Jump to content
Shipfriends

MILTIADIS

eMembers
  • Posts

    5,648
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by MILTIADIS

  1. 26 minutes ago, Nick the Greek said:

     Προσωπικά θεωρώ πάντως σίγουρο πως τα πλοία θα έχουν συμβατικό καύσιμο και θα είναι -σε απροσδιόριστο βαθμό- έτοιμα(-ready) για μελλοντική κατανάλωση διαφορετικού τύπου καυσίμου.

    Λογικα πιστευω κι εγω οτι θα ειναι υβριδικης τεχνολογιας οπως τα Finnsirius/Finncanopus και τα ECO και θα στοιχηματιζα αμμωνια ready.

  2. 14 hours ago, kefalonia94 said:

     Το καλό είναι ότι μαζεύει χρήματα προς το παρόν για να κάνει καμια αγορά/παραγγελία.

    Σε πρώτη φάση πρέπει να πληρώσει υποχρεώσεις και πιστωτές της πρώην ΑΝΕΚ...

  3. Αν μπεις δεν θα το μετανιώσεις,το μόνο κακό είναι ότι το σκέλος Ηγουμενιτσα-Μπριντιζι γίνεται μαύρα μεσάνυχτα και δεν προσφέρεται για να χαρείς το πλοίο,το κατέβασμα απο Ιταλια που είναι ημερήσιο είναι σαφώς καλύτερο για τα άτομα που ανήκουν στη στοά μας.

  4. Πριν μερικές μέρες είχα την ευκαιρία να κάνω ένα πρώτο ταξίδι με το πλοίο,ένα πλοίο πραγματικά εντυπωσιακό ειδικά ως προς το γκαράζ του  την έκταση του οποίου την αντιλαμβάνεσαι μόνο αν το δεις από κοντά.

    Στα του κομοδεσιου ξεκιναμε με το deck 7 στο οποιο βρισκεται η ρεσεψιον και γυρω στις 50 καμπινες και ακριβως απο πανω στα deck 8&9 ειναι ολες οι υπολοιπες,οι οποιες ειναι εντυπωσιακα μεγαλες για πλοιο.Στο deck 10 ειναι οι χωροι ενδιαιτησης και οι καμπινες του πληρωματος.Όλοι οι κοινόχρηστοι χώροι του πλοίου είναι στο deck 11 όπου από πλωρα προς πρυμα συναντάμε το self service και αμέσως μετά βρίσκονται τα 2 σαλόνια του πλοίου,ο παιδότοπος και αμέσως μετά η αίθουσα με τα αεροπορικά καθισματα και τέρμα πίσω το casino και το κατάστημα του πλοίου.Ολη η διακόσμηση είναι εναρμονισμενη με την αισθητική των περιοχών για τις οποίες χτίστηκε.Στο deck 12 τέλος υπάρχει άλλη μια αίθουσα με αεροπορικά.Το πλοίο ήταν πολύ καθαρό,έχει ελληνικό πλήρωμα πλην μηχανής και γέφυρας και ήταν συνεπές στο χρονοδιάγραμμα του.

    Συνολικα δεν εχει καμία σχέση με Visentini,superfast του Μπάρι κλπ το συγκεκριμένο πλοίο είναι εμφανώς πιο άνετο και ευχάριστο για ταξίδι ενώ και σε θέματα ποιότητας κατασκευης είναι ένα σκαλί πιο πάνω από sfXI,fossen και Κύδων Παλας τα οποία είναι οι συνοδοιποροι του στην Αδριατική.Η διαφορα στην ηλικια αλλα και στην κατασκευαστικη φιλοσοφια ειναι εμφανης.Καλα για το Λευκά Όρη δεν το συζητάμε καν,δεν το φτάνει κανείς :D

    Μακάρι κάποια στιγμή να το χαρούμε και σε πιο λογκαδα ταξίδια στον Ιταλικό βορρά.

  5. 1 hour ago, iord said:

    Εχω μια ερωτηση. Οι μινωικες περσι ειχαν την μηλο ως μερος τον ημερησιων. Φετος για να μην πληρωνουν ΕΤΣ της εβαλαν στο βραδυνο. Το καλοκαιρι λοιπον, οι μινωικες θα εχουν απευθειας για μηλο και πρωι και βραδυ οταν θα εχουν ημερησια???

    Και τα ημερήσια απο/προς Ηρακλειο θα πιάνουν στη Μηλο και μάλλον θα είναι και περισσότερα από πέρυσι.

  6. Στο χθεσινό πρες κονφερενς που παρέθεσε ο Guido Grimaldi με αφορμή τη δρομολόγηση του Europalink στη γραμμή ανέφερε ότι το 2023 διακινήθηκαν στη γραμμή του Μπριντιζι μισό εκατομμύριο επιβάτες και 140.000 φορτηγά.

    Δηλαδή σε Αιγαιοπελαγιτικα μαθηματικά όσοι επιβάτες μετακινουνται ετησίως από κ προς τα Χανιά και όσες νταλίκες συνολικά στη γραμμή του Ηρακλείου.

  7. Ένα πλοίο 37 ετών.

    Τα Κρήτη όταν πήγαν στη Βενετία τελευταία φορά ήταν 30 και 20αριζαν άνετα.

    Υπομονή στους νυν και μελλοντικους ταξιδιώτες του λοιπόν,όσο για εμάς κανένα πρόβλημα,το πολύ πολύ να μας το ξαναβαψουν άσπρο για να του ευχηθουμε για νιοστη φορα καλοταξιδο.Το όνομα το χει έτοιμο.

×
×
  • Create New...