Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η συνεργασία από που προκύπτει, αφού το άρθρο αναφέρει ότι η cretan απέρριψε την πρόταση;

 

Αίτημα στο ΣΑΣ θα έγινε, που σαν εκπρόθεσμο δεν συζητήθηκε και προφανώς ψάχνουν τρόπο να μπουν με απόφαση υπουργού, γι'αυτό και οι επιστολές στους φορείς για στήριξη του αιτήματος.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 year later...

Συντονισμένη προσπάθεια για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Ρεθύμνου - Πειραιά

Στο προσκήνιο για μια ακόμα φορά φέρνουν φορείς του Ρεθύμνου το θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του λιμανιού της πόλης με το λιμάνι του Πειραιά.

Οι φορείς μεταξύ των οποίων βρίσκονται ο δήμος, η αντιπεριφέρεια, τα επιμελητήρια, η τοπική εκκλησία έχουν αποστείλει ήδη επιστολή προς εφοπλιστικές εταιρείες τις οποίες καλούν να εξετάσουν την προοπτική δρομολόγησης πλοίου στη γραμμή Ρέθυμνο - Πειραιάς.

Στην επιστολή τους οι φορείς ζητούν τη δρομολόγηση πλοίου στη συγκεκριμένη γραμμή για τους καλοκαιρινούς μήνες με τη δυνατότητα επέκτασης της σε όλη τη διάρκεια του χρόνου, ενώ υποστηρίζουν ότι μια τέτοια γραμμή μπορεί να είναι βιώσιμη.

Το Ρέθυμνο δεν συνδέεται απευθείας ακτοπλοϊκά με τον Πειραιά και η διακίνηση επιβατών και εμπορευμάτων από την περιοχή γίνεται μέσω των λιμανιών Ηρακλείου και Σούδας.

 

 

Πηγή: ΗΜΕΡΗΣΙΑ

Link to comment
Share on other sites

Ως φορέας δίνουμε δύο επιλογές- προτάσεις» εξήγησε, «η πρώτη αφορά τη λειτουργία της γραμμής για τους 4 μήνες του καλοκαιριού δοκιμαστικά, από τον Ιούνιο μέχρι το Σεπτέμβριο. Η δεύτερη επιλογή είναι να λειτουργεί η γραμμή 12 μήνες το χρόνο. Ο φάκελος είναι λεπτομερέστατος και προτείνει στους πλοιοκτήτες ακόμα και τα ωράρια του πλοίου. Είμαι σίγουρος» πρόσθεσε ο ίδιος, «ότι αν κάποιοι έρθουν έστω και δοκιμαστικά 4 μήνες το χρόνο, θα δουν τα πλεονεκτήματα, τα οποία δεν μπορούν να αντιληφθούν διαφορετικά». Όσον αφορά στη βιωσιμότητα της γραμμής ο κ. Πολοπετράκης ανέφερε ότι άλλο είναι η γραμμή και άλλο η εταιρία, προσθέτοντας ότι μπορεί η CRETAN LINES να είναι μια προβληματική εταιρία, αλλά η γραμμή είναι βιώσιμη. Όσον αφορά στην προηγούμενη προσπάθεια, με το ELLI T, ο κ. Πολοπετράκης τη χαρακτήρισε ως μεγάλη ευκαιρία που χάθηκε.

Εκείνο που τόνισε επίσης ο ίδιος είναι ότι ο άτυπος φορέας, δεν επιθυμεί καμία ανάμειξη στα οικονομικά της διαχειρίστριας εταιρίας, ούτε και αμοιβές, αντίθετα υπόσχεται την πλήρη στήριξη προς την ναυτιλιακή εταιρία που θα αναλάβει.

Συγχρόνως, η πρόσκληση βοήθειας προς την κατεύθυνση εξεύρεσης λύσης είναι ανοιχτή προς όλους, τόνισε ο κ. Πολοπετράκης, ο οποίος ανέφερε πώς οποιοσδήποτε έχει κάποια γνωριμία ή κάποια πληροφορία μπορεί να την καταθέσει.

 

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ

Στο φάκελο συμπεριλαμβάνονται οι απαιτήσεις του φορέα οι οποίες αναφέρονται ως εξής:

«Ο φορέας επιθυμεί το πλοίο:

-Να ικανοποιεί όλους τους κανονισμούς ναυσιπλοΐας

συμπεριλαμβανομένων αυτών της σημαίας του πλοίου και των τοπικών αρχών

-Να ικανοποιεί τους κανονισμούς του νηογνώμονα του πλοίου

-Να πραγματοποιεί 130 δρομολόγια τους μήνες Ιούνιο έως Σεπτέμβριο.

-Να καλύπτεται από ικανοποιητική Ασφαλιστική εταιρεία.

-Το πλήρωμα να είναι κατά πλειοψηφία Ελληνικής Εθνικότητας

Χαρακτηριστικά του πλοίου σύμφωνα με την απαίτηση του φορέα

Το πλοίο που θα επιλεγεί θα πρέπει να ικανοποιεί τις παρακάτω προδιαγραφές με + – 10% απόκλιση.

Ηλικία: όχι μεγαλύτερη των 25 ετών

Αρ. Επιβατών: 1.000 άτομα ανά δρομολόγιο

Αρ. Οχημάτων: 140 ΙΧ & δίκυκλα και 60 φορτηγά

Αρ. πληρώματος: Περίπου 65 άτομα

Υπηρεσιακή Ταχύτητα: Περίπου 20 μίλια/ώρα

Πριν την επιλογή πρέπει να ελεγχθούν σύμφωνα με την απαίτηση του φορέα

-Το παρελθόν του πλοίου μέσω των φακέλων του σχετικού Νηογνώμονα/ων του πλοίου.

-Ο μηχανουργικός, ελασματικός, και ο ηλεκτρολογικός εξοπλισμός.

-Τα συστήματα και τα εξαρτήματα της πυρασφάλειας και της πυροπροστασίας.

-Οι σωστικές λέμβοι και τα σωστικά μέσα.

-Κάθε έξι μήνες θα γίνεται γενικός τεχνικός έλεγχος του πλοίου το κόστος του οποίου θα καταβάλλετε από την διαχειρίστρια εταιρεία.

-Ο φορέας δεν επιθυμεί ανάμειξη στα οικονομικά της διαχειρίστριας εταιρείας και δεν ζητάει ουδεμία αμοιβή.

-Προτείνεται η ύπαρξη γραφείου της διαχειρίστριας εταιρείας στο Ρέθυμνο του οποίου την οργάνωση και την επάνδρωση, θα αναλάβει η διαχειρίστρια εταιρεία και θα θεωρηθεί θετική ενέργεια εκ μέρους της.

-Η παραπάνω απόφαση θα ληφθεί αποκλειστικά από την διαχειρίστρια εταιρεία και ο φορέας υπόσχεται την πλήρη στήριξη και βοήθεια επί ημερησίας βάσεως»

 

 

Πηγη: Rethymnonews

Link to comment
Share on other sites

Κρητικοί και δεν έχουν απαιτήσεις για καμπίνες ή το άρθρο παρέλειψε να τις αναφέρει?

 

Πέρα από αυτά, δεν έχω καταλάβει ποια θα είναι ακριβώς η μορφή του εγχειρήματος.

 

Έχουν αρκετές και λογικές απαιτήσεις, και μάλιστα διατηρούν και το δικαίωμα επιλογής, εάν υπάρξουν περισσότερες υποψηφιότητες, αλλά δεν είδα τι ακριβώς θα προσφέρουν αυτοί ως φορέας, πέρα από μια γενική και αόριστη "αμέριστη στήριξη".

 

Δεν θα έπρεπε να εξειδικεύουν κάπως αυτή την στήριξη πχ παραχώρηση γραφείων,  εγγυημένο ελάχιστο μεταφορικό έργο κλπ?

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Επανέρχεται το ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του Ρεθύμνου

Quote

Έντονος προβληματισμός κατατίθεται από τον δήμαρχο Ρεθύμνου Γιώργη Μαρινάκη, σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση του νομού, με την ηπειρωτική Ελλάδα, γεγονός για το οποίο εδώ και χρόνια δεν έχει καταστεί δυνατή η ανεύρεση λύσης. Ενόψει του νέου ακτοπλοϊκού σχεδιασμού που υπάρχει στο προσκήνιο, όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γιώργης Μαρινάκης, "δίδεται η ευκαιρία για μία λύση, η οποία θα βοηθήσει το Ρέθυμνο να έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση, είτε όλο το χρόνο, είτε για μερικούς μήνες που αφορούν στην τουριστική περίοδο".

Είναι αναγκαία η συνεργασία των δύο ακτοπλοϊκών εταιρειών της Κρήτης σε μία περίοδο μάλιστα, που όπως μας ανέφερε ο δήμαρχος Ρεθύμνου, το Ρέθυμνο αναπτύσσεται συνεχώς, γίνεται ολοένα και πιο πολύ τουριστικός προορισμός, ενώ το νέο Μουσείο της Αρχαίας Ελεύθερνας -όπως τόνισε- αποτελεί δυνατό ερέθισμα για σοβαρές σκέψεις που να αφορούν την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Ρεθύμνου.

"Οφείλουν οι εταιρείες τα δεδομένα και την πορεία του νομού να την και να τα εκτιμήσουν σωστά, διότι η μέχρι σήμερα τακτική και στάση τους, έχει ως αποτέλεσμα την ομηρία του νομού, στον οποίο διαμένουν και διακινούνται χιλιάδες, τουρίστες, φοιτητές τα μέλη των οικογενειών τους και επισκέπτες, όλοι τους αναγκασμένοι να φτάνουν στο Ρέθυμνο μέσω Ηρακλείου ή Χανίων".

Για τον λόγο αυτό, ο Γιώργης Μαρινάκης ζητάει με επιστολή του, στην οποία αναδεικνύει το πρόβλημα προς τις δύο ναυτιλιακές εταιρίες της Κρήτης ΑΝΕΚ και Μινωϊκές Γραμμές, να εξετάσουν την περίπτωση συνεργασίας μεταξύ τους, ώστε να πάψει ο αποκλεισμός του νομού από την ακτοπλοϊκή σύνδεση με την υπόλοιπη Ελλάδα.

"Είναι γεγονός, ότι όλα αυτά τα χρόνια, δεν δόθηκε λύση από τις ναυτιλιακές εταιρείες, οι οποίες έχουν "βολευτεί" με τα ήδη δρομολόγια τους, χωρίς όμως να εκτιμούν και σε επιχειρηματικό επίπεδο, πως το Ρέθυμνο είναι πλέον η πόλη παράδειγμα, η πόλη της πολλές βραβεύσεις, η πόλη με τους τουριστικούς προορισμούς, το Αρκάδι και τόσα άλλα τα οποία πρέπει τελικά να τα συμπεριλάβουν σε μία σωστή αξιολόγηση" είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος της πόλης.

Στο Ρέθυμνο, έχει συσταθεί ομάδα διαχείρισης για την επίλυση του προβλήματος, η οποία σκοπός της είναι να διερευνήσει όλα τα πιθανά σενάρια για να βρεθεί μόνιμη και βιώσιμη λύση σχετικά με την εν λόγω σύνδεση. Σοβαρή εμπλοκή με το ζήτημα την επιτροπή και την όλη προσπάθεια, έχουν το σύνολο των φορέων, η εκκλησία, πολιτικοί και αυτοδιοικητικοί παράγοντες, δεδομένης και της ανησυχίας των πολιτών, για το εάν και πότε θα υπάρξει μία λύση.

"Εμείς εξετάζουμε όλους τους τρόπους για να βρεθεί λύση... Δεν τολμώ να μπω σε τεχνικά ζητήματα για το πώς οι δύο εταιρείες του νησιού μας μπορούν να συνεργαστούν. Κατανοώ τα ζητήματα του ανταγωνισμού, όμως, σας αναφέρω ότι εμείς έχουμε υποχρέωση να απευθυνθούμε πρωτίστως στις εταιρείες της Κρήτης. Αν δεν αξιολογηθεί η πρόταση μας, μετά θα πάμε να μιλήσουμε σε εξωτερικούς εφοπλιστές. Κάνουμε την ύστατη προσπάθεια μας για να βρεθεί μία καθ’ όλα λογική λύση... Σίγουρα, δε θα κάνουμε απονενοημένα διαβήματα που μπορεί να οδηγήσουν σε άκαρπες προσπάθειες, κάτι που στο παρελθόν είχε συμβεί στο Ρέθυμνο", είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γιώργης Μαρινάκης.

 

Link to comment
Share on other sites

σκεφτεται κανεις σοβαρα οτι υπαρχει περιπτωση να συνεργασθουν οι δυο εταιρειες της κρητης, για να καλυψουν τη γραμμη του ρεθυμνου;

χαντρες στους ιθαγενεις μοιραζουμε παλι

 

Link to comment
Share on other sites

Κάνεις λογικός άνθρωπος δεν πιστεύει ότι θα βάλουν οι δυο μεγάλες εταιρείες κάποιο πλοίο στη γραμμή. Ανασκαλίζουν το θέμα της γραμμής πιστεύω για τις φήμες για το Κιαρα, ότι μπορεί να δραστηριοποιηθεί στη γραμμή Πειραιά Ρέθυμνο.

Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα συνεργασίας των Μινωικών με την ΑΝΕΚ δεν θα το σχολιάσω οι δύο εταιρίες δεν θα ασχοληθούν καθόλου...είμαι σίγουρος η ΑΝΕΚ τα γνωστά για 2 βδομάδες μπορεί να βάλει το Πρέβελης μέσω Κυκλάδων όσο για Μινωικές στο πιο τρελό μου όνειρο γενικότερα καμία εταιρία δεν θα ασχοληθεί η ΑΝΕΚ τα είπαμε η Μινωική καθόλου η Superfast και η Blue Star είναι σε συνεργασία με την ΑΝΕΚ όποτε δεν τίθεται για συζήτηση το ξεχνάμε το πολύ το Ιεράπετρα να μπει με την SeaJets και να την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια ,γιατί όπως και το ΈΛΛΗ Τ. όταν ήρθε το πόσο το έκραξε η ΑΝΕΚ το τι σαπιοκάραβο το είπε αλλά τώρα για το Ιεράπετρα αν μπει θα έχουν και το θέμα με την φωτιά .....λες και τότε δεν είχε τα Λατώ και Ιεράπετρα Λ. το Ρέθυμνο είναι καταδικασμένο τελείως.......μόνο ένας ντόπιος με χρήματα μπορεί να ξαναδημιουργήσει μια νέα εταιρία αλλά με την κρίση ποιος θα ασχοληθεί

Edited by Bobking
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Φίλε μου δυστυχώς καμια εταιρία δεν θα θελήσει να δρομολογήσει πλοίο, Διότι για ποιό λόγο να δρομολογήσει πλοίο, Η γραμμή έχει κίνηση μόνο το καλοκαίρι 2 με 3 μήνες όλο τον υπόλοιπο χρόνο το Ρέθυμνο είναι έρημο απο θέμα κίνησης. Για να καταλάβεις το πόσο οι Ρεθυμνιωτες θα νοιαστούν είχα ρωτήσει φίλη μου που μένει στο Ρέθυμνο την είχα ρωτήσει αν ειχε ταξιδέψει με το Mega Jet από Ρέθυμνο για Σαντορίνη μου είπε μαζί με τους φίλους της υπάρχει τέτοιο πλοίο ;. Και επίσης όταν οι μισοί Ρεθυμνιωτες ταξιδεύουν με ΑΝΕΚ και Μινωικες τι περίπτωση υπάρχει η οποιαδήποτε εταιρία να έχει κέρδος ; και εφόσον ο Δήμαρχος του Ρεθύμνου ο ίδιος το Ρεθυμνιωτικο πλοιο Elli.T είχε πει ότι ''μην ταξιδεύετε μαζί του είναι σαπακι'' και ανοικει στο συμβούλιο της ΑΝΕΚ. Ακόμα και την πρώην Ρεθυμνιακη οι Ρεθυμνιωτες την είχαν σε τόση εκτίμηση που την ξεπούλησαν σε μια νύχτα. Οπότε ούτε από τους Ρεθυμνιωτες να περιμένεις γιατί και εγώ από το Ρέθυμνο είμαι αλλά ούτε από την ΑΝΕΚ την Μινωικη και την Attica γιατί απλώς δεν θα νοιαστούν εφόσον τα Χανιά το Ηράκλειο και ο Κισσαμος εξυπηρετούνται η Κρήτη δεν χρειάζεται παραπάνω ακτοπλοϊκές συνδέσεις 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

αλλος για τη βαρκα μας;

μια αυτοκλητη "επιτροπη μετακινησης" ζητα απο τον περιφερειαρχη κρητης να  ενεργοποιηθει, για την επαναλειτουργια της γραμμης, ενω τοπικο site (cretadoc) αναφερει ενδιαφερον τοπικου επιχειρηματια, για ναυλωση του aqua blue

Link to comment
Share on other sites

Θα συναντηθούν με τον Περιφερειάρχη να του εκθέσουν την πραγματική αιτία του ακτοπλοικού αποκλεισμού λέει. Και γιατί δεν μας το λένε και μας τρώει η αγωνία τόσα χρόνια;

Θα έπρεπε κάποιος να τους πει οτι δεν είναι έτσι εύκολα τα πράγματα. Μιλάμε για μία γραμμή 160νμ με ότι αυτό σημαίνει από κόστος, κατηγορία πλόων, και κορεσμό.

Χρειάζεται ορθολογική σκέψη και να ξεφύγουμε από τους συναισθηματισμούς. Το Ρέθυμνο των 80χιλ κατοίκων, τι πληρότητα θα έχει τον χειμώνα;

Αν και ποτέ μου δεν εμπιστεύτηκα τέτοιου είδους πρωτοβουλίες, αν ήθελαν να τους πάρω στα σοβαρά θα έπρεπε να ζητήσουν ορθολογικά να δρομολογείται βαπόρι από το Πάσχα έως και τον Οκτώβρη. Όλοι γνωρίζουμε οτι ακόμα και στα Χανιά τον χειμώνα, το μεταφορικό έργο δεν ξεπερνάει τους 400 με 500 επιβάτες ημερησίως, πλην Παρασκευων και Κυριακών που είναι πιο αυξημένη. Το Σάββατο δε, είναι πολύ μικρή. Στο Ηράκλειο είναι κάτι αντίστοιχο, με λίγο μεγαλύτερα νούμερα. Τα νούμερα αυτά οφείλονται και στους 80χιλ Ρεθεμνιώτες όμως, που σημαίνει με ένα επιπλέον βαπόρι στο Ρέθυμνο, θα μειωθεί η κίνηση σε Χανιά και Ηράκλειο, και θα είναι εξίσου χαμηλή και στο Ρέθυμνο. Τρύπα στο νερό λοιπόν. Δε νομίζω να δείξει κανείς ενδιαφέρον στο εν λόγω αίτημα...

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

υπομονη συντροφοι:P

το 2019 ειναι ετος πολλαπλων εκλογων. οσο κραταει η προεκλογικη περιοδος, οχι πλοιο στο ρεθυμνο, αλλα μεχρι και δαση απο λεφτοδεντρα (ή λεφτιές) θα μας ταξουνε

Link to comment
Share on other sites

Ποσο ιδανικο για τη γραμμη ηταν αυτο το Αρκαδι.Με ελαχιστα λειτουργικα εξοδα ηταν οτι καλυτερο περασε απο Ρεθυμνο.Ακομα και το Aqua Blue ειναι πολυ πιο κοστοβορο.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, proud_ionian said:

μια αυτοκλητη "επιτροπη μετακινησης" ζητα απο τον περιφερειαρχη κρητης να  ενεργοποιηθει, 

Αν μου εζητείτο θα μπορούσα να στοιχηματίσω για τον πολιτικό προσανατολισμό των μελών της επιτροπής- αυταπατημένοι μου φαίνονται.

(Επίσης λόγω των επερχομένων ανυπέρβλητων εκλογικών δυσχερειών πρέπει να πιεσθεί  παντοιοτρόπως ο Περιφερειάρχης να συμπράξει εκλογικώς με την ΠΦΑ  και να λειτουργήσει ως φερετζές, διότι αλλιώς θα ψάχνουμε εμείς οι Σοσιαλδημοκράτες τα ποσοστά μας σε μονοψήφια νούμερα).

Στο δια ταύτα: Σερβίρεται εξαιρετική γλαρόσουπα.

Link to comment
Share on other sites

Καλα αυτο δεν ηταν ονειρο,επιστημονικη φαντασια ηταν.:D

Ποσο μαλλον αυτη την περιοδο που εχει ενταθει τοσο ο ανταγωνισμος στο λιμανι που εξυπηρετει κατα κορον τους Ρεθυμνιωτες(Σουδα)με 2 δρομολογια ημερησιως απο εγ/ογ και 3 φορες τη βδομαδα ρορο για τους μεταφορεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Καλησπέρα .Μάλλον πάλι άδειο θα είναι το λιμάνι του Ρεθύμνου ...

Πάντως υπάρχει μια δίψα από το κόσμο για πλοίο .

Μ ένα αξιόλογο πλοίο  λογικά θα το στήριζε όλος ο νομός

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...