Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Όπως είπαμε και στο δελτίο απαγορευτικού έφυγε στις 18:00 όταν έγινε αρση απαγορευτικού το οποίο δεν του επέτρεψα να φυγει στην ώρα του.

Πάντως παρόλο την θάλασσα που έχει το κρητικό το βαπόρι έφτασε ακριβως στις προβλεπόμενες ώρες ταξιδιού.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρακολουθούσα το πλοίο στο κατέβασμα προς Ηράκλειο μέσω του ais live και πρόσεξα οτι η ταχύτητά του δεν ξεπέρασε τους 28,5 κόμβους. Εγώ περίμενα να πλέει με κάπως μεγαλύτερη ταχύτητα για να μπορέσει να καλύψει λιγάκι την καθυστέρηση. Αλλά απο ότι φαίνεται, μάλλον δεν μπορεί. Τι να κάνουμε, δεν έχουν όλα τα πλοία την χάρη και την ταχύτητα των palace:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως, οι 6:30 ώρες που υπόσχονται είναι σχεδόν πάντα λιγότερο και ποτέ περισσότερο μέχρι στιγμής. Καμμία μέρα δεν έχει φτάσει στο λιμάνι μετά τις 21:50 - 21:55 απ' όσο κοιτάζω, και στα δικά μου μάτια είναι πολύ σημαντικότερο από το να λες "6:00" και να μην τις τηρείς σχεδόν ποτέ.

Εγώ Μ. Πέμπτη θα το "εγκαινιάσω"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπαα....B) Όταν τα πετρέλαια δεν κόστιζαν το έκαναν σε 6. Αλλά τι να πεις, άτιμες καταναλώσεις:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Παρακολουθούσα το πλοίο στο κατέβασμα προς Ηράκλειο μέσω του ais live και πρόσεξα οτι η ταχύτητά του δεν ξεπέρασε τους 28,5 κόμβους. Εγώ περίμενα να πλέει με κάπως μεγαλύτερη ταχύτητα για να μπορέσει να καλύψει λιγάκι την καθυστέρηση. Αλλά απο ότι φαίνεται, μάλλον δεν μπορεί. Τι να κάνουμε, δεν έχουν όλα τα πλοία την χάρη και την ταχύτητα των palace:D

Σίγουρα τα παλάτια έχουν λίγο παραπάνω ταχύτητα αυτό είναι αναμφίβολο.Αλλά και το superfast 12 μην ξεχνάς ότι χτες έφυγε μετα απο απαγορευτικό του γαρμπη όπου το κρητικο έβραζε ακόμα και τον καιρό τον έχει πλώρα οπότε και τα 28,5 μίλια που έπιασε με τετοιες συνθήκες είναι πάρα πολύ καλά.;)

Άραγε υπάρχει χώρος για να κάνει αριστερή μανούβρα;

Δηλαδή αφού ανοιχτεί από τον ντόκο να γυρίσει την πρύμη του προς το πέρασμα μεταξύ Ξαβέρη και πλώρης του ΛΙΣΣΟΣ και να στρέψει την πλώρη προς τα φανάρια.

Κι όμως τελικά γίνεται όπως αποδεικνύεται από το βιντεάκι που ανέβασε ο φίλος Margaritis24. Ο καπτα Μπάμπης Παλουμπης άνοιξε το πλοίο κι έκανε αριστερή στροφή.Πραγματικά πολύ εντυπωσιακή μανούβρα η οποία θέλει κι ασκήσεις ακριβείας για να την κάνεις με ένα τετοιο μέγεθος πλοίου και σε εκείνο το σημείο.

Edited by Earl Granville

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Μπάμπης Παλουμπής είναι μέσα καπετάνιος?:confused: Είχα την εντύπωση οτι είναι μέσα ο καπτά Μιχάλης ο Δεναξάς.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Με τον καπτα Μπαμπη Παλουμπη στο Αιγαιο το Σουπερφαστ ΧΙΙ

Να διαβαζεις ποιο προσεκτικα αλλη φορα;)

Σε λιγο το βαπορι θα πηγαινει και με 28. Αλλωστε δε θελει και παραπανω για να βγαλει το δρομολογιο που υποσχεται.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello,

I am from Austria and cannot write greek letters, so I hope it is okay to replay you in english.

May you are interested so see some interior pics of Superfast XII

Here ist the link:

http://ferries.fotopic.net/c1557695.html

And thank you for all the interesting information, which I get from that forum :)

Best wishes,

Dominik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stis meres mas liga ine ta pragmata pou boroun akoma na mas entiposiasoun. Stin epoxi tou internet kai tis tileorasis opou oi ikones kai oi plirofories taksidevoun pantou kai panta oloi mas sxedon exume di kai (kata kapoio tropo) exume zisi poli entiposiaka gegonota xoris na imaste parontes. Etsi gia paradigma i ikona tis ektoksefsis enos diastimikou leoforiou miazi pleon me routina. Ine sxedon veveo pos an kapoios telika tin evlepe apo konta isos tha eniothe ton idio enthusiasmo pu eniose tin teleftea for a pu pige sto periptero gia efimerides. Ara lipon terma o enthusiasmos kai i siginisi?

Eftixos oxi. Iparxun akoma pragmata pu otan ta zis apo konta kanun ton egefalo sou na paragei oles tis ximikes ousies pou borei taftoxrona kai vriskese se mia diarki diegersi. Ligo poli o kathenas exi zisi kati paromoio. Prosopika de tha ksexaso pote ton ixo ton jets enos Concorde pu eskize ton ourano gia na emfanisti defterolepta meta i monadiki tou siloueta na peta merika metra pio pano. Kathe mera, eki gyro stis 5, den ipirxe periptosi na min stamatiso oti ekana kai na trekso na to do prin xathi sto yperatlantiko tou taksidi. To idio deos eniosa kai otan to QE2 pernuse sfirizontas apo ta docks tou Southampton. To vari tou sfirigma diapernuse oti vriskotan giro tu kai se ekane na ksexnas ta panta.

Etsi ftanume kai sto Superfast XII me to opoio ixa tin tixi na taksidepso prin liges meres. De tha asxolitho katholou me esoterikes kai eksoterikes perigrafes mias kai exun ipothi polla pio prin. Ine ena polio pu xerese na taksidevis. Ta milia kai oi ores pernun toso grigora kai efxarista pu to taksidi mexri to Hrakleio miazi mallon mikro. Oi anthropoi tou apsogoi kai evgenestatoi kai to service sigura efamilo enos cruise liner. Pera omos apo ola afta, to Superfast XII ine ena ferry oso ena Concorde ine ena aplo aeroplano kai oso to QE2 ine ena aplo liner. Ine ena ploio pu se kani na noiothis afto to kati parapano. Ena ploio pu fevgontas tha girisis na tu riksis mia defetri matia alla kai tha niosis ena periergo sinaisthima, afu kseris pos se opoio allo ferry kai na bis de tha vris kati paromoio...

Piraeus 15.33* - Hraklion 21.45*

Heraklion 23.51* - Piraeus 06.02*

*sta fanaria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η κίνηση από επιβάτες (κυρίως) και ΙΧ ήταν καλή. Από φορτηγά ήταν κοντά 20-30 φορτηγά. Χαρακτηριστικά να αναφέρω ότι τη Μεγάλη Πέμπτη (εάν δε γέμιζε αυτή την ημέρα, δε θα γέμιζε ποτέ) είχε πρωτόκολλο στους επιβάτες και πολλοί υποψήφιοι επιβάτες ερχόντουσαν για να ταξιδέψουν νομίζοντας ότι θα βρουν εισιτήριο στο εκδοτήριο του πλοίου, αλλά έμεναν με τα χρήματα στο χέρι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω ότι γενικά κινείται εντός σχεδίου. Σιγά σιγά με την τακτική παρουσία στη γραμμή θα κερδίσει εμπιστοσύνη, και αν δρομολογηθεί και το ΧΙ στα Χανιά θα είναι πλέον 100% σαφές ότι η εταιρεία ήρθε για να μείνει.

Γενικά άκουσα πολύ καλά λόγια για το καράβι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλαξε θέση πρόσδεσης (στο περίπου τουλάχιστον) χθες Πρωτομαγιά το πλοίο στον Πειραιά, και είχε δέσει με την πλώρη προς "τα μέσα", μπροστά στο υπουργείο. Φαντάζομαι πως θα ήταν μόνο για μία ημέρα, μιας και η αποβάθρα επιβίβασης σε αυτή τη θέση είναι πολύ μικρότερη από αυτή στην ακτή Βασιλειάδη όπου δένει κανονικά το πλοίο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ταξίδεψα με τον "κόκκινο πύραυλο" απο Ηράκλειο για Πειραιά την Πέμπτη το βράδυ παραμονή Πρωτομαγιάς.

Είχε πολύ κόσμο φούλ απο φοιτηταριό, ευτυχώς είχα καμπίνα (στενάχωρη, αλλα καλή) και έτσι γλίτωσα απο την ταλαιπωρία.

Πρώτη φορά ταξίδεψα με SUPERFAST FERRIES και εχω να δηλώσω οτι ήταν πολύ καλό :D αν και ως γνωστόν είμαι φανατικός "παλατάκιας" :eek: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ταξιδεψα και εγω το περασμένο ΣΚ με το 12αρι. Ομολογώ πως αν και γενικά η όλη διακόσμιση του μου ξύπνησε "μνήμες" από τα μικρά BlueStarάκια (τα οποία και χρησιμποιώ συνήθως) δεν είχε καμιά σχέση. Οι χώροι του ανετότατοι, διάδρομοι που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ χωράει να περπατήσει άνθρωπος κα κυρίως: Αν και με πρωτόκολλο δεν υπήρχε το απίστευτο στριμοξίδι (Ίσως γιατί ακόμα δεν έχουν ανακαλύψει τις πλαστικές καρέκλες)!

Από αεροπορικά έχει λίγα πράγματα (και καλύτερα, πύραυλος είπαμε όχι υπερηχητικό..λεωφορείο!) ωστόσο τα σαλόνια του και τα καταστρώματα είναι υπεραρκετά. Άλλωστε το πρωτόκολλο του, του επιτρέπει να είναι άνετο.

Εν ολίγοις μια χαρά ειναι το καραβάκι και μακάρι να δουλέψει...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτή την ώρα, σύμφωνα με το AIS, το πλοίο επιστρέφει στο λιμάνι του Ηρακλείου. Γνωρίζουμε τι συμβαίνει;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι έχουν να μας μεταφέρουν οι ανταποκριτές μας από το Ηράκλειο σχετικά με το παρακάτω θέμα:

Με πρόστιμο απειλείται η Superfast από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου λόγω της μη συμμόρφωσης στους κανόνες ναυσιπλοΐας του καπετάνιου πλοίου της εταιρείας που εκτελεί το δρομολόγιο Ηράκλειο- Πειραιάς- Ηράκλειο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Εχω την εντύπωση οτι υπάρχουν 2 μέτρα και 2 σταθμά σε αυτή την ιστορία. Πριν απο λίγα λεπτά παρακολούθησα μέσω του ais το ΦΑΙΣΤΟΣ να μπαίνει στο λιμάνι του Ηρακλείου περνώντας τα φανάρια με ταχύτητα 13(!):eek: κόμβων. Για αυτό, δεν ισχύει ο περιορισμός ταχύτητας των 5 κόμβων (που προσωπικά μου φαίνεται πολύ ηλίθιος περιορισμός....:mad:) που επιβάλει το vts:confused:

Και για να μη παρεξηγούμαι, δεν υποστηρίζω το superfast. Αντίθετα θα ήθελα πολύ ευχάριστα να το δώ να αποχωρεί απο τη γραμμή. Απλά μου κάνει εντύπωση το όλο "σκηνικό" που δημιουργήθηκε με τον κανονισμό περιορισμού ταχύτητας στο Ηράκλειο........

Edited by polmyt
2 σε 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι κουλό είναι πάλι αυτό; Άκου 5 μίλια; Με 5 κόμβους δρόμο πως θα τιμονέψει το ΠΑΛΑΣ και ακόμα χειρότερα τα ΚΡΗΤΗ που είναι μονοτίμονα; :confused:

Αυτά τα θεωρώ βλακείες. Δεν είπαμε να μπει κανείς με 20 μίλια στο λιμάνι. Αλλά όχι και 5. Ημαρτόνενε...:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εκτακτη προσεγγιση στη Μηλο εκανε στο χτεσινο του δρομολογιο απο Πειραια για Ηρακλειο προκειμενου να αποβιβαστει εγκυος επιβατηδα.

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ιατρείο του επιβατηγού «Superfast ΧΙΙ» μετατράπηκε σε... μαιευτήριο και έπειτα από δίωρη κινητοποίηση του πληρώματος και αλλεπάλληλα ιατρικά «συμβούλια» ακούστηκε το δυνατό κλάμα του νεογέννητου βρέφους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ταξιδι και Ηρακλειο το ΣΚ και η επιλογη και στα δυο ταξιδια ηταν το SUPERFAST XII.

Ηταν η πρωτη φορα που ταξιδεψα με SUPERFAST και μπορω να πω οτι μου αφησε εξαιρετικες εντυπωσεις.

Καταρχην ολο το καραβι ηταν πεντακαθαρο και μεσα και εξω.Ουσιαστικα δεν υπαρχει καθολου σαλονι διακεκριμενης.Ολοι μπορουν να κατσουν οπου θελουν στο πλοιο.Τα σαλονια ηταν αρκετα φωτεινα και σε αυτο βοηηθανε και τα χρωματα αλλα και τα μεγαλα παραθυρα.Ολο το πληρωμα ευγενεστατο και προθυμο να βοηθησει.

Σε αντιθεση με οτι πστευα μεχρι σημερα το βαπορι εχει πολλα εξωτερικα καταστωματα.Μπορεις να πας μεχρι ακριβως πισω απο τη γεφυρα και μεχρι την πρυμνη χωρις να υπαρχουν παντου ανεμοθωρακες.Ομορφος ο χωρος της πισινας η οποια τουλαχιστον μεχρι και την Παρασκευη λειτουργουσε στο ταξιδι απο Πειραια για Ηρακλειο.Οταν νυχτωσει την αδειαζουν και τη σκεπαζουν με διχτυ για μην εχουμε και κανενα απροοπτο.

Και επειδη σιγουρα υπηρχαν και ενητικα αυτο που δεν μου αρεσε ηταν ο χωρος με τις ελαχιστες αεροπορικες ο οποιος ηταν κλειστος απο παντου και οι καμπινες οι οποιες ειναι μακραν οι μικροτερες που εχω δει σε πλοιο.Στην 4 κλινη τρια ατομα και δεν χωραγαμε να κουνηθουμε.

Τα ωραρια του τα βγαζει πολυ ανετα αλλα ουτε την Παρασκευη απο Πειραια ουτε χτες απο το Ηρακλειο ειχε κοσμο.Ειναι ζητημα αν σε καθε δρομολογιο ειχει 300-400 ατομα.Τα ιδια και στο γκαραζ το οποιο ηταν σχεδον αδειο.Χτες βεβαια ειχε και μεσημεριανο παλατι και ΚΡΗΤΗ ΙΙ αλλα γενικα με τετοια κινηση νομιζω οτι δεν μπορει να περιμενουν και πολλα πραγματα.Το καλο βεβαια ειναι οτι το ταξιδι ειναι ησυχο χωρις βαβουρα και πολυκοσμια

Share this post


Link to post
Share on other sites
Και επειδη σιγουρα υπηρχαν και ενητικα αυτο που δεν μου αρεσε ηταν ο χωρος με τις ελαχιστες αεροπορικες ο οποιος ηταν κλειστος απο παντου και οι καμπινες οι οποιες ειναι μακραν οι μικροτερες που εχω δει σε πλοιο.Στην 4 κλινη τρια ατομα και δεν χωραγαμε να κουνηθούμε

Τα ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ μέχρι το 3 και το 4 είχαν αεροπορικές θέσεις σε ένα μεγάλο σαλόνι. Από εκεί και πέρα στο 5 και 6 δεν εφτιαξαν αλλά πρόσθεσαν και στο 11 και 12 επί Παναγόπουλου έβαλαν κάποιες λίγες αεροπορικές σε ένα μικρό σαλονάκι που απομονώνει από τους άλλους χώρους και για να μπεις πρέπει να έχεις πάρει κάρτα από την ρεσέψιον που είναι κλειδί , όπως ακριβώς στις καμπίνες.

Αυτό για μένα στην Αδριατική τουλάχιστον ήταν μια πολύ καλή σκέψη.Όποιος έχει ταξιδέψει με τα πλοία της Αδριατικής τα περισσότερα σαλόνια τα καταλαμβάνει όλη η ξεριζωμένη Τουρκιά χωρίς να δικαιούται τετοια θέση, απλώνει κουβέρτες καταχαμα, τρώνε , πίνουνε βγάζουν και τα παπουτσια με αποτέλεσμα ο χώρος να γίνεται θάλαμος αερίων και οι θέσεις να εξαναμίζονται σε αυτούς που δεν είναι κάτοχοι εισιτηρίων τους.Τουλάχιστον αυτό το συστημα στην Αδριατική δούλεψε καλά τώρα στο Αιγαίο δεν γνωρίζω.

Όσο για τις καμπίνες μπορεί να είναι πεντακάθαρες , χωρίς το παραμικρό vibration αλλά όπως κι ο polmyt η αλήθεια είναι ότι είναι μικρές και οι 4κλινες με 4 ατομα μέσα είναι κλουβιά.Γι αυτό κι όταν δεν είχε κόσμο στην Αδριατική έβαζαν τους επιβάτες δύο - δύο στις 4κλινες.

Επίσης να αναφέρουμε ότι στον χώρο που ήταν το casino του πλοίου με τα φρουτάκια, τις ηλεκτρονικές ρουλέτες και την ηλεκτρονική πόκα έχει δημιουργηθεί καθιστικό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...