Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Κερατσινίου & Ικονίου(Μερτζάριο, Καρβουνόσκαλα κλπ)


Recommended Posts

Στις 08/04/17 στο Ικόνιο, το container Electra A (IMO No: 9236511) της Arkas Denizcilik είναι κατασκευασμένο το 2002, έχει μήκος 207,99 μέτρα και πλάτος 32,31 μέτρα. Προηγούμενο του όνομα είναι Merkur Bay.

Στις 08/04/17 στο Ικόνιο, το container YM Wholesome (IMO No: 9704611) της Seaspan Ship Management Ltd είναι κατασκευασμένο το 2015, έχει μήκος 368,00 μέτρα και πλάτος 51,00 μέτρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σήμερα στο Ικόνιο, είχαμε το container Thalassa Doxa (IMO No: 9667174) της ENESEL Ltd, που είναι κατασκευασμένο το 2014, έχει μήκος 368,50 μέτρα και πλάτος 51,07 μέτρα. Και το container YM Window (IMO No: 9708435) της Seaspan Ship Management Ltd, που είναι κατασκευασμένο το 2016, έχει μήκος 368,00 μέτρα και πλάτος 51,00 μέτρα.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Στις 27/01/18 στο Ικόνιο, το container Cinzia A (IMO No: 9226516) της Arkas Denizcilik είναι κατασκευασμένο το 2001, έχει μήκος 199,99 μέτρα και πλάτος 29,80 μέτρα. Προηγούμενα του ονόματα είναι Jasmin, CSCL Yantai, Cap Stewart

Επίσης την ίδια ημέρα στο Ικόνιο, το container MSC Edith (IMO No: 9169029) της MSC Container είναι κατασκευασμένο το 1998, έχει μήκος 215,98 μέτρα και πλάτος 26,66 μέτρα. Προηγούμενα του ονόματα είναι Norasia Samantha, ADCL Samantha, Ayrshire, Safmarine Prime, Lykes Crusader.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ένα ακόμα containership της MSC στο Ικόνιο, πρόκειται για το καθελκυσθέν εν έτει 2004, MSC Nerissa(IMO 9278155). Σε όλη του την εργασιακή ζωή με το ίδιο όνομα, έχει χτιστεί στη Hanjin(N115). Διαθέτει 1 μηχανή Doosan που για να φτάσει το πλοίο την υπηρεσιακή ταχύτητα των 24.3 κόμβων, καταναλώνει 160 τόνους την ημέρα. Χωρητικότητα 10,158 TEU με καμιά 500αριά reefer plugs.  

Link to comment
Share on other sites

Μένουμε στο Ικόνιο, μένουμε στην MSC, αυτήν τη φορά με το MSC Elbe(ΙΜΟ 9236688) που κάνει οπερέσιο στην οθόνη σας. Έτος κατασκευής 2001 στο Warnow Werft του Warnemunde όταν αυτό είχε περιέλθει στην ιδιοκτησία της Kvaerner με αριθμό 24, με μηχανή Manises Diesel Engine Co και με χωρητικότητα 5,048 TEU. Είχε χτιστεί για λογαριασμό της Γερμανικής Oscar Wehr και πρώτο του όνομα το CSAV Callao για 7ετή ναύλωση στην Compania Sudamericana de Vapores της Χιλής. Όταν η ναύλωση τελείωσε δούλεψε σαν Wehr Elbe για λογαριασμό των πλοιοκτητών του στη spot αγορά, αλλά από το 2016 έχει περάσει στην πλοιοκτησία της Chartworld Shipping του Λού Κολλάκη με το management να είναι στην MSC, άρα μάλλον για κάποιου είδους bareboat μιλάμε εδώ.  

Link to comment
Share on other sites

Οι λέξεις COSCO και Denmark δεν ξέρω πως συμβιβάζονται στο ίδιο όνομα, έχουν όση σχέση έχει η Πέπη Τσεσμελή με τη Νανά Μούσχουρη :D. Πάντως ένα τεράστιο κοντέινερ ονομάστηκε έτσι και το βλέπουμε εδώ να πλησιάζει αργά το Ικόνιο. Προφανώς πρόκειται για το COSCO Denmark(IMO 9516478) των 13,386 TEU, των 366 μέτρων μήκους, 51 μέτρων πλάτους, 15.5 μέτρων βύθισμα και 156,694 τόνων deadweight. Χτισμένο το 2014 στο ναυπηγείο της COSCO στο Nantong(αριθμός γιάρδας 118) με μια μηχανή Hyundai των 98,218 ίππων που για να φτάσει τα 24.3 μίλια υπηρεσιακής ταχύτητας καταναλώνει -κρατηθείτε- 295 τόνους καύσιμο την ημέρα. Λογικό όμως, που να κουνηθεί τέτοιο νταμάρι.

Link to comment
Share on other sites

COSCO Denmark χτές και COSCO Netherlands στο Ικόνιο για σήμερα. Έχει ΙΜΟ 9516430 και είναι αδελφό του COSCO Denmark από το ίδιο ναυπηγείο(COSCO Nantong με αριθμό 114), με τη διαφορά πως έχει χτιστεί στο τέλος του 2013. Το βλέπουμε κι εδώ από πιο κοντά.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ένας παράξενος ταξιδιώτης απόψε στην οθόνη σας, πρόκειται για το car carrier Arabian Sea(IMO 9483786) το οποίο και επισκέφθηκε πρίν λίγες ημέρες τον Πειραιά. Χτισμένο το 2010 στο Xiamen της Κίνας(αριθμός XSI404H) και με χωρητικότητα σχεδόν 5,000 αυτοκινήτων. Μία ΜΑΝ μηχανή των 19,334 ίππων και των 20 κόμβων ταχύτητας το περιφέρει στις γειτονιές του κόσμου. Όπως μαρτυρά το σβησμένο σινιάλο της CSAV στα πλάγια του πλοίου, το μοναδικό του προηγούμενο όνομα ήταν το CSAV Rio Malleco μια και χτίστηκε για την Χιλιανή εταιρεία το 2010. Από το 2015 όμως, έχει περιέλθει στην πλοιοκτησία της NRP που είναι ένα Νορβηγικό επενδυτικό σχήμα με μεγάλο exposure στη ναυτιλία. Αυτό τo επενδυτικό σχήμα προφανώς δεν κάνει οπερέσιο βαπόρια, με συνέπεια το management του πλοίου να γίνεται από την γερμανική Reederei M. Lauterjung.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

'Ωρα να κάνουμε ένα εκτεταμμένο δελτίο Ικονίου από το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, να μια πανοραμική άποψη με τρία πλοία στη σειρά. Πιο αναλυτικά πρόκειται για τα ακόλουθα:

 

Το Cartagena Trader (IMO 9436422): Χτισμένο το 2008 με πλοιοκτησία της Lomar που ανήκει στον όμιλο Λασκαρίδη. Τα χαρακτηριστικά του τα βλέπουμε εδώ. Προηγούμενα ονόματα τα Georg Schulte και Cap Mondego.

To Tasman Strait (IMO 9351218): Χτισμένο το 2008 με πλοιοκτησία της γερμανικής Carsten Rehder. Τα χαρακτηριστικά του τα βλέπουμε εδώ. Προηγούμενo όνομα το Ocean Emerald

Το Uni-Assent (IMO 9130585): Χτισμένο το 1999 με πλοιοκτησία της ταιβανέζικης Evergreen. Χωρητικότητα 1,296 TEU, χτισμένο από τους πλοιοκτήτες του, κανένα προηγούμενο όνομα.

 

Νωρίτερα την ίδια μέρα, είδαμε και το EF Emma (IMO 9357808). Χτισμένο το 2008 στα Aker του Warnemunde(149). Μηχανή MAN και μοναδικό προηγούμενo όνομά του το King Basil.

 

Πίσω σε νυχτερινό φόντο, βλέπουμε το Ελαφόνησος (ΙΜΟ9179816). Χτισμένο το 1999 και πλοιοκτησίας κάποιου Αμερικανικού Fund(York Capital) που σχετίζεται με την Costamare. Χτισμένο στο Kvaerner Warnow(17), προηγούμενα ονόματα τα Widukind, TMM Quetzal, Lykes Crusader, TPL Merchant, Trade Bravery, Hanjin Dubai, CSAV Trinidad, Estebroker και Spirit of Luck.    

 

Συνεχίζουμε με το MSC Mia Summer (IMO 9169067). Χτισμένο το 1999 στο HDW του Κιέλου και πλοιοκτησίας της MSC. Χωρητικότητας 1,388 TEU και προηγούμενα ονόματα τα Norasia Scarlet, ADCL Scarlet και Buckinghamshire, όταν ήταν παροπλισμένο στο Πλατυγυάλι.

 

Περαίνων το μήνυμά μου, βλέπουμε το Taipei Triumph (IMO 9737498). Χτισμένο το 2017 στο Imabari Hiroshima(2565), χωρητικότητα 13,870 TEU και ανήκει στην Evergreen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Συνεχίζουμε με την ιδιοκτήτρια εταιρεία του λιμανιού και το πλοίο της με όνομα COSCO Singapore(IMO 9221102). Χτισμένο πίσω στο 2001 με χωρητικότητα 5,618 TEU που τω καιρώ εκείνω ήταν πολύ μεγάλη. Παραδόξως είναι χτισμένο όχι στην Κίνα αλλά στην Kawasaki Sakaide της Ιαπωνίας(1504) και προβλεπόμενα φέρει μία μηχανή Kawasaki των 58,599 ίππων για 25 κόμβους.

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα κοντέινερ που συχνάζει στο Ικόνιο, είναι το Pacul(IMO 9236274), είναι χτισμένο το 2002 και είναι Γερμανικής πλοιοκτησίας. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Orkun Kalkavan, χωρητικότητα 1,155 TEU, χτισμένο στο ναυπηγείο Sedef της Tuzla(121) και με μία μηχανή MAN B&W.

Link to comment
Share on other sites

Πάμε να δούμε και μια σχετικά καινούρια ναύλωση της K-Line από την Shoei Kishen Kaisha, πρόκειται για το Manchester Bridge(IMO 9706748). Πλοίο χτισμένο το 2015 με χωρητικότητα 13,870 TEU, στην Imabari της Hiroshima(2532). Μια μηχανή Mitsui Engineering η οποία για να αναπτύξει ταχύτητα 23 κόμβων, καταναλώνει 170 τόνους καύσιμο το 24ωρο. Δέστε πως μόλις και διακρίνεται το φουγάρο και το ντέκ της γέφυρας από το κομοδέσιο.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως να είναι και το πιο όμορφο Γαλλικό, γυναικείο όνομα. Πρόκειται για το Fabienne, το οποίο με το πρόθεμα MSC μας παραπέμπει στο κοντεινεράδικο(ΙΜΟ 9279965) του Ελβετικού γίγαντα που βλέπουμε εδώ δεμένο στο Ικόνιο τον περασμένο Δεκέμβρη. Είναι χτισμένο το 2004 στη Hyundai(αριθμός S194) και έχει χωρητικότητα 4,900 TEU. Μια μηχανή Hyundai και πάντα στην πλοιοκτησία της MSC από την παραλαβή του, χωρίς αλλαγή ονόματος.

Link to comment
Share on other sites

Άλλη μια MSC για σήμερα, πρόκειται για το ελληνικής πλοιοκτησίας(Costamare), MSC Namibia II(IMO 9007817). Είναι χτισμένο το μακρυνό 1991 με χωρητικότητα 1,928 TEU(μεγάλη για την εποχή) στη Ηyundai(746), εταιρεία η οποία είναι και η κατασκευάστρια εταιρεία της μηχανής του. Πρώτο του όνομα το CMB Drive(για λογαριασμό της Compagnie Maritime Belge) και μετά ακολούθησαν τα China Sea, Ibn Khaldoun, Endeavor και Maersk Vermont ως το 2011 οπότε και έλαβε το τωρινό του όνομα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Στον Πειραιά ήρθε σήμερα το COSCO Shipping NEBULA,που ειναι μαζί με το αδερφό του COSCO Shipping Universe, το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορεματοκιβωτίων που έχει έρθει στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας απο θέμα χωρητικότητας.
Μαζί με το αδερφό του έχουν ονομαστική χωρητικοτητα 21.237 TEU.Το COSCO Shipping Nebula έχει μηκος 400 μέτρα ,πλάτος 58,6 και μέγιστο βύθισμα 16 μέτρα.Μπορεί να πλεύσει με ταχύτητα 22 κόμβων.
 
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Για τους ψαγμένους στα containers, θα έχετε αναγνωρίσει το design με τις 2 τσιμινιέρες που παραπέμπει στην Ταιβανέζικη Evergreen και το group των εταιρειών της. Έτσι και το Ital Unica(IMO 9196981), είναι κομμάτι της θυγατρικής εταιρείας Italia Marittima ακόμη κι όταν είχε το μοναδικό προηγούμενό του όνομα, LT Unica. Είναι προιόν της Mitsubishi του Kobe(1244) και φοράει μηχανή από την ίδια εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Ένας τακτικός επισκέπτης του Πειραιά που παραδόξως δεν είχαμε στην γκαλερί μας, είναι το MSC Asli(IMO 9162631) που βλέπουμε δεμένο στο Ικόνιο. Πλοιοκτήτης είναι η ίδια η MSC με το πλοίο να είναι προιόν του Jiangnan(Η2243) της Κίνας πίσω στο 2000 όταν και είχε χτιστεί για την Ελβετική Norasia με όνομα Norasia Salwa. Με την παράδοσή του πήρε το πρόθεμα ADCL μπροστά από το Salwa, όντας κομμάτι μιας αποτυχημένης εταιρείας που είχε στηθεί πρόχειρα τότε στο Abu Dhabi. Με την κατάρρευσή της πέρασε στα χέρια της V-Ships με το πλοίο να παίρνει το όνομα Lincoln και τελικά να αγοράζεται από την MSC το 2004. Φέρει 2 μηχανές Sulzer. Για τους περίεργους όσον αφορά το τι σημαίνει αυτό το Asli, είναι χαιδευτικό ενός όμορφου, τούρκικου γυναικείου ονόματος.

Link to comment
Share on other sites

Κι άλλος επισκέπτης από τον Ελβετικό γίγαντα της MSC στον Πειραιά, πρόκειται για το MSC Krystal(ΙΜΟ 9372470) που εδώ βλέπουμε δεμένο στο Ικόνιο. Το έτος 2008 στη Samsung(1652) γεννήθηκε, φοράει μηχανή Doosan Bajevic:D και χωρά 5,762 TEU.   

Link to comment
Share on other sites

Εδώ έχουμε μια γνώριμη σιλουέτα στον Πειραιά, επισκεπτόταν το μεγάλο λιμάνι σαν Gracechurch Comet από το 2002 οπότε και χτίστηκε αλλά και αργότερα στο σύντομο χρονικό διάστημα που πήρε το όνομα Susan Borchard. Μετά έγινε Magellan Comet αλλά από το 2012 ονομάζεται Star Comet(IMO 9242586). Γνώριμο design του ιστορικού ναυπηγείου Sietas(1197) με μηχανή Caterpillar. Οι πλοιοκτήτες του λέγονται Reederei Foroohari.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 12/5/2018 at 2:42 PM, Nick the Greek said:

To Tasman Strait (IMO 9351218): Χτισμένο το 2008 με πλοιοκτησία της γερμανικής Carsten Rehder. Τα χαρακτηριστικά του τα βλέπουμε εδώ. Προηγούμενo όνομα το Ocean Emerald

 

Το είδαμε νυχτιάτικα, να το δούμε και με το φως της ημέρας, Ικόνιο 1 ανατολικά.

Link to comment
Share on other sites

Τακτικός επισκέπτης στον Πειραιά το WEC Majorelle (ΙΜΟ 9134153) που εδώ βλέπουμε να την κάνει μπούκα για το Ικόνιο 1. Η ζωή του ξεκινά το 1996 στο Sietas(1131) του Αμβούργου σαν Pentland. Κατόπιν αυτού γίνεται Susan Borchard(1997), Hohebank(2001), Hohesand(2003), AFL New England(2011) και καταλήγει στο σημερινό του όνομα το 2012. Σημαία Κύπρου.

Link to comment
Share on other sites

Ακόμη ένα PCTC της NYK στο λιμάνι του Πειραιά, αυτήν τη φορά πρόκειται για το εντυπωσιακό Eridanus Leader (IMO 9498602). Έχει χωρητικότητα 6,430 αυτοκινήτων και είναι χτισμένο το 2010 στο Shin Kurushima Toyohashi(3631) με μηχανή Mitsui για υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων. Πάντα με σημαία Παναμά και πάντα με την ΝΥΚ.

Link to comment
Share on other sites

Να ένας συχνός επισκέπτης του Πειραιά, που όμως παραδόξως δεν είχαμε στην γκαλλερί. Δεμένο λοιπόν Ικόνιο 1 ανατολικά βλέπουμε το Moveon (IMO 9237369). Είναι κατασκευής 2001 σε κλασσικό design του Sietas(1193) με μηχανή Caterpillar που του προσδίδει 18 κόμβους υπηρεσιακή με 33 τόνους κατανάλωση το 24ωρο. Είχε χτιστεί για λογαριασμό της Borchard Lines με το όνομα Joanna Borchard αλλά από κεί και πέρα έγινε Holland Maas Antilles(2004), Anna Sophie Dede(2006), Judith Borchard(2009), πάλι Anna Sophie Dede(2012) ενώ το τωρινό του όνομα με σημαία Πορτογαλίας, έλαβε το 2016.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...