Jump to content
Shipfriends

salis

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

  1. ούτε εγώ το ξέρω αν ισχύει, ως εικασία το ανέφερα αυτό (πάντως να ξέρεις όλοι οι δείκτες παίζονται- ποντάρατε)
  2. Μόλις σήμερα έμαθα ότι η αύξηση στους ναύλους έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό και τα Τάνκερ τώρα τι ακριβώς παίζει .... εικασίες αιωρούνται πολλες..μια που σκέφτομαι τούτη την στιγμή και έχει νόημα άλλα και (κέρδη), είναι ίσως για να κλήση με άνοδο το 4 τρίμηνο του 2013,χρηματιστιριακα εννοώ.
  3. Ξέρει κανείς τι έγινε ρε συμφο(υ)ρίτες τον τελευταίο μήνα και (πέταξε) ο ^BDIY. Για τι μάλλον έχασα επεισόδιο..
  4. ποτε εγινε αυτο? παντως πολυ αθορυβα εγινε..
  5. Υπαρχει περιπτοση ενα τετοιο πλοιο να παρει έγκριση απόπλου για συνέχιση δραστηριότητας? λιγο δυσκολο μου φαινετε...
  6. Pathifinder Σε ευχαριστώ για την απάντηση και καθυστερημένη χρήσιμη ειναι.
  7. pathfinder Σε ευχαριστώ για την απάντηση, αν ξέρεις κάποιους θα ήθελα να μου τους στήλης αν μπορείς.Ετσι για να εχω μια ιδεα.
  8. Ερώτηση: Ψάχνω ιστότοπους όπου να αναρτώνται διαθέσιμα φορτία προς ναύλωση, εντός Ελλάδος ή και έκτος αλλά κοντινών αποστασεων.Γνωριζει κάποιος? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  9. το σίγουρο είναι ότι έχουμε πολλά να δούμε στο κοντινό μέλλον με τα κόκκινα δάνεια γιατί εννοείτε ότι το ίδιο έχουνε κάνει και οι ίδιοι οι τραπεζίτες (φαντς στο εξωτερικό) και το μονό σίγουρο είναι ότι δεν θέλουν να χάσουν τόσο χρήμα όσο και την τεράστια ευκαιρία για τρελή κερδοσκοπία στις πλάτες των Ελλήνων επίσης σίγουρο είναι ότι θα είναι μάχη γιγάντων και μένει να δούμε ποιανών το συμφέρον θα ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ γιατί σίγουρα θα υπάρχουν ανομίες με σκοπό την ισορροπία κέρδους μεταξύ τους!!! ΟΙ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ Ελλήνων εφοπλιστών με φαντς Γερμανικά δεν είναι τυχαία...ψάχνουν το πλεονέκτημα της επιρροής και εννοείτε με αμοιβαίο κέρδος... Δεν νομίζω να τους το χαλάσει κανείς ...αντιρρήσεις έτσι για τον τύπο και τις εντυπώσεις θα έχουμε αλλά τίποτα παραπάνω δεν θα φαίνεται η τρίπλα μόνο από γκάφα πιστεύω, άλλα τώρα αυτό ακριβώς κάνουν μετρούν αντιρρήσεις και κάνουν (μασάζ) όπου χρειάζεται άσε που είναι όλοι απασχολημένοι έντονα με μεγαλύτερα θέματα όπως ΑΟΖ,ΜΑΚΕΔΩΝΙΚΟ,ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ και πολλά άλλα που τρέχουν μυστικός τελευταία . Σκέψου ΣΑΜΑΡΑΣ επισήμως επίσκεψη δυο φορές σε 40 μέρες στις ΗΠΑ και τα ΜΜΕ ανταποκρίνονται με άκρα του τάφου σιωπή.Μαλλον φύγαμε από το θέμα ομως.
  10. Αυτά που θα μείνουν είναι πλέον τα τελείως αδιάφορα που το κόστος τους θα είναι μεγαλύτερο και από scrab, άλλα πάλη ένα σημαντικό στοιχειό που δεν έχουμε είναι με ποιο κριτήριο (πέραν του οικονομικού) οι τράπεζες θα επιλέγουν τους αγοραστές κόκκινων δάνειων και με πιες δυνατότητες αποπληρωμής αυτών παίζονται πολλά μένει να φανεί ποιανών "οικονομικών ομάδων" το συμφέρον θα ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ!!, για τι δεν μιλάμε για διαφάνεια... Nα συμπληρώσω λίγο για το προηγούμενο post μου ότι πέρα από τους μεγαλοεπιχειρηματίες που έχουν στήσει funds στο εξωτερικό για να απολαύσουν έμμεσα το όφελος των κόκκινων δανείων τους (κούρεμα των δάνειων) ότι το ίδιο έχουνε κάνει και οι ίδιοι οι τραπεζίτες έτσι για αυτό και παραπάνω λέω πιάνων το συμφέρων θα Επιβληθεί περιμένω οως να δω πως και με τι τρίπλες θα το ανακοινώνουν... Διότι στο Λονδίνο που πλέον τους έχει μαζέψει όλους και όχι μόνο καραβοκύρηδες αλλά γενικά έχει γίνει η φωλιά στην Ευρώπη τρίβουν τα χέρια τους και περιμένουν τον σύγχρονο τρόπο διαγραφής δάνειων τους άλλα και τις απίστευτες ευκαιρίες που θα δημιουργηθούν σε όλους τους κλάδους και κυρίως στα real estate. Συγνώμη αν σας κούρασα
  11. Λοιπόν κύριοι παρακάτω έχω κάποια στοιχειά και φωτό από μοτορσιπακι θα ήθελα από τον καθένα σας την γνώμη και το σχόλιο του, δηλαδή: αν του αναγνωρίζει κάποια πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα σε διάφορους τομείς, άξια πλοίου, και αν γνωρίζει κάτι για το παρελθόν του. LOA:83.27 metres L:76.31 metres Beam:12.50 metres Molded draft:6.50 metres Air draft:26.6 m (24.8 m fully laden) metres Consumption:4.5 tonne/day Shipyard:B.V. Scheepswerf J. Pattje, Waterhuizen, Groningen, The Netherlands. Yard number:346 Year built:1981 Refitted at:Niestern Sander B.V Delfzijl Extent:Lengthend in 1986 Built to class:Lloyds Built to class type:+100 A1, +LMC, UMS, Finnish/Swedish Ice Class 1A Material hull:Steel Material superstructure:Steel Tonnage:1999 GT / 1085 NT Displacement:4130 tonnes Cruising speed:Loaded 11 knots Top speed:Ballast 12 knots Home port:Porvoo, Finland Cargo capacity DWT:2954 DWCC:2850 Grain CBM:3941 Grain CBft:138897 Bale CBM:3863 Bale CBft:136148 Hatch Cover:MacGregor, 21.60 m x 21.59 m No. hatches:2 Boxed cargo hold:Yes Cargo hold dimension:57.40 m x 10.90 m x 57.40 m Max. permissable load on hatch:1.5 ton/M3 Max. permissable load on tank top:10 ton/M3 Other:Timber capacity 4200 m3 LP / 3900 m3 TP.
  12. Κάλα εννοείτε σε καμιά περίπτωση δεν θα μείνουν τα πλοία δεμένα εφόσον διατίθεται ναύλος και εννοείτε ότι ανάμεσα στα "ΔΙΕΘΝΗ ΚΟΡΑΚΙΑ" που θα ενδιαφερθούν για αυτά τα θαλασσοδάνεια είναι και νέας σύστασης φαντς που συστήσανε οι ίδιοι οι δανειολήπτες για να μην γίνει κραυγαλέο απευθείας κούρεμα των δανείων τους.... Όλοι οι μεγαλοεπιχειρηματίες είναι από καιρό έτοιμη για κατι τετοιο... οπότε καλύτερα να μην γίνει κάτι τέτοιο γιατί κρίμα των αληθινό φορολογούμενο...
  13. Νομίζω ότι το χειρότερο από όλα είναι ότι αναγκάζονται Έλληνες ναυτικοί να παίρνουν υπηκοότητες τρίτων χωρών για να βρουν πλοίο να μπαρκάρουν...εκεί φτάσαμε!! βέβαια αναμενόμενο...
  14. Ειναι αυτο που λεμε επι του φορτιου?
×
×
  • Create New...