Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ε καλα κανει, γιατι αυτοκινητο παει πιο γρηγορα; σιγα μην ειναι και εθνικη..

τεσπα δεν θα σκοτωθουμε κιολας, ο καθενας οτι και οπως μπορει,

αλλα μην βαζετε μετρο συγκρισης το ποσο γρηγορα το κανετε εσεις,

γιατι 30 λεπτα ειναι τρεξιμο, δεν ειναι χαλαρα 

 

γι αυτο και ειναι πρωτη στα τροχαια η κρητη γιατι σκεφτονται πολλοι οπως εσυ..

δεν εχει που δεν εχει δρομους τρεξιμο σαν να μην υπαρχει αυριο..

και το λιμανι γιατι φτιαχτηκε τοτε;

Edited by patrickdrd
Link to comment
Share on other sites

Εμείς με το αμάξι το κάνουμε 35-40max λεπτά, για Ατσιπόπουλο-λιμένας Σούδας μιλάμε, και στην ευθεία κοντά στην λίμνη το πάμε καλά (όχι 70 που λένε οι ταμπέλες). 

Αλλά τέσπα, φευγουμε από το θέμα..ο μόνος τρόπος να δει πλοίο το Ρέθυμνο είναι να προεκταθεί κάποιο δρομολόγιο Πειραιάς-Χανιά προς το λιμάνι του Ρεθύμνου. Τώρα, θα μου πει κάποιος, για ποιό λόγο μια εταιρεία να κάψει τζάμπα πετρέλαια για κάτι που μπορεί να εξυπηρετηθεί και οδικώς. Ε, μιας και οι επιδοτήσεις πέφτουν σα το χαλάζι, εαν γινόταν καμιά πατέντα με τις δημοτικές μεταφορές (πχ να δίνουν λεφτά από τον κωδικό του δήμου για τα λεωφορεία και σε κάποιο πλοίο) τότε κάτι θα μπορουσε να γίνει. Αλλά με πολλά "εάν" και "πιθανώς"... 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στο τόπικ του Ρεθύμνου έχουμε ΥΠΕΡαναλύσει, και συνεχίζουμε να το κάνουμε, την μη βιωσιμότητα μιας τέτοιας γραμμής.

Έχουμε υπεραναλύσει και τις όποιες πιθανές λύσεις θα στήριζαν την οποιαδήποτε δρομολόγηση, όμως οι προυποθέσεις αυτών ΔΕΝ ικανοποιούνται και δεν διαφαίνεται οτι θα ικανοποιηθούν για να μπορέσει να υπάρξει σύνδεση του Ρεθύμνου με τον Πειραιά.

Οποιαδήποτε ανακίνηση της εν λόγω συζήτησης για την επόμενη 5ετία τουλάχιστον είναι άσκοπη.

On 9/13/2019 at 11:54 AM, Nikos_Chania said:

Σήμερα γεννήθηκες; Διαβασε τι λέμε τόσους μήνες και τι λέγαμε και πιο παλιά.

Το λαθος σας σαν Ρεθυμνο ειναι πως πιστεύετε οτι ειναι πλοιο σας, οτι μπηκε για σας και οτι το γεγονος οτι μπηκε (θα εμπαινε εστω) ειναι αποτέλεσμα των ενεργειών σας! ΟΧΙ.

Το Ρέθυμνο δεν μπορεί να υποστηρίξει πλοίο. Δεν είναι λειτουργική μία τέτοια γραμμή. Το οτι οι πλοιοκτήτες του Ολυμπους το δρομολόγησαν και στο Ρεθυμνο ήταν για να κερδίσουν το κάτι παραπάνω του καλοκαιριού.

Αδύνατω να διανοηθώ πως τόσος κοσμος στο Ρέθυμνο περίμενε το πλοίο με τοση λαχτάρα δηλώνοντας οτι θα ταξιδεύει και οτι ειναι η καλύτερη επιλογή όταν κάνει 13 και βάλε ώρες, με τιμές καθόλου ανταγωνιστικές και τα έχουμε πει και αυτά αναλυτικά!

Οπότε σταματήστε εκεί στο Ρέθυμνο να βλέπετε φαντάσματα και σωτήρες, και δη οταν υποτιμούν τη νοημοσύνη σας και τσιμπάτε. 

Και όχι, δεν είμαι Χανιώτης που δεν γουστάρω να έχει το Ρέθυμνο βαπόρι. Μακάρι να έχουν όλα τα λιμάνια βαπόρια, αλλά όλα να γίνονται με λογική και όχι μόνο με συναίσθημα.

Η λύση που εγώ προωθούσα πάντα, σε συζητήσεις, είναι οτι το Ρέθυμνο μπορεί να έχει βαπόρι το καλοκαίρι και μόνο. Μία εταιρεία, βλέποντας τον ογκο των φοιτητών, θα μπορουσε να βαλει και τον χειμώνα ενα βαπορι σε 2 ή 3 δρομολόγια την βδομάδα, προς σαββατοκύριακο κυρίως, για να υπαρχει άμεση εξυπηρέτηση, αλλά μέχρι εκεί. 

 

On 2/27/2020 at 10:04 PM, Villandry said:

Εγώ διαφωνώ με τον κ. Διευθυντή.

Μια απευθείας σύνδεση Πειραιά - Ρεθύμνου με το Όλυμπος και τρια κυκλικά δρομολόγια (Κυριακή, Τρίτη, Πέμπτη από Πειραιά και Δευτέρα, Τετάρτη Παρασκευή από Ρέθυμνο) θα είχε ελπίδες.

Αλλά υπό προϋποθέσεις, οι τιμές να είναι λογικές, είναι νεοδρομολογηθεν, είναι μίας κάποιας ηλικίας και σίγουρα οι υπηρεσίες που προσφέρει, δεν κοντραρουν το έσχατο πλοίο των γραμμών της Κρήτης, Κρήτη ΙΙ.

Θα χρειαστεί σίγουρα υπομονή και επιμονή.

Επίσης, πραγματική στήριξη αυτών που θέλουν πλοίο στο Ρέθυμνο.

Ναι, έχουν συμβόλαια με μεταφορικές, όχι όμως όλοι. Τα συμβόλαια επιπροσθέτως δεν είναι εφ όρου ζωής. Εξ ου και η υπομονή.

Όσο για τις τιμές που γράφω παραπάνω, σίγουρα θα πρέπει να υπάρχουν προσφορές αλλά και ο κανονικός ναύλος να είναι ελκυστικός για τους τουρίστες του καλοκαιριού.

Έτσι, δε θα χρειάζονται ούτε παρατραβηγμενα ωράρια, ούτε το πλοίο πετάει και θα χτυπάει 21 σε λίγο μετά το στρώσιμο. 

Σταθερότητα και στοχευμένες κινήσεις απαιτούνται.

 

On 9/17/2020 at 10:48 AM, Nikos_Chania said:

Το πλοίο θα το δρομολογήσει η ΟΔΙΑΣ ή ο πλοιοκτήτης κατόπιν παραινέσεων της ΟΔΙΑΣ;

Διότι και με το OLYMPUS, η ΟΔΙΑΣ καρπωνόταν την επιτυχία της δρομολόγης και εξέφραζαν και ευχαριστίες προς τον κ. Καραμπέκο, αλλά μόλις σταμάτησε προ ημερών, κατευθείαν, χωρίς δεύτερη σκέψη, ανέκρουσαν πρύμναν, γέμισαν τα κοινωνικά δίκτυα με αρνητικά σχόλια και στις 9 του μακαρίτη άλλον βάλανε στο σπίτι.

Δεν ξέρω για τι επιπέδου ανθρώπους μιλάμε εκεί στην ΟΔΙΑΣ, δεν ξέρω τι υπόσταση έχει η ομάδα, αλλά το γεγονός ότι οι πλέον ερασιτέχνες έχουν πείσει τους πολίτες οτι είναι οι σωτήρες, είναι τραγικό.

Περιμένω την μέρα που η ΟΔΙΑΣ, ή οποιαδήποτε ομάδα/συλλογικότητα προς την κατεύθυνση της αποκατάστασης της ακτοπλοικής σύνδεσης του Ρεθύμνου, θα κάνει μία βιώσιμη, ρεαλιστική και σοβαρή πρόταση/πρόσκληση για εκτέλεση δρομολογίων.

Όσο συνεχίζουν να ζητάνε άνευ όρων βαπόρι, χωρίς αντίληψη του τι έχουν, και να επιμένουν σε ένα ματαιόδοξο σχέδιο, τόσο θα βλέπουμε διάττοντες αστέρες κάτω απ τη Φορτέτζα.

 

On 9/18/2020 at 4:26 PM, Annivas said:

Η ρεθυμνιακη οταν έβαλε το πρεβελης σε σχέση με τον ανταγωνισμό στα διπλανά λιμάνια ήταν σχεδόν ισάξιο απλα ήταν λιγο μικρότερο σε μέγεθος . Δηλαδή το Πρεβελης εκείνα τα χρονια διπλα σε Λατω και Λισσός στα Χανιά και διπλα στα Κινγκ Μινως Και Καζαντζακης στο Ηράκλειο ειναι σαν λεμε για την σημερινή εποχή οτι θα κατέβει στο Ρέθυμνο ένα πλοιο τύπου Blue Star Chios η Blue Star Patmos.  
Επιπλέον λεμε οτι η Ρεθυμνιακη ήταν κερδοφόρα . Είμαστε σίγουροι γι αυτο γιατι εγω δεν το γνωρίζω καθόλου . Ήταν παντα κερδοφόρα η στο τελος δεν ήταν η δεν άντεχε στον δυσκολο ανταγωνισμό ;;Αλλα και με δεδομένο ότι ήταν κερδοφόρα γιατι δεν αναπτύχθηκε περισσοτερο η δεν έμεινε με μια σταθερή παρουσία και μπήκε στο άρμα της Ανεκ ;;;

 

On 9/30/2020 at 8:48 PM, George...f said:

Μιλάμε καλώς ή κακως για μια μεγάλη πόλη με αντίστοιχα μεγάλο νομό που όμως όπως αποδείχτηκε εξυπηρετείται επαρκώς από τους 2 άλλους όμορους νομούς τα τελευταία πολλα χρόνια. Είναι ένα νησί, με 2 βασικά εμπορικά λιμάνια, θεωρώ και λίγο ουτοπικό ειδικά την εποχή που ζουμε να έχει κάθε λιμάνι δικό του πλοίο, ποσό μαλλον στην Κρήτη που εξυπηρετείται από πλοία γίγαντες και με επαρκή δρομολόγια. Όπως ειπαν και η προλαλήσαντες αν υπήρχε εμπορική ανάγκη για κάλυψη της γραμμής να είστε σίγουροι πως θα είχε καλυφτεί.

 

On 9/30/2020 at 9:26 PM, Nikos_Chania said:

Έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν γιατί το οτι έχει 85χιλιάδες πλυθησμό δεν είναι λόγος να έχει και δικό του καράβι, και φαντάζομαι τα ξέρεις.

Ούτε το μεταφορικό έργο είναι ικανό να καλύψει ένα πλοίο τα λειτουργικά του κόστη πλέον, και δύσκολα οι μεταφορικές εταιρείες θα αφήσουν τα Χανιά και το Ηράκλειο. Για να συμβεί κάτι τέτοιο θα έπρεπε να βεβαιωθούν οτι δεν θα φύγει το βαπόρι από το Ρέθυμνο και τους αφήσει ξεκρέμαστους. Όπως όλοι αντιλαμβανόμαστε, δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί κάτι.

Τώρα εάν δικαιούται δικό του βαπόρι το Ρέθυμνο των 85χιλ κατοίκων άσχετα με τις συνθήκες, για μένα είναι όχι, καθότι το νησί (σα νησί εξετάζεται η εδαφική συνέχεια της χώρας) καλύπτεται επαρκώς με ακτοπλοικές συνδέσεις μέσω Κισσάμου, Σούδας, Ηρακλείου και Σητείας. 

Αλήθεια, γιατί το Ρέθυμνο των 85χιλ κατοίκων δεν ζητάει και δικό του... αεροδρόμιο;

 

Link to comment
Share on other sites

Τότε με αυτήν την λογική ούτε και η Λευκίμμη χρειάζεται πλοίο από και προς την Ηγουμενίτσα και όλη η Κέρκυρα θα έπρεπε να εξυπηρετείται από τους "γίγαντες" της Ιταλίας στο λιμάνι της χώρας του νησιού. Και τα πλοία που πηγαίνουν Θάσο θα έπρεπε να ξεκινάνε από Καβάλα και όχι Κεραμωτή.

Όταν η Κρήτη έχει άθλιο οδικό δίκτυο μεταξύ ΠΕ, και όταν όσο ο ΒΟΑΚ θα κατασκευάζεται πιθανόν να επιβαρύνεται η κυκλοφορία λόγω έργων και οι οδηγοί θα κινούνται μέσω παρακάμψεων ή ακόμα χειρότερα μέσω της παλιάς εθνικής, η ασφαλής σύνδεση των νομών με τον Πειραιά, έστω και προσωρινά, είναι κάτι που πρέπει να επιτευχθεί τουλάχιστον μέχρι να φτιαχτεί ο ΒΟΑΚ. Είμαι σίγουρος ότι όταν φτιαχτεί ο ΒΟΑΚ, ακόμη και τα διόδια θα είναι φτηνά, αφού θα κοστίζουν 0,063 ευρώ/χλμ, ούτε τάλιρο δεν θα δίνεις απλά για να πηγαινοέρχεσαι Χανιά-Ρέθυμνο. Πόσο θα επιβαρύνει αυτό το τάλιρο το εισιτήριο προς Πειραιά, το οποίο είναι ~30 ευρώ με κοινοπραξία; Δεν είναι καν το 1/4. 

Αν το Ηράκλειο με μόνιμο πληθυσμό 304.270 κατοίκους όλος ο Νομός έχει τέσσερα πλοία χωρίς το Πρέβελης προς Πειραιά (2 Κ/Ξ +2 Μινωικές), τότε:

Τα Χανιά με 156.585 κατοίκους χρειάζονται μόνο δύο πλοία (2,058500673743714 μου βγήκε στο κομπιουτεράκι, αλλά το στρογγυλοποίησα)

Το Ρέθυμνο με 85.160 κατοίκους ζει με ένα πλοίο όλο τον χρόνο (1,11953199461005 μου βγήκε στο κομπιουτεράκι)

Το Λασίθι με 76.319 κατοίκους (πάντα μόνιμους) επίσης ζει με ένα πλοίο (1,003306274032931)

Απλά μαθηματικά, τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο

Βέβαια, το Λασίθι κατ' εμέ δεν χρειάζεται πλοίο γιατί η σύνδεση του Ηρακλείου με τον Άγιο Νικόλαο, τουλάχιστον μέχρι την Χερσόνησο, έχει βελτιωθεί αρκετά. Η απόσταση του ΑΝ προς Πειραιά είναι μεγαλύτερη, άρα και το πλοίο θα κάνει περισσότερη ώρα, καλύτερο θα ήταν να πήγαινες Ηράκλειο για να πάρεις πλοίο (Πιο πολύ χρειάζεται πλοίο η Σητεία, αφού ο δρόμος είναι χάλια.)

Θα μου πείτε φυσικά, εύλογα, "Μα το 1 πλοίο που μπορεί να εξυπηρετεί το Ρέθυμνο μπορεί να είναι το Κύδων Παλάς." Κι ενώ έχετε απόλυτο δίκιο, και πάλι όμως η απόσταση υπάρχει και οι ζωές διακινδυνεύονται. Δεν ξέρω ακριβώς το μήκος του νέου δρόμου και πόση ώρα θα κάνει, πάντως σίγουρα θα πεθαίνουν λιγότεροι. 

Στην χειρότερη μπορεί να μπει ένα πλοίο να εξυπηρετεί και τους 4 νομούς με δρομολόγια από Χανιά προς Ρέθυμνο, Ηράκλειο και Λασίθι. αλλά αυτό το λες λίγο παρανοϊκό. 

Εν κατακλείδι, το Ρέθυμνο μπορεί να ζήσει με σωστή οργάνωση δρομολογίου, υπευθυνότητα και υποστήριξη από τους Ρεθυμνιώτες, τουλάχιστον μέχρι να διευκολυνθεί η σύνδεση με την υπόλοιπη Κρήτη.

 Υ.Γ. Ο πληθυσμός είναι σύμφωνα με την απογραφή του 2011, ενδέχεται να έχει μεταβληθεί από τότε.

Υ.Γ.2 Τους υπολογισμούς μου τους έκανα στην αριθμομηχανή των Windows διαιρώντας τον πληθυσμό του Ηρακλείου με τον αριθμό των πλοίων του προς Πειραιά (4) και μετά διαίρεσα τους πληθυσμούς των υπόλοιπων νομών με το πηλίκο που έβγαλα. (76.067,5). Δεν είμαι μαθηματικός, αλλά μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε στο σπίτι. ;)

Μια επιπλέον λεπτομέρεια που ξέχασα να προσθέσω:

Δεν κατηγορώ καμία εταιρεία με το να μην δρομολογεί πλοίο στο Ρέθυμνο, γνωρίζοντας πολύ καλά πως δεν περισσεύουν πλοία. Κι όσα περισσεύουν ανήκουν σε πτωχευμένες εταιρείες και είναι πολύ καιρό παροπλισμένα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Οι υπολογισμοί σου ΔΕΝ είναι αυτοί που θα δείξουν την ανάγκη πλοίου σε Ρέθυμνο και Άγιο Νικόλαο. 

Είναι αρκετά πιο πολυπλοκοι από μια αναλογία βασιζόμενη στον λόγο του πληθυσμού ενός νομου προς τον αριθμό των πλοίων του. 

Και οχι, δεν υπάρχουν οι συνθήκες για μόνιμη δρομολόγηση πλοίου στο Ρέθυμνο όσο κι αν διυλιζουμε τον κωνωπα προσπαθώντας να αποδείξουμε οτι υπάρχουν. 

Τα ξαναείπαμε, τα ξαναματαπαραθεσαμε,  το Ρέθυμνο δεν σηκώνει πλοίο το οποίο θα είναι βιώσιμο. Εάν πάλι για να σας βγουν οι υπολογισμοί σας θέλετε να πληρώνετε πληρωμα και καύσιμα με καθημερινές ζημιές, τότε πάω πάσο. 

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ το ξαναλέω, εάν δεν σηκώνει πλοίο το Ρέθυμνο, τότε δεν σηκώνει ούτε η Λευκίμμη, ούτε η Αιδηψός (λόγω γέφυρας), ούτε η Κεραμωτή, ούτε το Ρίο-Αντίρριο, ούτε η Μάγχη. Και ούτε ο Μπράλος σηκώνει τρένα, ούτε η Αθήνα υπερατλαντικές πτήσεις. Εγώ έδωσα επιχειρήματα. Κι αφού λέτε ότι οι υπολογισμοί είναι πιο πολύπλοκοι, γιατί δεν μοιράζεστε μαζί μας τι μεταβλητές πρέπει να λάβουμε υπόψιν προκειμένου να υπολογίσουμε σωστά εάν το Ρέθυμνο σηκώνει πλοίο ή όχι; Δεν θέλω να τσακωθούμε, καθώς πολύ φοβάμαι πως θα υποστούμε και οι δύο συνέπειες, αλλά και εγώ άνθρωπος είμαι. Συζητάμε. Δεν ζήτησα πολλά, παρά μόνο τι πρέπει να υπολογίσουμε προκειμένου να ξέρουμε εάν μια γραμμή είναι βιώσιμη. Εάν μου παραθέσετε με επιχειρήματα τις απαραίτητες μεταβλητές, τότε κι εγώ πάω πάσο. 

Κι ένα επιχείρημα που ξέχασα να προσθέσω: Οι Ρεθυμνιώτες (ιδίως οι παλιοί) έχουν μάθει να ζουν με πλοίο, όπως με πλοίο έχουν μάθει να ζουν και οι Κυθηραίοι. Θυμάστε τι γινόταν όταν αποσύρθηκε ο Κορνάρος;

Link to comment
Share on other sites

Τα δεδομένα για κάθε γραμμή διαφέρουν συνεπώς δεν θεωρώ ότι είναι σωστό να συγκρίνεις άλλες γραμμές με αυτή του Ρεθυμνου.

Ούτε εγώ θεωρώ ότι μπορεί να είναι βιώσιμο ένα πλοίο όλο το χρόνο στη γραμμή του Ρεθυμνου καθώς αυτός που θα το βάλει θα πρέπει να χάσει πολλά λεφτά, να έχει πλοίο που να μην είναι 45 χρονών, να στέκεται αξιοπρεπώς μπροστά στα παλάτια και τον Ελυρο, και να έχει ανταγωνιστικές τιμές έναντι του Ηρακλείου και των Χανίων. Και καπου εδώ νομίζω τελειώνει και η συζήτηση περί δρομολόγησης, ιδίως στην εποχή κοβιντ, αφού και να περισσευει κάποιο αξιόλογο πλοίο ο πλοιοκτήτης θα προτιμήσει να μην ανταγωνιστεί τον Ιταλό και την Attica και εν τέλει να ματώσει, και θα το βάλει σε μια κερδοφόρα και σίγουρη γραμμή με μικρότερες αποστάσεις. 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, JTEDimandix said:

Κι ένα επιχείρημα που ξέχασα να προσθέσω: Οι Ρεθυμνιώτες (ιδίως οι παλιοί) έχουν μάθει να ζουν με πλοίο, όπως με πλοίο έχουν μάθει να ζουν και οι Κυθηραίοι. Θυμάστε τι γινόταν όταν αποσύρθηκε ο Κορνάρος;

Δεν ξέρω τι να πρωτοαντικρούσω, αλλά εγώ προσωπικά παρέθεσα παλαιότερα ποστ και με δικιές μου αναλύσεις με τους παράγοντες που επηρεάζουν την δρομολόγηση αλλά και άλλων συνφορουμιτών. Αν ανατρέξεις στα ποστ αυτά, θα τα βρεις ολα.

Το οτι οι παλιοί είχαν μάθει να ζουν με πλοίο δεν σημαίνει οτι κάτι τέτοιο πρέπει να συνεχίσει να γίνεται. Οι εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα. Το πρόσημο στο κλείσιμο της μέρας πρέπει να είναι ΣΥΝ. Αν είναι ΠΛΗΝ, κανένας δεν θα κάτσει.

Τα παραδείγματα Λευκίμμης, Αιδηψού και ένα σωρό άλλων πόλεων/συνδέσεων δεν μπορούν να παραλληλιστούν με το Ρέθυμνο και δεν αποτελούν επιχειρήματα υπερ της ακτοπλοικής σύνδεσης του Ρεθύμνου. Αν δεν μπορείς να το αντιληφθείς μόνος σου, εγώ δεν μπορώ να σε βοηθήσω ότι και να σου πω.

Και στο κάτω κάτω, το '12 μπήκε το ΕΛΛΗ και έφυγε, μία προσπάθεια υποτίθεται που έγινε από τους ντόπιους που διακαώς θέλουν βαπόρι. Στο συναισθηματικό κομμάτι πάτησε κι ο Καραμπέκος κι έφερε το ίδιο βαπόρι στο Ρέθυμνο τάζοντας λαγούς με πετραχήλια, και πάλι έφυγε.

Τα ρεαλιστικά πιθανά σενάρια τα έχω γράψει πολλές φορές πιο παλιά, παρέθεσα μερικά και εχθές.

 

Link to comment
Share on other sites

Ποιες δύο φορές; Το Έλλη το 2012 έφυγε λόγω βλάβης και αδυναμίας της εταιρείας να το επισκευάσει. Δεν αποφάσισαν στα καλά καθούμενα "ας το πάρουμε και ότι γίνει". Και την δεύτερη φορά δεν ήταν το δρομολόγιο οργανωμένο. Φόρτωσαν επιπλέον στάσεις και αύξησαν και τον χρόνο ταξιδιού. Πώς να μην το αγνοήσει ο κόσμος; Δηλαδή επί Αρκάδι-Πρέβελη η γραμμή ήταν κερδοφόρα και τώρα όχι; Ακόμη και μετά την συγχώνευση, μέχρι το 2005 δύο πλοία είχε. Και έπρεπε να περασουν 8 χρόνια για να καταλάβει η ΑΝΕΚ ότι η γραμμή είναι ασύμφορη; Και το 2012 τον λίγο καιρό που ταξίδευε το Ελλη είχε κίνηση. 

Τα "ρεαλιστικά πιθανά σενάρια" τα έχω δει, ότι μπορεί να λειτουργεί μόνο το καλοκαίρι, αλλά και πάλι λειτουργεί. Αν το Ρέθυμνο δεν σήκωνε πλοίο, δεν θα είχε ούτε το καλοκαίρι. Απλά.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω γιατί είμαστε τόσο σίγουροι και απόλυτοι στο ότι θα αποτύχει ξανά πλοίο στο Ρέθυμνο.Όσοι πήγαν Ρέθυμνο τα τελευταία 15 χρόνια απέτυχαν ναι.Όμως πήγαν με τα λάθος πλοία και με τα λάθος δρομολόγια.Μιλάμε για το δρομολόγιο Πειραιάς Ρέθυμνο χωρίς καμία τσόντα τύπου Μήλο Θήρα Ρέθυμνο ή Κύθηρα Ρέθυμνο.ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ!!Και ναι εγώ πιστεύω πως ένα οικονομικό πλοίο με πολλές κλίνες και καλό γκαράζ,ένα νέο και σύγχρονο Αρκάδι θα πετύχαινε.Ούτε για Διαγόρες λέω ούτε για Blue Starια ούτε για Πρέβελης.Για ένα σύγχρονο Αρκάδι με μέρα παρά μέρα δρομολόγια,με διαφήμιση και σωστό προγραμματισμο ώστε να μείνει στη γραμμή.Όχι με πυροτεχνήματα που έριξαν μερικοί και που στην ουσία απομάκρυναν τους Ρεθυμνιώτες από το λιμάνι τους.

Θα γράψω κάποια δεδομένα.

Ο νομός Ρεθύμνου δεν έχει αεροδρόμιο.

Έχει πληθυσμό κοντά 100.000 κόσμο.

Έχει καλό λιμάνι και νέες εγκαταστάσεις.

Έχει μεγάλο Πανεπιστήμιο και πολλές σχολές.

Έχει μεγάλες εταιρείες εμπορίου που διακινούν πολύ νταλικομάνι.

Γιατί να πάνε Ηράκλειο ή Σούδα όταν στο λιμάνι τους υπάρχει ένα δικό τους καράβι;Για μένα ναι θα ήταν ταλαιπωρία μία ώρα δρόμος εκατέρωθεν.Θα μου πείτε ότι δίπλα υπάρχουν παλάτια και στο Ρέθυμνο ένα σύγχρονο Αρκάδι.Ναι!!!.Οι επιβάτες και δη οι νησιώτες προτιμούν να ταξιδεύουν με ένα οικογενειακό και καλοσυντηρημένο πλοίο παρά με απρόσωπα πλοία-supermarket που μαζεύουν επιβάτες λες και στοιβάζουν πρόβατα στο μαντρί.

Ναι ναι θα μου πείτε πολλά δεδομένα και επιχειρήματα.Όμως σε καμία περίπτωση θεωρώ πως δε πρέπει να είμαστε απόλυτοι.

 

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς.Και εγώ είμαι αυτής της άποψης και ένα πλοίο όπως το Hrossey ή Θεολόγος Π με παραπάνω καμπίνες θα ήταν ότι πρέπει για την γραμμή.Αν έβαζαν και την Μήλο μέσα στο δρομολόγιο ακόμα καλύτερα.

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

 

4 hours ago, JTEDimandix said:

 Κι αφού λέτε ότι οι υπολογισμοί είναι πιο πολύπλοκοι, γιατί δεν μοιράζεστε μαζί μας τι μεταβλητές πρέπει να λάβουμε υπόψιν προκειμένου να υπολογίσουμε σωστά εάν το Ρέθυμνο σηκώνει πλοίο ή όχι;

Έχει χυθεί πολύ μελάνι για αυτή τη γραμμή και στο forum μας και γενικότερα. Μπορείς να βρεις πολλά στοιχεία και αναλύσεις αν ανατρέχεις στα μηνύματα από το 2009 που ξεκίνησαν τα σενάρια για νέα εταιρεία. Μπορείς να δεις για παράδειγμα την μελέτη που παρουσιάστηκε το 2009 και άλλα πολλά.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, nomikos said:

Έχει πληθυσμό κοντά 100.000 κόσμο.

Πότε πήγε 100k? Τελευταία φορά που κοίταξα ήταν 80k. Εκτός κι αν

1. Μαζί με τους μόνιμους, λογαριάσατε και τους επισκέπτες

2. Δημοσιεύτηκαν τα αποτελέσματα της απογραφης του 2021

Επίσης το λιμάνι δεν το λες και καλό.

Πάντως, δεν μπορώ να μην συμφωνήσω με τα υπόλοιπα. Ας δώσω κι εγώ μερικά δεδομένα

1. Έχει μια τεράστια παραλία στον βορά και πολλές ωραίες στον νότο. Απ' όσο ξέρω, η παραλία του Ρεθύμνου είναι η μοναδική σε πόλη σε όλο το νησί και η μεγαλύτερη της Κρήτης κι έχει και γαλάζια σημαία.

2. Στο Ρέθυμνο από ιστορικής πλευράς έχουν καλό marketing. Στο Ρέθυμνο έγινε η Μάχη της Κρήτης, το Ολοκαύτωμα του Αρκαδίου κα. Επίσης πολλές προσωπικότητες, όπως καλλιτέχνες (Ξυλούρηδες, Μουντάκης, Σκορδαλός, Κακλής, Λουδοβίκος των Ανωγείων, κα.).

3. Εκτός από το Πανεπιστήμιο Κρήτης, στο Ρέθυμνο στεγάζεται και το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο

4. Για τα αξιοθέατα ας μη μιλήσω, έχουμε ολόκληρη συνοικία με στυλ Ενετοκρατίας

5. Έχει καλύτερο επαρχιακό οδικό δίκτυο. Οι δρόμοι προς Παλαιόχωρα και Σφακιά είναι απαράδεκτοι και ειδικά αυτός των σφακίων μετά την Ίμπρο. Επίσης υπάρχουν ολόκληρα χωριά χωρίς εξωτερική εποικοινωνία, ειδικά τον χειμώνα (Λουτρό και Αγία Ρουμέλη). Οι δρόμοι προς Αγιο Βασίλειο και προς Αμάρι είναι πολύ καλύτεροι σε πολλά σημεία, μη σας πω και καλύτεροι από τον ΒΟΑΚ σε σχέση με τον κυκλοφοριακό φόρτο τους. Μόνο τα Ανώγεια δεν έχουν καλό δρόμο και η Πρέβελη, αν και η τελευταία δεν είναι και καμιά παραλία της προκοπής

6. Στο Ρέθυμνο υπάρχει η Λίμνη των Ποταμών, η οποία, αν και τεχνητή, είναι τεράστια και πανέμορφη, μη σας πω και καλύτερη από αυτήν του Κουρνά, συν του ότι εκεί βρέθηκε και ο περιβόητος Σήφης. (Άλλος ενας λόγος για marketing, ειδικά εάν ο Σήφης ζούσε ακόμη)

Τέλος, να σημειώσω πως ένα πλοίο όλο τον χρόνο είναι υπεραρκετό, με σωστή οργάνωση, καλές τιμές και μικρή σχετικά ηλικία. Ένα πλοίο σαν το Αρκάδι, οικονομικό, νεότερο και με μεγαλύτερη ταχήτητα, αλλά μικρότερη κατανάλωση, θα ανέβαζε ψηλά τον πήχη. Επίσης, δεν θα με πείραζε κι αν ένανε ημερήσια το καλοκαίρι. Το μοτίβο του Έλλη το 2012 ήταν πολύ καλό, άλλωστε ήταν η βλάβη που το πήρε από το Ρέθυμνο, δεν το αποφάσισαν ξαφνικά οι πλοιοκτητες. Η πιο πρόσφατη προσπάθεια με το βουνό ήταν καταδικασμένη. Θα συμφωνίσω με την άποψη του Νομικού.

1 hour ago, Orestis said:

Μπορείς να δεις για παράδειγμα την μελέτη που παρουσιάστηκε το 2009 και άλλα πολλά.

Ποια μελέτη; Ένα άρθρο του agorapress που δεν υπάρχει καν πλέον; Κι αν όντως εκπονήθηκε τέτοια μελέτη, πώς ξέρουμε ότι δεν έγινε manipulation από το agorapress, γιατί αυτό το κάνουν τα ΜΜΕ. 

Link to comment
Share on other sites

Και αλλα τοσα καλα εχει το Ηρακλειο και τα Χανια ,με περισσοτερο μονιμο πληθυσμο και επισκεπτες.

Αυτο που θα πω εγω ειναι πως οτι και να λεμε οι εταιριες χαζες δεν ειναι.Αν ηταν πραγματι να εβγαινε βαπορι στο Ρεθυμνο, θα ειχαν βαλει ,ειτε η ΑΝΕΚ ,ειτε οι Μινωικες.Το οτι δεν βαζει κανεις,ουτε ο Ηλιοπουλος που και βαπορια εχει και εχει μπλεξει σχεδον παντου, μαλλον κατι σημαινει

Επισης μιλαμε για ενα πλοιο σχετικα νεο,οικονομικο και με καλη ταχυτητα.Αντε και το βρισκαμε,ποσο θα κοστιζε αγορα ,μετασκευη κλπ;Και ειμαι σιγουρος οτι αυτος που θα το επερνε θα το εβαζε σε μια γραμμη με καλυτερες προοπτικες και δεν θα ρισκαρε με το Ρεθυμνο.

Το ΕΛΛΗ ηταν για μενα το καλυτερο παραδειγμα του γιατι δεν σηκωνει το Ρεθυμνο δικο του πλοιο.Οι συνθηκες ηταν οτι καλυτερο.Το ειχαν Ρεθυμνιωτες ,που θεωρητικα θα μπορουσαν να προσελκυσουν πιο ευκολα κοσμο και φορτηγα και παρολαυτα δεν στεριωσε.Η βλαβη ηταν απλα η αφορμη.Αν αφηνε κερδος το πλοιο ,θα σκιζοντουσαν να το αντικαταστησουν.Δεν κανανε τιποτα και κρυφτηκαν πισω απο τη δικαιολογια της βλαβης

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, JTEDimandix said:

Πότε πήγε 100k? Τελευταία φορά που κοίταξα ήταν 80k. Εκτός κι αν

1. Μαζί με τους μόνιμους, λογαριάσατε και τους επισκέπτες

2. Δημοσιεύτηκαν τα αποτελέσματα της απογραφης του 2021

Επίσης το λιμάνι δεν το λες και καλό.

Πάντως, δεν μπορώ να μην συμφωνήσω με τα υπόλοιπα. Ας δώσω κι εγώ μερικά δεδομένα

1. Έχει μια τεράστια παραλία στον βορά και πολλές ωραίες στον νότο. Απ' όσο ξέρω, η παραλία του Ρεθύμνου είναι η μοναδική σε πόλη σε όλο το νησί και η μεγαλύτερη της Κρήτης κι έχει και γαλάζια σημαία.

2. Στο Ρέθυμνο από ιστορικής πλευράς έχουν καλό marketing. Στο Ρέθυμνο έγινε η Μάχη της Κρήτης, το Ολοκαύτωμα του Αρκαδίου κα. Επίσης πολλές προσωπικότητες, όπως καλλιτέχνες (Ξυλούρηδες, Μουντάκης, Σκορδαλός, Κακλής, Λουδοβίκος των Ανωγείων, κα.).

3. Εκτός από το Πανεπιστήμιο Κρήτης, στο Ρέθυμνο στεγάζεται και το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο

4. Για τα αξιοθέατα ας μη μιλήσω, έχουμε ολόκληρη συνοικία με στυλ Ενετοκρατίας

5. Έχει καλύτερο επαρχιακό οδικό δίκτυο. Οι δρόμοι προς Παλαιόχωρα και Σφακιά είναι απαράδεκτοι και ειδικά αυτός των σφακίων μετά την Ίμπρο. Επίσης υπάρχουν ολόκληρα χωριά χωρίς εξωτερική εποικοινωνία, ειδικά τον χειμώνα (Λουτρό και Αγία Ρουμέλη). Οι δρόμοι προς Αγιο Βασίλειο και προς Αμάρι είναι πολύ καλύτεροι σε πολλά σημεία, μη σας πω και καλύτεροι από τον ΒΟΑΚ σε σχέση με τον κυκλοφοριακό φόρτο τους. Μόνο τα Ανώγεια δεν έχουν καλό δρόμο και η Πρέβελη, αν και η τελευταία δεν είναι και καμιά παραλία της προκοπής

6. Στο Ρέθυμνο υπάρχει η Λίμνη των Ποταμών, η οποία, αν και τεχνητή, είναι τεράστια και πανέμορφη, μη σας πω και καλύτερη από αυτήν του Κουρνά, συν του ότι εκεί βρέθηκε και ο περιβόητος Σήφης. (Άλλος ενας λόγος για marketing, ειδικά εάν ο Σήφης ζούσε ακόμη)

Τέλος, να σημειώσω πως ένα πλοίο όλο τον χρόνο είναι υπεραρκετό, με σωστή οργάνωση, καλές τιμές και μικρή σχετικά ηλικία. Ένα πλοίο σαν το Αρκάδι, οικονομικό, νεότερο και με μεγαλύτερη ταχήτητα, αλλά μικρότερη κατανάλωση, θα ανέβαζε ψηλά τον πήχη. Επίσης, δεν θα με πείραζε κι αν ένανε ημερήσια το καλοκαίρι. Το μοτίβο του Έλλη το 2012 ήταν πολύ καλό, άλλωστε ήταν η βλάβη που το πήρε από το Ρέθυμνο, δεν το αποφάσισαν ξαφνικά οι πλοιοκτητες. Η πιο πρόσφατη προσπάθεια με το βουνό ήταν καταδικασμένη. Θα συμφωνίσω με την άποψη του Νομικού.

Ποια μελέτη; Ένα άρθρο του agorapress που δεν υπάρχει καν πλέον; Κι αν όντως εκπονήθηκε τέτοια μελέτη, πώς ξέρουμε ότι δεν έγινε manipulation από το agorapress, γιατί αυτό το κάνουν τα ΜΜΕ. 

Χαίρομαι που βρέθηκε το ψυχαγωγικό κομμάτι του φόρουμ αλλά όχι. 

Οι δρόμοι για παλιοχωρα και σφακια είναι οι μόνοι δρόμοι στην Κρήτη που έχουν ΣΗΡΑΓΓΕΣ. Άρα δεν είναι απαράδεκτοι, ειδικά των Σφακίων φτιάχτηκε προ 10ετιας. 

Αξιοθέατο το φραγμα ποταμών δεν το λες αλλά νταξ. Αντε να ήταν επί Σηφη. Τώρα δε νομίζω οτι εστω κι ενας τουρίστας λέει α παμε ρεθεμνος για το φράγμα. Καλά, όσο για την άτυχη σύγκριση με τη λίμνη του Κουρνά δεν θα πω τίποτα, μου φαίνεται αστείο. 

Link to comment
Share on other sites

Ασχετα από οτι εχει ειπωθεί για τη βιωσιμότητα της γραμμής (κτλπ κτλπ δε θα μπω σε αυτή τη διαδικασια), ένα πλοιο που θα μπορούσε να δοκιμαστεί απλα και μονο απο τη καραβολατρικη αποψη είναι το Πανοραμα. Είναι αρκετά μεγάλο για τη γραμμή που κάνει τώρα, καλό μεγεθος για τα "δεδομενα" του Ρεθύμνου(μπορεί να θέλουν τα πατάρια λιγο αλλαγή να περνει κανα φορτηγό παραπανω). Είναι και νεότερο από αλλά καμάρια ,δεν εχει περασει παροπλισμενο 5ετια στην ελευσινα, θέλει να μπουν καμπινες βέβαια. Λέμε τώρα...:ph34r:

Edited by Shippihs
Πανοραμα ποιο μαρμαρι
Link to comment
Share on other sites

Καταρχας σαν mod να πω οτι προφανως και δεν υπαρχει λογος να κλειδωσει το topic.To οτι δεν οδηγουμαστε πουθενα δεν ειναι λογος κλειδωματος.Αυτο ελειπε ,να κλειδωνουμε οποιο topic υπαρχει μεγαλη διασταση αποψεων.Αν ηταν ετσι θα ειχαμε κλειδωσει τα μισα θεματα

Απο κει και περα

9 hours ago, AEGEAN SEA said:

Εγω πιστεύω ένα πλοίο τύπου  blue star paros θα ήταν ιδανικό αν είχε καθημερινά 30 φορτηγά και 400 επιβάτες και 40 ιχ το χειμώνα 

Θα τα ειχε;Αυτο ειναι το θεμα.Εγω λεω οτι δεν θα τα ειχε.Λεσβος και Χιος μαζι και το χειμωνα εχουν 500 επιβατες με το ζορι σε καθε δρομολογιο.Θα ειχε το Ρεθυμνο τοσους;Κανα ΣΚ μονο, ισως

46 minutes ago, JTEDimandix said:

Μα δεν είπα πως οι εταιρείες είναι χαζές, απλώς δεν υπάρχει ενδιαφέρον/πλοία. Ούτε η ΑΝΕΚ μπορεί να αποδεσμεύσει το Πρέβελη γιατί κάνει άγονη (Μια ευκαιρεία θα έχει άμα την χάσει), οι Μινωικές δεν έχουν πλοίο που να χωράει στο Ρέθυμνο και ο Ηλιόπουλος κατ' εμέ δεν νομίζω ότι τα συμβατικά του μπορούν να ανταγωνιστούν τους γείτονες.

Αρα ποιος μενει να βαλει πλοιο;ΑΝΕΚ και κατ'επεκταση η Αττικα δεν βαζουν ,οι Μινωικες δεν βαζουν ,ο Ηλιοπουλος δεν εχει πλοια να ανταγωνιστει τους αλλους.Ποιος λοιπον;Ολοι οι υπολοιπου ασχολουνται με τις γραμμες τους, και καλα κανουν κατα τη γνωμη μου,οταν μεσα σε αυτη τη κατασταση με πανδημια κλπ ,ο κοσμος που ταξιδευει εχει μειωθει

Ασε που θεωρω οτι δεν υπαρχουν πλοια σαν αυτα που εχεις στο μυαλο σου για την γραμμη.

47 minutes ago, JTEDimandix said:

Αχ, παλιές καλές θεωρίες συνωμοσίας. Δηλαδή έκαναν στημένη βλάβη, ε; Τυχαίνει να έχω δει βίντεο με το πλοίο να αναχωρεί την εν λόγω στιγμή με τον καπνό της δεξιάς τσιμινιέρας να γίνεται Πτολεμαΐδα. Άρα, προφανώς κάτι δεν πήγαινε καλά. Αν δεν ήταν βλάβη, τότε τι ήταν ο πυκνός καπνός; Πάπα ψήφισαν;

Ειμαι ο τελευταιος στο κοσμο που θα ασπαστει θεωριες συνωμοσιας και δεν μιλησα πουθενα για στημενη βλαβη.Προφανως και υπηρχε βλαβη.Αυτο που ειπα ειναι οτι αν ειχαν εστω και μια ελπιδα οτι η γραμμη θα αφηνε κατι ,θα κοιταζαν, ειτε να φτιαξουν το πλοιο ,ειτε να ναυλωσουν προσωρινα καποιο, ωστε να συνεχισουν τα δρομολογια.Προτιμησαν ομως να τα παρατησουν χωρις να κανουν το παραμικρο.Μονο ανακοινωσεις θυμαμαι οτι προσπαθουν.

Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστεύω ότι θα μπορούσε να μπει η κοινοπραξία με Πρεβελης/Διαγόρα εναλλάξ. Με μια ταχύτητα οικονομική γύρω στους 17(δεν χρειάζεται άλλωστε παραπάνω) θα πήγαινε πολυ καλα και η MΙΝΟΑΝ θα εχανε αρκετό κόσμο, θα την πιεζαν αρκετά.

Το ότι έσβησαν το Ρέθυμνο από το χάρτη για δικά τους συμφέροντα δεν σημαίνει ότι δεν σηκώνει πλοιο. Το κάνουν για να εχουν λιγότερα λειτουργικά έξοδα και μεγαλύτερες πληροτητες τα καράβια των εταιριών τους που φεύγουν από Χανιά και Ηράκλειο αντίστοιχα.

Έχουν μάθει οι εταιρίες που ειναι πολυμετοχικες να τα θέλουν όλα δικά τους, δεν γίνεται έτσι.Ας μπαίνουν και για μικρο χρονικό διάστημα μεσα δεν πειράζει, το καλοκαίρι τα παίρνουν πισω άνετα.

Η μόνη λύση θα μπορούσε να είναι μονο η κοινοπραξία ΑΝΕΚ/Blue Star (ΜΙΝΟΑΝ με τπτ λόγω μεγεθος πλοίων και λειτουργικών εξόδων)όποιοσδηποτε αλλος ειναι καταδικασμενος, κάτι τετοιο όμως ειναι απίθανο.Γιατι? Γιατί πολύ απλά αλλο να φεύγουν 2 καράβια το ενα για Χανιά και το αλλο για Ρέθυμνο με μέσο όρο 50-60% πληρότητα το καθένα και αλλο 1 καράβι μονο για Χανιά(που θα πανε αναγκαστικά με αυτο και μερικοί επιβατες για Ρέθυμνο επειδή δεν έχουν αλλη επιλογή) με 80-90% πληρότητα. Γλυτώνουν πολλά.

Πως θα μπει μια εταιρία να κάνει σοβαρή  προσπάθεια όταν εχει να αντιμετωπίσει αριστερά και δεξιά τους καρχαρίες με τις τιμες στο πάτωμα?Λογικό είναι οποια προσπάθεια γίνει απο εταιρία με οικονομική επιφάνεια περιορισμένη να ναυαγήσει.

Κακα τα ψέματα στην Κρήτη υπάρχει τοπικισμος, αν δεν είναι κρητικό το σινιαλο δεν στέκεται.  Αν ήθελαν οι Κρητικές εταιρίες πραγματικα θα έβρισκαν τον τρόπο και πλοίο που θα ταίριαζε και θα βοηθούσαν το νομό.

Σε άλλες γραμμές δεν μπαίνουν μέσα τον χειμώνα? Εχουν κερδοφορία?

Δύσκολα να αλλάξει κάτι για το Ρέθυμνο και τώρα και μελλοντικά. Μόνο αν αλλάξουν οι ορέξεις τούς.

Link to comment
Share on other sites

Η δική μου άποψη στοχεύει περισσότερο στα πλοία που ειναι δρομολογημενα  στην Κρήτη.

Δηλαδή την μεγαλύτερη ζημιά πιστεύω ότι την έκαναν τα τεράστια σε μέγεθος καράβια που δραστηριοποιούνται στην Κρήτη.

Αν τα καράβια ήταν μεγέθους Δήλος Μύκονος θα μπορούσαν να δρομολογουσαν πλοίο στο Ρέθυμνο.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lord said:

Η μόνη λύση θα μπορούσε να είναι μονο η κοινοπραξία ΑΝΕΚ/Blue Star (ΜΙΝΟΑΝ με τπτ λόγω μεγεθος πλοίων και λειτουργικών εξόδων)όποιοσδηποτε αλλος ειναι καταδικασμενος, κάτι τετοιο όμως ειναι απίθανο.Γιατι? Γιατί πολύ απλά αλλο να φεύγουν 2 καράβια το ενα για Χανιά και το αλλο για Ρέθυμνο με μέσο όρο 50-60% πληρότητα το καθένα και αλλο 1 καράβι μονο για Χανιά(που θα πανε αναγκαστικά με αυτο και μερικοί επιβατες για Ρέθυμνο επειδή δεν έχουν αλλη επιλογή) με 80-90% πληρότητα. Γλυτώνουν πολλά.

Να κάνω μια αιρετική πρόταση να φουντώσει το τόπικ?? 

Αν μετά την αναδιάρθρωση από τους πιστωτές η ΑΝΕΚ μείνει με τα Φόσεν&τους Ιάπωνες και τα φέρει (τα Φόσεν) ντουέτο στο Πειραιάς-Χανιά (με παράλληλη μεταβίβαση του Πειραιά-Ηρακλείου στην Άττικα), θα μπορούσε η ΑΝΕΚ με λίγη καλή θέληση να συζητήσει με τους φορείς του Ρεθύμνου (Δήμαρχοι-Νομάρχες κτλ) ώστε στα πλαίσια των επιδοτήσεων στις συγκοινωνίες να ενεργοποιούσαν τον κωδικό στις πληρωμές του Υπ. Εσ. για επιδότηση των συγκοινωνιών τους και να είχαμε τα Φόσεν κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή από Πειραιά στις 21:00 για Μήλο(00:30)-Ρέθυμνο(04:30)-Χανιά(07:00) με μια ταχύτητα των 25μιλίων ούτως ώστε και να εξυπηρετούσε τους Ρεθεμνιώτες κλείνοντας στόματα, και να έκανε το κομμάτι Ρέθυμνο-Χανιά με τα καυσίμα πληρωμένα από τους φορείς του Ρεθύμνου, και να πετύχενε καλύτερες πληρότητες στα πλοία της γεμίζοντάς τα για 3 διαφορετικούς προορισμούς. Για το αν χωράει το Τσάμπιον στο Ρέθυμνο, αν υπενθυμίσω πως στο παλαιό λιμάνι πρίν 10 περίπου χρόνια (αν θυμάμαι καλά) είχα δει δεμένο το Seabourn Odyssey (αν ξανά-θυμάμαι καλά γιατί δεν μπορούσα να διακρίνω καλά από την Εθνική) των 200 μέτρων στα πλαίσια της κρουαζιέρας του. Είτε δλδ θα εξυπηρετηθεί ο νομός στα πλαίσια της προσθήκης του σε κάτι υπάρχον (Πειραιάς-Χανιά) είτε θα μείνει ως έχει. Όλες οι άλλες λύσεις τύπου blue star Paros, Διαγόρας, κτλ θεωρώ πως είναι καταδικασμένες εξ αρχής. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...