Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Κερατσινίου & Ικονίου(Μερτζάριο, Καρβουνόσκαλα κλπ)


Recommended Posts

Σήμερα το μενού έχει ένα πλοίο της NYK που είναι ναυλωμένο από την UECC, να λοιπόν το Opal Leader (IMO 9318498) να κάνει οπερέσιο στο Κερατσίνι. Κατασκευή 2007 στο Uljanik(466) της Κροατίας, χωρητικότητα 4,900 αυτοκίνητα και μηχανή κατασκευασμένη από το ναυπηγείο του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 1/12/2019 at 10:41 PM, Nick the Greek said:

Ίσως να είναι και το πιο όμορφο Γαλλικό, γυναικείο όνομα. Πρόκειται για το Fabienne, το οποίο με το πρόθεμα MSC μας παραπέμπει στο κοντεινεράδικο(ΙΜΟ 9279965) του Ελβετικού γίγαντα που βλέπουμε εδώ δεμένο στο Ικόνιο τον περασμένο Δεκέμβρη. Είναι χτισμένο το 2004 στη Hyundai(αριθμός S194) και έχει χωρητικότητα 4,900 TEU. Μια μηχανή Hyundai και πάντα στην πλοιοκτησία της MSC από την παραλαβή του, χωρίς αλλαγή ονόματος.

 

Λίγη Fabienne ακόμη, με πολύ καλύτερο ήλιο από την παραπάνω φωτογραφία.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αυτός εδώ ο Οβελίξ που βλέπουμε στο Ικόνιο, δεν έπεσε στη μαρμίτα του ναυπηγείου, γι αυτό και χωράει "μόνο" 1,702 TEU, που με τα σημερινά δεδομένα το κατατάσσουν μάλλον σε feederάκι. Έχει ΙΜΟ 9354674 και ανήκει στον πεφωτισμένο μας πρόεδρο, Βαγγέλη Μαρινάκη. Κατασκευή του 2008 σαν Clipper(μοναδικό προηγούμενό του όνομα) στο ναυπηγείο Wadan MTW(154) στο Wismar της πρώην Ανατολικής Γερμανίας με μία μηχανή Hitachi.

Link to comment
Share on other sites

On 8/22/2019 at 11:44 PM, Nick the Greek said:

Ανοίγω ένα δελτίο για τη Νορβηγία με τις ψυχρές γυναίκες και το εγκαινιάζω με το καινούριο car carrier της Wallenius-Wilhelmsen, το βλέπουμε δεμένο στο Oslo κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του. Πρόκειται για το Traviata (IMO 9700524) που μόλις έχει παραδοθεί από το Tianjin Xingang Shipbuilding(NB 005-2) και συνεχίζει την παραδοσιακή ονοματοδοσία της εταιρείας, σχετική με την όπερα. 

 

Έχει μήκος 200 μέτρα, 13 ντέκ φορτίου και χωρητικότητα περί τα 8,000 οχήματα. Η MAN B&W μηχανή του, προσδίδει υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων με κατανάλωση 55 τόνων HFO το 24ωρο.

 

Μετά το Oslo, η Traviata φέτος και στον Πειραιά, τον Αύγουστο που μας πέρασε στο Κερατσίνι.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν είναι και τόσο καλή φωτογραφία αλλά τέλος πάντων να μια νυχτερινή άποψη του κοντεινεράδικου Amoliani (IMO 9635640), συμφερόντων Εμπειρίκου. Έχει χτιστεί το 2013 στη Hyundai Samho(S 605) και έχει αυτό το όνομα εκτός από μια τριετία που ονομαζόταν Maersk Elgin. Η μηχανή του είναι επίσης Hyundai και η χωρητικότητά του φτάνει τα 6,881 TEU nominal.

Link to comment
Share on other sites

Πάμε πάλι σε COSCO και πιο συγκεκριμένα στο COSCO Shipping Aries (IMO 9783497) που στο τέλος Αυγούστου ήταν δεμένο στο Ικόνιο. Ναυπήγηση 2018 στο ναυπηγείο της COSCO στο Nantong(237) με μηχανή Hyundai που σε μέγιστη ταχύτητα 22 κόμβων καίει 160 τόνους καύσιμο. Χωρητικότητα 20,038 TEU!

Link to comment
Share on other sites

Τέλος Αυγούστου και το κοντεινεράδικο Cristina Star (IMO 9210098) κάνει οπερέσιο στο Ικόνιο όντας φορτωμένο κάμποσα εκ των 3,430 TEU που είναι η συνολική του χωρητικότητα. Φτιαγμένο στη Samsung(1318) το 2001 με μηχανή Doosan, έχει αλλάξει κάμποσα ονόματα στην καριέρα του. Ναυπηγήθηκε σαν Santa Cristina και κατόπιν έγινε P&O Nedlloyd Bantam το 2001, πάλι Santa Cristina το 2005, Cristina Star το 2010 ενώ στο μεσοδιάστημα από τη λήψη της φωτογραφίας μέχρι το σημερινό ποστάρισμα, άλλαξε πάλι όνομα και λέγεται πια MSC Sines R, μάλλον έχει αγοραστεί από τον Ελβετικό γίγαντα.

Link to comment
Share on other sites

On 5/2/2020 at 6:16 PM, Petros P said:

Άρχισε με την άφιξη του εικονιζόμενου MSC TINA η σταδιακή ένταξη πλοίων χωρητικότητας πλέον των 19.000 TEU σε αντικατάσταση των πλοίων χωρητικότητας 13.500 – 16.000 TEU που μέχρι και σήμερα πραγματοποιούσαν τα δρομολόγια αυτά ,με τα οποία ενισχύει την παρουσία της στο λιμάνι του Πειραιά μέσω της τακτικης γραμμής TIGER η εταιρεία- κολοσσός MSC.

 

 

Εγώ να προσθέσω μια φωτογραφία από το MSC Tina (IMO 9762340) σε αναχώρησή του από το Ικόνιο. Σκεφτείτε ότι το dwt του ξεπερνά τους 200 χιλιάδες τόνους, η επίσημη χωρητικότητα είναι 19,170 TEU, το μήκος 398.50 μέτρα και η Doosan μηχανή του έχει ισχύ κοντά 85 χιλιάδες ίππους για υπηρεσιακή ταχύτητα 19 κόμβων. Είναι χτισμένο στη Daewoo (4301) και αξίζει επίσης να αναφερθεί πως επίσημος πλοιοκτήτης είναι Κινέζικη τράπεζα η οποία το ναυλώνει bareboat out στην MSC, με πολυετή συμφωνία.

Link to comment
Share on other sites

On 10/29/2017 at 8:09 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το container Ιαπετός (IMO No: 9204491) είναι δεμένο από τις 15 Οκτωβρίου στο κυματοθραύστη του λιμένος Ηρακλείου. Το Ιαπετός είναι κατασκευασμένο το 1999, έχει μήκος 133,28 μέτρα και πλάτος 22,90 μέτρα. Το πλοίο ανήκει στην Merman Maritime Co με έδρα το Μαρούσι από το Μάρτιο του 2017. Προηγούμενα του ονόματα είναι Angela Jurgens, Marchaser, Chaser.

 

Το έψαχνα καιρό αυτό το βαποράκι που με ελληνική σημαία κάνει δρομολόγια ανάμεσα σε διάφορα ελληνικά λιμάνια. Το πέτυχα τελικά στο Ικόνιο και σε ημερήσια αλλά και σε νυχτερινή έκδοση.

 

Link to comment
Share on other sites

Πολλά πλοία της Φραγκοκρατούμενης(στην κυριολεξία :D) Navios βλέπουμε τον τελευταίο καιρό στον Πειραιά, απόψε ας δούμε ακόμη ένα. Πρόκειται για το δεμένο στο Ικόνιο Fleur N (IMO 9509138), fleur στα γαλλικά σημαίνει άνθος. Είναι χτισμένο το 2012 και μέχρι να περιέλθει στην πλοιοκτησία της Navios το 2015, ονομαζόταν Noble Rigel και ανήκε σε Γερμανούς πλοιοκτήτες. Ναυπηγός το Guangzhou Wenchong(CHR 101600) με nominal χωρητικότητα 2,758 TEU και μηχανή Hudong Heavy Machinery Co, ενώ στην πρύμνη του κυματίζει η σημαία της ενδόξου Λιβερίας.

Link to comment
Share on other sites

Πίσω στο 1998 έχει χτιστεί το Maersk Ahram (ΙΜΟ 9164225) που βλέπουμε στις οθόνες μας. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα μια και πλοιοκτήτρια εταιρεία είναι η Maersk της Αιγύπτου και απασχολείται στην ανατολική Μεσόγειο για λογαριασμό της τρομερά αλλαζονικής Δανέζικης εταιρείας. Ναυπηγηθέν στο China Shipbuilding(672) με χωρητικότητα 1,092 TEU και μηχανή Hitachi Zosen, πάντα με σημαία Αιγύπτου. Και μια πιο κοντινή άποψη από το Ικόνιο

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πάμε πίσω σε κάποιο από τα τέρατα που επισκέπτονται τον Πειραιά, σε αυτήν την περίπτωση έχουμε το COSCO Shipping Nebula (IMO 9795622). Shanghai Waigaoqiao(H1417) είναι το ναυπηγείο του, γιάρδα που διακρίνεται στα capes και σε πρωτοποριακές γάστρες, αλλά κι αυτό με 197 χιλιάδες τόνους dwt, 400 μέτρα μήκος και 58.5 πλάτος, είναι ακόμη μεγαλύτερο. Η χωρητικότητά του είναι τα αστρονομικά 21,237 TEU και η μηχανή του είναι CSSC-MES που για 19 κόμβους υπηρεσιακή, καταναλώνει 197 τόνους καύσιμο το 24ωρο. Βλέπουμε πως από τις καταναλώσεις σε 300άρες και ψηλές 200άρες, είμαστε πια σε κάτω από 200 τόνους γι αυτούς τους γίγαντες. Και νυχτερινή φωτογραφία έχω, λέγετε.  

Link to comment
Share on other sites

OOCL Indonesia (IMO 9776224) με λένε, κι όλα τα παιδάκια κλαίνε. Στο φακό μας τον περασμένο Αύγουστο στο Ικόνιο 3 δυτικά, όπως και να το κάνεις είναι ιδιαιτέρως εντυπωσιακό και σαν μέγεθος αλλά και σαν χρωματισμός. Και φυσικά πάντα ξεχωριστά τα σινιάλα της εταιρείας του στο φουγάρο με πλάτος τυρόπιτας ανάμεσα στα container bays. Χωρητικότητα 21,413 TEU(μάλλον το μεγαλύτερο που έχω ποτέ φωτογραφίσει) και ναυπήγηση 2018 στη Samsung(2177) με τη μονάκριβη μηχανή του να έχει κατασκευαστεί από την Doosan. Και ένα δευτερόπρυμο πλάνο με τον ήλιο στο πλάι του

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Καιρό έχω να ασχοληθώ και εγώ με αυτό το κομμάτι (aka να σας πρήξω με τα βίντεο μου) του forum,οπότε ας θυμηθούμε μερικές απο τις αφίξεις στο συγκεκριμένο κομμάτι του  λιμανιού μας, θα ξεκινήσω με τα πιο πρόσφατα...

Αρχικά βλέπουμε το καλοκαίρι(?) της Νάβιος  αλλα οχι το Navios Summer ,αλλα το ETE N σε μια άφιξη του πέρυσι το Μάιο.Κινέζικη κατασκευη του 2012 στα Wenchong της Guangzhou

Συνεχίζουμε με το επίσης Ελληνόκτητο LEO C της Danaos ,κατασκευής 2002 στην Νότια Κορέα πρωην ΝΥΚ LEO.

 

Σειρά έχει το θηριώδες MSC OSCAR ,αδερφό του MSC TINA. Γέμιζε το φακό

Τελευταίο για σήμερα, πάμε λίγο πιο πριν , Νοέμβρη του 2019, οταν το ONE EAGLE , πρώην ΝΥΚ EAGLE ,αναχωρούσε απο τον Πειραιά και το (Νέο)Ικόνιο κάνοντας εντύπωση οχι τόσο με το μέγεθος οσο με το magenta χρωματισμό του

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 10/19/2020 at 9:24 PM, Nick the Greek said:

Αυτός εδώ ο Οβελίξ που βλέπουμε στο Ικόνιο, δεν έπεσε στη μαρμίτα του ναυπηγείου, γι αυτό και χωράει "μόνο" 1,702 TEU, που με τα σημερινά δεδομένα το κατατάσσουν μάλλον σε feederάκι. Έχει ΙΜΟ 9354674 και ανήκει στον πεφωτισμένο μας πρόεδρο, Βαγγέλη Μαρινάκη. Κατασκευή του 2008 σαν Clipper(μοναδικό προηγούμενό του όνομα) στο ναυπηγείο Wadan MTW(154) στο Wismar της πρώην Ανατολικής Γερμανίας με μία μηχανή Hitachi.

 

Το πλοίο σαν Οβελίξ δεν ήταν η πρώτη φορά τελικά που είχε πέσει μπροστά στο φακό μου, πάμε στο Rotterdam του 2009 όπου το πλοίο σαν Clipper προχωρά πρός τα ενδότερα. Κρίνοντας από το πόσα container της CMA-CGM έχει στο ντέκ του, μάλλον πρόκειται περί ναύλωσης από την Γαλλική εταιρεία. Συλλεκτικές φωτογραφίες, ήλιος στο Rotterdam τον Οκτώβριο:D.

Link to comment
Share on other sites

Και ένα καλοκαιρινό κοντεινεράδικο που παρέλειψα να ανεβάσω, είναι το Cardonia (IMO 9253026) που εδώ βλέπουμε δεμένο στο Ικόνιο τον Αύγουστο του 2020. Προιόν της Hyundai Mipo(0116) από το 2003 με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 2,824 TEU. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το CMA CGM Ukraine που ήταν και η πρώτη του ναύλωση για 3 χρόνια όταν χτίστηκε, από τότε σαν Cardonia στη spot αγορά.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το MSC Ingrid (IMO 9181651)το είχαμε ξαναδεί στη gallerie, να το ξαναδούμε αυτήν τη φορά δεμένο στο Ικόνιο. Και να πούμε πως είναι χτισμένο το 1999 στη Samsung Geoje(1260) με μία μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 4,400 TEU. Στο στόλο της MSC βρίσκεται από το 2002 ενώ μοναδικό του προηγούμενο όνομα ως τότε ήταν το Saudi Jeddah, όντας νεότευκτο της NSCSA.

Link to comment
Share on other sites

Δεμένο στο Ικόνιο βλέπουμε άλλο ένα τέρας της COSCO, αυτήν τη φορά πρόκειται για το COSCO Shipping Leo (IMO 9783502). Κατασκευή 2018 στο COSCO Nantong(232) με μηχανή MAN B&W, μήκος 400 μέτρα νέτα-σκέτα και χωρητικότητα 20,038 TEU.

Link to comment
Share on other sites

Και car carrier έχω απόψε, λέγετε. Περνάμε να δούμε λοιπόν ένα βετεράνο της βιομηχανίας που λέγεται Hoegh Asia (IMO 9191876) και είναι χτισμένο πίσω στο 2000 στην Daewoo(4426). Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το HUAL Asia , ΜΑΝ Β&W η μηχανή του και 7,850 αυτοκίνητα η χωρητικότητά του.

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα car carrier που δεν έχουμε ξαναδεί στο τίμιο forum τούτο, κάνοντας οπερέσιο στο Κερατσίνι. Πρόκειται για το Lake Wanaka (IMO 9432892), πλοίο χτισμένο το 2008 στο Xiamen Shipbuilding(XSI 404D) με χωρητικότητα κάτι λιγότερο από 5 χιλιάδες κομμάτια και μοναδικό προηγούμενο όνομα το Triumph.

Link to comment
Share on other sites

On 8/21/2020 at 1:27 PM, Nick the Greek said:

Σήμερα το μενού έχει ένα πλοίο της NYK που είναι ναυλωμένο από την UECC, να λοιπόν το Opal Leader (IMO 9318498) να κάνει οπερέσιο στο Κερατσίνι. Κατασκευή 2007 στο Uljanik(466) της Κροατίας, χωρητικότητα 4,900 αυτοκίνητα και μηχανή κατασκευασμένη από το ναυπηγείο του.

 

Εξακολουθεί να επισκέπτεται συστηματικά τον Πειραιά το Opal Leader, να το εδώ στη χτεσινή του προσέγγιση.

Link to comment
Share on other sites

On 6/20/2010 at 8:59 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Σήμερα είχαμε το Morning Celine στη Δραπετσώνα

 

11 χρόνια μετά το ξανασυναντάμε στη Κερατσίνι, νωρίτερα σήμερα λίγο πρίν τη μπόρα. Προερχόταν από τη Λάρνακα της Κύπρου και έχει ήδη αποπλεύσει με προορισμό το Koper της Σλοβενίας.

Link to comment
Share on other sites

Όπως έχω πεί κάμποσες φορές, συνεχίζουμε να κοροιδευόμαστε μεταξύ μας. Αρχές, νομοθεσία και πρακτικές επιπέδου Ζιμπάμπουε, με απεριόριστο σεβασμό στο Ρόμπερτ το Μουγκάμπε, Θεός σχωρέστον. Να η χτεσινή εικόνα στην προβλήτα Γ1 της Δραπετσώνας με 4 roro δεμένα σε απόσταση αναπνοής το ένα από το άλλο. Διάλεξα το πιο ευρύ πλάνο που έχω για να μπορέσει να δεί κανείς το αδιαχώρητο που έχει ήδη δημιουργηθεί από τις 1430(ώρα που έβγαλα τη φωτογραφία), φανταστείτε τι γινόταν αργότερα. Εδώ τη χειρότερη μοίρα την έχει το Blue Carrier 1 που έφτασε τελευταίο και πήρε την ακριανή θέση που έχει ελάχιστο χώρο μπροστά για μανούβρα, ενώ τα φορτηγά του πρέπει να περάσουν μπροστά από τα άλλα 3 πλοία για να φτάσουν σε αυτό.

 

Δεν είναι όμως αυτό το θέμα. Το θέμα είναι πως πρίν μερικά χρόνια εξεδιώχθησαν τα roro από το κεντρικό λιμάνι για λόγους ασφαλείας γιατί μεταφέρουν επικίνδυνα φορτία. Μάλιστα. Την ίδια στιγμή που επιτρέπεται να μπαίνουν χορταράδικα στα φέρρυ, την ίδια στιγμή που επιτρέπεται να γίνεται πετρέλευση ντίζελ με βυτία ενώ δίπλα από-επιβιβάζονται επιβάτες, την ίδια στιγμή που επιτρέπεταιη επιβίβαση φορτηγών με άδετα κοντέινερ και εύφλεκτα υλικά, την ίδια στιγμή που έχει περάσει νομοθεσία να επιτρέπεται ο ανεφοδιασμός με LNG ενώ το πλοίο κάνει φορτοεκφόρτωση. Πάνω απ' όλα η ασφάλεια λοιπόν, εκτός αν αυτό επηρρεάζει τα κέρδη και τα δρομολόγια των εταιρειών:rolleyes:.

 

Ακόμη όμως και να μην υπήρχε η παραπάνω παράμετρος, ας δεχτούμε πως η μετακόμιση των roro έγινε για λόγους πραγματικής ανησυχίας για την ασφάλεια ανθρώπων και πλοίων. Αυτή είναι η εναλλακτική? Σοβαρά τώρα, αυτό που βλέπουμε είναι ασφαλές? Με βυτία και χορταράδικα δίπλα-δίπλα σαν ερωτευμένοι πιγκουίνοι:D? Με τους πληρώματα των πλοίων να ανταλλάσσουν high 5 από τη μια βαρδιόλα στην άλλη κι από το ένα ρεμέτζο στο άλλο? Άντε και να δεχτώ πως φταίει ο ΟΛΠ που δεν δίνει χώρο γι αυτά τα πλοία. Δικαίωμά του στο κάτω-κάτω. Το Λιμενικό Σώμα τι κάνει? Πως επεμβαίνει για να προασπίσει τους κανόνες ασφαλείας? Γιατί δεν επεμβαίνει έτσι ώστε να μην γίνεται να βρίσκονται πάνω από 2 μαζί στην ίδια προβλήτα(για παράδειγμα) και να μη βλέπουμε τέτοια φαινόμενα. Φαίνεται πως εκεί στο Β' Λιμενικό νομίζουν πως βρίσκονται εκεί για να αγοράζουν φρέσκο ψάρι από την ιχθυόσκαλα:rolleyes:.

 

Όσο δεν αλλάζουν οι προσποιούμενοι τις Αρχές νοοτροπία στα θέματα ασφαλείας, τόσο θα συνεχίσουμε να έχουμε από καιρού εις καιρόν συμβάντα στα οποία θα θρηνούμε θύματα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...