Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Κερατσινίου & Ικονίου(Μερτζάριο, Καρβουνόσκαλα κλπ)


Recommended Posts

Για σήμερα ο φούρναρης έχει φτιάξει το Mediterranean Sea (IMO 9451006), πρώην CSAV Rio Maipo που βλέπουμε εδώ δεμένο στο Κερατσίνι να κάνει οπερέσιο. Είναι χτισμένο το 2010 στο Xiamen Shipbuilding(XSI 404G), ανήκει σε Νορβηγική εταιρεία επενδύσεων και μάλλον είναι χρονοναύλωση στην Grimaldi Lines. Χωρητικότητα 4,943 αυτοκινήτων και μηχανή ΜΑΝ για υπερεσιακιά:D ταχύτητα 20 κόμβων.

Link to post
Share on other sites

Το γομάρι MSC New York (IMO 9606314) βλέπουμε σήμερις, σε νυχτερινή έκδοση τον Ιούνιο. Πλοιοκτήτρια η Ισραηλινή με έδρα το Λονδίνο Zodiac, με την MSC στο ρόλο του μακρόχρονου ναυλωτή. Κατασκευή 2014 στο STX Jinhae(1528) με μηχανή από το ίδιο ναυπηγείο που αποδίδει 23 κόμβους υπηρεσιακή ταχύτητα με κατανάλωση 210 τόνων το 24ωρο. Χωρητικότητα 16,652 TEU.

Link to post
Share on other sites

Από το μαντρί της Hapag Lloyd είναι το τερατώδες κοντεινεράδικο που βλέπουμε στις οθόνες μας, πρόκειται για το Ulsan Express (IMO 9613020). Χωρητικότητα 13,167 TEU από τη Hyundai του Ulsan(2500) με μία μηχανή Hyundai που για υπηρεσιακή ταχύτητα 24.5 κόμβων, καταναλώνει 275 τόνους το 24ωρο. 

Link to post
Share on other sites

Σήμερα το μενού έχει ένα πλοίο της NYK που είναι ναυλωμένο από την UECC, να λοιπόν το Opal Leader (IMO 9318498) να κάνει οπερέσιο στο Κερατσίνι. Κατασκευή 2007 στο Uljanik(466) της Κροατίας, χωρητικότητα 4,900 αυτοκίνητα και μηχανή κατασκευασμένη από το ναυπηγείο του.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
On 1/12/2019 at 10:41 PM, Nick the Greek said:

Ίσως να είναι και το πιο όμορφο Γαλλικό, γυναικείο όνομα. Πρόκειται για το Fabienne, το οποίο με το πρόθεμα MSC μας παραπέμπει στο κοντεινεράδικο(ΙΜΟ 9279965) του Ελβετικού γίγαντα που βλέπουμε εδώ δεμένο στο Ικόνιο τον περασμένο Δεκέμβρη. Είναι χτισμένο το 2004 στη Hyundai(αριθμός S194) και έχει χωρητικότητα 4,900 TEU. Μια μηχανή Hyundai και πάντα στην πλοιοκτησία της MSC από την παραλαβή του, χωρίς αλλαγή ονόματος.

 

Λίγη Fabienne ακόμη, με πολύ καλύτερο ήλιο από την παραπάνω φωτογραφία.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Αυτός εδώ ο Οβελίξ που βλέπουμε στο Ικόνιο, δεν έπεσε στη μαρμίτα του ναυπηγείου, γι αυτό και χωράει "μόνο" 1,702 TEU, που με τα σημερινά δεδομένα το κατατάσσουν μάλλον σε feederάκι. Έχει ΙΜΟ 9354674 και ανήκει στον πεφωτισμένο μας πρόεδρο, Βαγγέλη Μαρινάκη. Κατασκευή του 2008 σαν Clipper(μοναδικό προηγούμενό του όνομα) στο ναυπηγείο Wadan MTW(154) στο Wismar της πρώην Ανατολικής Γερμανίας με μία μηχανή Hitachi.

Link to post
Share on other sites
On 8/22/2019 at 11:44 PM, Nick the Greek said:

Ανοίγω ένα δελτίο για τη Νορβηγία με τις ψυχρές γυναίκες και το εγκαινιάζω με το καινούριο car carrier της Wallenius-Wilhelmsen, το βλέπουμε δεμένο στο Oslo κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του. Πρόκειται για το Traviata (IMO 9700524) που μόλις έχει παραδοθεί από το Tianjin Xingang Shipbuilding(NB 005-2) και συνεχίζει την παραδοσιακή ονοματοδοσία της εταιρείας, σχετική με την όπερα. 

 

Έχει μήκος 200 μέτρα, 13 ντέκ φορτίου και χωρητικότητα περί τα 8,000 οχήματα. Η MAN B&W μηχανή του, προσδίδει υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων με κατανάλωση 55 τόνων HFO το 24ωρο.

 

Μετά το Oslo, η Traviata φέτος και στον Πειραιά, τον Αύγουστο που μας πέρασε στο Κερατσίνι.

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Δεν είναι και τόσο καλή φωτογραφία αλλά τέλος πάντων να μια νυχτερινή άποψη του κοντεινεράδικου Amoliani (IMO 9635640), συμφερόντων Εμπειρίκου. Έχει χτιστεί το 2013 στη Hyundai Samho(S 605) και έχει αυτό το όνομα εκτός από μια τριετία που ονομαζόταν Maersk Elgin. Η μηχανή του είναι επίσης Hyundai και η χωρητικότητά του φτάνει τα 6,881 TEU nominal.

Link to post
Share on other sites

Πάμε πάλι σε COSCO και πιο συγκεκριμένα στο COSCO Shipping Aries (IMO 9783497) που στο τέλος Αυγούστου ήταν δεμένο στο Ικόνιο. Ναυπήγηση 2018 στο ναυπηγείο της COSCO στο Nantong(237) με μηχανή Hyundai που σε μέγιστη ταχύτητα 22 κόμβων καίει 160 τόνους καύσιμο. Χωρητικότητα 20,038 TEU!

Link to post
Share on other sites

Τέλος Αυγούστου και το κοντεινεράδικο Cristina Star (IMO 9210098) κάνει οπερέσιο στο Ικόνιο όντας φορτωμένο κάμποσα εκ των 3,430 TEU που είναι η συνολική του χωρητικότητα. Φτιαγμένο στη Samsung(1318) το 2001 με μηχανή Doosan, έχει αλλάξει κάμποσα ονόματα στην καριέρα του. Ναυπηγήθηκε σαν Santa Cristina και κατόπιν έγινε P&O Nedlloyd Bantam το 2001, πάλι Santa Cristina το 2005, Cristina Star το 2010 ενώ στο μεσοδιάστημα από τη λήψη της φωτογραφίας μέχρι το σημερινό ποστάρισμα, άλλαξε πάλι όνομα και λέγεται πια MSC Sines R, μάλλον έχει αγοραστεί από τον Ελβετικό γίγαντα.

Link to post
Share on other sites
On 5/2/2020 at 6:16 PM, Petros P said:

Άρχισε με την άφιξη του εικονιζόμενου MSC TINA η σταδιακή ένταξη πλοίων χωρητικότητας πλέον των 19.000 TEU σε αντικατάσταση των πλοίων χωρητικότητας 13.500 – 16.000 TEU που μέχρι και σήμερα πραγματοποιούσαν τα δρομολόγια αυτά ,με τα οποία ενισχύει την παρουσία της στο λιμάνι του Πειραιά μέσω της τακτικης γραμμής TIGER η εταιρεία- κολοσσός MSC.

 

 

Εγώ να προσθέσω μια φωτογραφία από το MSC Tina (IMO 9762340) σε αναχώρησή του από το Ικόνιο. Σκεφτείτε ότι το dwt του ξεπερνά τους 200 χιλιάδες τόνους, η επίσημη χωρητικότητα είναι 19,170 TEU, το μήκος 398.50 μέτρα και η Doosan μηχανή του έχει ισχύ κοντά 85 χιλιάδες ίππους για υπηρεσιακή ταχύτητα 19 κόμβων. Είναι χτισμένο στη Daewoo (4301) και αξίζει επίσης να αναφερθεί πως επίσημος πλοιοκτήτης είναι Κινέζικη τράπεζα η οποία το ναυλώνει bareboat out στην MSC, με πολυετή συμφωνία.

Link to post
Share on other sites
On 10/29/2017 at 8:09 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το container Ιαπετός (IMO No: 9204491) είναι δεμένο από τις 15 Οκτωβρίου στο κυματοθραύστη του λιμένος Ηρακλείου. Το Ιαπετός είναι κατασκευασμένο το 1999, έχει μήκος 133,28 μέτρα και πλάτος 22,90 μέτρα. Το πλοίο ανήκει στην Merman Maritime Co με έδρα το Μαρούσι από το Μάρτιο του 2017. Προηγούμενα του ονόματα είναι Angela Jurgens, Marchaser, Chaser.

 

Το έψαχνα καιρό αυτό το βαποράκι που με ελληνική σημαία κάνει δρομολόγια ανάμεσα σε διάφορα ελληνικά λιμάνια. Το πέτυχα τελικά στο Ικόνιο και σε ημερήσια αλλά και σε νυχτερινή έκδοση.

 

Link to post
Share on other sites
On 7/17/2010 at 1:00 AM, Nick the Greek said:

Να' μαστε πάλι εδώ μαζί από τα αγαπημένα μας Λιβόρνο και Γένοβα. Πάμε να δούμε λίγο εμπορική κίνηση από το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Πάμε στο Λιβόρνο και το συμπαθητικό Libertas-H που εισέρχεται στο λιμάνι. Χτισμένο το 2007 στο ναυπηγείο Cassens του Emden στη Γερμανια, με πλοιοκτήτη την Alfred Hinsch από το Buxtehude στη νότια πλευρά του Elbe. Δεν ξέρω που είναι ναυλωμένο το πλοίο, αυτόν τον καιρό όμως κάνει ταξίδια στην Ιταλία κυρίως ανάμεσα σε Νάπολι, Λιβόρνο Τσιβιταβέκια ενώ πηγαίνει ακόμα σε Κάλιαρι, Παλέρμο και Μάλτα.

 

Πέρασαν 10+ χρόνια και το Libertas-H με ελαφρώς αλλαγμένο χρωματισμό, βρέθηκε ξανά μπροστά στο φακό μου. Αυτήν τη φορά στον Πειραιά, το βλέπουμε εδώ δεμένο να κάνει οπερέσιο. Να συμπληρώσω το ΙΜΟ του που είναι 9388388, χωρητικότητα στα 724 TEU και μηχανή Caterpillar. Εκτός από μια περίοδο 10 μηνών που ονομάστηκε CMA CGM Safi, έχει το τωρινό του όνομα από τότε που χτίστηκε.

Link to post
Share on other sites

Πολλά πλοία της Φραγκοκρατούμενης(στην κυριολεξία :D) Navios βλέπουμε τον τελευταίο καιρό στον Πειραιά, απόψε ας δούμε ακόμη ένα. Πρόκειται για το δεμένο στο Ικόνιο Fleur N (IMO 9509138), fleur στα γαλλικά σημαίνει άνθος. Είναι χτισμένο το 2012 και μέχρι να περιέλθει στην πλοιοκτησία της Navios το 2015, ονομαζόταν Noble Rigel και ανήκε σε Γερμανούς πλοιοκτήτες. Ναυπηγός το Guangzhou Wenchong(CHR 101600) με nominal χωρητικότητα 2,758 TEU και μηχανή Hudong Heavy Machinery Co, ενώ στην πρύμνη του κυματίζει η σημαία της ενδόξου Λιβερίας.

Link to post
Share on other sites

Πίσω στο 1998 έχει χτιστεί το Maersk Ahram (ΙΜΟ 9164225) που βλέπουμε στις οθόνες μας. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα μια και πλοιοκτήτρια εταιρεία είναι η Maersk της Αιγύπτου και απασχολείται στην ανατολική Μεσόγειο για λογαριασμό της τρομερά αλλαζονικής Δανέζικης εταιρείας. Ναυπηγηθέν στο China Shipbuilding(672) με χωρητικότητα 1,092 TEU και μηχανή Hitachi Zosen, πάντα με σημαία Αιγύπτου. Και μια πιο κοντινή άποψη από το Ικόνιο

Link to post
Share on other sites

Σήμερα πάμε πίσω σε κάποιο από τα τέρατα που επισκέπτονται τον Πειραιά, σε αυτήν την περίπτωση έχουμε το COSCO Shipping Nebula (IMO 9795622). Shanghai Waigaoqiao(H1417) είναι το ναυπηγείο του, γιάρδα που διακρίνεται στα capes και σε πρωτοποριακές γάστρες, αλλά κι αυτό με 197 χιλιάδες τόνους dwt, 400 μέτρα μήκος και 58.5 πλάτος, είναι ακόμη μεγαλύτερο. Η χωρητικότητά του είναι τα αστρονομικά 21,237 TEU και η μηχανή του είναι CSSC-MES που για 19 κόμβους υπηρεσιακή, καταναλώνει 197 τόνους καύσιμο το 24ωρο. Βλέπουμε πως από τις καταναλώσεις σε 300άρες και ψηλές 200άρες, είμαστε πια σε κάτω από 200 τόνους γι αυτούς τους γίγαντες. Και νυχτερινή φωτογραφία έχω, λέγετε.  

Link to post
Share on other sites

OOCL Indonesia (IMO 9776224) με λένε, κι όλα τα παιδάκια κλαίνε. Στο φακό μας τον περασμένο Αύγουστο στο Ικόνιο 3 δυτικά, όπως και να το κάνεις είναι ιδιαιτέρως εντυπωσιακό και σαν μέγεθος αλλά και σαν χρωματισμός. Και φυσικά πάντα ξεχωριστά τα σινιάλα της εταιρείας του στο φουγάρο με πλάτος τυρόπιτας ανάμεσα στα container bays. Χωρητικότητα 21,413 TEU(μάλλον το μεγαλύτερο που έχω ποτέ φωτογραφίσει) και ναυπήγηση 2018 στη Samsung(2177) με τη μονάκριβη μηχανή του να έχει κατασκευαστεί από την Doosan. Και ένα δευτερόπρυμο πλάνο με τον ήλιο στο πλάι του

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Καιρό έχω να ασχοληθώ και εγώ με αυτό το κομμάτι (aka να σας πρήξω με τα βίντεο μου) του forum,οπότε ας θυμηθούμε μερικές απο τις αφίξεις στο συγκεκριμένο κομμάτι του  λιμανιού μας, θα ξεκινήσω με τα πιο πρόσφατα...

Αρχικά βλέπουμε το καλοκαίρι(?) της Νάβιος  αλλα οχι το Navios Summer ,αλλα το ETE N σε μια άφιξη του πέρυσι το Μάιο.Κινέζικη κατασκευη του 2012 στα Wenchong της Guangzhou

Συνεχίζουμε με το επίσης Ελληνόκτητο LEO C της Danaos ,κατασκευής 2002 στην Νότια Κορέα πρωην ΝΥΚ LEO.

 

Σειρά έχει το θηριώδες MSC OSCAR ,αδερφό του MSC TINA. Γέμιζε το φακό

Τελευταίο για σήμερα, πάμε λίγο πιο πριν , Νοέμβρη του 2019, οταν το ONE EAGLE , πρώην ΝΥΚ EAGLE ,αναχωρούσε απο τον Πειραιά και το (Νέο)Ικόνιο κάνοντας εντύπωση οχι τόσο με το μέγεθος οσο με το magenta χρωματισμό του

 

Link to post
Share on other sites
  • proud_ionian unfeatured this topic
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
On 10/19/2020 at 9:24 PM, Nick the Greek said:

Αυτός εδώ ο Οβελίξ που βλέπουμε στο Ικόνιο, δεν έπεσε στη μαρμίτα του ναυπηγείου, γι αυτό και χωράει "μόνο" 1,702 TEU, που με τα σημερινά δεδομένα το κατατάσσουν μάλλον σε feederάκι. Έχει ΙΜΟ 9354674 και ανήκει στον πεφωτισμένο μας πρόεδρο, Βαγγέλη Μαρινάκη. Κατασκευή του 2008 σαν Clipper(μοναδικό προηγούμενό του όνομα) στο ναυπηγείο Wadan MTW(154) στο Wismar της πρώην Ανατολικής Γερμανίας με μία μηχανή Hitachi.

 

Το πλοίο σαν Οβελίξ δεν ήταν η πρώτη φορά τελικά που είχε πέσει μπροστά στο φακό μου, πάμε στο Rotterdam του 2009 όπου το πλοίο σαν Clipper προχωρά πρός τα ενδότερα. Κρίνοντας από το πόσα container της CMA-CGM έχει στο ντέκ του, μάλλον πρόκειται περί ναύλωσης από την Γαλλική εταιρεία. Συλλεκτικές φωτογραφίες, ήλιος στο Rotterdam τον Οκτώβριο:D.

Link to post
Share on other sites

Και ένα καλοκαιρινό κοντεινεράδικο που παρέλειψα να ανεβάσω, είναι το Cardonia (IMO 9253026) που εδώ βλέπουμε δεμένο στο Ικόνιο τον Αύγουστο του 2020. Προιόν της Hyundai Mipo(0116) από το 2003 με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 2,824 TEU. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το CMA CGM Ukraine που ήταν και η πρώτη του ναύλωση για 3 χρόνια όταν χτίστηκε, από τότε σαν Cardonia στη spot αγορά.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...