Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

μου είναι αδύνατον να φανταστώ ότι κάποιοι Χανιώτες ή Ηρακλειώτες θα προτιμήσουν το ταξίδι τους να περιέχει κι επιπλέον οδική διαδρομή από άλλον νομό πέραν από κάποιο Ηρακλειώτη ή Χανιώτη καραβολάτρη ο οποίος θα το κάνει για να γνωρίσει ένα νέο πλοίο.

Βάλε και σε αυτό την πρόταση για διόδια στον βόρειο οδικό άξονα της Κρήτης για να δέσει το γλυκό.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

πιστευω οτι ενας τυπος πλοιου για το ρεθυμνο θα ηταν ενα πλοιο σαν το blue star paros

πλοιο με καλη ταχυτητα και με δρομολογια τυπου χανιων επι blue star και ariadne μεσω μηλου. δυστυχος για μια νεα εταιρια ενα τετοιο πλοιο ειναι μεγαλη επενδιση

Link to comment
Share on other sites

Να και τα νεώτερα από την χθεσινή Πανρεθυμνιώτικη "μάζωξη". :rolleyes:

Εν αναμονή του σχολιασμού από τον orestis:rolleyes:

...θα ήθελα να επισημάνω τα τρελά κέρδη που θα έχει η εταιρεία με 1 καράβι με 34 (!!!) δρομολόγια τον μήνα (376 ετησίως!!!)...και ειδικά τα πιό τρελά κέρδη που θα έρθουν όταν το 2016 (!!!) θα έρθει και 2ο καράβι.

Βεβαίως και δεν έλειψαν οι προσγειωμένοι και οι σκεπτικιστές.

Και μία απορία: ποιός είναι "ο ναυπηγός κύριος Βουλγεράκης - ιδιοκτήτης ναυπηγείου (στη Κίνα) που έχει κατασκευάσει ήδη 100 περίπου πλοία και έχει στα σχέδια ακόμα 20 για το εγγύς μέλλον.", ο οποίος τοποθετήθηκε αρκετά λογικά και ρεαλιστικά? Ρωτάω γιατί δεν έτυχε να τον έχω ξανακούσει.

Link to comment
Share on other sites

Ποτέ δεν σου χαλάω χατίρι! ;)

Θα σταθώ ακριβώς στο σημείο που σχολίασες:

Σε 13.000.000 υπολογίζονται τα ετήσια έσοδα που απορρέουν από 34 δρομολόγια το μήνα, ήτοι 376 το χρόνο. Σε 7.700.000 από την άλλη υπολογίζονται τα έξοδα (μισθοί, καύσιμα, συντήρηση, άλλα έξοδα), συνεπώς σε 5.300.000 τα κέρδη. Με το ρυθμό ανάπτυξης της εταιρία υπολογίζει η Συντονιστική επιτροπή ότι το 2016 θα μιλάμε με 2 πλοία.

Για το διάστημα 2010 έως 2019 υπολογίζουν ότι τα έσοδα θα είναι 237 εκατομμύρια ευρώ, τα έξοδα θα είναι 150 εκατομμύρια ευρώ συνεπώς τα κέρδη για τους μετόχους θα ανέρχονται σε 91.000.000 ευρώ!!! Κέρδη τα οποία θα δύναται να λάβουν οι μέτοχοι από τη 1η κιόλας πενταετία

Ακόμα και αν τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από ορθολογικές παραδοχές, τις οποίες δεν μπορούμε να γνωρίζουμε (τιμές εισιτηρίων, τιμές καυσίμων κλπ), λείπουν σημαντικά έξοδα του πλοίου όπως είναι οι χρεωστικοί τόκοι, οι προμήθειες και οι αποσβέσεις.

Πολλά μπορεί να υποστηρίξει ο καθένας για το εάν η γραμμή είναι ή όχι βιώσιμη αφού τα πάντα είναι θέμα παραδοχών, αν πάντως οι παραπάνω υπολογισμοί ήταν σωστοί, η γραμμή δεν θα είχε μείνει χωρίς καράβι…. ;)

ΥΓ. Ερώτηση: πόσα πλοία είχε δρομολογημένα η Ρεθυμνιακή το 1998;

Link to comment
Share on other sites

Τα 34 δρομολόγια τον μήνα πως υπολογίστηκαν? Από όσο γνωρίζω οι μήνες του έτους έχουν 30 και 31 ημέρες .Εκτός αν σκέφτονται να κάνουν δρομολόγια και ημερήσια έκτακτα.

Επίσης τα 376 δρομολόγια ετησίως πάλι πως υπολογίστηκαν?

Το πλοίο δεν θα χρειαστεί ποτέ να βγει επισκευή το οποίο συνεπάγεται τουλάχιστον -30 δρομολογια γα να μην πω 50?

Βλέπω κι απορρέει ένας υπέρμετρος ενθουσιασμός με πρόχειρες οικονομοτεχνικές μελέτες.

Link to comment
Share on other sites

...θα ήθελα να επισημάνω τα τρελά κέρδη που θα έχει η εταιρεία με 1 καράβι με 34 (!!!) δρομολόγια τον μήνα (376 ετησίως!!!)...και ειδικά τα πιό τρελά κέρδη που θα έρθουν όταν το 2016 (!!!) θα έρθει και 2ο καράβι.

Βεβαίως και δεν έλειψαν οι προσγειωμένοι και οι σκεπτικιστές.

Προφανώς έκτος από βραδινά δρομολόγια, θα κάνει κάποια ημερήσια δρομολόγια έτσι ώστε να βγαίνουν 34 δρομολόγια το μήνα. (Δρομολόγιο πρέπει να εννοούν μόνο τη μια διαδρομή).

Η περιγραφή του πλοίου που έκανε ο κ. Βουλγεράκης, ταιριάζει με τα χαρακτηριστικά του Πρέβελης. Που όντως είναι το μέγεθος που χρειάζεται η γραμμή και όχι με μεγαλύτερο γκαράζ που αναφέρει ο κ. Μιχαϊλίδης. Το κόστος που αναφέρουν γύρω στα 30-35 εκ. Ευρώ, μου φαίνεται αρκετά μεγάλο για το μέγεθος του πλοίου που ψάχνουν. Εδώ το Αριάδνη και ο Ελυρος κόστισαν γύρω στα 30εκ. Ευρώ, για την απόκτηση τους, που είναι πολύ μεγαλύτερα πλοία.

Η απουσία των μεταφορικών εταιρειών από τη συγκέντρωση, εμένα θα με ανησυχούσε.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Αυτή τη στιγμή να σε ενημερώσω ότι στήνονται 2 Ρεθυμνιώτικες εταιρίες. Μια πολυμετοχική Λαϊκής Βάσης με την επωνυμία Cretan Sea Lines και μια δεύτερη από Ελληνα εφοπλιστή και ολιγομελή ομάδα κυρίαρχα Ρεθυμνιωτών που επί της παρούσης ονομάζεται ΝΝΕΡ (Νέα Ναυτιλιακή Εταιρία Ρεθύμνου) Το Νεα ενδέχεται να αλλάξει λίαν συντόμως.

Σχετικά άρθρα εδώ...

http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=156

http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=137

Και όλα αυτά βέβαια είνα ιδημοσιογραφικές μας πληροφορίες.

Kαι για να καταλάβω εγώ ο φουκαράς έχουν ιδρυθεί δύο εταιρίες οι οποίες κινούνται αυτόνομα η καθεμία για λογαριασμό της και υπάρχει το ενδεχόμενο να δούμε δύο πλοία στο Ρέθυμνο να ανταγωνιζονται μεταξύ τους?:confused:

Αν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο πραγματικά είναι λυπηρό.Θα υπάρξει ανταγωνισμός , διχόνοια, και τα αποτελέσματα των εγχειρημάτων είναι ήδη προδιαγεγραμμένα.

Τέτοιες κινήσεις μόνο από κοινού και με την υποστήριξη του συνόλου μπορούν να έχουν επιτυχή έκβαση.Με δίασπαση κι ανταγωνισμό σε μια μικρή κοινωνία με περιορισμένο μεταφορικό έργο το μόνο που φαντάζει πιθανό είναι να γίνει μύλος η κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς την ίδια απορία είχα και εγώ Earl Granville. Εκεί που η γραμμή δεν είχε κανένα πλοίο και τώρα δημιουργούνται δυο εταιρείες για να βάλουν βαπόρια στη γραμμή.

Δε θα ήταν καλύτερο να συμπράξουν τις δυνάμεις για ένα καλύτερο αποτέλεσμα της προσπάθειας τους??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Εκείνο που όμως δεν μπορώ να καταλάβω και δεν έχω βρει εξήγηση μεχρι στιγμής είναι πως μια τοπική κοινωνία με κοινό συμφέρον , με κοινό αγώνα και με κοινα προβλήματα έχει διασπαστεί σε δυο εταιρίες.

Και δεν μιλάμε για δύο μαγαζιά με ρούχα που χωράνε σε μια τέτοια κοινωνία και τα δύο αλλά για δύο ναυτιλιακές οι οποίες εκ των πραγμάτων δεν χωράνε με συγκρουόμενα συμφέροντα.

Μόνο μια συγχωνευση κι από κοινού δραστηριοποιηση πιστεύω θα βγάλει κατι καλό για το Ρέθυμνο.

Με τα λίγα που έχω καταλάβει, δεν υπάρχει ούτε θέμα διάσπασης της κοινωνίας, ούτε και θέμα συγχώνευσης. Οι 2 εταιρείες έχουν μεν κοινό στόχο (δρομολόγηση πλοίου στο Ρέθυμνο), αλλά διαφορετικό προσανατολισμό. Η μεν φιλοδοξεί να γίνει ναυτιλιακή εταιρεία λαϊκής βάσης και να δρομολογήσει δικό της πλοίο…η δε αποτελείται από μια μικρή ομάδα επιχειρηματιών, μεταξύ των οποίων και ένας εφοπλιστής με δικό του πλοίο που σκοπεύει να το δρομολογήσει στο Ρέθυμνο. Το οποίο πλοίο έχει ήδη «φωτογραφηθεί» (πλαγίως και ανεπισήμως). Και εάν είναι αξιόπιστη η “φωτογράφηση”, πρόκειται για το Santa Maria I.
Αν τελεσφορήσει τελικά κάποια από αυτές τις δύο προσπάθειες, αυτή που θα υλοποιηθεί πρώτη, θα έχει ένα σαφές προβάδισμα, αφού θα ανατρέψει εντελώς τα δεδομένα και μάλλον θα αποτρέψει την είσοδο δεύτερης εταιρείας.
Νομίζω ότι δεν αρκεί η πρωτιά για να κρίνει τα πράγματα (αν βεβαίως). Κυρίως θα κριθεί από την ποιότητα και αξιοπιστία της λύσης που θα προτείνει η κάθε εταιρεία. Και βεβαίως εάν ξαφνικά μια τρίτη εταιρεία βάλει πλοίο, αυτομάτως θα παγώσει κάθε σκέψη. Ακόμα και εάν αυτή ήταν η ΑΝΕΚ.
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι δεν αρκεί η πρωτιά για να κρίνει τα πράγματα (αν βεβαίως). Κυρίως θα κριθεί από την ποιότητα και αξιοπιστία της λύσης που θα προτείνει η κάθε εταιρεία. Και βεβαίως εάν ξαφνικά μια τρίτη εταιρεία βάλει πλοίο, αυτομάτως θα παγώσει κάθε σκέψη. Ακόμα και εάν αυτή ήταν η ΑΝΕΚ.

Αν υποθέσουμε πως υπάρχει μια βασική οικονομοτεχνική μελέτη και πως όταν αυτή συντάχθηκε, είχε σαν δεδομένο πως στη γραμμή δεν υπάρχει κανένα πλοίο, η δρομολόγηση άλλου πλοίου στη γραμμή αλλάζει τόσο πολύ τα δεδομένα που μπορεί να σταθεί ως εμπόδιο εισόδου δεύτερης εταιρείας. Γιατί μπορεί η βιωσιμότητα ή όχι ενός πλοίου στη γραμμή, να αποτελεί θέμα προς συζήτηση, αλλά η βιωσιμότητα δύο πλοίων στη γραμμή, ακούγεται μόνο σαν ανέκδοτο.

Άλλωστε όπως κι εσύ γράφεις, αν μια τρίτη εταιρεία βάλει πρώτη πλοίο στη γραμμή, θα παγώσει κάθε σκέψη.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς εννοώ κι εγώ .Επειδή δύο πλοία στην γραμμή δεν χωράνε είτε μία είτε δύο είτε 102 εταιρίες ιδρυθούν θα πρέπει να έχουν κοινό στόχο την δρομολόγηση ενός πλοίου και μόνο.

Αν η καθεμια φέρει το δικό της τότε η έκβαση του εγχειρήματος θα είναι προδιαγεγραμένη.

Αν και ο συναπισμός δεύο τάσεων σε μια εταιρία δεν ξέρω κατά πόσό θα συμβάλει.Μην ξεχνάμε το παράδειγμα της ΑΝΕΖ και της western lines.

Link to comment
Share on other sites

Και ένα αρθράκι που βάζει ιστορικά τα πράγματα τη θέση τους... http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=200
Πράγματι πολύ ενδιαφέρον "αρθράκι"...και εξόχως διαφωτιστικό.

Έχουμε και λέμε λοιπόν τα συμπεράσματα που αποκόμισα μελετώντας για "τους μνηστήρες του Ρεθύμνου":

1) ΑΝΕΚ: Γνωστή και μη εξαιρετέα, για πολλούς και διαφόρους λόγους...και για τους ιδίους λόγους απορριπτέα.

2) ΑΤΤΙΚΑ: Σιγά μη μας βάλει πλοίο ο Βγενόπουλος.

3) ΚΡΗΤΙΚΕΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ: Καλοί δε λέμε και Ρεθυμνιώτες και με όραμα...αλλά να...ζητάνε λεφτά και δεν ξέρουμε εάν θα βρούν...υπάρχουν και κάτι διαφωνίες...

4) ΝΝΕΡ: Μικρή ομάδα ειχειρηματιών στην οποία συμμετέχουν Ρεθυμνιώτες και κυρίως "επώνυμος εφοπλιστής" με δικό του πλοίο που είναι έτοιμο για δρομολόγηση. Και το κυριώτερο: δεν ζητάνε λεφτά από τους Ρεθυμνιώτες. Το μόνο που ζητάνε είναι την στήριξη του εγχειρήματος αυτού. Και καλά να μην πάνε, οι Ρεθυμνιώτες δεν θα χάσουν τίποτε...την ζημιά θα την πληρώσουν οι επιχειρηματίες. Τί είχαμε...τί χάσαμε?

Γενικό συμπέρασμα που προκύπτει από το "αρθράκι": ΝΝΕΡ...η μόνη λύση!

Πράγματι εξόχως διαφωτιστικό "αρθράκι"...

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Μόλις ανοίξει η δική μας η γραμμή στο Ρέθυμνο τότε οι Ρεθυμνιώτες μιλάμε για τρομερή συσπείρωση και αρκετοί δυσαρεστημένοι και από τα διπλανά σημεία, από τους άλλους νομούς με το Ρεθυμνιώτικο καράβι θα πάνε. Θα το δείτε.

Δηλαδή αυτό που εξαγριώνει τους Ρεθυμνιώτες (να μετακινούνται οδικώς για να πάρουν πλοίο), θα το κάνουν οι κάτοικοι των άλλων νομών, που έχουν μάλιστα από τα καλύτερα πλοία της ελληνικής ακτοπλοΐας, για να ταξιδέψουν με πλοίο μη συγκρίσιμο με αυτά των νομών τους… :confused:

Ελπίζω οι μελέτες για τη βιωσιμότητα του νέου πλοίου να στηρίζονται σε ορθολογικότερες παραδοχές…. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Δείτε και ένα δημοσίευμα για τα του Ρεθύμνου, από το χθεσινό Βήμα. Το άρθρο αποτυπώνει αρκετά καλά την παρούσα κατάσταση με τις 2 υπό ίδρυση εταιρείες, πάνω κάτω όπως τα ξέρουμε ήδη. Θα πρέπει όμως να επισημάνουμε μια αβλεψία:

[...]Ετσι σήμερα το Ρέθυμνο παραμένει χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση, εκτός από ένα ευχάριστο διάλειμμα που προσέφερε η ΝΕΛ με το monohull «Αίολος Κεντέρης» το οποίο εγκατέλειψε και αυτό το Ρέθυμνο όταν εξασφάλισε καλύτερο ναύλο αλλού, αφήνοντας τους Ρεθυμνιώτες με την ανάμνηση των γιορτινών εκδηλώσεών τους άμα τη αφίξει του.
Το 2007 συνυπήρχε ο Αίολος Κεντέρης Ι (μέχρι τον Σεπτέμβριο που αποσύρθηκε λόγω βλάβης) με το Ιεράπετρα (που αντικαταστάθηκε αργότερα με το Πρέβελης). Το 2008 αποσύρθηκε το Πρέβελης για να παει Παροναξία και αργότερα μπήκε στη γραμμή το Highspeed μέχρι τον Σεπτέμβριο, οπότε και αποσύρθηκε και αυτό. Συνεπώς, μπορούμε να πούμε ότι η γραμμή "ορφάνεψε" οριστικά φέτος τον Σεπτέμβριο.
Link to comment
Share on other sites

Και γω με τη σειρα μου και την υπευθυνοτητα που ο καθενας λεει ανευθυνα τη γνωμη του :D θα πω οτι αν τα βαπορια αφηνανε λεφτα θα εμεναν στη γραμμη B)

Ειδικα του ΧΣ 5 οι πληροτητες ηταν για μηνα Φλεβαρη και οχι για Ιουλιο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Τουλαχιστον οσον αφορα το ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ δεν νομιζω οτι υπαρχει προβλημα καθοτι η ζημια ειναι μικρη και η αποκατασταση γρηγορη.

Για το θεμα το "κανονικου" βαποριου της γραμμης δεν μυριζει ΠΗΓΑΣΟ μιας και δενει για επισκευη οι φημες ομως μιλανε για μια περιεργη επιδοτηση μεταξυ Νησιων και Ρεθυμνου...ενω εχει ακουστει το Β. ΚΟΡΝΑΡΟΣ σαν υποψηφιο.

Αληθεια εκεινο το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΑ τι εγινε μαθαμε?

H υποψηφιότητα του Κορνάρου παίζει όλο και περισσότερο σαν φήμη στα Κύθηρα το τελευταίο διάστημα.

απο 30/11 και 15/12 το εχουμε ξανακουσει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μερικές σκέψεις σχετικά με τα νέα δεδομένα/εξελίξεις που κατά τη γνώμη μου επηρεάζουν τις προσπάθειες που έχουν εκδηλωθεί αυτό τον καιρό τόσο από τη Ν.Ν.Ε.Ρ. όσο και από την Cretan Lines:

1. Κατά πόσο ένα πλοίο αξίας 10 εκ. ευρώ μπορεί να σταθεί ανταγωνιστικά απέναντι σε πλοία 70-80 εκ. ευρώ;

2. Κατά πόσο θα επηρεαστούν αυτά τα εγχειρήματα από την αλλαγή των ισορροπιών που θα επιφέρει η κάθοδος της Attica στο Ηράκλειο;

3. Η πιθανή κάλυψη της επιδοτούμενης γραμμής Πειραιά – Κυθήρων – Ρεθύμνου δεν θα λειτουργήσει ανασταλτικά σε αυτές τις προσπάθειες;

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον από τρεις εταιρείες για το λιμάνι του Ρεθύμνου!

15/01/09

Έντονη κινητικότητα παρατηρείται το τελευταίο διάστημα με φόντο το λιμάνι του Ρεθύμνου, που παραμένει "ορφανό" από πλοίο από τον περασμένο Σεπτέμβριο και τώρα οι πληροφορίες γύρω από τη δρομολόγηση πλοίων τριών διαφορετικών εταιρειών δίνουν και παίρνουν!

Πέραν της γνωστής – και μοναδικής μέχρι στιγμής με σάρκα και οστά - στο Ρέθυμνο κίνησης ομάδας πολιτών για την ίδρυση συνεταιριστικής ναυτιλιακής εταιρείας με στόχο την αγορά πλοίου, στο "χορό" φημολογείται ότι έχει μπει και η υπό ίδρυση "Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Ρεθύμνου" (που μέχρι σήμερα είναι γνωστή από τις πληροφορίες ως Νέα Ναυτιλιακή Εταιρεία Ρεθύμνου – ΝΝΕΡ), καθώς και η εταιρεία Attica Group του Α. Βγενόπουλου.

Πιο συγκεκριμένα και, σύμφωνα και με δημοσίευμα της "Ελευθεροτυπίας", η "Attica Group" με θυγατρικές τις Blue Star Ferries και Super Fast Ferries εξετάζει τη δρομολόγηση πλοίων προς τα Χανιά και σε γραμμή των Κυκλάδων, ενώ προσανατολίζεται στην αγορά πλοίου μικρής ηλικίας, που θα καλύψει τη γραμμή Πειραιάς - Ρέθυμνο, όπου δεν προσεγγίζει κανένα πλοίο.

Άλλωστε, η ίδια εταιρεία έχει αποφασίσει από τις αρχές Φεβρουαρίου να δρομολογήσει στη γραμμή Πειραιάς – Ηράκλειο το υπερσύγχρονο επιβατηγό-οχηματαγωγό «Super Fast 12», το οποίο αποδρομολογείται από τις γραμμές της Αδριατικής, κάνοντας αυθημερόν δρομολόγιο.

Το Super fast 12, υπό ελληνική σημαία και μήκους 200 μέτρων, μεταφέρει 1.600 επιβάτες, 500 Ι.Χ. αυτοκίνητα ή 100 φορτηγά και 160 Ι.Χ. και με ταχύτητα 30 κόμβων εκτελεί το δρομολόγιο σε περίπου 6 ώρες.

Το Μάρτιο οι επίσημες ανακοινώσεις για τη δρομολόγηση πλοίου από τη NNEP

Μέχρι σήμερα η μόνη κίνηση που είχε ανακοινωθεί επίσημα για τη δρομολόγηση πλοίου στη γραμμή του Ρεθύμνου ήταν αυτή που έχει στόχο την ίδρυση της συνεταιριστικής εταιρείας Κρητικές Θαλάσσιες Γραμμές (Cretan Sea Lines). Παρά το γεγονός ότι υπήρχαν πληροφορίες και μάλιστα και μία υπό κατασκευή ιστοσελίδα στο διαδίκτυο για μία ιδιωτική εταιρεία που φέρει για την ώρα το όνομα ΝΝΕΡ (Νέα Ναυτιλιακή Εταιρεία Ρεθύμνου), εντούτοις τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα.

Η Κρητική Επιθεώρηση ήρθε σε επικοινωνία με τον κ. Μανώλη Φραγκάκη, ο οποίος κατέχει θέση στην εταιρεία και επιβεβαίωσε την πρόθεσή της να δρομολογήσει πλοίο στη γραμμή του Ρεθύμνου. Μάλιστα, πρόκειται – όπως μας είπε – για ιδιόκτητο πλοίο, το οποίο ετοιμάζεται να παρουσιαστεί στο Ρέθυμνο πιθανότατα στις αρχές Μαρτίου, παράλληλα με μία συνέντευξη τύπου για την παρουσίαση και της εταιρείας. Ωστόσο, για την ώρα δεν υπάρχουν πληροφορίες για τα στελέχη της εταιρείας, ενώ τηρείται σιγή ιχθύος για το όνομα του εφοπλιστή που συμμετέχει σε αυτήν.

"Το μόνο το οποίο μπορούμε να πούμε", σημείωσε ο κ. Φραγκάκης, "είναι ότι η εταιρεία έρχεται για να μείνει στο λιμάνι του Ρεθύμνου, δεν θέλουμε να κάνουμε αρπαχτή", σχολιάζοντας την προσπάθεια.

Η εταιρεία είναι υπό σύσταση και θα έχει έδρα το Ρέθυμνο. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το τελικό όνομα της εταιρείας θα είναι "Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Ρεθύμνου".

Έτοιμα τα γραφεία της "Cretan Sea Lines"

Από την άλλη, πιο ξεκάθαρα είναι τα πράγματα σχετικά με την υπό ίδρυση συνεταιριστική εταιρεία "Κρητικές Θαλάσσιες Γραμμές". Ήδη, έχει ξεκινήσει η λειτουργία των γραφείων της, είναι σε εξέλιξη η κατάθεση χρημάτων από ενδιαφερόμενους να αποκτήσουν μερίδες και σύντομα θα πραγματοποιηθεί και γενική συνέλευση. Μάλιστα, θα κυκλοφορήσει τις επόμενες ημέρες και ένα ενημερωτικό φυλλάδιο, το οποίο αναφέρει όλους τους επόμενους στόχους του προσωρινού διοικητικού συμβουλίου της υπό σύσταση εταιρείας.

Τα γραφεία λειτουργούν στο κτήριο ΔΕΛΦΙΝΙ (Ανάμεσα στο Λιμενικό Ταμείο και τη Τουριστική Αστυνομία), στα οποία μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να απευθύνονται προσωπικά ή τηλεφωνικά, από 10.00 μέχρι 13.30 και από 18.30 μέχρι 20.30 καθημερινά, εκτός Σαββατοκύριακου.

Ακόμα, έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες κατάθεσης του Καταστατικού του Συνεταιρισμού, το οποίο σύντομα θα δημοσιευτεί σε ειδικό φυλλάδιο για να ενημερωθούν επακριβώς όλα τα υποψήφια μέλη.

Η δυνατότητα αγοράς μερίδων από τους ενδιαφερομένους ισχύει μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2009. Σημειώνεται ότι η αξία της μιας Συνεταιριστικής μερίδας, ορίστηκε στο ποσό των πεντακοσίων (500) Ευρώ, επειδή σύμφωνα με τον ισχύοντα Νόμο, επιτρέπεται η αγορά κατά Συνεταίρο, μόνο μέχρι έξι (6) μερίδες. (Γίνονται ήδη απαραίτητες ενέργειες, να επιτραπεί η αγορά τουλάχιστον μέχρι 100 μερίδων).

Αμέσως μετά, το διοικητικό συμβούλιο προτίθεται να καλέσει σε μία πρώτη Γενική Συνέλευση, όλους τους Συνεταίρους που κατέθεσαν την αξία των μερίδων τους, για να εκλεγούν όλα τα προβλεπόμενα από το Νόμο και το Καταστατικό όργανα του Συνεταιρισμού.

Τέλος, σύμφωνα με την πληροφόρηση από το προσωρινό Δ.Σ., έχει ήδη ξεκινήσει η έρευνα αγοράς ή μίσθωσης κατάλληλου Πλοίου, ώστε με την συγκέντρωση των απαραίτητων κεφαλαίων να γίνει δυνατή η υλοποίηση του στόχου.

Goodnet.gr

Υ.Γ.: Σε λίγο βλέπω να σφάζονται όλες οι εταιρείες για το Ρέθυμνο:P:D:p

Link to comment
Share on other sites

Όπως έχουμε πει πολλές φορές και με διάφορες αφορμές, το Shipfriends είναι μια ιστοσελίδα ανοικτής καταγεγραμμένης συζήτησης, τα μέλη της οποίας έχουν σαν κοινά στοιχεία, την αγάπη για τα πλοία, τη θάλασσα και το θαλασσινό ταξίδι. Οι όποιες αναφορές σε πληρώματα πλοίων, προσωπικό ξηράς, ναυτιλιακές εταιρείες, πολιτικούς και γενικά σε κάθε εμπλεκόμενο με τα ναυτιλιακά, γίνονται καλοπροαίρετα και πάντα σε πλαίσια των προαναφερθέντων κοινών ενδιαφερόντων.

Τις τελευταίες εβδομάδες έχουν εγγραφεί στο Shipfriends ορισμένα μέλη, που όπως διαφάνηκε στην πορεία, βασικός τους στόχος ήταν να επιλύσουν (πραγματικές ή όχι) επιχειρηματικές τους διαφορές, χρησιμοποιώντας το παρόν ως οιωνεί πίνακα ανακοινώσεων, για να μην πούμε ως Ρωμαϊκή arena με θεατές τους υπολοίπους. Η συζήτηση είχε αφεθεί να εξελιχθεί και είχαμε περιοριστεί σε κατ'ιδίαν αυστηρές συστάσεις, διότι οι απαντήσεις που εδίδοντο από τα υπόλοιπα μέλη μας, ήταν πολύ πιο εύστοχες από οποιαδήποτε άλλη παρέμβαση.

Δυστυχώς οι έως τώρα συστάσεις μας δεν είχαν το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Αντί για μια καραβολατρική συζήτηση, στα Θέματα που αφορούν τη γραμμή του Ρεθύμνου και τις υπό ίδρυση εταιρείες, έχουμε μια προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων, μέσω προπηλακισμών και επιθέσεων. Όσοι έχουν επιχειρηματικές διαφορές, να τις επιλύσουν απ'ευθείας και όχι εδώ. Όποιος θέλει να συμμετέχει εδώ, θα το κάνει ως απλό μέλος και μόνο μέσα στα πλαίσια που ορίζονται στην πρώτη παράγραφο αυτού του μηνύματος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Νομίζω ότι η επικείμενη δρομολόγηση πλοίου από/προς Πειραιά και Γύθειο, έστω και του Κορνάρου, έστω και μέσω Κυθήρων, θα βάλει πολλούς σε δεύτερες σκέψεις. Ειδικά όταν η ΛΑΝΕ ζητάει την γραμμή για 8 χρόνια με υποχρέωση μετά την 3ετία να βάλει νεώτερο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι δεν νομίζω να κάνουν δεύτερες σκέψεις να μην σου πω ότι στην πρωτη προσεγγιση του πλοίου στο Ρέθυμνο αντί για ανακούφιση θα υπάρξουν αντιδράσεις με το πρόσχημα που είχατε πάει τόσο καιρό.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...