Στο F/B HERAKLION μπάρκαρα το 1965 σαν δόκιμος Πλοίαρχος το Ιανουάριο 1966 παρουσιάστηκα στο ΠΝ και υπηρέτησα στη Σούδα όπου και έκανε δρομολόγια το εν λόγο σκάφος έτσι είχα επαφή με τους παλιούς συναδέλφους μου.Το καράβι ήταν ένα στιβαρό εγγλέζικο σκαρι, απ ότι θυμάμαι το είχαν υπερυψώσει πάρα πολύ και δημιούργησαν δυο,γκαράζ πλώρα πρύμα, με εισόδους από το πλάι του σκάφους που έκλειναν με δυο καταπέλτες οι όποιοι ασφαλιζόταν με τέσσερις πεταλούδες, το πλωριό γκαράζ 'ηταν γιά φορτηγά και το πρυμιό για επιβατικά.Για την εποχή του ήταν ένα πολύ γρήγορο σκάφος πιάναμε περίπου 18-20 μίλια, αλλά το μεγάλο ύψος του μας δημιουργούσε προβλήματα ευστάθειας και μερικές φορές είχαμε φοβερές κλίσεις.Δυστυχώς την εποχή εκείνη οι έλεγχοι ήταν ανύπαρκτοι ποτέ δεν κάναμε οποιαδήποτε άσκηση, τα μέσα διάσωσης όπως ακούστηκε και στη δίκη ήταν ανύπαρκτα επίσης τα κουδούνια δεν δούλεψαν τα συρματόσκοινα στις βάρκες είχαν φρακάρει τελείως από την μπογιά ,και πολλές άλλες ελλείψεις που είχαν σαν αποτέλεσμα το τραγικό ναυαγιο.