Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

24 minutes ago, Nikos_Chania said:

Συμβόλαιο sub κάποιο approval που λες Πέτρο ήταν αυτό που έγινε. Δηλαδή έκαναν ξανά ένα ίδιο; Και στο προηγούμενο λέγανε οτι θα γίνει η αγοραπωλησία συμφώνως εγκρίσεως της επιτροπής ανταγωνισμού. Και τώρα το ίδιο;

Μηπως δεν ειχε γίνει το MOA του πλοίου , ενω πριν απλά ηταν μια συμφωνία  απλή μεταξυ των εταιρειών?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 520
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Superfast XII στη Πάτμο στις  23/03/18

Quote

Ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Πάτμου, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “SUPERFAST XII” Ν. Πειραιά 11052, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Ρόδο για Κω – Λέρο – Πάτμο – Πειραιά, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του στον λιμένα της Πάτμου λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το δρομολόγιό του, για τον λιμένα Πειραιά.

Από το πλοίο επρόκειτο να αποβιβαστούν επτά (07) επιβάτες, οι οποίοι αποβιβάστηκαν στο λιμάνι της Λέρου και να επιβιβαστούν σαράντα δύο (42) επιβάτες.

Φαίνεται είχε αποφασιστεί πριν την άφιξη στη Πάτμο, η μη προσέγγιση του Superfast XII στη Πάτμο, όποτε για αυτό οι επιβάτες κατέβηκαν στη Λέρο που είχαν προορισμό τη Πάτμο!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως συγγενεις μου που πήγαν στη Λερο με το πλοιο εχθές , απο τη μια εξήραν την ποιότητα κατασκευής και το ταξιδεμα του αλλα απο την αλλη μου ανέφεραν πως όντας γεματο το πλοιο δεν υπήρχε κανένας σεβασμός στη τήρηση των εισητηριων στα σαλόνια 

Link to comment
Share on other sites

Ναι διακεκριμένη δεν υπήρχε , το εισιτήρια που ειπα ηταν λανθασμένο αλλα ετςι το κατάλαβα. ρωτησα τους συγγενεισ γιατι δε το κατάλαβα εγω :PΚανεις σεβασμός οπως παντα δλδ απλωμένα πόδια κτλ . Το α λα καρτ γεματο. Απλή εξωτερική καμπίνα είχαν , οι lux γεμάτες . Τοσο πολλή κινηση τέτοια εποχή ; εχει κανεις τη χθεσινή σε επιβάτες και ΙΧ / Φγ;

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαιρι εκανα ενα απο τα χειροτερα μου ταξιδια μαζι του.Μπορει να ηταν αρχες Αυγουστου αλλα καο παλι η κατασταση που επικρατουσε δε δικαιολογειται.Χωρις χωρους εσωτερικους,αλλοι κοιμοντουσαν στο σελφ σερβις και αλλοι στις πολυθρονες και στις καρεκλες.Οι συνθηκες ηταν τυπου μικρου Blue Star στη Παροναξια.Γενικα το βαπορι ειναι στολιδι αλλα δε ταιριαζει στη γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς, αυτή είναι η ουσία της υπόθεσης. Το πλοίο αυτό σχεδιάστηκε για overnight δρομολόγια με βασική υποδομή διαμονής την καμπίνα, και τα σαλόνια ως χώρους αναψυχής των επιβατών με καμπίνες, δηλαδή Αδριατική μέχρι τα μέσα των '00s. Από όσο ξέρω δεν πρέπει να τού έχουν κάνει μεγάλες αλλαγές στην διαρρύθμιση από τότε που ναυπηγήθηκε, διορθώστε με αν κάνω λάθος. Και φυσικά όπως λέει και ο Νομικός αυτό δεν είναι κριτική για το πλοίο, αλλά για τον τρόπο που το χρησιμοποιούν.

Αντίστοιχα θέματα είχε και το Olympic Champion όσο ήταν στο Ηράκλειο, θυμάμαι κάποια ενδιαφέροντα post του @proud_ionian γι αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Χαρακτηριστικό του προβλήματος είναι ότι το πλοίο έχει Αίθουσα αεροπορικών ~ 50 θέσεων δηλαδή χωρητικότητας όσο ένα λεωφορείο όταν τα 200μετρα της HSW έχουν τεράστια νούμερα καθισμάτων + καμπίνες. Το πρόβλημα είναι ότι με την παρούσα διαρρύθμιση δεν υπάρχει και κάποια εναλλακτική δημιουργίας χώρου για έξτρα επιβάτες ίσως εκτός μόνο του χώρου των ηλεκτρονικών και του παιδοτόπου όπου και πάλι όμως είναι μικρής έκτασης. Νομίζω δεν υπάρχει πρόθεση αλλαγών χρόνια τώρα στην εταιρεία του (πόσο μάλλον προ των πυλών της αποχώρησής του) απλά χρησιμοποιείται όπου έχει την μέγιστη εκμετάλλευση του γκαράζ του και ικανοποιητικού ποσοστού των καμπινών του

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες και προσθέτω πως μεγάλο κομμάτι του προβλήματος είναι και ο υπολογισμός του πρωτοκόλλου επιβατών. Πάμπολλα τα παραδείγματα πλοίων που ταξίδευαν σε άλλες χώρες με το μισό πρωτόκολλο απ' ότι στην Ελλάδα. Τα μικρά Blue Star είναι σκανδαλώδες παράδειγμα εξευτελισμού της συγκεκριμένης νομοθεσίας. Είναι σα να βάζεις αστικό λεωφορείο να εκτελέσει δρομολόγιο του ΚΤΕΛ Ιωαννίνων. Κι όσο συνεχίζεται η προσφορά τέτοιου είδους υπηρεσίας, ας μην αναρωτιούνται γιατί ο κόσμος προτιμά το αεροπλάνο όπου μπορεί.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ξέρουμε γιατί το Superfast XII έμεινε σχεδόν 6,5 ώρες δεμένο στη Πάτμο το πρωί, με αποτέλεσμα μετά τη Πάτμο να πηγαίνει πατημένο για να καλύψει όσο περισσότερο από την καθυστέρηση του. Τώρα έφυγε από τη Σύρο ενώ κανονικά έπρεπε να ήταν στις 8:00 στο Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την απαγόρευση απόπλου του Ε/Γ Ο/Γ Superfast XII στην Κάλυμνο 

Quote

Ενημερώθηκε βραδινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Καλύμνου, για περιστατικό αποκόλλησης, κατά τη διαδικασία φόρτωσης του Ε/Γ-Ο/Γ “SUPERFAST III” Ν.Π. 11052, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Ρόδο για Κω-Κάλυμνο-Λέρο-Πάτμο-Σύρο-Πειραιά με 568 επιβάτες, υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, μέρους του μεταφερόμενου φορτίου (καρότσα με σίδερα) Φορτηγού Δ.Χ. οχήματος, το οποίο κινούνταν επί της ράμπας ανόδου, με αποτέλεσμα να σφηνωθεί στην εν λόγω ράμπα, να καταστήσει ανέφικτη τη λειτουργία της και να αποκοπεί η πρόσβαση μεταξύ των καταστρωμάτων του γκαράζ.

Άμεσα από την οικεία Λιμενική Αρχή, απαγορεύτηκε ο απόπλους του “SUPERFAST XII”, ενώ κατόπιν απομάκρυνσης του φορτίου με τη συνδρομή γερανοφόρου οχήματος, αποκατάστασης της βλάβης και προσκόμισης βεβαιωτικού αξιοπλοΐας από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα, επετράπη η συνέχιση πλόων του.

 

Link to comment
Share on other sites

Το Superfast XII αναμένεται να ξανά δεξαμενιστεί από τις 18/05/18 έως 23/05/18 στη δεξαμενή Πειραιάς Ι, μετά το δεξαμενισμό του το Δεκέμβριο στη Μάλτα. Οπότε ο δεξαμενισμός πρέπει να σχετίζεται με τη παράδοση του πλοίου στη Grimaldi Lines.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αφου έφερε τις αποχαιρετιστήριες φούρλες του χθες βράδυ, ξεφόρτωσε σήμερα στον Πειραιά και έχει ανεβει ήδη στην μεγάλη δεξαμενή (*μεσαία πλέον). Τυχεροί όσοι το πρόλαβαν, θα λείψει σίγουρα πολύ, και είναι μεγάλο κρίμα που φεύγει τέτοιο πλοίο για χάριν της εξαγοράς ενός γηρασμένου στόλου που κανένα δεν μπορεί να μπει στην θέση του...

Link to comment
Share on other sites

Φευγοντας απο την ροδο μονο ο πρακτορας ηταν εκει κ  αποχαιρετησε το πλοιο που 3 σφυριξες αφησε το νησι των ιπποτων!αντιθετα σε κω λερο  εγινε χαμος απο τ φορτηγα τα οποια κορναραν  απο το λιμανι στον αποπλου κ το πλοιο εκανε περιστροφη γυρω απο την προβλητα σφυριζοντας  κ αυτο ενω στη πατμο εγινε το ιδιο αλλα δεν εκανε περιστροφη μεσα στο λιμανι βγηκε με αναποδα σφυριζοντας κ γυρισε στον εξω κολπο κ εφυγε!στγ συρο κοιμουνα να πω την αληθεια δεν ξερω τι εγινε...

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε ένα βίντεο από τον αποχαιρετισμό του Superfast XII στο λιμάνι της Κω. Ανάλογος αποχαιρετισμός είχε γίνει και το χειμώνα που είχε δέσει για την επισκευή του, μιας και υπήρχαν φήμες ότι δεν θα γέρναγε ξανά στα Δωδεκάνησα. Τώρα το Superfast XII για πρώτη φορά δεξαμενίζεται στο Πέραμα και ξεχειλίζει πάνω στη δεξαμενή Πειραιάς Ι.

Link to comment
Share on other sites

Μην το δουμε και palace στο τελος γιατι πολλα ακουω για Αδριατικη τις τελευταιες μερες σε λιγο πιο ασπρη εκδοση απο αυτη που εχει σημερα!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...