Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Κερατσινίου & Ικονίου(Μερτζάριο, Καρβουνόσκαλα κλπ)


Recommended Posts

On 8/21/2020 at 1:27 PM, Nick the Greek said:

Σήμερα το μενού έχει ένα πλοίο της NYK που είναι ναυλωμένο από την UECC, να λοιπόν το Opal Leader (IMO 9318498) να κάνει οπερέσιο στο Κερατσίνι. Κατασκευή 2007 στο Uljanik(466) της Κροατίας, χωρητικότητα 4,900 αυτοκίνητα και μηχανή κατασκευασμένη από το ναυπηγείο του.

 

Εξακολουθεί να επισκέπτεται συστηματικά τον Πειραιά το Opal Leader, να το εδώ στη χτεσινή του προσέγγιση.

Link to comment
Share on other sites

On 6/20/2010 at 8:59 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Σήμερα είχαμε το Morning Celine στη Δραπετσώνα

 

11 χρόνια μετά το ξανασυναντάμε στη Κερατσίνι, νωρίτερα σήμερα λίγο πρίν τη μπόρα. Προερχόταν από τη Λάρνακα της Κύπρου και έχει ήδη αποπλεύσει με προορισμό το Koper της Σλοβενίας.

Link to comment
Share on other sites

Όπως έχω πεί κάμποσες φορές, συνεχίζουμε να κοροιδευόμαστε μεταξύ μας. Αρχές, νομοθεσία και πρακτικές επιπέδου Ζιμπάμπουε, με απεριόριστο σεβασμό στο Ρόμπερτ το Μουγκάμπε, Θεός σχωρέστον. Να η χτεσινή εικόνα στην προβλήτα Γ1 της Δραπετσώνας με 4 roro δεμένα σε απόσταση αναπνοής το ένα από το άλλο. Διάλεξα το πιο ευρύ πλάνο που έχω για να μπορέσει να δεί κανείς το αδιαχώρητο που έχει ήδη δημιουργηθεί από τις 1430(ώρα που έβγαλα τη φωτογραφία), φανταστείτε τι γινόταν αργότερα. Εδώ τη χειρότερη μοίρα την έχει το Blue Carrier 1 που έφτασε τελευταίο και πήρε την ακριανή θέση που έχει ελάχιστο χώρο μπροστά για μανούβρα, ενώ τα φορτηγά του πρέπει να περάσουν μπροστά από τα άλλα 3 πλοία για να φτάσουν σε αυτό.

 

Δεν είναι όμως αυτό το θέμα. Το θέμα είναι πως πρίν μερικά χρόνια εξεδιώχθησαν τα roro από το κεντρικό λιμάνι για λόγους ασφαλείας γιατί μεταφέρουν επικίνδυνα φορτία. Μάλιστα. Την ίδια στιγμή που επιτρέπεται να μπαίνουν χορταράδικα στα φέρρυ, την ίδια στιγμή που επιτρέπεται να γίνεται πετρέλευση ντίζελ με βυτία ενώ δίπλα από-επιβιβάζονται επιβάτες, την ίδια στιγμή που επιτρέπεταιη επιβίβαση φορτηγών με άδετα κοντέινερ και εύφλεκτα υλικά, την ίδια στιγμή που έχει περάσει νομοθεσία να επιτρέπεται ο ανεφοδιασμός με LNG ενώ το πλοίο κάνει φορτοεκφόρτωση. Πάνω απ' όλα η ασφάλεια λοιπόν, εκτός αν αυτό επηρρεάζει τα κέρδη και τα δρομολόγια των εταιρειών:rolleyes:.

 

Ακόμη όμως και να μην υπήρχε η παραπάνω παράμετρος, ας δεχτούμε πως η μετακόμιση των roro έγινε για λόγους πραγματικής ανησυχίας για την ασφάλεια ανθρώπων και πλοίων. Αυτή είναι η εναλλακτική? Σοβαρά τώρα, αυτό που βλέπουμε είναι ασφαλές? Με βυτία και χορταράδικα δίπλα-δίπλα σαν ερωτευμένοι πιγκουίνοι:D? Με τους πληρώματα των πλοίων να ανταλλάσσουν high 5 από τη μια βαρδιόλα στην άλλη κι από το ένα ρεμέτζο στο άλλο? Άντε και να δεχτώ πως φταίει ο ΟΛΠ που δεν δίνει χώρο γι αυτά τα πλοία. Δικαίωμά του στο κάτω-κάτω. Το Λιμενικό Σώμα τι κάνει? Πως επεμβαίνει για να προασπίσει τους κανόνες ασφαλείας? Γιατί δεν επεμβαίνει έτσι ώστε να μην γίνεται να βρίσκονται πάνω από 2 μαζί στην ίδια προβλήτα(για παράδειγμα) και να μη βλέπουμε τέτοια φαινόμενα. Φαίνεται πως εκεί στο Β' Λιμενικό νομίζουν πως βρίσκονται εκεί για να αγοράζουν φρέσκο ψάρι από την ιχθυόσκαλα:rolleyes:.

 

Όσο δεν αλλάζουν οι προσποιούμενοι τις Αρχές νοοτροπία στα θέματα ασφαλείας, τόσο θα συνεχίσουμε να έχουμε από καιρού εις καιρόν συμβάντα στα οποία θα θρηνούμε θύματα.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι αμα πρεπει να φυγει το Ιωσηφ Κ ειναι ασφαλης ο αποπλους του;με 2 μετρα δεξια κ αλλα 2 αριστερα κ να μαζεψει κ 4 κλειδια αγκυρα;;το Β λιμενικο θα παει οταν ειναι να περασει στο πλοιαρχο χειροπεδες κ να τον παει στον εισαγγελεα γιατι ηταν ανασφαλεις η διαδιακασια της φορτωσης ή οτι ακουμπησε το διπλα πλοια..

κατσε να δεις πως το γραφουν κιολας στις ανακοινωσεις του *δημιουργειται προανακριση*για τα  στραβα ματια οτι φταιμε εμεις αλλα το ριχνουμε σε σας..

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα αυτοκινητάδικο της Mitsui στο Κερατσίνι βλέπουμε στις οθόνες μας. Αυτό είναι το ναυπήγησης 2007 από το Minaminippon του Usuki(697), Swallow Ace. Μηχανή Mitsubishi και χωρητικότητα 6,237 αυτοκινήτων. Αυτό το Swallow Ace τώρα στα ελληνικά πως μεταφράζεται? Άσσος στην κατάποση? :D

Link to comment
Share on other sites

Λίγο πρίν αρχίσει να βρέχει κρουνηδόν και ασκαρδαμηχτί:D, προλάβαμε να βγάλουμε το Hamburg Highway (IMO 9712644) δεμένο στο Κερατσίνι. Ναυπήγηση 2015 στο Shin Kurushima του Onishi(5850) με μηχανή Mitsubishi και χωρητικότητα 7,539 κομμάτια. Πλοιοκτήτης η K Line ενώ το φούλ ιαπωνικό lineup ολοκληρώνει το γεγονός ότι το πλοίο φέρει τη σημαία με τον ανατέλλοντα ήλιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Υπερβολική δόση Hoegh Autoliners τον τελευταίο καιρό στον Πειραιά, απόψε στις οθόνες μας το Hoegh Kobe (IMO 9330616). Ναυπήγηση το 2006 σαν Maersk Wizard από την Daewoo Geoje(4441) με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 6,210 αυτοκίνητα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απόψε στις οθόνες μας το car carrier Viking Amber (IMO 9481049) που κάνει οπερέσιο στο Κερατσίνι. Κινέζικη κατασκευή του 2010 στο Nantong Mingde Heavy Industries(33000 PCTC-01) με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 4,200 κομματιών. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Άλλος ένας συχνός επισκέπτης του Πειραιά για λογαριασμό της Evergreen είναι το Ever Bonny (ΙΜΟ 9786970) που βλέπουμε εδώ δεμένο στο Ικόνιο. Ανατολική Μεσόγειο κάνει, περιλαμβανομένης και της Αδριατικής. Ναυπήγηση του 2018 στο CSBC Corp της Taiwan(1069) με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 2,851 TEU. Άρα εδώ έχουμε Ταιβανέζικη εταιρεία που ναυπηγεί σε Ταιβανέζικο ναυπηγείο, μοναδική παραφωνία η σημαία που είναι Παναμά. Και με scrubber το πλοίο, δεν ξέρω βέβαια αν είναι μαμίσιο ή retrofit.

Link to comment
Share on other sites

Άλλη μια Evregreen σήμερα, αυτή την φορά θα δούμε το Uni-Aspire (IMO 9130573) να κάνει οπερέσιο στο Ικόνιο. Προιόν του ναυπηγείου της Evergreen στο Nagasaki(1025), με μηχανή Sulzer και έτος ναυπήγησης το 1998 χωρίς ποτέ να έχει αλλάξει όνομα. Χωρητικότητα 1,164 TEU.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...