Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Κερατσινίου & Ικονίου(Μερτζάριο, Καρβουνόσκαλα κλπ)


Recommended Posts

Γιατι αμα πρεπει να φυγει το Ιωσηφ Κ ειναι ασφαλης ο αποπλους του;με 2 μετρα δεξια κ αλλα 2 αριστερα κ να μαζεψει κ 4 κλειδια αγκυρα;;το Β λιμενικο θα παει οταν ειναι να περασει στο πλοιαρχο χειροπεδες κ να τον παει στον εισαγγελεα γιατι ηταν ανασφαλεις η διαδιακασια της φορτωσης ή οτι ακουμπησε το διπλα πλοια..

κατσε να δεις πως το γραφουν κιολας στις ανακοινωσεις του *δημιουργειται προανακριση*για τα  στραβα ματια οτι φταιμε εμεις αλλα το ριχνουμε σε σας..

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα αυτοκινητάδικο της Mitsui στο Κερατσίνι βλέπουμε στις οθόνες μας. Αυτό είναι το ναυπήγησης 2007 από το Minaminippon του Usuki(697), Swallow Ace. Μηχανή Mitsubishi και χωρητικότητα 6,237 αυτοκινήτων. Αυτό το Swallow Ace τώρα στα ελληνικά πως μεταφράζεται? Άσσος στην κατάποση? :D

Link to comment
Share on other sites

Λίγο πρίν αρχίσει να βρέχει κρουνηδόν και ασκαρδαμηχτί:D, προλάβαμε να βγάλουμε το Hamburg Highway (IMO 9712644) δεμένο στο Κερατσίνι. Ναυπήγηση 2015 στο Shin Kurushima του Onishi(5850) με μηχανή Mitsubishi και χωρητικότητα 7,539 κομμάτια. Πλοιοκτήτης η K Line ενώ το φούλ ιαπωνικό lineup ολοκληρώνει το γεγονός ότι το πλοίο φέρει τη σημαία με τον ανατέλλοντα ήλιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Υπερβολική δόση Hoegh Autoliners τον τελευταίο καιρό στον Πειραιά, απόψε στις οθόνες μας το Hoegh Kobe (IMO 9330616). Ναυπήγηση το 2006 σαν Maersk Wizard από την Daewoo Geoje(4441) με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 6,210 αυτοκίνητα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απόψε στις οθόνες μας το car carrier Viking Amber (IMO 9481049) που κάνει οπερέσιο στο Κερατσίνι. Κινέζικη κατασκευή του 2010 στο Nantong Mingde Heavy Industries(33000 PCTC-01) με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 4,200 κομματιών. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Άλλος ένας συχνός επισκέπτης του Πειραιά για λογαριασμό της Evergreen είναι το Ever Bonny (ΙΜΟ 9786970) που βλέπουμε εδώ δεμένο στο Ικόνιο. Ανατολική Μεσόγειο κάνει, περιλαμβανομένης και της Αδριατικής. Ναυπήγηση του 2018 στο CSBC Corp της Taiwan(1069) με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 2,851 TEU. Άρα εδώ έχουμε Ταιβανέζικη εταιρεία που ναυπηγεί σε Ταιβανέζικο ναυπηγείο, μοναδική παραφωνία η σημαία που είναι Παναμά. Και με scrubber το πλοίο, δεν ξέρω βέβαια αν είναι μαμίσιο ή retrofit.

Link to comment
Share on other sites

Άλλη μια Evregreen σήμερα, αυτή την φορά θα δούμε το Uni-Aspire (IMO 9130573) να κάνει οπερέσιο στο Ικόνιο. Προιόν του ναυπηγείου της Evergreen στο Nagasaki(1025), με μηχανή Sulzer και έτος ναυπήγησης το 1998 χωρίς ποτέ να έχει αλλάξει όνομα. Χωρητικότητα 1,164 TEU.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
On 6/27/2021 at 11:12 PM, Nick the Greek said:

Υπερβολική δόση Hoegh Autoliners τον τελευταίο καιρό στον Πειραιά, απόψε στις οθόνες μας το Hoegh Kobe (IMO 9330616). Ναυπήγηση το 2006 σαν Maersk Wizard από την Daewoo Geoje(4441) με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 6,210 αυτοκίνητα.

 

Όπως είπαμε και παραπάνω, το προηγούμενο όνομα του πλοίου είναι Maersk Wizard. Για να το δούμε όμως σαν το Μάγο της Μάερσκ, πρέπει να γυρίσουμε 14 χρόνια πίσω στην ίδια τοποθεσία.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ως αποτέλεσμα του δυστυχήματος με εργάτη της Dport στον χώρο διακίνησης εμπορευματοκιβωτιων, η Dport έπαυσε τις εργασίες ως τις 23.00 της 26ης Οκτώβρη ωστόσο οι εργαζόμενοι απεργούν. 

Αποτέλεσμα αυτών είναι αρκετά πλοία να ντριφταρουν στην ευρύτερη περιοχή από Αη Γιώργη ως και Αίγινα, εικόνες που είχαμε να δούμε απο πέρυσι με την απεργία των πλoηγών. 

Edited by Nick the Greek
πλοηγων
Link to comment
Share on other sites

Απ οτι φαινεται σήμερα έγιναν κάποιες κινήσεις στο λιμάνι με πλοία να φευγουν και άλλα να έρχονται, όμως το σίγουρο είναι οτι η Ένωση Εργαζομένων Διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά έχει ήδη εξαγγείλει νέα 48ωρη απεργία στις 5 και 6 Νοεμβρίου. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 7/17/2021 at 12:28 AM, Nick the Greek said:

Άλλος ένας συχνός επισκέπτης του Πειραιά για λογαριασμό της Evergreen είναι το Ever Bonny (ΙΜΟ 9786970) που βλέπουμε εδώ δεμένο στο Ικόνιο.

 

Και μια πιο κοντινή άποψη του πλοίου νωρίτερα σήμερα, καθώς αυτό πήγαινε πρός το Ικόνιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Να κι η Κλάρα η Κουκλάρα στο Ικόνιο πρίν λίγες ημέρες. Είναι φυσικά το MSC Clara (IMO 9708693), ναυπήγηση του 2015 στη Daewoo Geoje(4282) με μια μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 19,224 TEU. Μιλάμε για μεγάλο νταμάρι δηλαδή που ανήκει σε Κινέζικη εταιρεία leasing και είναι bareboat πολυετής ναύλωση στην MSC. Επί τη ευκαιρία, το MSC Clara μου θύμισε και το ομώνυμο τραγούδι του Βαγγέλη Γερμανού :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Είχαμε ήδη μια φωτογραφία του Ever Bonus από το αγκυροβόλιο στην gallerie, να προσθέσω κι εγώ άλλη μία ενώ το πλοίο κάνει οπερέσιο στο Ικόνιο. Να συμπληρώσω πως έχει ΙΜΟ 9786994, ναυπήγηση 2018 στο CSBC Corp(1071) στο Kaohsiung της Taiwan. Μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 2,851 TEU.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Το μεσημέρι της Τετάρτης έφτασε στο λιμάνι του Πειραιά,σε έκτακτη προσέγγιση το containership EVER ARM της Ταϊβανέζικης EVERGREEN,αποτελώντας το μεγαλύτερο κοντεϊνεράδικο που έχει προσεγγίσει το λιμάνι του Πειραιά απο θέμα ονομαστικής χωρητικότητας.

Το EVER ARM οπως και τα αδερφά του που έχουν κατασκευαστεί στη Νότια Κορέα μπορούν να μεταφέρουν 23992 TEU (δηλαδή containers μεγέθους 20 ποδίων/ feet) ,ομως δεν αποτελούν τα μεγαλύτερα στον κόσμο αφου τα αδερφά τους που έχουν κατασκευαστεί στη Κίνα μεταφέρουν 12 παραπάνω ,ητοι 24004 εκ των οποίων το Ever Alot έχει ξεκινήσει τα εμπορικά του ταξίδια.

Η σειρά των πλοίων που λέγεται Evergreen A-Class θα αποτελείται απο 13 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Ας δούμε την παρθενική άφιξη του EVER ARM στον Πειραιά το μεσημέρι της Τετάρτης 27 Ιουλίου 2022

 

Επειδή ο σωστός ο καραβολάτρης του αρέσει να καίγεται περιμένοντας το Ever Arm, ας δούμε και τα πλοία που έφυγαν ή ηρθαν λίγο πριν

JONATHAN P (το γνώριμο Piraeus Trader / Fritz Reuter )

EVER COZY

AL JASRAH

MSC REEF

Link to comment
Share on other sites

On 6/16/2021 at 8:19 PM, Nick the Greek said:

Λίγο πρίν αρχίσει να βρέχει κρουνηδόν και ασκαρδαμηχτί:D, προλάβαμε να βγάλουμε το Hamburg Highway (IMO 9712644) δεμένο στο Κερατσίνι. Ναυπήγηση 2015 στο Shin Kurushima του Onishi(5850) με μηχανή Mitsubishi και χωρητικότητα 7,539 κομμάτια. Πλοιοκτήτης η K Line ενώ το φούλ ιαπωνικό lineup ολοκληρώνει το γεγονός ότι το πλοίο φέρει τη σημαία με τον ανατέλλοντα ήλιο.

 

Κάνα χρόνο πιο μετά, πάλι στο Ικόνιο το Hamburg Highway από άλλη οπτική γωνία.

Link to comment
Share on other sites

Ένα από τα ιδιόκτητα πλοία της MSC που βλέπουμε σχετικά συχνά στον Πειραιά είναι και το MSC Pilar (IMO 8715871). Διανύει το 32ο έτος της ηλικίας του μια και είναι χτισμένο το 1990 στο Odense Staalskibsvaerft A/S - Munkebo(128). Όπως καταλαβαίνει κανείς ήταν νεότευκτο της Maersk με το όνομα Magleby Maersk, το 2010 έγινε σκέτο Magleby, την ίδια χρονιά πάλι Magleby Maersk και τέλος το 2011 πήρε το τωρινό του όνομα. Ο κινητήρας είναι MAN B&W και η χωρητικότητά του στα 4,814 TEU.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Ζ στην τσιμινιέρα του καταδεικνύει πως ανήκει στην Ισραηλινή Zodiac Maritime, είναι το scrubber-οφόρο Zeus Lumos (IMO 9864239) που βλέπουμε στο Ικόνιο πρίν λίγο καιρό. Ναυπήγηση 2021 στη Hyundai Ulsan (3035) με μηχανή WinGD που απ' ότι βλέπω είναι το καινούριο όνομα της Wartsila. Η υπηρεσιακή του ταχύτητα είναι 22 μίλια, το μήκος του 336 μέτρα(πως είπατέεε?) και η nominal χωρητικότητά του σε TEU είναι μόλις 15 χιλιάδες.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Άλλο ένα κινέζικο τέρας στον Πειραιά είναι το COSCO Harmony (IMO 9584267) ή αλλιώς η Αρμονία της ΚΟΣΚΟ. Τα αυτιά μας κουνιούνται από όνομα. Ναυπήγηση 2011 στη Hyundai(S453) με μηχανή MAN B&W και nominal χωρητικότητα 13,092 TEU. Αξίζει να πούμε πως πρόκειται μάλλον για κάποια μακροχρόνια ναύλωση από τη Seaspan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ανήκει στο group της Hapag Lloyd, με ονομασία από την εξαγορασμένη UASC. Το βλέπουμε στο Ικόνιο και είναι το Al Mashrab (IMO 9732319). Ένα γαιδούρι των 14,994 TEU που είναι κατασκευασμένο το 2016 στη Hyundai Samho(S740) με μηχανή MAN B&W. Δεν έχει αλλάξει ποτές όνομα.

Link to comment
Share on other sites

On 1/25/2022 at 7:26 PM, Nick the Greek said:

Είχαμε ήδη μια φωτογραφία του Ever Bonus από το αγκυροβόλιο στην gallerie, να προσθέσω κι εγώ άλλη μία ενώ το πλοίο κάνει οπερέσιο στο Ικόνιο. Να συμπληρώσω πως έχει ΙΜΟ 9786994, ναυπήγηση 2018 στο CSBC Corp(1071) στο Kaohsiung της Taiwan. Μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 2,851 TEU.

 

Το πλοίο έχει μετονομαστεί σε Ital Bonus, συνεχίζει βέβαια να επισκέπτεται το Ικόνιο. Σε μια από αυτές τις προσεγγίσεις, το βλέπουμε κι εμείς.

Link to comment
Share on other sites

Μια λιγάκι περίεργη περίπτωση car carrier είναι το Lydden (IMO 9782091) που βλέπουμε στις οθόνες μας δεμένο στο Κερατσίνι. Και λέω περίεργη γιατί όπως είδατε φέρει τα σινιάλα της Zodiac Maritime που φαίρεται σαν τεχνικός διαχειριστής του πλοίου, πλήν όμως σαν πλοιοκτήτης φέρεται η Ιαπωνική Mizuho Sangyo και σα ναυλωτής η επίσης Ιαπωνική Mitsui OSK. Το πλοίο είναι του 2018 από το Shin Kurushima(5952) με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 7,429 αυτοκινήτων.

Link to comment
Share on other sites

Στο κεφάλι του Ικονίου βλέπουμε ένα μικρό τανκεράκι που λέγεται New Spirit (IMO 9337872). Είναι ναυπήγηση του 2008 στο Samho Shipbuilding(1066) του Tongyeong και έχει μία μηχανή MAN B&W. Ελληνικής πλοιοκτησίας, της Modion Maritime, αν δεν κάνω λάθος ο πλοιοκτήτης λέγεται Τσατσάκης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 9/12/2022 at 11:33 PM, Nick the Greek said:

Άλλο ένα κινέζικο τέρας στον Πειραιά είναι το COSCO Harmony (IMO 9584267) ή αλλιώς η Αρμονία της ΚΟΣΚΟ. Τα αυτιά μας κουνιούνται από όνομα. Ναυπήγηση 2011 στη Hyundai(S453) με μηχανή MAN B&W και nominal χωρητικότητα 13,092 TEU. Αξίζει να πούμε πως πρόκειται μάλλον για κάποια μακροχρόνια ναύλωση από τη Seaspan.

 

Κοίτα ρε που το είχα ξαναδεί αυτό πρίν τόσα χρόνια. Πρέπει να είναι στο Maasvlakte 2 στο Rotterdam.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...