Jump to content
Shipfriends
Nick the Greek

Δελτίο Κερατσινίου & Ικονίου(Μερτζάριο, Καρβουνόσκαλα κλπ)

Recommended Posts

Ακόμη ένα PCTC της NYK στο λιμάνι του Πειραιά, αυτήν τη φορά πρόκειται για το εντυπωσιακό Eridanus Leader (IMO 9498602). Έχει χωρητικότητα 6,430 αυτοκινήτων και είναι χτισμένο το 2010 στο Shin Kurushima Toyohashi(3631) με μηχανή Mitsui για υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων. Πάντα με σημαία Παναμά και πάντα με την ΝΥΚ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να ένας συχνός επισκέπτης του Πειραιά, που όμως παραδόξως δεν είχαμε στην γκαλλερί. Δεμένο λοιπόν Ικόνιο 1 ανατολικά βλέπουμε το Moveon (IMO 9237369). Είναι κατασκευής 2001 σε κλασσικό design του Sietas(1193) με μηχανή Caterpillar που του προσδίδει 18 κόμβους υπηρεσιακή με 33 τόνους κατανάλωση το 24ωρο. Είχε χτιστεί για λογαριασμό της Borchard Lines με το όνομα Joanna Borchard αλλά από κεί και πέρα έγινε Holland Maas Antilles(2004), Anna Sophie Dede(2006), Judith Borchard(2009), πάλι Anna Sophie Dede(2012) ενώ το τωρινό του όνομα με σημαία Πορτογαλίας, έλαβε το 2016.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στις οθόνες μας σήμερα, ένας ακόμη PCTC που επισκέπτεται τον Πειραιά με το δεύτερο συνθετικό του ονόματός του να είναι η λέξη Leader. Αυτό εδώ είναι το Victory Leader (IMO 9395628) και εξωτερικά δείχνει σε κακή κατάσταση. Είναι πλοίο του 2010 από το Ha Long Shipbuilding Co(CR4 900-HL01) που βρίσκεται στο Βιετνάμ και έχει χωρητικότητα 4,914 αυτοκινήτων, φορώντας μηχανή Doosan.

 

Αξιοσημείωτο πως ενώ το κύτος του πλοίου είναι βαμμένο στα χρώματα της NYK Roro, το φουγάρο φέρει το σήμα της Νορβηγικής UECC. Αυτό μάλλον συμβαίνει γιατί η ΝΥΚ έχει δώσει το πλοίο σε κάποια χρονοναύλωση στην UECC, παραμένει όμως ο μακροχρόνιος ναυλωτής από την πλοιοκτήτρια εταιρεία, που δεν είναι άλλη από την Ray Car Carriers του Ισραήλ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μόνο οι αριθμοί των 20,225 TEU χωρητικότητας και των 400 μέτρων μήκος, λένε ό,τι χρειάζεται κανείς να ξέρει για το δεμένο στο Ικόνιο 3 Δυτικά, COSCO Shipping Capricorn (IMO9783514). Μόλις συμπλήρωσε το 1.5 έτος ηλικίας(Ιούλιος του 2018) προιόν του ναυπηγείου της COSCO στο Nantong(233). Η STX μηχανή του μπορεί να του προσδώσει μέγιστη ταχύτητα 22 κόμβων με κατανάλωση 168 τόνων το 24ωρο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τάλως, Νέαρχος, Πελαγίτης και Blue Carrier 1 μαζί στο Κερατσίνι. Τα 2 πρώτα απ ότι καταλαβαίνω έχουν ρίξει καταπέλτη στο περιφραγμένο τμήμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άρχισε με την άφιξη του εικονιζόμενου MSC TINA η σταδιακή ένταξη πλοίων χωρητικότητας πλέον των 19.000 TEU σε αντικατάσταση των πλοίων χωρητικότητας 13.500 – 16.000 TEU που μέχρι και σήμερα πραγματοποιούσαν τα δρομολόγια αυτά ,με τα οποία ενισχύει την παρουσία της στο λιμάνι του Πειραιά μέσω της τακτικης γραμμής TIGER η εταιρεία- κολοσσός MSC.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τρομερή σκηνή πρίν από λίγο στο Ικόνιο με 2 πλήρως φορτωμένα, γιγαντιαία κοντεινεράδικα να γυρνάνε για έξω σχεδόν ταυτόχρονα. Από Ικόνιο 3 Δυτικά το Titan (IMO 9728928) χωρητικότητας 14,345 TEU και πλοιοκτησίας Costamare, ενώ από Ικόνιο 2 Ανατολικά το CSCL Atlantic Ocean(IMO 9695145), χωρητικότητας 18,982 TEU και πλοιοκτησίας της Cosco. Πραγματικά έκρυψαν τον ορίζοντα με την ταυτόχρονη πιρουέτα τους, ενώ το πρώτο αναχώρησε μέσω του στενού Αταλάντης - Ψυττάλειας(ή αλλιώς Πόρου Αιγινητών που λένε και οι πιο παλιοί) για να μη γίνει συνωστισμός έξω από τη μπούκα του Πειραιά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο Titan πλοηγός ήταν ο cptΠαναγιώτης Καλκατζάκος. Πράγματι, φοβερές οι μανουβρες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια ακόμη επίσκεψη του Grande Scandinavia στη χώρα μας, το βλέπουμε εδώ χτές στο Ικόνιο. Είναι η κλασσική Κυριακάτικη προσέγγιση του Grimaldi στον Πειραιά, με απογευματινή αναχώρηση, την οποία κατάφερα να αιχμαλωτίσω και σε αυτήν εδώ την φωτογραφία.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/16/2019 at 1:47 PM, Nick the Greek said:

Πέρας μηνύματος με το PCTC της Mitsui με το όνομα Comet Ace(IMO 9182356) που βλέπουμε δεμένο στην Malaga. Ναυλωμένο από τη Mitsui βέβαια, τελικός πλοιοκτήτης είναι η Meiji Group, κρίνοντας από το web site τους, θα παντρευόμουν ευχαρίστως την κληρονόμο:D. Χτισμένο το 2000 στα ναυπηγεία Kanasahi - Toyohashi/Shin Kurushima(3490) με μηχανή Kobe Hatsudoki που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 19 κόμβων. Εκ της κατασκευής με το ίδιο όνομα.

 

Ένα και κάτι χρόνο μετά από τη συνάντηση με το πλοίο στη Μάλαγα της Ισπανίας, το Comet Ace επισκέπτεται τον Πειραιά και εμείς το βλέπουμε πλαγιοδετημένο στο Κερατσίνι.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το MSC Rhiannon (ΙΜΟ 9224051) είναι ένα κοντεινεράδικο του Απόντε που είναι συχνός επισκέπτης στον Πειραιά μεν, δεν το είχαμε στην gallerie μας, δε. Μέχρι σήμερα, μια και εδώ παίρνουμε μία άποψή του στο Ικόνιο. Κατασκευής 2000 στη Gdynia(8229/2) της Πολωνίας με μηχανή επίσης Πολωνέζικη(H. Cegielski) και χωρητικότητα 2,078 TEU. Προηγούμενα ονόματα τα Silvia(2000), TMM Tabasco(2001), CP Tabasco(2005), Wellington Express(2006) και εν τέλη το τωρινό του όνομα το 2015.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα PCTC καινούριας εσοδείας με χαρακτηριστικό τη flat πλώρη για την Wallenius-Wilhelmsen πρίν λίγες ημέρες στον Πειραιά, είναι το Titus (IMO 9700512). Χτισμένο το 2018 στο Tianjin Xingang(NB005-1) με χωρητικότητα 8 χιλιάδες ΙΧ σε 13 καταστρώματα και μηχανή Doosan.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/29/2009 at 12:13 AM, Nick the Greek said:

Πιο κοντα στις εκβολες του ποταμου λοιπον, βλεπουμε να εισερχεται το container Merito

 

Έντεκα ολόκληρα χρόνια μετά την συνάντηση με το πλοίο στη Λισσαβώνα, το ξαναβρίσκουμε στο Ικόνιο με το ίδιο όνομα σε νυχτερινή άποψή του. Το ΙΜΟ του είναι 9167942 και είναι κατασκευασμένο το 1998 στο Shanghai Edward Shipbuilding(H 112) με μηχανή Hudong και χωρητικότητα 1,104 TEU. Προηγούμενα ονόματά του τα Sigga Sif(1998), P&O Nedlloyd Mahe(1998), Sigga Sif(1999), Norasia Hamburg(1999), Sigga Sif(2000), Cascade(2002) ενώ Merito έγινε το 2003, όνομα που κρατά έκτοτε. Εντυπωσιακό για πλοίο αυτού του μεγέθους, συνήθως αυτά αλλάζουν συχνά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...