Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

αυτό ακριβώς λέω κι εγώ μπορεί να ήταν αργό αλλά έκαιγε ένα κουβά πετρέλαιο και το ειχαν αγαπήσει επειδή ήταν το δικό τους βααπόρι.Οπότε σίγουρα δεν θα χάλαγε κανέναν επί του παρόντος.

Εκείνο που μου κάνει εντύπωση είναι πως η Ρεθυμνιακή και το Δ.Σ αυτής ότε συγχωνεύτηκε με την ΑΝΕΚ δεν εξασφάλισε με κάποια συμφωνία μια επαρκή κάλυψη της συγκοινωνίας του Ρεθύμνου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ε πολυ απλο. να βγει επιδοτουμενη:D. τοσες και τοσες εχουν βγει.

Με τον μικρό proud...συμφωνεί και η εξαδέλφη Όλγα...η οποία προφανώς εννοεί κάτι σαν στο Νήσος Χίος, άντε το Μύκονος... ;)

Άρθρο της Όλγας Κεφαλογιάννη για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Ρεθύμνου

[...]Στην παρούσα φάση λοιπόν εγώ λαμβάνω την πρωτοβουλία να διερευνήσω το κατά πόσο μπορεί να επιδοτηθεί η γραμμή Ρέθυμνο – Πειραιά αλλά με προαπαιτούμενο για την εταιρεία, που θα αναλάβει να εκτελεί τα δρομολόγια, ότι θα θέσει στη διάθεση του Ρεθύμνου ένα σύγχρονο πλοίο, με άριστες ξενοδοχειακές υπηρεσίες και καθημερινά δρομολόγια ολόκληρο το χρόνο

http://www.goodnet.gr/index.php?id=5,17714,0,0,1,0

.
Link to comment
Share on other sites

Για την γραμμή του Ρεθύμνου είχαμε σχετική συζήτηση σήμερα στην βουλή, στα πλαίσια της συζήτησης για τη χάρτα δικαιωμάτων επιβατών. Αντιγράφω από τα πρακτικά, με τα στοιχεία των βουλευτών αλλοιωμένα:

Βουλευτής 1: Το Ρέθυμνο, λοιπόν, μετά την 7η Σεπτεμβρίου του 2008 παραμένει χωρίς πλοίο. Οι ευθύνες του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας είναι τεράστιες. Ένας ολόκληρος νομός επί των ημερών σας αποκόπτεται μετά από πενήντα, εξήντα χρόνια από την υπόλοιπη Ελλάδα.

Εδώ δεν μιλάμε μόνο για δικαιώματα επιβατών. Μιλάμε πολύ περισσότερο για αποκλεισμό ενός πληθυσμού από το να συζητάει για τα δικαιώματά του, αφού οι πολίτες του δεν είναι καν επιβάτες.

Κάνω έκκληση σε σας, κύριε Υπουργέ, με τη ανάληψη των καθηκόντων σας, να δείτε προσωπικά το θέμα ώστε να επανέλθει το παλαιό καθεστώς, όταν δηλαδή το Ρέθυμνο που δεν ήταν αρκετά ανεπτυγμένο, είχε καθημερινά πλοίο, ενώ σήμερα αν και είναι η ναυαρχίδα του τουρισμού, δεν έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά.

Ο βουλευτής Ηρακλείου βέβαια είχε διαφορετική άποψη για τα αίτια του κακού (αφού δεν πουλήσατε την Ρεθυμνιακή στις Μινωικές καλά να πάθετε!)

Βουλευτής 2: …θέλω να σταθώ σε αυτά που είπε σχετικά με το Ρέθυμνο ο Βουλευτής 1.

Πράγματι, αντιμετωπίζει πρόβλημα το Ρέθυμνο. Όλα όσα σας είπε αντιπροσωπεύουν την πραγματικότητα. Βέβαια, πρέπει να πω ότι απεμπόλησαν το δικαίωμά τους να έχουν καθημερινά καράβι, όταν συγχώνευσαν τη «Ρεθυμνιακή» με την Α.Ν.Ε.Κ. Θα έπρεπε τότε να βάλουν έναν όρο, να πουν ότι θα έχουμε καθημερινά καράβι.Παρόλα αυτά, δεν μπορεί το Ρέθυμνο, το οποίο έχει τεράστια τουριστική ανάπτυξη σήμερα, να μην έχει πλοίο. Και θα ήθελα να το δείτε αυτό, αν εξαρτάται από το Υπουργείο σας.

Και το αποκορύφωμα, ο υφυπουργός που έκανε ένα σαρδάμ όλα τα λεφτά…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Το Ρέθυμνο, λοιπόν, είχε συμβατικά καράβια επί χρόνια. Φέτος υπήρχε το SUPER FAST 5, το οποίο είχε υποχρέωση να εκτελεί τους πλόες μέχρι 31 αυτού του μηνός. Το SUPER FAST 5 λόγω αντικατάστασης με το SUPER FAST 3 προχώρησε στην εφαρμογή, αν θέλετε, της συμβάσεως μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου, έχοντας όμως δηλώσει βλάβη από τις 7 του μηνός. Έχει δηλωθεί σαν βλάβη. Έχουμε αποστολή του κλιμακίου των επιθεωρήσεων. Και με αίτημά του ζητάει μετά τις 31 την αποδρομολόγηση επισήμως από το Σ.Α.Σ.

Link to comment
Share on other sites

Και το αποκορύφωμα, ο υφυπουργός που έκανε ένα σαρδάμ όλα τα λεφτά…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Το Ρέθυμνο, λοιπόν, είχε συμβατικά καράβια επί χρόνια. Φέτος υπήρχε το SUPER FAST 5, το οποίο είχε υποχρέωση να εκτελεί τους πλόες μέχρι 31 αυτού του μηνός. Το SUPER FAST 5 λόγω αντικατάστασης με το SUPER FAST 3 προχώρησε στην εφαρμογή, αν θέλετε, της συμβάσεως μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου, έχοντας όμως δηλώσει βλάβη από τις 7 του μηνός. Έχει δηλωθεί σαν βλάβη. Έχουμε αποστολή του κλιμακίου των επιθεωρήσεων. Και με αίτημά του ζητάει μετά τις 31 την αποδρομολόγηση επισήμως από το Σ.Α.Σ.

Μάλιστα... μάλιστα... και να σκεφτείτε ότι αυτοί οι άνθρωποι που καλούνται να πάρουν αποφάσεις για την ναυτιλία δεν γνωρίζουν ούτε τα στοιχειώδη καθώς θα όφειλαν... Και μία ερώτηση: Τα Superfast το ξέρουν; :P

Link to comment
Share on other sites

Με τον μικρό proud...συμφωνεί και η εξαδέλφη Όλγα...η οποία προφανώς εννοεί κάτι σαν στο Νήσος Χίος, άντε το Μύκονος... ;).
θα ειναι προκληση, για να μην πω τιποτα βαρυτερο, οταν γινεται παζαρι για μια προσεγγιση στην αναφη ή τον αη στρατη, να δοθει γενναιοδωρη επιχορηγηση για να παει επιδοτουμενο στο ρεθυμνο καποιο συμβατικο, ειτε καινουργιο (χιος μυκονος) ειτε παλιοτερο (πρεβελης). δεν μπορει να εχει η κρητη τακτικοτατη συγκοινωνια με 3 αναχωρησεις τη μερα απο πειραια και με πολλα ημερησια το καλοκαιρι και να επιδοτηθει το ρεθυμνο, για να κανουν πολιτικη καριερα καποιοι.

θα συμφωνησω με τον ηρακλειωτη βουλευτη, ας προσεχαν οταν πουλουσαν την εταιρεια τους. αν επιδοτηθει το ρεθυμνο, τοτε δικαιως θα ζητανε επιδοτηση ολοι: και οι μεσολογγιτες για συνδεση μεσολογγι ζακυνθος και οι χιωτες και οι μυτιλινιοι για μεστα και σιγρι και οι κερκυραιοι για να επιδοτηθουν τα κλειστα και οι μυκονιατες για να πηγαινει το highspeed το χειμωνα κλπ κλπ.

αντι να ζητανε υπερβολες, ας πανε η ξαδερφη ο νομαρχης και ο δημαρχος στις μινωικες και την ανεκ και να ζητησουν να υπαρχει λεωφορειο της εταιρειας ή του κτελ (οχι τζαμπα αλλα με μικρη εκπτωση) που να φευγει απο σουδα και ηρακλειο μολις φτασει το βαπορι απο πειραια και ας ζητησουν και απο την aegean cargo (λεγε με γιαννη Β) να πιανει και το roro 2 φορες και στο ρεθυμνο.

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι δυνατόν... Με την ίδια λογική και τα ίδια κριτήρια ας κηρυχθεί επιδοτούμενη και η Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη για να παραμείνει ως έχει στη γραμμή το Νήσος Χίος!!! Ας μην ξεχνάμε πως οι επιδοτούμενες γραμμές λέγονται αλλιώς και lifelines (γραμμές ζωής) και σκοπός του να κηρυχθεί μια γραμμή επιδοτούμενη είναι να υπάρχει σταθερή ακτοπλοϊκή σύνδεση στα νησιά που δεν παρουσιάζουν εμπορικό ενδιαφέρον ώστε να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι τους. Δόξα το Θεό, για την Κρήτη υπάρχουν 3 αναχωρήσεις καθημερινά από Πειραιά (δύο εταιρίες για Ηράκλειο και μία για Χανιά) και τακτικά δρομολόγια για Σητεία από την ΛΑΝΕ. Το πραγματικό πρόβλημα το αντιμετωπίζουν κάθε χρόνο και θα το αντιμετωπίσουν σε μεγαλύτερο βαθμό φέτος οι κάτοικοι των μικρών νησιών που κινδυνεύουν να βρεθούν από 1/11 χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά, τουλάχιστον άμεσα. Τέλος, θα δηλώσω ότι συμφωνώ απόλυτα με όσα έχει πει ο Proud παραπάνω και ιδιαίτερα με την λύση που προτείνει:

αντι να ζητανε υπερβολες, ας πανε η ξαδερφη ο νομαρχης και ο δημαρχος στις μινωικες και την ανεκ και να ζητησουν να υπαρχει λεωφορειο της εταιρειας ή του κτελ (οχι τζαμπα αλλα με μικρη εκπτωση) που να φευγει απο σουδα και ηρακλειο μολις φτασει το βαπορι απο πειραια και ας ζητησουν και απο την aegean cargo (λεγε με γιαννη Β) να πιανει και το roro 2 φορες και στο ρεθυμνο.
Edited by cpt_Hiotis
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ συμφωνώ απόλυτα.Με την ίδια λογική θα έπρεπε να είχε επιδοτηθεί ο Αγιος Κήρυκος που περυσι δεν επιανε βαπόρι το χειμώνα ή έπιανε σε ενα δρομολόγιο,θα έπρεπε να επιδοτηθεί η Κάλυμνος που δεν πιάνουν τα μεγάλα βαπόρια,θα έπρεπε να επιδοτηθεί η κύθνος που δεν πιάνουν όλα τα ταχύπλοα και πάει λέγοντας...

Αφορμές για να γίνουν επιδοτήσεις το κάθε νησί μπορεί να βρει το θέμα είναι πιο πραγματικά έχει ανάγκη από επιδότηση.

Το Ρέθυμνο κατανοώ απόλυτα το πρόβλημά τους ότι δεν έχουν βαπόρι να πάνε κι αναγκάζονται να μετακινουνται από τα άλλα λιμάνια με επιπλέον κόστος μεταφοράς λόγω κτελ ή βενζίνης στο ΙΧή ...αλλά δεν θεωρώ ότι υπάρχει ανάγκη επιδότησης την στιγμή που υπάρχει έστω και συγκοινωνια απο τα άλλα λιμάνια και που είναι μια γραμμή όπου ένα πλοίο με χαμηλό κόστος λειτουργίας μπορεί να βγεί.

Καλώς κάνουν οι τοπικοί βουλευτές και αναλαμβάνουν πρωτοβουλία αλλά έχουν οριοθετήσει λαθος στόχους.

Ας πάνε στην ΑΝΕΚ να ζητήσουν βαπόρι ή σε όποια άλλη εταιρία επιθυμούν, να πιέσουν, κι αυτοί με την δύναμη που έχει το βουλευτικό αξίωμα κάτι μπορεί να καταφέρουν.

Αν όχι να έρθει το ΠΡΕΒΕΛΗΣ πίσω, πιστεύω κάποιο πλοίο της τάξης του ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ ή ΜΑΡΙΝΑ μπορεί να εξυπηρετησει την γραμμή.

Αρκεί να μην υπάρξουν φωνές ότι είναι παλιά ή αργά ή δεν ξέρω τι γιατί τότε χαλάει η δουλεια

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να ήταν τόσο απλά τα πράγματα, αλλά αυτό που έχω καταλάβει είναι πως η Κρήτη γενικότερα είναι μυστήρια υπόθεση... Δεν αρκούνται στην δρομολόγηση ενός οποιουδήποτε πλοίου αλλά θέλουν αυτό το πλοίο. Και είμαι σχεδόν σίγουρος πως εάν δεν την έχει την εταιρεία Κρητικός ούτε που θα πατάνε.... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Οταν το 1997 το Πρεβελης εκανε το Σιφνος-Ρεθυμνο η τοτε κοινοπραξια (Σταθακης-Βεντουρης) ειχε ζητησει προεκταση με το Πηγασος μεχρι το Ρεθυμνο. Λετε να το δουμε να υλοποιειται 11 χρονια μετα; Καθαρα προσωπικη επιθυμια αυτο να το ξεκαθαρισω. :D:D

Αλλα δε θα ηταν και ασχημο ισα ισα που θα εξυπηρετησει κιολας 2 γραμμες που εχουνε προβλημα. Ειτε το Πρεβελης (καλυτερα) ειτε το Πηγασος (ικανοποιητικα)

Link to comment
Share on other sites

Και είμαι σχεδόν σίγουρος πως εάν δεν την έχει την εταιρεία Κρητικός ούτε που θα πατάνε.... :rolleyes:

Συμφωνώ με τον cpt_Hiotis. Σε τέτοια θέματα οι φίλοι μας οι Κρητικοί μας έχουν δείξει ότι είναι ''αγύριστα κεφάλια''. :)

Εδώ ολόκληρος βαπόραρος (ΑΡΙΑΔΝΗ) και άδεια ανεβοκατέβαινε επί HSW. Στην ΜΑΡΙΝΑ και στην ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ (παράδειγμα) θα κολλήσουν ???

Link to comment
Share on other sites

Απο την στιγμη ομως που δεν υπαρχει τπτ αλλο στην γραμμη του Ρεθυμνου θα μπαινανε σε οποιο πλοιο πηγαινε...Αν εμεναν κολλημενοι κακο του εαυτου τους!Ας πηγαινανε με Ανεκ στα Χανια οπως πανε τωρα για να μην την χασουν κιωλας...ετσι και αλλιως αυτη τους τα εβγαλε τα καραβια απο το Ρεθυμνο.

Link to comment
Share on other sites

Απολυτως λογικο. Τα ιδια παραπονα που οδηγησαν στη συσταση της Ρεθυμνιακης φαινεται να οδηγουν στη δημιουργια μιας νεας ναυτιλιακης απο το συγκεκριμενο νομο.

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέροντα σήμερα τα νέα από το Ρέθυμνο.

Κατ' αρχήν, μετά από την παραπάνω καταλυτική παρέμβαση του proud:rolleyes:...επικράτησε η λογική στο ΥΕΝ.

[...]Απέκλεισε κάθε ενδεχόμενο επιδότησης της γραμμής που θα συνδέει ακτοπλοϊκά το Ρέθυμνο με τον Πειραιά ο υφυπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, με μοναδικό «φως» στην υπόθεση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης την επιδότηση της γραμμής μέσω ενδιάμεσου προορισμού, εάν αυτό εκτιμηθεί από το υπουργείο ως εφικτό.

Και βεβαίως μιά ενδιαφέρουσα πρόταση της ΑΝΕΚ, η οποία δεν πρέπει να είναι άσχετη με την ΝΝΕΡ που μας πληροφόρησε παραπάνω ο orestis.

[...]Παράλληλα ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΝΕΚ, Γιώργος Βαρδινογιάννης, που παρέστη στη συζήτηση, κατέθεσε και επίσημα πρόταση για παραχώρηση σε ρεθυμνιώτικο φορέα διαχείρισης ενός αξιόπιστου πλοίου – ενδεχομένως και του «Πρέβελη» - με την προϋπόθεση για έναν τουλάχιστον χρόνο ο φορέας να καλύπτει τα έξοδα ασφάλειας του πλοίου, του πληρώματος και των καυσίμων.

Δεδομένου της πρωτοβουλίας που έχει αναπτυχθεί από φορείς και επιχειρηματίες του Ρεθύμνου για την ίδρυση ακτοπλοϊκής εταιρείας λαϊκής βάσης, η πρόταση του κ. Βαρδινογιάννη, αναμένεται να τεθεί σοβαρά στο τραπέζι του διαλόγου και να εκτιμηθούν τα δεδομένα.

Απομένει να δούμε για ποιό πλοίο μιλάει η ΑΝΕΚ και το κατά πόσο μπορεί να λειτουργήσει ένα τέτοιο σχήμα.

Link to comment
Share on other sites

....Απομένει να δούμε για ποιό πλοίο μιλάει η ΑΝΕΚ και το κατά πόσο μπορεί να λειτουργήσει ένα τέτοιο σχήμα...

Επειδή η επιχειρηματική ευφυϊα του Ιωάννη Ιωσήφ Βαρδινογιάννη ουδεμία σχέσιν έχει με εκείνη του Ιωάννη Βαρδή Βαρδινογιάννη (κοινώς Τζίγγερ :P) και επειδή στο Ρέθυμνο τον έχουν παραπρήξει ότι το αγνοεί και το υποτιμά, πράττει το ορθόν: Αφού θέλετε καράβι, πάρτε το μεν, αλλά αποδείξτε ότι μπορεί να επιβιώσει. Ειδ' άλλως τζάμπα μαγκιές...

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά από το Ρέθυμνο πέρασαν:

* Ρεθυμνιακή

* ΑΝΕΚ

* ΛΑΝΕ

* ΝΕΛ

* και φέτος η HSW

Όλες έφυγαν.

Ας ελπίσουμε ότι αυτή τη φορά η νέα εταιρεία θα στεριώσει.....

Link to comment
Share on other sites

Οριστικοποιήθηκε η ημερομηνία διεξαγωγής της παρρεθυμνιώτικης εκδήλωσης για την ίδρυση ναυτιλιακής εταιρείας λαϊκής βάσης αφού σε συνάντηση που είχαν τα μέλη της συντονιστικής επιτροπής, αποφασίστηκε η εκδήλωση να γίνει την Κυριακή 26 Οκτωβρίου στο κλειστό γυμναστήριο «Μελίνα Μερκούρη» και ως βασικό στόχο θα έχει τη συνδρομή και των πολιτών του Ρεθύμνου για την ίδρυση μίας νέας ναυτιλιακής εταιρείας.

Ο κ. Γ. Νικολούδης

Ο νομαρχιακός σύμβουλος Ρεθύμνου και μέλος της επιτροπής, Γιάννης Νικολούδης, σημείωσε πως στην εκδήλωση θα παραβρεθούν και θα μιλήσουν άνθρωποι οι οποίοι θα αναλύσουν τους στόχους της εταιρείας, ενώ νομικός θα ενημερώσει όλους όσοι παραβρεθούν για τις δικλίδες ασφαλείας, που μπορούν να τεθούν ώστε στο μέλλον η εταιρεία να μην αλλάξει χέρια.

«Η συνάντησή μας θα γίνει για να πάρει την απόφαση της ίδρυσης η κοινωνία του Ρεθύμνου», είπε ο κ. Νικολούδης, τονίζοντας ακόμα πως «θα μπορούσε να ληφθεί μία απόφαση από 10-20 άτομα, όμως εμείς θέλουμε να πάμε στην κοινωνία του Ρεθύμνου. Να είναι εκεί 500-1.000 άτομα, όσα ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στο εγχείρημα. Θέλουμε να δώσουμε το στίγμα ότι η κοινωνία του Ρεθύμνου στηρίζει αυτήν την προσπάθεια».

«Πρέπει να έρθουν όλοι οι Ρεθυμνιώτες για να κουβεντιάσουμε. Ακόμα και αυτοί που είναι επιφυλακτικοί, να το συζητήσουμε το θέμα και να βρούμε μία λύση», τόνισε και ο δημοτικός σύμβουλος Ρεθύμνου και μέλος της επιτροπής, Κώστας Λαμπρινός.

Ο κ. Γ. Βαρδινογιάννης

Δεν αποκλείεται στο τραπέζι της συζήτησης να πέσει και η πρόταση του διευθύνοντα συμβούλου της ΑΝΕΚ, Γιάννη Βαρδινογιάννη, ο οποίος την προηγούμενη εβδομάδα, ενώπιον των φορέων του Ρεθύμνου και του υφυπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, Πάνου Καμμένου, πρότεινε η εταιρεία να παραχωρήσει ένα πλοίο στο νομό, με την προϋπόθεση τη διαχείρισή του να αναλάβει το Ρέθυμνο.

«Θα πρέπει ο κ. Βαρδινογιάννης, ή αυτοί που συζήτησαν το θέμα αυτό μαζί του -μας λέει ο κ. Λαμπρινός- να καταθέσουν μία συγκεκριμένη πρόταση. Εμείς συγκεκριμένη πρόταση δεν έχουμε ακόμα στα χέρια μας, όμως συζητάμε οποιαδήποτε πρόταση κατατεθεί, η οποία θα βοηθήσει στη λύση της απομόνωσης του Ρεθύμνου», σημείωσε ο κ. Λαμπρινός, ενώ ο κ. Νικολούδης από την πλευρά του τόνισε πως «οποιαδήποτε σκέψη για ενοικίαση ή ό,τι άλλο, δεν σταματάει την προσπάθειά μας για ίδρυση εταιρείας. Αφού γίνει η εταιρεία και είναι νομικό πρόσωπο, στο καταστατικό θα προβλέπεται η αγορά ή η μίσθωση και ενοικίαση πλοίου. Τότε, λοιπόν, θα δούμε αν ισχύει η πρόταση και κάτω από ποιες προϋποθέσεις».

Ο ίδιος πάντως σημείωσε πως εφόσον τη δεδομένη χρονική στιγμή δεν υπάρχει φορέας που θα μπορούσε να αναλάβει τη διαχείριση μίας τέτοιας προσπάθειας, δεν είναι δυνατόν να γίνεται συζήτηση.

Ο κ. Κ. Λαμπρινός

Απαντώντας στους επιφυλακτικούς, ο κ. Λαμπρινός από την πλευρά του σημείωσε πως στο νέο εγχείρημα θα ληφθούν υπόψη τα θετικά της «Ρεθυμνιακής» και θα καταβληθούν προσπάθειες για να αποφευχθούν τα λάθη του παρελθόντος.

«Πράγματι υπάρχει το προηγούμενο της «Ρεθυμνιακής», αλλά δεν νομίζω ότι θα πρέπει να μας δημιουργήσει ανασχέσεις. Τώρα θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τα θετικά από την ιστορία της «Ρεθυμνιακής». Στόχος μας είναι στο καταστατικό να υπάρχει καταστατική δέσμευση που θα διασφαλίζει κάποια πράγματα, όπως για παράδειγμα, ότι το πλοίο δεν θα φύγει ποτέ από το Ρέθυμνο. Επίσης, δεν θα πρέπει να συγκεντρωθεί μεγάλο ποσοστό σε κάποια «χέρια» και το κυριότερο, να παραμείνει σε ρεθυμνιώτικα χέρια, εάν είναι δυνατόν. Είμαστε ανοικτοί στο διάλογο και οι Ρεθυμνιώτες θα πρέπει να πιστέψουν στην προσπάθεια αυτή», κατέληξε ο κ. Λαμπρινός.

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθώντας εκ του μακρόθεν τα τεκταινόμενα στο Ρέθυμνο και χωρίς καμιά γνώση από πρώτο χέρι...μου έχει δημιουργηθεί η παρακάτω αίσθηση για το σκηνικό που διαμορφώνεται:

1) Υπάρχει ενδιαφέρον από κάποια εταιρεία (δεν ξέρω ποιά) για να βάλει πλοίο στο Ρέθυμνο, καθώς αυτή η γραμμή προσφέρεται γιατί υπάρχει έντονη η δυσαρέσκεια προς την ΑΝΕΚ για την αντιμετώπιση της γραμμής.

2) Με όλη αυτή τη δυσαρέσκεια κάποιοι πράγματι κινούνται για την δημιουργία ναυτιλιακή εταιρείας...είτε για να την υλοποιήσουν...είτε για να δείξουν ότι νοιάζονται και προσπαθούν...είτε για να δείξουν το ανέφικτο της ίδρυσης νέας εταιρείας.

3) Μέσα σε όλα αυτά και η ΑΝΕΚ με την προσφορά του πλοίου...είτε για να δείξει και αυτή ότι δεν είναι βιώσιμη η γραμμή...είτε για να βάλει τρικλοποδιά στην νέα εταιρεία...είτε να αποτρέψει τον ερχομό άλλης εταιρείας στο Ρέθυμνο.

Κοντός ψαλμός...

Link to comment
Share on other sites

Όπως και πιό πάνω αναφέρω, από το Ρέθυμνο έχουν περάσει πολλές εταιρείες.

Καμιά δεν έμεινε. ΄Εφυγαν όλες, πιθανόν γιατί δεν είχαν τα αναμενόμενα κέρδη.

Άποψη μου: Για να επιβιώσει μιά νέα εταιρεία θα πρέπει να αποκτήσει καινούργια, πολυτελή πλοία και να έχει πολύ φθηνό εισιτήριο. Διαφορετικά δεν θα είναι ανταγωνίσημη με τα πλοία της ΑΝΕΚ και των Μινωϊκών που πάνε σε κοντινά λιμάνια. Για να αποκτήσει όμως καινούργια, πολυτελή πλοία θα πρέπει να διατεθούν μεγάλα ποσά και το εισιτήριο θα πρέπει να είναι αντίστοιχο της επένδυσης. Αν έχει φθηνό εισιτήριο δεν θα εξασφαλίσει τα απαραίτητα κέρδη μιάς τέτοιας επένδυσης. Μοιραία θα έχει προβλήματα.

Αν πάλι αγοράσει χειρότερα πλοία από αυτά της ΑΝΕΚ (που αναβαθμίζει την γραμμή των Χανίων) και των Μινωϊκών, δεν θα την προτιμά κανείς. Τα λιμάνια Χανίων και Ηρακλείου δεν είναι τόσο πολύ μακριά.

Μακάρι όμως η νέα προσπάθεια να πετύχει. Αξίζει τον κόπο.

Θα μπορούσε όμως τα πλοία της ΑΝΕΚ να πραγματοποιούν το δρομολόγιο

ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΧΑΝΙΑ - ΡΕΘΥΜΝΟ. Και ΡΕΘΥΜΝΟ - ΧΑΝΙΑ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ. Τουλάχιστον θα εξυπηρετούσε τις νταλίκες και όσους θέλουν να πάρουν το πλοίο από το ΡΕΘΥΜΝΟ και όχι από τα ΧΑΝΙΑ.

Θα μπορούσε να εφαρμοστεί η ιδέα και ως μεταβατικό στάδιο μέχρι να ξεκινήσουν τα δρομολόγια του Ρεθύμνου από την νέα υπό σύσταση εταιρεία.

Edited by polmyt
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί Κύριοι,

Θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε για την καλύτερη ενημέρωση σας και προς αποφυγή διαφόρων παρερμηνειών, μέσω αυτής της δημόσιας συζήτησης (Forum)

τα εξής:

1. H “Ομάδα” της Νέας Ναυτιλιακής Εταιρίας Ρεθύμνου (ΝΝΕΡ) είναι υπό σύσταση εταιρία και κυρίως και μοναδικός της σκοπός είναι η δρομολόγηση πλοίου στην γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ, δεν έχει καμία σχέση ή συμμετοχή με την συντονιστική επιτροπή που έχει οργανώσει την εκδήλωση στις 26/10/2008 στο κλειστό γυμναστήριο ʽʼΜελίνα Μερκούρηʼʼ, την όποια άλλη “Ομάδα” κινείται για τον ίδιο σκοπό και ΚΑΜΙΑ σχέση με τις ʽʼπροτάσειςʼʼ της Ναυτιλιακής Εταιρίας Α.Ν.Ε.Κ.

2. Εκδηλώθηκε από πλευρά μας η πρόθεση για μια συνάντηση με τα μέλη της 2ης φημολογούμενης “Ομάδας” , με σκοπό τις ανταλλαγές απόψεων για αξιολόγηση τυχόν κοινής πορείας και ʽʼπλεύσηςʼʼ σχετικά με την ίδρυση Ναυτιλιακής Εταιρίας στο νομό μας και θα προγραμματιστεί άμεσα συνάντηση.Μέχρι τότε η "ΝΝΕΡ" συνέχιζει αυτόνομα τις ενέργειές της.

3. Η “ΝΝΕΡ” έχει ήδη ενεργή ιστοσελίδα στο διαδίκτυο http://www.nner.gr (υπό κατασκευή ) με στοιχεία επικοινωνίας (E-mail) και μέσα στις προσεχείς ημέρες θα μπορεί ο συμπολίτης μας και κάθε άμεσα ενδιαφερόμενος ,να ενημερωθεί για τις ενέργειές μας ,τον σκοπό μας , το ΄΄πλάνο΄΄ σύστασης και ίδρυσης της Νέας Ναυτιλιακής Εταιρίας Ρεθύμνου κ.α.

Τέλος θα θέλαμε να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν υπάρχει πρόθεση αντιπαλότητας ή διχασμού.

Ο Κοινός στόχος όλων μας είναι η ακτοπλοΐκή σύνδεση του Νομού μας και ΜΟΝΟ καθώς και η λύση του προβλήματος της απομόνωσης μας μια για πάντα.

Με εκτίμηση

ΝΝΕΡ

Link to comment
Share on other sites

Με αυτά που διαβάζω στις τοπικές συζητήσεις για το θέμα του πλοίου...έχω την αίσθηση ότι και ξύλο θα παίξουν και κουμπουριές θα πέσουν...αλλά Ρεθυμνιώτικη εταιρεία με δικό της καράβι δεν θα δούνε.

ΥΓ Και δεν είμαι εγκάθετος της ΑΝΕΚ.;)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ διακρίνω έναν ενθουσιασμό και μια βεβαιότητα για την επιτυχία του εγχειρήματος που δεν συνάδει με το οικονομικό κλίμα των ημερών μας, ούτε βέβαια με τα δεδομένα της συγκεκριμένης γραμμής.

Τα επιχειρήματα δε που χρησιμοποιούνται στον τοπικό τύπο είναι πολλές φορές εντελώς αβάσιμα με αποκορύφωμα την πεποίθηση πως το “νέο” πλοίο θα προσελκύσει επιβάτες και από τους άλλους νομούς του νησιού με αποτέλεσμα το μεταφορικό έργο να είναι μεγαλύτερο από αυτό των προηγουμένων ετών… :eek:

Link to comment
Share on other sites

Πάντα μία νέα κίνηση ιδιαίτερα όταν προέρχεται από τα βάθη της τοπικής κοινωνίας προκαλεί αλόγιστο ενθουσιασμό ο οποίος κατεφεύγει σε υπερβολές όπως αυτές που αναφέρει ο φίλος Ορέστης.

Όποιο και να είναι το βαπόρι που θα φέρει η ΝΝΕΡ αν τα καταφέρει τελικά μου είναι αδύνατον να φανταστώ ότι κάποιοι Χανιώτες ή Ηρακλειώτες θα προτιμήσουν το ταξίδι τους να περιέχει κι επιπλέον οδική διαδρομή από άλλον νομό πέραν από κάποιο Ηρακλειώτη ή Χανιώτη καραβολάτρη ο οποίος θα το κάνει για να γνωρίσει ένα νέο πλοίο.

Συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις κοιτάζεις να ερευνήσεις τις προυποθέσεις αγοράς ενός πλοίου, να αντλήσεις κεφάλαια από μετόχους ή επιχειρηματίες που θα ήθελαν να συνεισφέρουν στην προσπάθεια, και να βρεις ένα βαπόρι το οποίο θα ανταποκρίνεται στην κίνηση και θα συμβαδίζει το κόστος λειτουργίας του με τα έσοδα της γραμμής και παράλληλα θα δύναται να κατοχυρώσει την κίνηση του οίκου σου όσο καλύτερα γίνεται.

Από εκεί και πέρα εαν στεφθούν με επιτυχία όλα αυτά τότε θα μπορεί κι ο ενθουσιασμός να βγει πιο ελεύθερα στην δημοσιότητα αφού θα έχει κατοχυρωθεί η βιωσιμότητα του πλοίου.

Από τώρα με την απλή υπογραφή και μόνο ενός καταστατικού ιδρυσεως μιας τοπικής εταιρίας ο ενθουσιασμός που προέρχεται από κάποιους λόγω της πιθανής όρεξης για συνεισφορά ή της προσδόκιμης επίλυσης του ακτοπλοικού προβλήματος του Ρεθύμνου θα πρέπει να είναι πολύ συγκρατημένος διότι όπως είπε κι ο Ορέστης οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι με την οικονομία να βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση παγκοσμίως.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...