Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Οπως είπατε έτοιμη και σταθερή κίνηση πήρε.Ας σκεφτούμε όμως τι κουβάλησε τη περίοδο των capital controls?Λογικά η κίνηση στα φορτηγα και κυρίως στους επιβάτες θα ήταν πεσμένη για αυτό το χρονικό διάστημα που άγγιξε περίπου τον 1 μήνα.Επίσης στη γραμμή αυτή ταξιδεύουν κυρίως Έλληνες που περισσότερο αυτούς έπληξε η τραπεζική αργία.Νομίζετε θα γέμισαν πολλές φορές οι 710+ κλίνες;Δε νομίζω.Ο χρόνος θα δείξει,αλλά και εμένα μου φάνηκε πολύ υπερβολική η δρομολόγηση του γίγαντα στο Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 520
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Να το μετάνιωσαν δεν πιστεύω, αφου ουτε και στην Αδριατική θα έκανε τις ΄χρυσές δουλειές'. Και επιβατική κίνηση καλή είχε, αφου ήταν ο δυνατός ΄κράχτης' της εταιρείας στη γραμμή και μην ξεχνάμε και την περίοδο που και εδω οι μετανάστες γέμιζαν σε καθημερινή βάση και τα 3 πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Aν δεν έβγαινε το βαπόρι πολύ απλά δεν θα ήταν στη γραμμή ακόμα...απλά μαθηματικά........και δεν είναι μόνο τα Δωδεκάνησα....η δρομολόγηση του έγινε με τη μεταδρομολόγηση άλλων πλοίων της σε άλλες γραμμές δυνατές που και αυτά μια χαρά πήγαν.... ..

Link to comment
Share on other sites

καλα εχουμε αμφιβολιες για το αν ηταν επιτυχης η δρομολογηση του ΧΙΙ στο αιγαιο για το καλοκαιρι;

 

τον ιουλιο την περιοδο της τραπεζικης αργιας, στην αδριατικη ακυρωνονταν δρομολογια, σε αλλες γραμμες του αιγαιου (πχ δυτικες) ακυρωνονταν δρομολογια, στα 12νησα δεν ακυρωθηκαν.

 

ξαναλεω, το πλοιο μπηκε σε ετοιμη γραμμη και αντικατεστησε αλλο της ιδιας εταιρειας, συνεχιζει ακομη (οταν πριν 3-4 χρονια το δευτερο μεγαλο στα 12νησα εδενε μεσα σεπτεμβρη) και το κενο του καλυφθηκε με αλλο πλοιο.

 

μπορει να μην εξαρτωνται ολα αυτα απο το πλοιο καθ'αυτο, αλλα η ουσια δεν αλλαζει.

 

 

ΥΓ1: θα ηθελα να παρακαλεσω τους συνηθεις διαττοντες <_<  να μην ευτελιζουν τη συζητηση και να μην υποτιμουν τη νοημοσυνη μας.

 

 

ΥΓ2: ρε νικο εσυ εχεις χιουμορ ;) κανει μπαμ οτι ο καναρης χαριτολογει. :) 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Η κίνηση της Attica ήταν από τις πλέον πετυχημένες, ενίσχυσε την παρουσία της στην ακτοπλοΐα με ένα πλοίο (έφυγε το Ιθάκη και ήρθαν τα SF ΧΙΙ και Blue Galaxy), καθώς τα περιθώρια κέρδους στο εσωτερικό για την εταιρεία είναι μη συγκρίσιμα με αυτά της Αδριατικής: Για να έχουμε μία αίσθηση, το 2014 το περιθώριο λειτουργικής κερδοφορίας για την εταιρεία στην Αδριατική ήταν 3% ενώ στην ακτοπλοΐα ήταν 24%

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Λεφτά για πέταμα; Τα είπε ο proud. Έτοιμο μερίδιο πήρε, και με τα ωράρια αυτά μια χαρά πιάνει στην ώρα του. Δε νομίζω οτι το βαπόρι μπαίνει μέσα!

Το βαπόρι πήγε μάλιστα τοσο χάλια που η εταιρεια του το εχει ακριβώς στα ίδια δρομολογια στον προγραμματισμό της για του χρόνου...

(αν τηρηθεί...)

Link to comment
Share on other sites

Με την ετοιμη και σταθερη κινηση που έχει η γραμμη προτιμουν τα γνωστα και σιγουρα νερα για τον υπερβαπορα.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Την Μάλτα θα επιλέξει για τον δεξαμενισμό του το SUPERFAST XII

 

 

 

Στην πρωτεύουσα της Μάλτας φαίνεται πως θα ταξιδέψει το δεύτερο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου το SUPERFAST XII πραγματοποιώντας εκεί τον ετήσιο δεξαμενισμό του. Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, το πλοίο μετά την ολιγοήμερη παραμονή του στην Βαλέτα αναμένεται να επιστρέψει στην Ελλάδα αναλαμβάνοντας ν” αντικαταστήσει αρκετά πλοία του ομίλου της ATTICA GROUP, κατά την περίοδο των ετήσιων ακινησιών τους, σε Αδριατική και Αιγαίο.
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα τελείωσε τις υποχρεώσεις του στη γραμμή του Ηρακλείου το Superfast XII και είναι δεμένο από το πρωί στις δεξαμενές δίπλα. Οπότε λογικά σήμερα θα αναχωρήσει για τη Μάλτα για το δεξαμενισμό του

Link to comment
Share on other sites

Και φαινόταν καταπληκτικά από την Καστέλα και δεν είχα φωτογραφική...

Αν δεν ξέραμε οτι θα κάνει σκάτζες στην Αδριατική, φανταζόμουν οτι μετά την Βαλέτα θα συνέχιζε δυτικότερα! ;)

Link to comment
Share on other sites

Γιατί πάει στην Μάλτα και όχι στην Σύρο;Βρέθηκαν μήπως λεφτά γιά πέταμα;

 

ΥΓ.Δέν θα'τανε μιά καλή ιδέα να φτιαχτή μιά μεγάλη δεξαμενή και στον Πειραιά γιά να κάνουν εκεί τους δεξαμενισμούς τους τα μεγάλα πλοία τής ακτοπλοϊας μας αντί να πηγαίνουν "εκεί που ξυρίζεται ο διάολος" (Σύρος,Μάλτα κλπ);Τίς ημέρες που δέν την χρειαζόμαστε,θα την νοικιάζουμε γιά να δεξαμενίζωνται πλοία ξένων εταιριών (π.χ.Corsica Ferries κλπ) κι'έται θα μπαίνη παραδάκι και στα Ελληνικά ταμεία μήν βαράτε παιδιά,μιά ιδέα έριξα κι'άς μήν είμαι ο Αρκουδέας....

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε αλλα κάποιοι αποφάσισαν να εχουν ναυπηγεία γι πολεμικά ενώ ταυτόχρονα έχουμε τη μεγαλύτερη μόνιμη της Μεσογείου, να μη πληρώνουν κοσμο και να μη συντηρούν τις δεξαμενές , να μη πουλάνε τον ΟΛΠ η να φρενάρουν την πώληση , ενώ εχουν πει επενδυτές που θέλουν να κάνουν τις δεξαμενές (που θα χωράνε και conftainer ships) ... Α και βέβαια να θέλουν να βάλλουν φόρο στη ναυπηγοεπισκευή . Welcome to Greece Hasta. I wish you a pleasant stay :P

Link to comment
Share on other sites

στη συρο δεν παει λογω των γνωστων προβληματων του ναυπηγειου που εχουμε αναφερει. μεγαλες δεξαμενες εχουμε και στο σκαραμαγκα και στην ελευσινα και στη συρο, αλλα παλι για γνωστους λογους ειναι εκτος.

η αποσταση πειραιας μαλτα ειναι κατι περισσοτερο απο το πατρα συρος ή πατρα ελευσινα που κανουν τα πλοια της αδριατικης.

 

τελος του off topic. συνεχεια εδω

 

ποσο καιρο θα λειψει γνωριζουμε; θα κανει μονο το μπιντε εκει και μετα θα ελθει εδω για οτι αλλες εργασιες τυχον εχει;

 

 

ΥΓ: δε βαραμε, αλλα... ελεος B)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...