Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Γιατί ρε παιδιά να μην βγαίνει να εχει βαπορι ένας νόμος που εχει πληθυσμό 85.000(!!) ?? Προφανώς και δεν μιλάω για εταιρίες λαϊκής βάσης λόγο δυσκολίας μονιμης χρηματοδότησης.Ας έμπαινε μια σοβαρή εταιρία και με καλο πλοιο και ας μην είναι παλάτι και θα βλέπαμε αν έβγαινε η οχι.Αν έβαζε η Blue Star η Minoan για παράδειγμα δεν θα ξανα ζωντανεύε για τα καλά? Μην μου πείτε για ασοβαρα παραδείγματα πιο παλιά με ταχύπλοα και ΕΛΛΗ Τ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εγώ συμφωνώ με τον Georgef. Αλλα ακόμα και αν εχει ζήτηση ή δημιουργηθεί με πλοια τύπου minoan-blue star ,για ποιο λόγο(από οικονομικής αποψης) να κυκλοφορόυν τα αντιστοιχα πλοια Ηρακλείου-χανίων με 200 επιβάτες λιγότερους και να έχει μπει ακόμα ένα πλοιο να έχει εξοδα.Κατα τη γνώμη μου αν υπήρχαν περιθώρια κέρδους θα ήταν ήδη δρομολογημενο πλοιο στη γραμμη

Edited by Shippihs
Ορθογραφικά
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Lord said:

Γιατί ρε παιδιά να μην βγαίνει να εχει βαπορι ένας νόμος που εχει πληθυσμό 85.000(!!) ?? Προφανώς και δεν μιλάω για εταιρίες λαϊκής βάσης λόγο δυσκολίας μονιμης χρηματοδότησης.Ας έμπαινε μια σοβαρή εταιρία και με καλο πλοιο και ας μην είναι παλάτι και θα βλέπαμε αν έβγαινε η οχι.Αν έβαζε η Blue Star η Minoan για παράδειγμα δεν θα ξανα ζωντανεύε για τα καλά? Μην μου πείτε για ασοβαρα παραδείγματα πιο παλιά με ταχύπλοα και ΕΛΛΗ Τ.

Έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν γιατί το οτι έχει 85χιλιάδες πλυθησμό δεν είναι λόγος να έχει και δικό του καράβι, και φαντάζομαι τα ξέρεις.

Ούτε το μεταφορικό έργο είναι ικανό να καλύψει ένα πλοίο τα λειτουργικά του κόστη πλέον, και δύσκολα οι μεταφορικές εταιρείες θα αφήσουν τα Χανιά και το Ηράκλειο. Για να συμβεί κάτι τέτοιο θα έπρεπε να βεβαιωθούν οτι δεν θα φύγει το βαπόρι από το Ρέθυμνο και τους αφήσει ξεκρέμαστους. Όπως όλοι αντιλαμβανόμαστε, δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί κάτι.

Τώρα εάν δικαιούται δικό του βαπόρι το Ρέθυμνο των 85χιλ κατοίκων άσχετα με τις συνθήκες, για μένα είναι όχι, καθότι το νησί (σα νησί εξετάζεται η εδαφική συνέχεια της χώρας) καλύπτεται επαρκώς με ακτοπλοικές συνδέσεις μέσω Κισσάμου, Σούδας, Ηρακλείου και Σητείας. 

Αλήθεια, γιατί το Ρέθυμνο των 85χιλ κατοίκων δεν ζητάει και δικό του... αεροδρόμιο;

Link to comment
Share on other sites

Η μόνη περίπτωση, κατά την γνώμη μου, που θα μπορούσε να δει πλοίο το Ρέθυμνο σε τακτική βάση (του τύπου κάθε Τρίτη- Πέμπτη- Σαββατο να έχει πλοίο από Πειραιά) θα ήταν να έκανε μια προέκταση το πλοίο της Σούδας προς το Ρέθυμνο στα παραπάνω πρωινά. Κι αυτό με προϋποθέσεις, πχ βελτίωση του λιμανιού. 

Ειδάλλως έτσι, κόντρα στα άλλα πλοία του νησιού, δεν πρόκειται ποτέ να επιβιώσει πλοίο. 

Link to comment
Share on other sites

Η μόνη σκέψη που έχω σκεφτεί, είναι ένα ταχύπλοο τυπου Power Jet ή Highspeed 4 και να κάνουν Πειραιά-Σαντορινη Ρέθυμνο. Αλλά δεν είμαι σίγουρος πόσες ώρες θα βγει για Ρέθυμνο και να είναι ανταγωνιστικό σε σχέση ώρας/τιμής με τα αλλά πλοια. Αν ξέρει κάποιος να το υπολογίσει να μας διαφωτίσει... 

Link to comment
Share on other sites

Αν έμπαινε ένα πλοιο πχ σαν το ΔΙΑΓΟΡΑ με το ονομα της Blue Star, με τιμές ίδιες με των Χανίων πιστεύεται ότι δεν θα είχε επιτυχία? Κανένας δεν θα πήγαινε στα Χανιά και Ηράκλειο για να παει Πειραιά.Δεν θα γύρναγαν οι μεταφορικές μετά?Η γραμμη βγαίνει αλλα με προϋποθέσεις, όπως το μέγεθος του πλοίου, ονομα εταιρίας, τιμές.

Nikos Chania η αεροπορική σύνδεση δεν είναι τόσο βασική όσο η ακτοπλοϊκή, νομίζω είναι ατυχές παράδειγμα.

Link to comment
Share on other sites

Οι γραμμές της Κρήτης καλύπτονται επαρκώς. Δεν γίνεται να εξυπηρετούνται όλα τα λιμάνια για να είναι ευχαριστημένοι οι κάτοικοι του εκάστοτε νόμου. Καλώς ή κακώς τα τελευταία 15 χρόνια σταθερή δρομολόγηση πλοίου για Ρέθυμνο δεν έχει υπάρξει (το φιάσκο Ελλη δεν το υπολογιζω καν). Για κάποιο λόγο δεν έχει υπάρξει. Εδώ, πλην από τις καλοκαιρινές μέρες τα πλοία των Χανίων και του Ηρακλείου πηγαινοέρχονται μισά. Αν υπήρχε ζήτηση να είσαι σίγουρος πως θα είχε καλυφτεί. Ούτως η αλλως οι εταιρίες που θα μπορούσαν να δραστηριοποίηθουν σοβαρά, όπως η Blue που ανέφερες, έχουν παρουσία στις άλλες γραμμές της Κρήτης και σε καμία περίπτωση δεν θα κόψουν κέρδη από αυτές ανεβάζοντας το κόστος με τη δρομολόγηση επιπλέον πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον @Lord.Μην ξεχνάμε και το πανεπιστήμιο Κρήτης που έχει πολλές σχολές στο Ρεθύμνο το οποίο έχει πολλούς φοιτητές.

Ένα οικονομικό πλοίο με συνέπεια πιστεύω θα έβγαζε σίγουρα τα έξοδα του το Χειμώνα ενώ το καλοκαίρι θα έβγαζε κέρδος.

Τα τελευταία χρόνια δεν έχει δρομολογηθεί πλοίο στο Ρέθυμνο απο τις μεγάλες εταιρείες γιατί θα "κόψει" κίνηση από τα άλλα στο Ηράκλειο και στα Χανιά.

Τέλος ξαναγράφω,πως αν το Όλυμπος δεν προσέγγιζε Μήλο αλλά μόνο τη Σαντορίνη ριν το Ρέθυμνο θα είχε καλύτερα αποτελέσματα.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, George...f said:

Ούτως η αλλως οι εταιρίες που θα μπορούσαν να δραστηριοποίηθουν σοβαρά, όπως η Blue που ανέφερες, έχουν παρουσία στις άλλες γραμμές της Κρήτης και σε καμία περίπτωση δεν θα κόψουν κέρδη από αυτές ανεβάζοντας το κόστος με τη δρομολόγηση επιπλέον πλοιου.

Ακριβώς, για αυτό δεν θέλουν το Ρεθυμνο να σηκώσει κεφάλι γιατί δεν θα βγαίνουν τα Χανιά μετα με τα πλοια που ειναι δρομολόγημενα αυτο είναι γνωστό.Ετσι έχουν 2 νόμους μαζί άρα μέγιστο κέρδος.Εφερα σαν παράδειγμα την εταιρία και το πλοίο και το πως θα άλλαζαν οι ισορροπίες.

Σωστός σε ολα @ΝΟΜΙΚΟΣ 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Strofalos said:

Η μόνη περίπτωση, κατά την γνώμη μου, που θα μπορούσε να δει πλοίο το Ρέθυμνο σε τακτική βάση (του τύπου κάθε Τρίτη- Πέμπτη- Σαββατο να έχει πλοίο από Πειραιά) θα ήταν να έκανε μια προέκταση το πλοίο της Σούδας προς το Ρέθυμνο στα παραπάνω πρωινά. Κι αυτό με προϋποθέσεις, πχ βελτίωση του λιμανιού. 

Ειδάλλως έτσι, κόντρα στα άλλα πλοία του νησιού, δεν πρόκειται ποτέ να επιβιώσει πλοίο. 

Και πάλι πάμε σε ΜΗ απευθείας σύνδεση, οπότε και δεν είναι μπορεί να θεωρηθεί λύση. Λύση για τους υπέρμαχους είναι η απευθείας και αποκλειστική εξυπηρέτηση του Ρεθύμνου.

49 minutes ago, Lord said:

Αν έμπαινε ένα πλοιο πχ σαν το ΔΙΑΓΟΡΑ με το ονομα της Blue Star, με τιμές ίδιες με των Χανίων πιστεύεται ότι δεν θα είχε επιτυχία? Κανένας δεν θα πήγαινε στα Χανιά και Ηράκλειο για να παει Πειραιά.Δεν θα γύρναγαν οι μεταφορικές μετά?Η γραμμη βγαίνει αλλα με προϋποθέσεις, όπως το μέγεθος του πλοίου, ονομα εταιρίας, τιμές.

Nikos Chania η αεροπορική σύνδεση δεν είναι τόσο βασική όσο η ακτοπλοϊκή, νομίζω είναι ατυχές παράδειγμα.

Οι μεταφορικές δεν θα γύρναγαν αν δεν ήξεραν οτι θα εχουν έναν σταθερό συνεργάτη. Οι υπάρχουσες εταιρείες φυσικά δεν θα μειώσουν τα κέρδη τους στις άλλες γραμμές δρομολογώντας πλοίο στο Ρέθυμνο και αυτό είναι όντως ένα ατυχές παράδειγμα. Σε αντίθεση με το παράδειγμα για την αεροπορική σύνδεση, που δεν είναι ατυχές παράδειγμα, καθώς η Σητεία δεν έχει ακτοπλοική σύνδεση με τον Πειραιά, αλλά έχει αεροπορική σύνδεση με την Αθήνα. Ειδικά όταν μιλάμε για μία πόλη ενός νησιού που εξυπηρετείται από 4 λιμάνια, είναι θεωρώ εκτός πραγματικότητας να συζητάμε αν η ακτοπλοική σύνδεση είναι βασική ή όχι.

28 minutes ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Συμφωνώ με τον @Lord.Μην ξεχνάμε και το πανεπιστήμιο Κρήτης που έχει πολλές σχολές στο Ρεθύμνο το οποίο έχει πολλούς φοιτητές.

Ένα οικονομικό πλοίο με συνέπεια πιστεύω θα έβγαζε σίγουρα τα έξοδα του το Χειμώνα ενώ το καλοκαίρι θα έβγαζε κέρδος.

Έχει αρκετούς φοιτητές, ωστόσο αν κάτσεις και υπολογίσεις εν τέλει τι μεταφορικό έργο αποτελούν οι εν λόγω φοιτητές, θα καταλήξουμε στο ότι ούτε τα έξοδα δεν θα βγάζει τον χειμώνα. Εκτός αν εκτελεί 2 δρομολόγια. Κάθε Παρασκευή από Ρέθυμνο και κάθε Κυριακή από Πειραιά. Τότε ναι, με ένα κυκλικό κάθε ΣΚ, και φοιητές θα έπαιρνε, και θα κάλυπτε τα έξοδά του.

 

Το πιο ρεαλιστικό και βιώσιμο θα ήταν το Ολυμπους (μιας και εχει την εγκριση) να κάνει την Δευτέρα Ρέθυμνο-Σαντορίνη-Μήλο-Πειραιά, την Τρίτη Πειραιά-Μήλο-Σαντορίνη(και Ρεθυμνο αν θέλει, αλλά δεν βοηθάει στα οικονομικά), την Τετάρτη την επιστροφή, Πέμπτη Πειραιά-Σαντορίνη-Ρέθυμνο, Παρασκευή Ρέθυμνο-Πειραιά, Σάββατο δ/ση, Κυριακή Πειραιά-Ρέθυμνο.

Κι όλα αυτά τα αναφέρω μιας και το Ολυμπους έχει σταθερό μεταφορικό έργο για Σαντορίνη (και λίγο για Μήλο) οπότε το τμήμα αυτό δεν το θεωρώ ως χασούρα, χτυπάει το Ρέθυμνο τα ΣΚ για τους φοιτητές, κι αν τον παίρνει στα λεφτά, κάνει και ακόμη μία προσέγγιση (επιπλέον των 2 άλλων).

Όλα αυτά για την κουβέντα και μόνο, αντιλαμβάνομαι και εγώ όπως όλοι μας το πόσο δύσκολο είναι να υπάρξει οποιαδήποτε ελπίδα εξυπηρέτησης του Ρεθύμνου αποκλειστικά.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το freemaptools, η διαδρομή Πειραιάς-Χανιά είναι κοντά 293km (158nm περίπου) και διανύεται σε 8,5 ώρες με ταχύτητες 33kph (περίπου 17 κόμβοι).  Ομοίως, και το Ηράκλειο διανύεται με παραπλήσιες ταχύτητες σε 9,5 ώρες. Το Ρέθυμνο με τέτοιες ταχύτητες, διανύεται σε 8,5 ώρες χωρίς στάση σε νησί(ά). Εγώ πιστεύω ότι ο Ρεθυμνιώτης δεν θα πήγαινε Χανιά γιατί οι 8,5 ώρες θα γίνουν 9,5 διανύοντας την Εθνική. Ομοίως, αν κάποιος πήγαινε Ηράκλειο, οι 9,5 ώρες θα γίνονταν 10,5. Δεν βλέπω, λοιπόν, τον λόγο, γιατί το Ρέθυμνο να μην έχει πλοίο. Πρέπει, σίγουρα, πάντως, να μετρήσουμε την κίνηση του Νομού (Όπως είπε ο Lord) και να το υπολογίσουμε. Το καλοκαίρι πάντως, σίγουρα θα είναι επικερδής σε καθημερινή βάση (Λόγω των τουριστών), ενώ τον χειμώνα θα την έβγαζε για την μεταφορά των φοιτητών του Πανεπιστημίου Γάλλου. Θα συμφωνήσω με την πρόταση του Nikos_Chania για την δρομολόγηση πλοίου τα Σ/Κ με ένα κυκλικό ζεύγος την εβδομάδα. Αλλά προσωπικά πιστεύω ότι, το Olympus έχει δυσανάλογα μικρή χωρητικότητα επιβατών σε σχέση με το γκαράζ του. Μόλις 1000 άτομα. Αλλά θα μου πείτε ότι η κίνηση είναι μικρή, οπότε OK.

Link to comment
Share on other sites

To OLYMPUS έχει χάσει την αξιοπιστία του για διάφορους  λόγους . Η συνέπεια με αξιοπρεπές πλοίο πιστεύω θα οδηγήσουν την εταιρία του στην κερδοφορία . 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, JTEDimandix said:

Δεν βλέπω, λοιπόν, τον λόγο, γιατί το Ρέθυμνο να μην έχει πλοίο. 

Δεν είναι το πρόβλημα το σε πόσες ώρες βγαίνει να γίνει το δρομολόγιο, αλλά το πόσο μπορεί να σταθεί ένα πλοίο με το μεταφορικό έργο που μπορεί να του προσφέρει το Ρέθυμνο. Και σίγουρα δεν είναι αρκετό για μία σταθερή διαρκή δρομολόγηση. ΑΝ ήταν, χαζές τις έχεις τις εταιρείες να μην πήγαιναν να κονομησουν κι από εκεί;

Ναι, το κυκλικό το ΣΚ όπως το ανέφερα είναι το μοναδικό σιγουράκι, αρκεί οι τιμές σου να είναι άκρως προσιτές.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 7 months later...

Όσο υπάρχει δρόμος και που σε μισή ώρα σε βγάζει Σούδα και σε μία ώρα Ηράκλειο, καράβι το Ρέθυμνο δεν πρόκειται να δει ούτε στον αιώνα των αιώνων... 

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Strofalos said:

Όσο υπάρχει δρόμος και που σε μισή ώρα σε βγάζει Σούδα και σε μία ώρα Ηράκλειο, καράβι το Ρέθυμνο δεν πρόκειται να δει ούτε στον αιώνα των αιώνων... 

ε οχι και μιση ωρα σουδα-ρεθυμνο, εκτος κι αν εισαι.. καμικαζι κρητικος,

μια ωρα εγω το κανω και παλι καλα ειναι λεω

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...