Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ως γνωστόν το λιμάνι των Ψαρών είναι ανύπαρκτο όπως και πολλά άλλα στην Ελλάδα, με αποτέλεσμα να έχουμε το πρόσφατο ατύχημα στην μεγάλη κακοκαιρία με το Παναγία Ψαριανή και τον θάνατο ενός ναυτικού μας.

Τουλάχιστον έχουν αρχίσει να κινούνται οι διαδικασίες, όμως

προβληματισμό προκάλεσε κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης του Νομαρχιακού Συμβουλίου Χίου η τοποθέτηση του μελετητή για τη βελτίωση των λιμενικών εγκαταστάσεων των Ψαρών, ότι δηλαδή και μετά την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου έργου το λιμάνι των Ψαρών θα είναι κατάλληλο μόνο για φόρτωση κι εκφόρτωση πλοίων και όχι για την παραμονή τους.

Σύμφωνα με τη μελέτη,

προβλέπεται η κατασκευή νέου ακρομόλιου στην επέκταση του υφιστάμενου, με δύο ράμπες, μία προς το Βορρά και μία προς το Νότο, έτσι ώστε να δίνεται η δυνατότητα να δέσουν ακόμη και δύο πλοία.

Ο νομάρχης δήλωσε ότι προτεραιότητα για τη Νομαρχιακή Αυτοδιοικηση Χίου αποτελεί μέχρι το τέλος του Μάρτη να πάμε στη δημοπράτηση του έργου έτσι ώστε να προλάβουμε το καλοκαίρι την εργολαβία, αναφέροντας ότι οι μελετητές βασίστηκαν για τα σχέδια στις απαιτήσεις των Ψαριανών έτσι όπως αυτές εκφράστηκαν μέσα από το Δημοτικό Συμβούλιο, την Aδελφότητα Ψαριανών, το Σύλλογο Aλιέων και άλλους.

Οι πηγές είναι από το ΑΙ.Π.Ε.

ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ SITE

ολη η ενοτητα αφορα κυριως τις λιμενικες υποδομες. ας μην ανοιγουμε topics με πολυ γενικο τιτλο αλλα με συγκεκριμενο τοπικο προσδιορισμο

Link to comment
Share on other sites

Οπως εδω και χρονια φωναζουν οι πλοιαρχοι των

εκαστοτε γραμμων Στρατο, δεν αρκουν οι επιστημονες

και τα χρηματα για να φτιαχτει ενα λιμανι. Προκειμενου

να γινει σωστη και διαχρονικη δουλεια με πραγματικο

αποτελεσμα την προστασια πλοιου και ανθρωπων πρεπει

να ακουστει και η γνωμη αυτων που χρησιμοποιουν

το λιμανι καθε μερα και παιζουν την καριερα τους αλλα

και την προσωπικη τους ελευθερια κορωνα-γραμματα

για να καταφερουν το ακατορθωτο στις προβλητες(και

οχι λιμανια) που υπαρχουν στα περισσοτερα μερη...

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Οι θυελλώδεις νοτιάδες έντασης μέχρι και 10 μποφόρ, παρέσυραν χθες και τον εναπομείναντα μόλο στο λιμάνι των Ψαρών, όπου κρατείται μετά δυσκολίας το φανάρι.

Ερωτηματικά δημιουργούνται τώρα για το τι ακριβώς θα ζητηθεί να κάνει ο εργολάβος για το συγκεκριμένο έργο, αφού δεν έχει παραληφθεί από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση.

Το θέμα είναι ότι το λιμάνι κινδυνεύει να χαρακτηριστεί ως ακατάλληλο, με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό για τα δρομολόγια των πλοίων.

Ευτυχώς όμως αυτή τη φορά το πλοίο ΑΡΣΙΝΟΗ που βρισκόταν χθες δεμένο στο λιμάνι των Ψαρών δεν αντιμετώπισε προβλήματα, όπως μας είπε ο καπετάνιός του.

http://www.chiosnews.com/cn132006655040.asp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ενημερωτικό έγγραφο τής Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Χιου προς τη SAOS FERRIES για την ολοκληρωση των εργασιων στο λιμανι των Ψαρων,ενω την Παρασκευή προγραμματίζεται να διεξαχθεί έκτακτη πτήση με την AirSea Lines στο νησι παρόντων των υπουργών Εμπορικής Ναυτιλίας, Μ. Κεφαλογιάννη, και Μεταφορών, Μ. Λιάπη οπου αναμένεται να ανακοινωθούν και τα δρομολογια που θα συνδέσουν απευθείας τα Ψαρά με το Λαύριο.

http://www.chiosnews.com/cn1652007843190.asp

http://www.chiosnews.com/cn1652007900370.asp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Μπορεί καποιος φίλος να μας ενημερώσει σε ποιο στάδιο βρίσκονται οι εργασίες για την επέκταση του μώλου στα Ψαρά; Είχα ακούσει ότι αρχές φθινοπώρου δούλευαν εντατικά. Το σχέδιο προβλέπει την δημιουργία ενός ορθογώνιου μώλου σαν επέκταση στον ήδη υπάρχον, με πρόβλεψη για δυο θέσεις πρόσδεσης, για να έχουν επιλογές τα πλοία που μπαίνουν, ανάλογα με τον καιρό. Το σχέδιο από διαφημιστικό φυλλάδιο του πρώην και νυν νομάρχη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Καλα τα νεα για την προοδο των εργασιων(dimokratiki.org και εικονα απ το chiosnews)

Τέλος στο «λιμάνι της αγωνίας» για τους κατοίκους των Ψαρών. Το προβληματικό λιμάνι του ιστορικού νησιού που κόστισε πολλή απομόνωση και ταλαιπωρία για τους Ψαριανούς, και τη ζωή ενός ανθρώπου ακόμα, σύντομα θα αποτελεί παρελθόν. Το νέο ασφαλές λιμάνι του νησιού θα είναι έτοιμο το ερχόμενο καλοκαίρι.

Συγκεκριμένα μέχρι το τέλος του ερχόμενου Ιουνίου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το έργο της νέας προβλήτας, προϋπολογισμού 3 εκατ. ευρώ περίπου. Στο μεταξύ έχει ολοκληρωθεί τέλος του περασμένου χρόνου, το έργο αποκατάστασης του μόλου, προϋπολογισμού 2,7 εκατ. ευρώ περίπου. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ξεπέρνα τα 6 εκατ. ευρώ, η δε υλοποίηση του ανήκει στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση.

«Η βελτίωση του παλιού λιμένα σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση της νέας εξωτερικής προβλήτας, θα δώσουν στα Ψαρά το λιμάνι που τους αξίζει. Ένα ασφαλές λιμάνι, που θα εξασφαλίσει τη δυνατότητα για καλύτερη ακτοπλοϊκή συγκοινωνία του νησιού, και άρση της απομόνωσης κατ’ επέκταση», δήλωσε χθες στη «Δ» ο Νομάρχης Πολύδωρος Λαμπρινούδης, υπενθυμίζοντας τα εμπόδια που υπερπηδήθηκαν και οι πιέσεις που ασκήθηκαν για να ευοδωθεί το έργο.

«Έχουμε ακόμα ολοκληρώσει το έργο της φωταγώγησης της Μαύρης Ράχης, ενώ αυτή τη στιγμή μεριμνούμε για την έκδοση άδειας προκειμένου να λειτουργήσει στο νησί βενζινάδικο», πρόσθεσε ο κ Λαμπρινούδης για να καταδείξει το πολύπλευρο έμπρακτο ενδιαφέρον της Νομαρχίας για το ακριτικό μας νησάκι.

Psara_limani_erga_4Mar09.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ο μώλος απ'όσα καταλαβαίνω βρίσκεται στο εσωτερικό του ήδη υπάρχοντος λιμανιού. Η προσθήκη όμως στο φαναράκι της νέας προβλήτας δύο θέσεων πότε θα γίνει; Πρίν τον κεντρικό λιμένα Χίου ή μετά;

ps: Νομίζω ότι πρέπει να μεταφερθούμε στο θέμα λιμενικές υποδομές Ψαρών.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
ΥΓ. Ο κ. αντιπρόεδρος ανέβηκε με το ΘΗΡΑ;:D

Κι απο οτι εμαθα τον εβαλαν να πληρωσει εισητηριο ΙΧ και οχι deck:D Αλλα τι να κανει ο ανθρωπος,να μην παει?Ειχε να κοψει και κορδελες:rolleyes:

Παράλληλα, εγκαινιάστηκε και ο νέος λιμένας των Ψαρών, έργο σημαντικό για την ασφαλή πρόσδεση των πλοίων, στο ακριτικό νησί.

Καλα ενα φωτορεπορταζ απο το καινουργιο λιμανι δεν μπορουσαν να μας κανουν τα τοπικα ΜΜΕB) Επισης τι σοι λιμενικο εργο ειναι που δεν μπορει να φιλοξενησει για διανυκτερευση το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ/ΠΑΡΟΥ...(πολλα ζηταω ε)

Και μια φωτο απο το www.chiosnews.com

post-709-128327001548_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Ιδού η χθεσινή εικόνα από το νέο μώλο που φτιάχθηκε στα Ψαρά. Όπως βλέπετε είναι στην ανοιχτή θάλασσα. Με φυσιολογικό καιρό μπορεί και δένει εκεί το Panagia Parou (και το Panagia Thalassini) αλλά για να διανυκτερεύσει εκεί το βλέπω χλωμό ως αδύνατο.

Off topic αλλά μου έκανε εντύπωση πόσοι επαγγελματίες πήραν το πλοίο από τα Μεστά για τα Ψαρά και επίσης το γεγονός ότι για Λαύριο είμασταν περίπου 50 επιβάτες και 20+ ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε gtogias,πολυ χρησιμη η φωτο που μας εβαλες;) Εγω πιστευω οτι στην 'μεσα μερια' μπορουν να πλαγιοδετησουν Ν.ΘΗΡΑ κ ΠΑΝΑΓΙΑ μαζι,το ενα πισω απο το αλλο(γυρω στα 140μετρα ειναι το μηκος του ντοκου)...τουλαχιστον ετσι μου φαινεται:o

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Απο το www.chiospress.gr

Με απόφαση που υπέγραψε χθες η Γενική Γραμματέας της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου κ. Σοφία Θεολογίτου, εγκρίθηκε το ποσό των 224.790,00 ευρώ για την κατασκευή νέας εξωτερικής προβλήτας στο λιμάνι των Ψαρών.

Που θα γινει αυτη η εξωτερικη προβλητα :mellow: ?Καθετα στον καινουργιο μωλο?

Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Λιμάνι Ψαρών
  • 1 year later...

Μάλλον πρέπει να προστεθεί κι αυτό το λιμάνι στα επιτυχημένα λιμενικά έργα της τελευταίας 20ετίας. Όχι βέβαια ότι δεν είναι εκτεθειμένο ειδικά στους νοτιάδες.

Quote

 

 ...Το Διοικητικό Συμβούλιο του Διαδημοτικού Λιμενικού Ταμείου Χίου διακηρύσσει την διενέργεια ανοικτού διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου κατασκευής του έργου «Αποκατάσταση ζημιάς στο εξωτερικό κρηπίδωμα λιμένα Ψαρών», εκτιμώμενης αξίας 100.000,00 ευρώ χωρίς τον Φ.Π.Α.

...

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΓΟΥ: Το έργο αφορά στην αποκατάσταση της ζημιάς του εξωτερικού κρηπιδώματος στον Λιμένα Ψαρών και συγκεκριμένα μια περιοχή μήκους 43,00 μέτρων και πλάτους 18 περίπου μέτρων από το μέτωπό του κρηπιδώματος προς τη θάλασσα. Προβλέπεται η αποκατάσταση των υποσκαφών, του πρίσματος έδρασης, καθώς και του συστήματος προστασίας ποδός.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Σε συνέχεια του προηγουμένου, μας πρόλαβε το λιμάνι και κατέρρευσε. Μέχρι Μαη (και βλέπουμε) δε θα πιάνει βαπόρι από Πειραιά. Πάντως από τις φωτό φαίνεται ότι δεν έπεσε η ράμπα, αλλά αρκετά πιο μέσα.

Link to comment
Share on other sites

Quote

Αναφερόμενος στο ζήτημα, ο Δήμαρχος της Ηρωικής Νήσου, εξήγησε ότι το πρόβλημα έχει ξεκινήσει εδώ και περίπου δύο χρόνια με τη δημιουργία σπηλαίωσης εξαιτίας των ισχυρών μηχανών των πλοίων της ακτοπλοΐας.

Δεν ξέρω αν πρέπει να θυμωσω ή να γελάσω. 

Το προβλημα της σπηλαίωσης που είδαμε στις φωτο ειναι αποτέλεσμα προσεγγισεων πλοίων της ακτοπλοΐας τα τελευταία 2 χρόνια;;; 

Αν είναι όντως από τα πλοία να σταματησουν τις προσεγγίσεις μην τους χαλάσουν το λιμανι. Τι, οχι;

Είμαστε σοβαροί; αντι οι όποιες ευθύνες να αναζητηθούν σε εκείνους που δεν φρόντισαν την έγκαιρη διάγνωση, αντιμετώπιση και οριστική λύση του προβλήματος μας φταίει το εκάστοτε πλοίο με τις ισχυρές μηχανές;; 

Τι άλλο θα ακούσουμε! 

Μεγάλο πεναλτυ για τον Δημαρχο, κόκκινη κάρτα. Δυστυχώς οι κάτοικοι πληρώνουν το τίμημα της απουσας λιμενικης πολιτικης στην Ελλάδα. 

Σιγά σιγα θα δούμε πολλα λιμανια να καταρρέουν όσο δεν γίνονται σωστά και έγκαιρα έργα. 

 

Link to comment
Share on other sites

πλάκα μας κάνουν .

Αν έφταιγαν οι προπέλες τότε δεν θα υπήρχε λιμάνι σε κανένα νησί.

Και στο κάτω κάτω δεν ήταν και το SUPERFAST...το ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ ήταν που προσέγγιζε

Link to comment
Share on other sites

Αν όμως δρομολογούνταν πλοία ...50ετίας, ο ίδιος Δήμαρχος θα ξεσήκωνε τον κόσμο να κατέβει σε εκδηλώσεις διαμαρτυρίας και κλείσιμο του λιμανιού...

Link to comment
Share on other sites

Ντόκος εκτεθειμένος στους νοτιάδες, έρχεται ζωντανός ο καιρός μέχρι εκεί. Δεν έπιαναν πάντα μεγάλα πλοία, ξεκίνησαν με το Αριάδνη, συνεχίστηκαν με το Μεγάλο Αστέρι 1 και ακολούθησε το Νήσος Σάμος. Μπορεί να μην έγινε το κακό τα τελευταία δυο χρόνια, μάλλον ξεκίνησε πιο πριν. Σίγουρα όμως έβαλαν το λιθαράκι τους τα μεγάλα πλοία, πέρα από τις πιθανότητες κακοτεχνιών στην κατασκευή της προβλήτας.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να έχω εντοπιότητα και χωρίς να έχω πάει ποτέ στο συγκεκριμένο λιμάνι, εντούτοις πιστεύω ότι οι δηλώσεις του δημάρχου είναι εντελώς άκυρες ...

Με την λογική που ακολουθεί ο δήμαρχος η γωνία των λεμονάδικων στην οποία έχουν καθημερινά δύο αφιξοαναχωρήσεις δύο σύγχρονα πλοία με δυνατές μηχανές κάθε τρεις και λίγο θα έκλεινε λόγω κατάρρευσης ...

Προφανώς είτε λόγω παλαιότητας, είτε λόγω κακοτεχνιών, είτε λόγω των νοτιάδων που ανέφερε ο gtogias είτε και οι τρείς λόγοι μαζί συνέβαλαν στο να  προκύψει σταδιακά το θέμα και αντί να διαγνωστεί και να αντιμετωπιστεί έγκαιρα από τους υπεύθυνους , ο δήμαρχος με τις δηλώσεις του, τους αμνηστεύει όλους και στοχοποιεί τα βαπόρια που τα τελευταία δύο χρόνια έφεραν την πολυπόθητη σύνδεση με τον Πειραιά.

Τέτοιες δηλώσεις σίγουρα δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα στην πρόοδο του Νησιού. 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Θα προσφέρουν μόλις πει η εκάστοτε ναυτιλιακή που στοχοποιείται οτι εγώ δεν ξαναβάζω το βαπόρι μου στο λιμάνι σας. Κι ας τρέχει μετά ο Πλακιωτάκης με τον Δήμαρχο να βρουνε βαπόρι.

Αντιπολίτευση δεν έχει ο Δήμος να βγει να τον βάλει στη θέση του; Όλοι μαζί διοικούν;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...