Jump to content
Shipfriends

VAS

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

693 profile views
  1. Το πάνω γκαράζ από όσο γνωρίζω δεν αντέχει μεγάλα φορτία. Σαν Όλυμπος ανέβαζε πάνω μόνο ι.χ. και ελάχιστα μικρά φορτηγά. Αν θέλει η καινούργια εταιρεία να το εκμεταλλευτεί πλήρως θέλει δουλειά το βαπόρι.
  2. Για που άραγε να τα προορίζει ? Αν δεν κάνω λάθος δήλωση δρομολόγησης δεν έχει κάνει πουθενά.
  3. Για ποιον έρχεται το συγκεκριμένο? Να υποθέσω για τον Αγαπητό?
  4. Ίσως λάθος topic αλλά αν κάποιος γνωρίζει θα ήθελα εγκυκλοπαιδικά μια πληροφορία αν και είναι πολύ θεωρητική η ερώτηση. Πόσο ενδεχομένως θα μπορούσε να στοιχίσει η ολοκλήρωση ενός εγ/ογ 40 μέτρων το οποίο είναι κουφάρι (καλή ώρα σαν τα blue star κάποτε). Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος η ερώτηση μου αφορά αυτό... https://www.shipfriends.gr/forum/topic/3886-%CE%B5%CF%85%CF%84%CF%85%CF%87%CE%AF%CE%B1-%CF%80/?tab=comments#comment-117939
  5. Έχει κάποιος εικόνα πόσα χρήματα μπορεί να θέλει το καραβάκι για να ολοκληρωθεί;
  6. Ξέρει κανείς αν η εταιρεία θα ανοίξει δικά της γραφεία στα Χανιά?
  7. Σωστά φίλε μου. Ο καπτά - Γιώργης ήταν. Κάτι που λίγοι ίσως γνωρίζουν ότι είναι ότι τα ιπτάμενα ήταν η αγάπη του. Όχι ότι δεν απέδιδε, κάθε άλλο μάλιστα. Αλλά δεν ήταν καθαρά επιχειρηματική κίνηση.
  8. Πίστεψε με το ξέρω από πρώτο χέρι. Ένα μεγάλο μέρος της άνθησης των τελευταίων χρόνων το οφείλουν στον μακαρίτη τον Λιβανό αυτά τα νησιά. Ενώ είναι από τα ομορφότερα μέρη στην Ελλάδα, τα είχαν αποκομένα εώς και παραμελημενα. Ελπίζω να μην το δούμε ξανά στο μέλλον...
  9. Πάντως για την ιστορία, κάποτε ο Λιβανός είχε βάλει δρομολόγιο από Χαλκίδα για Σποράδες με τα δελφίνια και πήγε χάλια. Αρα από Ραφήνα μάλλον άστα να πάνε...
×
×
  • Create New...