Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ο διαχειριστής της συγκεκριμένης ομάδας, σαν τι μιλάει;

Ανήκει στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας SEASPEED;

Με τον τρόπο που μιλάει [σχετικά με την επισκευή του ΟΛΥΜΠΟΣ] δίνει την εντύπωση ότι εκπροσωπεί την εταιρεία SEASPEED. Αυτό όμως δεν μπορεί να συμβαίνει καθώς αναφέρετε σε άλλο πλοίο, ποιο είναι το πλοίο; Ποιος είναι ο επιχειρηματίας; Πώς το πλοίο θα μπει στην γραμμή σε 3 μήνες από τώρα; Είναι έτοιμο; Έχει την θετική απάντηση από το ΣΑΣ;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι πως για να ξεκίνησε αυτή η κουβέντα , μάλλον κάποιοι γνωρίζουν πως όταν το Olympus  επιστρέψει δεν θα έχει το Ρέθυμνο στο ''Ρεπερτόριο'' του.

Link to comment
Share on other sites

Απορω,οχι με αυτους που βγαινουν σε ιντερνετ και ραδιοφωνα και λενε αυτα που λενε,αλλα με αυτους που ακομα πιστευουν οτι υφισταται το οποιοδηποτε μελλον για τη συνδεση του Ρεθυμνου με τον Πειραια.

Προφανως απο τη Seaspeed του το ξεκαθαρισαν οτι το Ολυμπος δεν προκειται να ξαναμπει και ειπαν να βγουν να κανουν θορυβο για ενα και καλα"ετοιμο"πλοιο για τη γραμμη για να παρουν τα 5 λεπτα δημοσιοτητας τους κ αυτοι :D

 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, MARKOS2013 said:

Από ότι έχω μάθει και εγώ κατόπιν παραινέσεων .Βεβαία δεν έχω βρει κάποιο ποιο που να ταιριάζει με τα χαρακτηριστικα αυτά 30 ετών περίπου ,να χωράει στο λιμάνι του Ρέθυμνο κτλ

Για εμένα το μόνο πλοιο που μου έρχεται στο μυαλό και να ψηλοταιριαζει είναι ο Διαγόρας. 

Link to comment
Share on other sites

Το έργο για το Ρέθυμνο είναι πολυ δύσκολο. Θα πρέπει κάποιος να έχει πολύ βαρύ πορτοφόλι ώστε να κάνει μια πολύ σοβαρή επένδυση για να ειναι ανταγωνιστικός σε σχέση με τους τρεις μεγάλους (ταχύτητα , ποιότητα κλπ) , να εχει την διάθεση κι επίσης το πορτοφόλι να ανταγωνιστεί κοινοπραξία και Μινωϊκές και να γνωρίζει εκ των προτέρων ότι θα ματώνει για πολύ πολύ καιρό . Όλα αυτά τα δεδομένα αν τα συνδυάσει κανείς , θα καταλάβει πολύ εύκολα  ότι το μέλλον της σύνδεσης πειραια Ρεθύμνου απλά δεν υπάρχει . 

Link to comment
Share on other sites

Η ρεθυμνιακη οταν έβαλε το πρεβελης σε σχέση με τον ανταγωνισμό στα διπλανά λιμάνια ήταν σχεδόν ισάξιο απλα ήταν λιγο μικρότερο σε μέγεθος . Δηλαδή το Πρεβελης εκείνα τα χρονια διπλα σε Λατω και Λισσός στα Χανιά και διπλα στα Κινγκ Μινως Και Καζαντζακης στο Ηράκλειο ειναι σαν λεμε για την σημερινή εποχή οτι θα κατέβει στο Ρέθυμνο ένα πλοιο τύπου Blue Star Chios η Blue Star Patmos.  
Επιπλέον λεμε οτι η Ρεθυμνιακη ήταν κερδοφόρα . Είμαστε σίγουροι γι αυτο γιατι εγω δεν το γνωρίζω καθόλου . Ήταν παντα κερδοφόρα η στο τελος δεν ήταν η δεν άντεχε στον δυσκολο ανταγωνισμό ;;Αλλα και με δεδομένο ότι ήταν κερδοφόρα γιατι δεν αναπτύχθηκε περισσοτερο η δεν έμεινε με μια σταθερή παρουσία και μπήκε στο άρμα της Ανεκ ;;;

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, MARKOS2013 said:

Συφνωνω σχεδόν παντού . Η Ρεθυμνιακη πώς ήταν τόσο κερδοφόρα με 2 πλοία και τώρα ένα δεν βγαίνει ??

Τότε υπήρχαν χρήματα γενικά για επενδύσεις, τότε δεν υπήρχε μεγάλος ανταγωνισμός αφου το Αρκάδι και ο Πρεβελη(ς) ητανε σχετικά καινούρια και αρκετά σύγχρονα, ενώ σήμερα παει να ανταγωνιστει το...Olympous με τις διπλάσιες ώρες και τις μισές υπηρεσίες απο τα παλατια και τη κοινοπραξία με τα ίδια χρήματα. Άρα πρέπει να είναι ενα πλοιο ανταγωνιστικό σε σχέση με τους ανταγωνιστές. Επίσης οι μεταφορικές έχουν συμβόλαια με τις άλλες εταιρείες και πχ. με το Olympus κατευθείαν ρίξανε τις τιμές για να μην τα παρει. Πρέπει να υπάρξει όπως πολυ σωστά είπε ο @Annivas σκληρή προσπαθεια και γέρο πορτοφόλι

Link to comment
Share on other sites

Η Ρεθυμνιακή έβγαινε γιατί το Αρκάδι έκαιγε ένα κουβά πετρέλαιο και η εταιρεία αγκάλιασε το κοσμο.Επίσης την ίδια εποχή στα Χανιά και στο Ηράκλειο υπήρχαν πλοία ίδιας περίπου δυναμικής.

Μη ξεχνάμε οτι τη δεκαετία 90 τα δύο πλοία της Ρεθυμνιακής ήταν νεότευκτα και τα πιο νέα σε όλο το Αιγαίο.

Το Μυτιλήνη που αναφέρθηκε ανωτέρω θεωρώ πως ταιριάζει πολύ στο προφίλ της γραμμής.Πολλά κρεββάτια ικανοποιητικό γκαράζ και ταχύτητα.Πλόιο με πολύ ομορφους χώρους πολύ ανώτερους απο του Ολυμπους.

Link to comment
Share on other sites

Το Μυτιλήνη δεν γίνεται να αναστηθεί... Είπαμε, εκτός αν υπάρξει κανένας τρελός και δώσει μυρια για ενα πλοιο 47 ετών 😂. Εμένα μου ταιριάζει πιο πολυ ο Διαγόρας

Link to comment
Share on other sites

μα πως κανετε ετσι, 45 λεπτα ειναι η Σούδα.. δεν εχετε καποιον να σας παει και να σας φέρει;! αν οχι εχει και λεωφορεία... να ναι καλα οι ευεργετες του τοπου! 🤣

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το ενδιαφέρον για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Ρεθύμνου με το μεγαλύτερο λιμάνι τησ χώρας ατονεί σιγά σιγά. Κάθε μέρα όλο και λιγότεροι ασχολούνται  .....

 

Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε καλώς ή κακως για μια μεγάλη πόλη με αντίστοιχα μεγάλο νομό που όμως όπως αποδείχτηκε εξυπηρετείται επαρκώς από τους 2 άλλους όμορους νομούς τα τελευταία πολλα χρόνια. Είναι ένα νησί, με 2 βασικά εμπορικά λιμάνια, θεωρώ και λίγο ουτοπικό ειδικά την εποχή που ζουμε να έχει κάθε λιμάνι δικό του πλοίο, ποσό μαλλον στην Κρήτη που εξυπηρετείται από πλοία γίγαντες και με επαρκή δρομολόγια. Όπως ειπαν και η προλαλήσαντες αν υπήρχε εμπορική ανάγκη για κάλυψη της γραμμής να είστε σίγουροι πως θα είχε καλυφτεί.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...