα δυστυχως στην εποχη του ακριβου πετρελαιου, του υπερβολικου capacity στην Ανκονα, της μεγαλης καταναλωσης που εχουν δεν υπαρχει περιθωριο μεγαλης κερδοφοριας. Οταν η κινηση ειναι περιπου 70-80 οχηματα και 100-120 ατομα... :o Και οσο τα πλοια απο πισω εχουν δανεια να τρεχουν τοτε οταν ερθει η ωρα πρεπει να φυγουν στη σωστη τιμη. ;)

Link to comment
Share on other sites

Η πληροφορία για την πώληση...και ως προς τα 2 σκέλη της (πώληση και αγοραστής)... επιβεβαιώνεται από άλλη ανεξάρτητη πηγή?

Πάντως οι φαν του φερόμενου ως αγοραστή "αγρόν αγοράζουν" προς το παρόν.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα εχω ακουσει απο δυο τρεις πηγες οτι το βαπορι πουληθηκε-ειναι κοντα στο να πουληθει.

Δεν νομιζω παντως να υπαρχει καπνος χωρις φωτια στην προκειμενη περιπτωση.εν ξερω αν ειναι η Britany Ferries παντως κατι μαγειρευεται

Link to comment
Share on other sites

It was confirmed 16 Dec that Brittany Ferries have acquired Superfast V from Attica.

Brittany Ferries acquires SUPERFAST V

In a surprise move, Brittany Ferries has acquired the Greek ferry SUPERFAST V from Attica Holding. With her service speed capability (28 knots ), it seems logical if she in the first place will be used on the route to Santander, where the company has lately developed considerable freight volumes.

The vessel was delivered in 2000 at Howaldtswerke in Kiel in a package consisting of 2+4 vessels with two different configurations, of which the latter four have already been disposed of to Tallink and SeaFrance. SUPERFAST V has a capacity of 1,608 passengers of which 842 in beds, and 712 cars or 1,926 lanemetres. She was built at a cost of USD 112.5 million. The price Brittany Ferries had to pay for SUPERFAST V has not been made official.

Superfast Ferries have acquired two Apuania-built ropax vessels recently and with falling volumes on the Adriatic Sea, the removal of yet another ferry can be seen as a consolidation though at the same time, competitor Minoan Lines has added ferry capacity.

When Brittany Ferries started to use its Channel ropax COTENTIN to make additional weekend sailings to Santander, it surprisingly achieved an instant success and the crossings have later been increased to twice a week. Freight vehicles are sailing when the roads are banned for driving. The current Brittany Ferries mainstay for the passenger service to Spain is the PONT-AVEN. She is likely to remain there as she has become very popular among British vacationers with her high comfort. The move is probably rather to be looked upon as a concentrated effort to strengthen the UK-Spain corridor which would also have environmental benefits when lifting volumes from the roads.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Μπορει να μην εχει επιβεβαιωθει επισημα απο καμια εταιρεια αλλα εχει βουηξει ο κοσμος για την επικειμενη πωληση

Εδω ενα αρθρο απο τη Letelegramme που αναφερεται στην αγορα

Με μια προχειρη περιληψη το αρθρο λεει οτι η αγορα απο την Britany Ferries εγκριθηκε χτες το βραδυ και οτι η παραδοση θα γινει το Μαρτιο του 2010.Προκειται να μπει στη γραμη Ποτσμουθ-Σανταντερ στην οποια αυτη τη στιγμη ειναι και το PONT AVEN της ιδιας εταιρειας.Το πληρωμα του θα ειναι μονο Γαλλοι.

Link to comment
Share on other sites

Ο βάπορας πουλήθηκε τελικά στην BRITTANY FERRIES (όπως είπαν και άλλα μέλη) για 81,5 εκ ευρώ...

Πολύ λίγα μου φαίνονται σε σχέση με τα άλλα SF VII, VIII, IX που πουλήθηκαν 310εκ στην ΤΑΛΛΙΝΚ και το SF X που πουλήθηκε 112εκ στην VEOLIA.

Είναι και η κρίση βέβαια τώρα, αλλά και πάλι να αγοράζεις 2 νέα ΡΟ-ΡΑΧ και μετά να πουλάς ένα σχεδόν νέο SUPERFAST δεν είναι και η καλύτερη κίνηση για εμένα προσωπικά:confused:.

Οσο για τη νέα του γραμμή μάλλον είναι η Cherbourg - Poole τρεις φορές την εβδομάδα κυκλικό και δύο φορές Αγγλία (Poole?)-Santander...

Φουλ δουλειά το βλέπω να έχει...

Link to comment
Share on other sites

Η Διοίκηση της ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ επιθυμεί να ανακοινώσει στο Χρηματιστήριο Αθηνών, στους μετόχους της εταιρίας και στο επενδυτικό κοινό ότι προέβη σήμερα σε συμφωνία με την BRETAGNE ANGLETERRE IRLANDE S.A., Γαλλίας, για την πώληση του πλοίου Superfast V, έναντι συνολικού τιμήματος Ευρώ 81,50 εκατομμυρίων τοις μετρητοίς. Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο 2010 με την παράδοση του πλοίου. Από την πώληση αυτή η εκτιμώμενη λογιστική ζημία θα ανέλθει σε Ευρώ 3,5 εκατ. περίπου και θα περιληφθεί στα αποτελέσματα του α' τριμήνου 2010.

Το Διοικητικό Συμβούλιο

Αθήνα, 17 Δεκεμβρίου 2009

Link to comment
Share on other sites

Τελικα επιβεβαιωθηκε το ellinikiaktoploia.net και αν δειτε κι ενα δημοσιευμα που εχει παλι σημερα για αλλα δυο πλοια να αγοραζονται απο αλλη ακτοπλοϊκη...

Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση για τον Ορεστη που εχει Ιστορικη Μνημη... επι αυτων των θεμάτων. Υπάρχει άλλο πλοίο ελληνικης εταιρείας στην πρόσφατη ιστορια (από Αρετουσα και πέρα) που να έχει πωληθεί με λογιστική ζημία, και μάλιστα έχοντας το δολάριο σε πολυ χαμηλα επίπεδα... Προσωπικά δεν θυμάμαι κανένα.

Επίσης μου κάνει εντύπωση οτι πουλα το V στην ίδια τιμή με τα νεα Ι & ΙΙ, πλοία που είναι προφανώς κλάσεις κάτω του V. Τόση ανάγκη για ρευστό είχε η εταιρεία?

Link to comment
Share on other sites

οχι απλα σταματαει την ζημια που θα ειχε εδω δηλ. στο τελος της χρονιας αντι να την μετακυλησει κ στο επομενο ετος!κ μην ξεχναμε οτι εχουν πεσει κ οι τιμες κ ερχεται κ το αλλο cruise...συμφωνω κ γω οτι το πλοιο δεν πουληθηκε απλως το σκωτοσαν με τα 81.5!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Από την πώληση αυτή η εκτιμώμενη λογιστική ζημία θα ανέλθει σε Ευρώ 3,5 εκατ. περίπου
Και για να καταλάβουν και οι αδαείς:rolleyes:...πόσα λεφτά από το τίμημα έμειναν τελικά στο ταμείο της εταιρείας?
Link to comment
Share on other sites

Κάποιο κοιτάνε δύο μήνες μπροστά :(

Σύμφωνα με τα ξένα forums θα κάνει δύο κυκλικά δρομολόγια την εβδομάδα από Portsmouth προς Santander και για την υπόλοιπη εβδομάδα παίζουν τα δρομολόγια που μας ανέφερε ο φίλος foxman παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
δεν νομιζω να αφησει η αττικα την αγκωνα!εκει ειναι η δυναμη της...πιο ευκολα θα φυγει απο το ηρακλειο που εβαλε πλοιο γιατι της περισευε εκεινη την χρονικη περιοδο....εμενα αλλο μου κανει εντυπωση!!!γιατι δεινουν το 5κ6 αντι 11κ12:confused:

Kalimera,

an de kano lathos o logos ine ta 'Bow_visor' ta opia 11/12 de diathetoun - sta evropaika limania ta visor ine aparetita.

Link to comment
Share on other sites

Για την ακριβεια τα συγκεκριμενα βαπορια δεν εχουν το κλασσικο visor που ανοιγει προς τα πανω αλλα clam shell bow, δηλαδη η πλωρη ανοιγει στα δυο, τα δυο φυλλα συρονται προς τα πρυμα, και απο μεσα ανοιγει ενας φοβερος καταπελτης αναδιπλουμενος στα ..3. Λογω Στοκχολμης πιο πρυμα ενα ζευγος πολυ βαρεων υδατοστεγων θυρων συμπληρωνει την πολη δυνατη αυτη κατασκευη.

Edited by Neptune
quote
Link to comment
Share on other sites

Ine MacGregor oli i sira apo to III - X, o logos de ginete an echi Bow_visor/Doors. Ta evropaika terminals ta ipostoirizoun san egatastasis - oso gia to anadiploumeno proreo katapelti [3 x section] simveni gia na na kalipsi to mikos ktl [ton ipostirizi idko preventor / asfalistiki diklida ktl].

Legame omos pios ine o pithanos logos tis mi epilogis ton XI -XII adi tou V-VI.

O pithanoteros logos ine oti de diathetoun tipota apo ola ta anaferomena.

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα ο πλωριος καταπελτης παιζει το ρολο του στην πωληση ενως πλοιου ειδικα οταν η εταιρια που το αγοραζει θελει να τον δουλεψει

Αλλα νομιζω οτι ο βασικοτερος λογος που εφυγε πρωτο το 5 και ισως ακολουθησει το 6 ειναι οι υποχρεωσεις των πλοιων προς τις τραπεζες ;)

Link to comment
Share on other sites

Oposdipote ta ikonomika dedomena ine enas vasikos - an ochi o vasikoteros paragodas.

Emis / ego mallon de ta gnorizo, i idimones tou omilou krinoun k pratoun analogos.

To kako ine oti xekinisan tin epanastasi to '95 - k simera to 2010 den emine tipota oute gia digma. I/II/III/VI/VII/VIII/IV/X/NORDIA/MARIN/ k tora to V pitahanos k to VI.

K kala figane - pou pigane k pos katadisane ta plia!?! - EDO SE THELO NA DIS!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

το πλοιο θα ξεκινησει δρομολογια Χερβουργο-Portsmouth στις 22/3 λιγο πριν τα μεσανυχτα.. παρασκευη πρωι φτανει πατρα για τελευταια φορα (σκαντζαρει με το sfXI) και οπως ειπε και ο Neptune 13/2 παραδιδεται.

Ξερουμε αν η παραδοση θα γινει στην Πατρα ή καπου αλλου (Πειραιας ή Συρος);

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά πιάσανε οι κεραίες σου Neptune όπως πάντα ;)

Το βαπόρι βρίσκεται στη Σύρο πλέον για την παράδοσή του στη νέα του εταιρεία.

Καλοτάξιδο και καλότυχο εκεί που θα πάει και ελπίζω να τους κάνει υπερήφανους όπως έκανε κι εμάς όσο ταξίδευε με την Ελληνική σημαία.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...