Jump to content
Shipfriends

The Saint

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About The Saint

  • Birthday 07/13/2003

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αν και δεν συνηθίζω να γράφω θα ήθελα να πω ότι η εταιρεία ανέκαθεν δούλευε με σοβαρότητα,συνέπεια και τουλάχιστον προσπαθούσε με ειλικρίνεια να αντιμετωπίζει δυσάρεστα γεγονότα που κατά καιρούς συμβαίνουν στο χώρο που δραστηριοποιείται. Σίγουρα θα αλλάξει κάτι προς το καλύτερο,και όχι από τα post των blog που αναρτώνται, αλλά καμιά φορά δεν μας βγαίνουν όλα όπως τα υπολογίζουμε χρονικά και ενδεχομένως να δυσαρεστούμε κάποιους ανθρώπους από τους οποίους περιμένουμε μεγαλύτερη κατανόηση . Το πλήρωμα είναι επαγγελματίες που εξυπηρετούν αρκετά χρόνια τη συγκεκριμένη και όχι μόνο γραμμή και σε καμία περίπτωση δεν δουλεύουν στον αυτόματο. "Ατυχίες" συμβαίνουν σε όλους μας. Ο Ηλιόπουλος και η κάθε εταιρεία που δραστηριοποιείται πάνω σε μια άλλη στο ίδιο δρομολόγιο σίγουρα κάνει ζημιά, είναι αυτονόητο. Όχι για τον κακό κλιματισμό, αλλά για τα ωράρια και τα δρομολόγια και τις τιμές των ναύλων που εξυπηρετούν τον ταξιδιώτη. Γιατί από θέμα παροχής υπηρεσιών και συνέπειας και φιλοξενίας.......λαθάκια και βηχαλάκια όλοι έχουμε κάνει και έχουμε περάσει. Υ.Γ. Όχι δεν έχω μετοχές στην εταιρεία
  2. Συγχαρητήρια στον Πλοίαρχο για την υπομονή του και την ψυχραιμία του. Αυτά για μερικούς που γράφουν ότι ορισμένα πλοία θεωρητικά super δυνατοτήτων περνάνε και σφυράνε και μας χαιρετάνε.
  3. Δεν είναι θέμα ικανότητας Πλοιάρχου. Είναι και θέμα καταλληλότητας υποδοχής αυτών των πλοίων που αναφέρεσαι στους συγκεκριμένους ΜΩΛΟΥΣ με ορισμένους καιρούς που κατασκευάστηκαν πριν ........χρόνια για να πέφτουν καϊκια.
  4. Αγαπητοί συντοπίτες (διαδυκτιακοί),καλώς ή κακώς και AIS LIVE υφίσταται και LIVE WEB CAMERAS στα λιμάνα υπάρχουν και οι καβοδέτες,περιπτεράδες,καστανάδες,επιπλοποιοί...κλπ. κρίνουν και σχολιάζουν όλα όσα διαδραματίζονται καθημερινά στις θάλασσες και τα λιμάνια μας. Οιρσμένοι εξ΄υμών σχολιάζουμε και κρίνουμε καλοπροέραιτα και άλλοι πάλι όχι. Η χρησιμότητα του AIS με την έννοια της "διδασκαλίας άνευ διδασκάλου" που αναφέρει ο Νηρέας νομίζω ότι δεν ευσταθεί γιατί για να φτάσει κάποιος άνθρωπος να κυβερνά ένα πλοίο, όσο νέος και να είναι, σίγουρα δεν είναι τυχαίος, σίγουρα έχει λογική-αντίληψη-κρίση-ναυτοσύνη-ακούσματα-βιώματα,επικοινωνία με τους άλλους Πλοιάρχους νέους και παλαιούς που νομίζω τελικά ότι κανένας από αυτούς δεν θα μπαίνει στη διαδικασία να σπαταλάει τον χρόνο του για να "κατασκοπεύει" ταξιδέματα και πορείες. Άλλωστε ας μη ξεχνάμε ότι όλα τα πλοία δεν είναι τα ίδια και δεν ταξιδεύουν πάνω σε κάποιο "πατρόν". Πόλλά πράγματα στον τομέα της τεχνολογίας και της έρευνας αρχικά ξεκινούν με καλούς οιωνούς και για άλλους σκοπούς όπως αναφέρει ο aeolosii,που στην πορεία όμως χρησιμοποιούνται για διαφορετικούς λόγους και γίνονται εργαλείο στα χέρια ανθρώπων που χρήζουν εαυτούς "βασιλικότερους του βασιλέως" και χρησιμοποιόντας τα gadgets τους που είναι και της μόδας άπό την αναπαυτική πολυθρόνα του διαμερίσματός τους που δεν φυσάει ποτέ, ενημερώνουν το "σύστημα" για λόγους όπως πχ ότι το τάδε πλοίο είναι εκεί και πάει τόσο ενώ θα έπρεπε να είναι αλλού και να πηγαίνει τόσο+ χωρίς να ξέρει τους λόγους που συμβαίνουν όλα αυτά. Και αν είναι και λίγο "παιχνιδιάρης" για να πάρει "κανονάκι" αρχίζουν να χτυπάνε τα τηλέφωνα του πλοίου από τους "αρμόδιους" γιατί και πως και μήπως και εάν και εφόσον. Καταλήγω λοιπόν ότι τα συστήματα που χρησιμοποιούνται στα πλοία σίγουρα είναι χρήσιμα και κάθε εξέλιξη είναι ευπρόσδεκτη εφόσον εξυπηρετούν κάποιους σκοπούς. Η παρακμή και η αναρμόδια χρήση του πράγματος είναι αυτή στενοχωρεί
×
×
  • Create New...