Jump to content
Shipfriends

SpyrosS

Members
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

About SpyrosS

  • Birthday August 9

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens
  • Interests
    Shipspotting and bike riding

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Για που το βαλε; Θα επιστρέψει στην γραμμή του (Ηράκλειο - Κυκλάδες);;
  2. Ολοκλήρωσε τα δρομολόγια του για φέτος; Δεν εμφανίζεται στο σύστημα κρατήσεων πλεον.
  3. Δεν ξέρω αν έχει ξανα αναφερθεί πάντως σε τοπικό ταξιδιωτικό γραφείο μου είπαν πώς δεν μπορούν να μου κόψουν εισιτήριο με τα συμβατικά πλοία του Σαρωνικού και πως πρέπει να βγάλω απ το λιμάνι. Αυτο συμβαίνει μόνο με το συγκεκριμένο γραφείο ή στερούν αυτο το δικαίωμα απ όλους πλην των λίγων συνεργαζομενων γραφείων που φαντάζομαι θα έχουν;; Υ.Γ Προφανώς και προσπάθησε να με κάνει να γυρίσω με δελφίνι αλλά ποιος γυρνάει από τις 19:15 στο μόνο τριήμερο που έχει μέσα στο καλοκαίρι.
  4. Αν δεν κάνω λάθος έχει ανανεωθεί η ιστοσελίδα της εταιρίας. Υπάρχουν κάπου μαζεμένα τα con-ro του ομίλου; Παλιότερα υπήρχαν στο Grimaldi Cargo αλλά πλέον δεν τα βρίσκω. Αν γνωρίζει κάποιος ας μας πει και τις γραμμές στις οποίες δραστηριοποιούνται. Δεν αναφέρομαι στην ACL αλλά σε κάποια μεγαλύτερη ηλικίας πλοία που θυμάμαι ότι είχα δει στον στόλο της Grimaldi.
  5. Εντυπωσιακά τα οικονομικά αποτελέσματα του λιμένα, ειδικά αν σκεφτούμε και την κρίση που προκάλεσε ο Covid-19. Πηγή: naftikachronika
  6. Δεν υπάρχουν κυρώσεις όταν ένα πλοίο κλείνει το AIS;; Είχα την εντύπωση ότι είναι υποχρεωτικό να είναι συνέχεια ανοιχτό και κλείνει μόνο σε ακινησίες ή αν χαθεί το σήμα.
  7. Θα μπορούσε κάποιος να εξηγήσει με λίγα λόγια τι ακριβώς είναι ένας κινητήρας διπλού καυσίμου; Θυμάμαι ότι υπάρχει topic με θέματα τεχνικής φύσεως αλλά δεν το έβρισκα με τίποτα!
  8. Με αφορμή αυτό μου δημιουργήθηκε μια βασική απορία. Τα Ro-Ro δουλεύουν με στάνταρ ναύλους ή αλλάζουν ανά φορτίο; (Προφανώς δεν μιλάω για μακροχρόνιες συμφωνίες με μεταφορικές).
  9. Μήπως υπάρχει εθελοντής να μας ενημερώσει και για το line up της SeaJets;; Είχα ένα μεγάλο διάστημα ''αποχής'' από την επικαιρότητα.
  10. Και πάνω που αναφερόμαστε στην εικόνα της ATTICA και στο κάθε άλλο παρά ενεργό marketing που εχει, σκάει διαφημιστικό για την Blue Star
  11. Λάθος μου δε το ξεκαθάρισα... Κατέβαινουν όταν το πλοίο φτάνει στο λιμάνι. Τις ώρες δηλαδή που διαφορετικά θα άνοιγαν το κατάστρωμα.
  12. Όσο έγραφα το κείμενο είχα προσθέσει τον χαρακτηρισμό 'ηλικιωμενοι' αλλά τον αφαίρεσα για να μη προσβάλλω τους ανθρώπους 😂 Κάτι μεταξύ μεσηλίκων και ηλικιωμένων θα ήταν το ιδανικό. Επίσης να προσθέσω ότι στην αναμονή στο λιμάνι (Νάξου) άκουγες συνέχεια για την ταχύτητα του πλοίου και για το ρεκόρ που κατέχει. Η εταιρία έχει κάνει αρκετά καλή διαφημίση. Και τέλος όταν πήγα να κλείσω εισιτήριο σε ένα κοινότυπο πρακτορείο (όχι κάποιας εταιρίας δηλαδή) και ζήτησα επιστροφή με το world champion jet ακολούθησε η εξής συνομιλία: -Υπαρχει και το HighSpeed να ξέρετε -Ναι το γνωρίζω
  13. Στο πλοίο πλέον απαγορεύεται να βγει κάποιος στο κατάστρωμα ακόμα και στα λιμάνια.Οι καπνιστές κατεβαίνουν και καπνίζουν στο γκαραζ. Τα αρνητικά (Αν το παραπάνω δεν θεωρείται αρνητικό) είναι: 1) η έλλειψη κυλιόμενων (πολλοί αγκωμαχουσαν να ανέβουν τις σκάλες και τους ενημέρωναν ότι υπάρχει ανελκυστήρας όταν πλέον είχαν φτάσει πάνω), 2) ΚΑΠΟΙΕΣ από τις αγγλικές ενημερώσεις είναι με αρκετά 'άσχημη' προφορά. Υ.Γ.1 Όταν αναπτύσει ταχύτητα είναι όντως εντυπωσιακό ειδικά όταν αρχίζουν να τρίζουν κάποια μέρη και νομίζεις ότι απογειώνεται Υ.Γ.2 Το πλήρωμα δεν σε κατευθύνει προς τη θέση
  14. Το ΣΚΑΙ ξυπνησε και εβγαλε εκτακτο δελτιο..Ο καπετανιος δεν εχει αιτηθει βοηθεια και λεγεται οτι θα επιστρεψει στον Πειραια λιγο μετα τις 3
  15. Yπάρχει κάποια λίστα με τις προσεγγίσεις κρουαζερόπλοιων στη Ναξο;;
×
×
  • Create New...