Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Κερατσινίου & Ικονίου(Μερτζάριο, Καρβουνόσκαλα κλπ)


Recommended Posts

Στις οθόνες μας σήμερα, ένας ακόμη PCTC που επισκέπτεται τον Πειραιά με το δεύτερο συνθετικό του ονόματός του να είναι η λέξη Leader. Αυτό εδώ είναι το Victory Leader (IMO 9395628) και εξωτερικά δείχνει σε κακή κατάσταση. Είναι πλοίο του 2010 από το Ha Long Shipbuilding Co(CR4 900-HL01) που βρίσκεται στο Βιετνάμ και έχει χωρητικότητα 4,914 αυτοκινήτων, φορώντας μηχανή Doosan.

 

Αξιοσημείωτο πως ενώ το κύτος του πλοίου είναι βαμμένο στα χρώματα της NYK Roro, το φουγάρο φέρει το σήμα της Νορβηγικής UECC. Αυτό μάλλον συμβαίνει γιατί η ΝΥΚ έχει δώσει το πλοίο σε κάποια χρονοναύλωση στην UECC, παραμένει όμως ο μακροχρόνιος ναυλωτής από την πλοιοκτήτρια εταιρεία, που δεν είναι άλλη από την Ray Car Carriers του Ισραήλ.

Link to comment
Share on other sites

Και μόνο οι αριθμοί των 20,225 TEU χωρητικότητας και των 400 μέτρων μήκος, λένε ό,τι χρειάζεται κανείς να ξέρει για το δεμένο στο Ικόνιο 3 Δυτικά, COSCO Shipping Capricorn (IMO9783514). Μόλις συμπλήρωσε το 1.5 έτος ηλικίας(Ιούλιος του 2018) προιόν του ναυπηγείου της COSCO στο Nantong(233). Η STX μηχανή του μπορεί να του προσδώσει μέγιστη ταχύτητα 22 κόμβων με κατανάλωση 168 τόνων το 24ωρο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Άρχισε με την άφιξη του εικονιζόμενου MSC TINA η σταδιακή ένταξη πλοίων χωρητικότητας πλέον των 19.000 TEU σε αντικατάσταση των πλοίων χωρητικότητας 13.500 – 16.000 TEU που μέχρι και σήμερα πραγματοποιούσαν τα δρομολόγια αυτά ,με τα οποία ενισχύει την παρουσία της στο λιμάνι του Πειραιά μέσω της τακτικης γραμμής TIGER η εταιρεία- κολοσσός MSC.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τρομερή σκηνή πρίν από λίγο στο Ικόνιο με 2 πλήρως φορτωμένα, γιγαντιαία κοντεινεράδικα να γυρνάνε για έξω σχεδόν ταυτόχρονα. Από Ικόνιο 3 Δυτικά το Titan (IMO 9728928) χωρητικότητας 14,345 TEU και πλοιοκτησίας Costamare, ενώ από Ικόνιο 2 Ανατολικά το CSCL Atlantic Ocean(IMO 9695145), χωρητικότητας 18,982 TEU και πλοιοκτησίας της Cosco. Πραγματικά έκρυψαν τον ορίζοντα με την ταυτόχρονη πιρουέτα τους, ενώ το πρώτο αναχώρησε μέσω του στενού Αταλάντης - Ψυττάλειας(ή αλλιώς Πόρου Αιγινητών που λένε και οι πιο παλιοί) για να μη γίνει συνωστισμός έξω από τη μπούκα του Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Μια ακόμη επίσκεψη του Grande Scandinavia στη χώρα μας, το βλέπουμε εδώ χτές στο Ικόνιο. Είναι η κλασσική Κυριακάτικη προσέγγιση του Grimaldi στον Πειραιά, με απογευματινή αναχώρηση, την οποία κατάφερα να αιχμαλωτίσω και σε αυτήν εδώ την φωτογραφία.

Link to comment
Share on other sites

On 3/16/2019 at 1:47 PM, Nick the Greek said:

Πέρας μηνύματος με το PCTC της Mitsui με το όνομα Comet Ace(IMO 9182356) που βλέπουμε δεμένο στην Malaga. Ναυλωμένο από τη Mitsui βέβαια, τελικός πλοιοκτήτης είναι η Meiji Group, κρίνοντας από το web site τους, θα παντρευόμουν ευχαρίστως την κληρονόμο:D. Χτισμένο το 2000 στα ναυπηγεία Kanasahi - Toyohashi/Shin Kurushima(3490) με μηχανή Kobe Hatsudoki που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 19 κόμβων. Εκ της κατασκευής με το ίδιο όνομα.

 

Ένα και κάτι χρόνο μετά από τη συνάντηση με το πλοίο στη Μάλαγα της Ισπανίας, το Comet Ace επισκέπτεται τον Πειραιά και εμείς το βλέπουμε πλαγιοδετημένο στο Κερατσίνι.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το MSC Rhiannon (ΙΜΟ 9224051) είναι ένα κοντεινεράδικο του Απόντε που είναι συχνός επισκέπτης στον Πειραιά μεν, δεν το είχαμε στην gallerie μας, δε. Μέχρι σήμερα, μια και εδώ παίρνουμε μία άποψή του στο Ικόνιο. Κατασκευής 2000 στη Gdynia(8229/2) της Πολωνίας με μηχανή επίσης Πολωνέζικη(H. Cegielski) και χωρητικότητα 2,078 TEU. Προηγούμενα ονόματα τα Silvia(2000), TMM Tabasco(2001), CP Tabasco(2005), Wellington Express(2006) και εν τέλη το τωρινό του όνομα το 2015.

Link to comment
Share on other sites

Ένα PCTC καινούριας εσοδείας με χαρακτηριστικό τη flat πλώρη για την Wallenius-Wilhelmsen πρίν λίγες ημέρες στον Πειραιά, είναι το Titus (IMO 9700512). Χτισμένο το 2018 στο Tianjin Xingang(NB005-1) με χωρητικότητα 8 χιλιάδες ΙΧ σε 13 καταστρώματα και μηχανή Doosan.

 

Link to comment
Share on other sites

On 1/29/2009 at 12:13 AM, Nick the Greek said:

Πιο κοντα στις εκβολες του ποταμου λοιπον, βλεπουμε να εισερχεται το container Merito

 

Έντεκα ολόκληρα χρόνια μετά την συνάντηση με το πλοίο στη Λισσαβώνα, το ξαναβρίσκουμε στο Ικόνιο με το ίδιο όνομα σε νυχτερινή άποψή του. Το ΙΜΟ του είναι 9167942 και είναι κατασκευασμένο το 1998 στο Shanghai Edward Shipbuilding(H 112) με μηχανή Hudong και χωρητικότητα 1,104 TEU. Προηγούμενα ονόματά του τα Sigga Sif(1998), P&O Nedlloyd Mahe(1998), Sigga Sif(1999), Norasia Hamburg(1999), Sigga Sif(2000), Cascade(2002) ενώ Merito έγινε το 2003, όνομα που κρατά έκτοτε. Εντυπωσιακό για πλοίο αυτού του μεγέθους, συνήθως αυτά αλλάζουν συχνά.

Link to comment
Share on other sites

Δεκάεξι χρονώνε είναι το MSC Lisa (ΙΜΟ 9281279) που εδώ βλέπουμε δεμένο στο Ικόνιο 1 ανατολικά εν τω μέσον της νυκτός. Χτισμένο το 2004 στη Hanjin(N117) με μηχανή Doosan και χωρητικότητα 5,059 TEU. Ποτέ του δεν έχει αλλάξει όνομα, πάντα στην υπηρεσία του γίγαντα MSC.

Link to comment
Share on other sites

Με ωραίο χρωματισμό και scrubberοφόρο το car carrier Lake Taupo (ΙΜΟ 9289908)που βλέπουμε εδώ στο Κερατσίνι πρίν λίγες ημέρες. Προηγούμενό του όνομα το Morning Glory(όνομα με το οποίο έχω την αίσθηση πως το έχω ξαναφωτογραφίσει), είναι χτισμένο το 2006 στο XIamen(XS 403A). Χωρητικότητα 4,943 αυτοκίνητα και μηχανή ΜΑΝ B&W που του προσδίδει υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων με κατανάλωση 57 τόνων το 24ωρο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Είναι πολύ Grande η Europa, Άρη, και μας έχει απασχολήσει και για φωτιά, αλλά και για πρόσκρουση. Είναι βέβαιο όμως πως μετά και την τελευταία φωτογραφία που του έβγαλα πρίν λίγες ημέρες στο Ικόνιο, το γούρι θα αλλάξει κι όλα θα πάνε πρύμα γι αυτό:D.

Link to comment
Share on other sites

Ομολογουμένως λίγο περίεργος ο νυχτερινός φωτισμός του Leo C (ΙΜΟ 9229312, πρώην NYK LEO) που εδώ βλέπουμε δεμένο στο Ικόνιο 1. Αλλά τέλος πάντων, αυτό έβγαλε ο μάστορας απ' το φούρνο:D. Πλοίο που ανήκει στην Δαναός του Κούστα, χτισμένο το 2002 στη Samsung (1368) με χωρητικότητα 6,178 TEU.

Link to comment
Share on other sites

Wisdom Ace(IMO 9641833), δηλαδή ο Άσος της Σοφίας στα ελληνικά. Κλασσικο γιαπωνέζικο κουκουρούκου όνομα δηλαδή(για τα δικά μας δεδομένα), του πλοιοκτήτη του πλοίου που είναι η Shoei Kisen, εταιρεία με μεγάλο στόλο και σημαντικός πλοιοκτήτης στη χώρα του Ανατέλοντος Ηλίου. Εμείς βλέπουμε το εν λόγω PCTC δεμένο στο Κερατσίνι πρίν λίγες ημέρες. Προιόν Imabari Marugame(1536) το 2013 με χωρητικότητα 6,109 αυτοκίνητα και μηχανή Kobe Hatsudoki που δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 20.5 κόμβους.

Link to comment
Share on other sites

On 7/6/2020 at 6:47 PM, Nick the Greek said:

Έντεκα ολόκληρα χρόνια μετά την συνάντηση με το πλοίο στη Λισσαβώνα, το ξαναβρίσκουμε στο Ικόνιο με το ίδιο όνομα σε νυχτερινή άποψή του. Το ΙΜΟ του είναι 9167942 και είναι κατασκευασμένο το 1998 στο Shanghai Edward Shipbuilding(H 112) με μηχανή Hudong και χωρητικότητα 1,104 TEU. Προηγούμενα ονόματά του τα Sigga Sif(1998), P&O Nedlloyd Mahe(1998), Sigga Sif(1999), Norasia Hamburg(1999), Sigga Sif(2000), Cascade(2002) ενώ Merito έγινε το 2003, όνομα που κρατά έκτοτε. Εντυπωσιακό για πλοίο αυτού του μεγέθους, συνήθως αυτά αλλάζουν συχνά.

 

Αγαπημένο νυχτερινό μοντέλο το Merito, άλλη μια στο Ικόνιο.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πάμε στο MSC Eleni (IMO 9278143) που εδώ βλέπουμε να απομακρύνεται από τον Πειραιά. Ναυπήγησης 2004 στη Hanjin(N114) με χωρητικότητα 5,059 TEU με μηχανή Doosan και χωρίς ποτέ να έχει αλλάξει όνομα ως τώρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πλοιοκτησία της Ισραηλινής Zodiac, ονοματοδοσία από την Χιλιανή CSAV που ανήκει στον όμιλο της Γερμανικής Hapag Lloyd. Πρόκειται για το CSAV Tyndall των 8,704 TEU που βλέπουμε δεμένο Ικόνιο 3 Δυτικά πρίν λίγες ημέρες. Κατασκευής 2014 στη Daewoo της Ρουμανίας, στη Mangalia(4094) με μηχανή Doosan.

Link to comment
Share on other sites

Πολλά μπιχλιμπίδια ζωγραφισμένα στο πλευρό του Emerald Leader (IMO 9361811) που βλέπουμε εδώ δεμένο στο Κερατσίνι. Και για να τα ξεμπλέξουμε, πλοιοκτήτης είναι NYK, και μάλλον μακροχρόνιος ναυλωτής η UECC. Προιόν του Uljanik Brodogradiliste(471) πίσω στο 2008, η μηχανή του προιόν του ιδίου ναυπηγείου του δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρει 4,900 αυτοκίνητα με υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κομβων. Κι άλλη μια φωτογραφία, φωτεινή αυτην τη φορά, από άλλη οπτική γωνία.

Link to comment
Share on other sites

Το γομάρι MSC New York (IMO 9606314) βλέπουμε σήμερις, σε νυχτερινή έκδοση τον Ιούνιο. Πλοιοκτήτρια η Ισραηλινή με έδρα το Λονδίνο Zodiac, με την MSC στο ρόλο του μακρόχρονου ναυλωτή. Κατασκευή 2014 στο STX Jinhae(1528) με μηχανή από το ίδιο ναυπηγείο που αποδίδει 23 κόμβους υπηρεσιακή ταχύτητα με κατανάλωση 210 τόνων το 24ωρο. Χωρητικότητα 16,652 TEU.

Link to comment
Share on other sites

Από το μαντρί της Hapag Lloyd είναι το τερατώδες κοντεινεράδικο που βλέπουμε στις οθόνες μας, πρόκειται για το Ulsan Express (IMO 9613020). Χωρητικότητα 13,167 TEU από τη Hyundai του Ulsan(2500) με μία μηχανή Hyundai που για υπηρεσιακή ταχύτητα 24.5 κόμβων, καταναλώνει 275 τόνους το 24ωρο. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...