Jump to content
Shipfriends

dimioiko

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

About dimioiko

  • Birthday 02/02/1969

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

679 profile views
  1. 1η Απριλίου ξαναβγαίνει για δρομολόγια. Ο κυριότερος λόγος είναι τα λειτουργικά του έξοδα...
  2. Λόγω οικονομίας πάει χαμηλά ...τα πσκ το δουλεύουν κανονικά.Ευτυχώς εγκρίθηκε το Ραφήνα Κάρυστος Άνδρος Τήνος Σύρος με επιδότηση και ίσως αλλάξουν μυαλά...
  3. Με 10,3 σήμερα...Φήμες λένε οτι θα μοιράσουν κουπιά στους επιβάτες από αύριο...
  4. Σχεδόν με 44 από Νάξο για Ίο σήμερα...
  5. Είναι αναγκαίο πλέον να μπει καινούργιος παίκτης σε αυτή τη γραμμή...Αύξηση χρόνου από 1 ώρα σε 1 και 1 και 10 λεπτά καμμιά φορά ίσως και περισσότερο,περίεργα ωράρια(ιδίως τα τριήμερα),όχι φτηνό εισητήριο,το χειμώνα δεν πραγματοποιεί δρομολόγια αν δεν έχει κόσμο με ψεύτικο πρόσχημα τον καιρό,απαράδεκτη συμπεριφορά στο γκαράζ του εύβοια σταρ...Προτιμώ τα Στύρα με μόνη ένσταση το χρόνο της διαδρομής(45 λεπτά είναι πολλά για την απόσταση)... Έχεις δίκιο για το Πανόραμα,είναι ασύμφορο για αυτή τη γραμμή...Θέλει να το πουλήσει αλλά έχει υψηλό αντίτιμο...Οσο για το Εύβοια Σταρ θυμίζει ακτοπλοία περασμένων δεκαετιών..Το εσωτερικό του ιδίως... Αρτεμισία και Μαρμάρι Εξπρές ότι καλύτερο έχει περάσει από αυτή τη γραμμή...Ιδανικά μεγέθη άψογα σε όλα τους.
  6. Στο openseas φαίνεται να δρομολογειται από Ραφήνα...
  7. Συνάντηση δημάρχου Καρύστου στο ΥΕΝ με αρμόδιους και πλοιοκτήτες για σύνδεση με νησιά. Ίδωμεν...
  8. Τελικα εγινε αλλαγη δρομολογιων...Απο τριτη εως πεμπτη παραμενουν δυο ανα ημερα αλλά παρασκευη,σαββατο,κυριακη και δευτερα εγιναν τρια...Νομιζω οτι ειναι μια πιο δικαιη κατανομη της εβδομαδας...
  9. Τετοια εποχη μονο γκρουπ ψαριων υπαρχει...Οσο για τον ελλιμενισμο ,το χρησιμοποιουν σα μεσο πιεσης...Αυτα γινονται οταν δεν προηγειται ενας διαλογος πρωτα να αντιμετωπιστουν τα προβληματα...Εχει και η κοινοπραξια ενα φταιξιμο που δε δοκιμασε μια γερη μειωση τιμων να δει την ανταποκριση του κοσμου και μετα να αποφασισει...
  10. Το προβλημα τουτη την ωρα ειναι να μη βρεθει η γραμμη με ενα μονο πλοιο αν πουληθει το ΠΑΝΟΡΑΜΑ (εκει παει το πραγμα)..τωρα αν προστεθει παντοφλα ή κανό λιγο μας καιει...ας κοιταξουν ποια λυση ειναι συμφερουσα κι ας πραξουν κατα τα δεοντα...ηδη η μειωση δρομολογιων εχει φερει αναστατωση
  11. Και μην ξεχναμε οτι τη δεκαετια 70 τα 6 μποφορ ηταν η μπουνατσα του ν.ευβοικου...θα συμφωνησω ομως με την αποψη οτι η κανονικη πλωρη ειναι αναγκαια διοτι αλλο το κοπανημα δεκα λεπτων στα στυρα και αλλο μια ωρα για το μαρμαρι...αλλωστε το καρυστος εδραιωθηκε στη γραμμη με την πλωριαια πορτα του...
  12. Την κυριακη 3/11 θα εκτελεστουν μονο δυο δρομολογια κι αυτα με το ΕΥΒΟΙΑ...οι εξελιξεις εχουν θορυβησει την τοπικη κοινωνια που θα ζητησουν επιδοτηση της γραμμης.Οι αλλαγες ειναι προ των πυλων και με τα οικονομικα δεδομενα φαινεται δυσκολο ν αλλαξει κατι προς το καλυτερο...
  13. Εξαιρετικη δουλεια my friend...αλλωστε η σκεψη για το STYRA DIAMOND αφορα αυτο που ανεφερες,την πεσμενη κινηση,που οπως δειχνουν τα πραγματα θα υφισταται για αρκετα χρονια.Ετσι αναγκαστικα θα παμε σε πιο μικρα και ευελικτα σχηματα(σε οτι αφορα σχετικα μικρες αποστασεις πιο πολυ αναφερομαι)
  14. Παντως θα ηθελα μια δοκιμη του STYRA DIAMOND στη γραμμη του μαρμαριου...βεβαια ενα σκεπασμα του γκαραζ αυτοκινητων θα το θεωρουσα απαραιτητο.Το βαπορακι ειναι αξιοπρεπες σε ταχυτητα(οταν ξεκινησε εκανε κατω απο μισαωρο την αποσταση-απλα μετα μπηκε στην κοινοπραξια...)και η συμπεριφορα του σε μποφορ μια χαρα.Κι ολα αυτα με χαμηλοτερο κοστος...
  15. Η γραμμη ραφηνας-μαρμαριου θ αντιμετωπισει οξυτατο ανταγωνισμο απο εκεινη της αγιας μαρινας-ν.στυρων οταν ολοκληρωθει η οδικη συνδεση ν στυρων με την καρυστο με την προυποθεση να κατεβει ο ακτοπλοικος χρονος στη μιση ωρα απο σαραντα πεντε λεπτα που ειναι σημερα...υπαρχει σημαντικη διαφορα στις τιμες και στη συχνοτητα δρομολογιων...
×
×
  • Create New...