Jump to content
Shipfriends

MILTIADIS

eMembers
  • Content Count

    3,863
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by MILTIADIS

  1. Γι αυτον ακριβως το λογο κατα βαση,επειδη ειναι 2 πλοια που μαζευουν την κινηση απο 4 λιμανια.Τα αλλα ειναι τα διπλασια με μονες γραμμες και μεγαλυτερες καθυστερησεις.
  2. Και της Βενετιας γιατι κι εκει υπαρχουν πολυωρες καθυστερησεις παρα το το οτι για καποιο λογο δεν βλεπουμε ανακοινωσεις για το Αστεριων.
  3. Αλλη μια τροποποιηση ετσι για να μη χαλασει το σερι 😛
  4. Πουθενα εκτος Ελλαδος δεν θα παει.Εκτος αν ο ομιλων με γριφους γεροντας εννοει καποιο αλλο.
  5. Ειναι πολλες σε σχεση με τι;Με το hs προ 15ετιας που ανεφερες μαλλον γιατι απο ολα τα αλλα του νησιου κανει με διαφορα το πιο συντομο ταξιδι.
  6. Αυτα γινονται χρονια τωρα καθε μερα..Απορω γιατι ανακαλυψαμε σημερα την Αμερικη Εμενα η ερωτηση μου ειναι αλλη:Ας πουμε οτι ο Υπαρχος ηθελε ντε κ καλα να ειναι σωστος κ τυπικος κλπ κ εδωσε εντολη να σηκωσουν καταπελτη δεν ειδε κοτζαμ τηλεοπτικο συνεργειο στα 5 μετρα για να σκεφτει οτι με μια τετοια κινηση σε ζωντανη πανελληνια μεταδοση εκανε μεγαλυτερη ζημια στην εταιρεια του απ οτι αν εμενε 5 δευτερολεπτα παραπανω στο λιμανι?? Μου θυμιζει μια ζωντανη συνδεση σε δελτιο ειδησεων του Ευαγγελατου στον παλιο Σκαι με κατι αστυνομικους προ 15ετιας που αναζητουσαν τον Πασαρη και σταματουσαν στα μπλοκα για να πουλησουν αγριαδα οποιον ταλαιπωρο πιτσιρικα περνουσε μπροστα τους.
  7. Μολις εφυγε με μια ωρα περιπου καθυστερηση απο τη Σουδα αφου ξεφορτωσε 65 φορτηγα κ πηρε αλλα 81 για Πειραια.
  8. Λογω της βλαβης ακυρωθηκε και το ημερησιο δρομολογιο του με τους επιβατες να προωθουνται με το Ελ.Βενιζελος για Χανια. https://www.ekriti.gr/kriti/vlavi-sto-ploio-apo-peiraia-gia-irakleio-se-allo-ploio-proothithikan-oi-epivates?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1565251519
  9. Παντως ενω ολοι λεγανε οτι πηρε 20,25,35 φορτηγα τελικα βλεπουμε οτι ειχε μολις 8? Μη γελιομαστε το οτι δεν πηρε διαστασεις το θεμα στα μιντια οφειλεται καθαρα στο οτι μεσα στο βαπορι ηταν 3 κι ο κουκος απο επιβατες.Στο παρομοιο κ μαλλον λιγοτερο''επωδυνο''ατυχημα του Πρεβελης ολοι θυμομαστε τι ειχαμε δει μετα.Απο κει και περα δε νομιζω οτι ειναι ενα ατυχημα που οι κρατικες υπηρεσιες εχουν καποιο λογο να θελουν να το αποκρυψουν 'η να το παραγραψουν.
  10. Τον επομενο μηνα θα μαθουμε ποια ναυπηγεια θα κληθουν να χτισουν τα νεα ro/pax του ομιλου καθως ανακοινωθηκε,μαζι με τα οικονομικα αποτελεσματα 6μηνου της Finnlines,οτι το Σεπτεμβρη θα πεσουν οι υπογραφες για τα 2 πρωτα τα οποια θα εχουν 5.800 γραμμικα μετρα γκαραζ παρακαλω,δηλαδη 2 φορες σαν τα Cruise της Αδριατικης. Πιστευω οτι τα Fincantieri παιζουν και αυτη τη φορα σοβαρα σαν πιθανοι κατασκευαστες των νεων πλοιων.
  11. Η αληθεια ειναι οτι θα μπορουσαν να το ειχαν στρωσει στα δοκιμαστικα τα οποια οπως ειδαμε δεν τα πολυτιμησανε Οχι για να πιανει τις ταχυτητες με τις οποιες ειναι υπολογισμενα τα δρομολογια(τις οποιες δεν τις επιανε ουτε προ παροπλισμου)αλλα τουλαχιστον να εχει ενα δρομο πανω απο 16 κομβους. Η ολη εικονα την τελευταια βδομαδα ειδικα δειχνει οτι το βαπορι βγηκε αρον-αρον για να μη χασει τον Αυγουστο,εχοντας ομως χασει τις κρατησεις κ δημιουργοντας παραλληλα μια κακη πρωτη εικονα σε καποιον που μπορει να θελει να ταξιδεψει μαζι του. Πισω απ ολα αυτα δεν θα πρεπει να ξεχναμε οτι δεν εχουμε καποιο μεγαλο ομιλο της ακτοπλοιας ο οποιος εκτος των αλλων μπορει να χειριστει σωστα το παιχνιδι σε επικοινωνιακο επιπεδο.Αντ αυτου μιλαμε για μια μικρη νεοσυστατη εταιρεια αλλα και με..συγκεκριμενο παρελθον παραλληλα με εποχιακες εμφανισεις στη γραμμη του Μπριντιζι(αλλο ονομα,ιδια προσωπα). Δινει μια εναλλακτικη στα φορτηγα της Σαντορινης,δινει μια αλλη επιλογη σε καποιους ρομαντικους στο Ρεθυμνο και πανω απ ολα δινει δουλεια σε καποιους ανθρωπους που δουλευουν μεσα οποτε ας ευχηθουμε να εχει καλα ταξιδια και περισσοτερη οργανωση απο αυριο γιατι αλλιως...
  12. Ολα εξηγουνται απο τη χωρητικοτητα των γκαραζ των πλοιων η οποια αγγιζει πρωτοκολλο αρα δεν θα μπορουσαμε να δουμε κατι παραπανω ουτε στο μεν ουτε στο δε.
  13. Ακυρωθηκε τελικα και το αποψινο δρομολογιο του πλοιου.
  14. Σωστος ο polmyt κ στα 2.Για το πρωτο σκελος πθανον να εχει σταματησει κ λιγο πανω απο 15 χρονια δε θυμαμαι ακριβως. Ισως ομως μια γραμμη Αγιος Νικολαος-Σαντορινη-Πειραιας να ηταν πιο συμφερουσα για ενα πλοιο σαν το Ολυμπος.Απο το να πιανει Ρεθυμνο κ να κανει γυρους δηλαδη.Και το λεω αυτο διοτι το Λασιθι εχει τεραστιο μεταφορικο εργο λογω των κηπευτικων της Ιεραπετρας σαφως μεγαλυτερο απο αυτο του Ρεθυμνου.
  15. Τελη Ιουλη ειναι βρε παιδια τι μεγαλο;Εποχη πρωτοκολλου για τα πλοια με τα στοιχεια του Απριλη καθεστε κ συγκρινετε; Υπενθυμιζω οτι τα παλατια του Ηρακλειου εχουν χωρητικοτητα 110 φορτηγων και 110 ιχ.
  16. Οσο υπαρχει η συνδεση Τουρκιας-Τεργεστης ολες αυτες οι προσπαθειες θα πεφτουν στο κενο.Ποσο μαλλον οταν γινονται απο μια νεοσυστατη και μια μικρη εταιρεια αντιστοιχα.
  17. Σε καμια περιπτωση δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα.Οταν οι ιδιες οι εταιρειες στα οικονομικα τους αποτελεσματα σχηματιζουν ετησιως προβλεψεις οτι ενδεχομενη αυξηση των τιμων των ηδη χρησιμοποιουμενων καυσιμων κατα 10% θα τις επιβαρυνουν κατα 10-15 εκατ ευρω(ποσο που σχεδον για ολες δεν θα αφηνε κανενα περιθωριο λειτουργικης κερδοφοριας)φανταστειτε τι θα συμβει αν δεν ληφθουν αντιμετρα στα νεα καυσιμα που θα ναι πολυ πανω απο 10% ακριβοτερα(μπορει κ 50% αναλογα τις διεθνει τιμες κλπ).Και συνεπακολουθα το κοστος καυσιμων θα ανελθει πανω απο το 50% του κοστους λειτουργιας(αυτο μαλιστα συμβαινει κ με μια απλη ανατιμηση του πετρελαιου κ εχει ξαναγινει στο παρελθον). Οσο για το οτι το θεμα για τον επιβατη θα ληξει με μια"απλη"ανατιμηση του εισιτηριου του κατα 20-30% η οποια αν καταλαβα καλα θεωρεις οτι θα γινει ευκολα αποδεκτη απο το επιβατικο κοινο κ εδω εχω σοβαρες αμφιβολιες αγαπητε..
  18. Λογικα οχι οπως και τα υπολοιπα πλοια της Αδριατικης.Εκτος αν τα συγκεκριμενα εχουν λαβει αδεια απο το ΣΑΣ πραγμα που δε νομιζω να συμβαινει.
  19. Η αληθεια ειναι οτι ο συνδιασμος του χρονου ταξιδιου,του τυπου και της ηλικιας του πλοιου εναντι των γειτονικων και της τιμολογιακης πολιτικης που αποφασιστηκε να ακολουθηθει καθιστουν το πλοιο απολυτως μη ανταγωνιστικο.Νομιζω η αναλυση του @Nikos_Chania πειθει ευκολα ως προς αυτο χωρις να χρειαζεται περαιτερω αναλυση. Θα μπορουσαν απο τη στιγμη που βαλαν και αλλους προορισμους μεσα να ηταν πιο ελαστικοι στις τιμες του Ρεθυμνου αλλα ισως να μην τους νοιαζει και τοσο. Θεωρω οτι η πλειοψηφια των επιβατων θα αρκεστουν στο''μπηκαμε μια φορα για την εμπειρια''μεταξυ μας.
  20. Βιντεο με την αναχωρηση του απο το Μπαρι. https://youtu.be/DHR-b5EmKxc
  21. Δεν ειχε γραφτει εδω αλλα σε καποιο αλλο site που καθε βδομαδα δινει και μια ημερομηνια οποτε ας μην πιστεψουμε τιποτα μεχρι την Τεταρτη.
  22. Στον λιμανι του Πειραια βρεθηκε χθες ο υπευθυνος διεθνων σχεσεων του ομιλου Γκριμαλντι Paul Kyprianou οπου μιλησε για την εικονα που εχει ο ομιλος για το μελλον της ελληνικης ακτοπλοιας,τα επερχομενα λουκετα εταιρειων αλλα και τις τεχνολογικες καινοτομιες των τελευταιων μηνων σε πλοια του ομιλου.
×
×
  • Create New...