Jump to content
Shipfriends

Nikos_Chania

eMembers
  • Posts

    5,978
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Nikos_Chania

  1. Όπως και το Superferry, το Μ. Σάββατο το Superexpress μετά την άφιξη του στην Μύκονο θα αναχωρήσει κενό επιβατών για την Τήνο όπου και θα παραμείνει για τον εορτασμό του Πάσχα. Θα αναχωρήσει στις 10:45 της Δευτέρας του Πάσχα για Μύκονο για να ξεκινήσει το δρομολόγιο της επιστροφής βάσει των δρομολογίων που έχει το πλοίο για την περίοδο του Πάσχα.
  2. Το Μ. Σάββατο το πλοίο μετά την άφιξη του στην Μύκονο θα αναχωρήσει κενό επιβατών για την Χώρα της Άνδρου όπου και θα παραμείνει για τον εορτασμό του Πάσχα. Θα αναχωρήσει στις 17:00 το απόγευμα της Κυριακής του Πάσχα για το Γαυριο για να ενταχθεί στο πρόγραμμα δρομολογίων του από Γαυριο για Ραφήνα στις 05:00 της Δευτέρας του Πάσχα.
  3. Υπάρχει πρόβλεψη στο master plan για δύο θέσεις που θα κοιτάνε βορειοδυτικά, αλλά εδώ το λτνχ ξύνεται και αδιαφορεί για την άμεση επισκευή της προβλήτας που εριξε το Πελαγιτης και εδεναν τα πλοία σε τετοιους καιρούς, μεχρι να δούμε επεκταση, θα εχουν παει για σκραπ μεχρι και τα Aero.
  4. Η Σούδα στους ανατολικους-νοτιοανατολικους πονάει και το ξέρουμε χρόνια τώρα. Η συχνότητα τους είναι ομως μικρή και για αυτό δεν συνηθίζεται να βλέπουμε προβλήματα. Το οτι δεν υπάρχει διαθεσιμη θέση προσηνεμης παραβολής οταν ξέρεις οτι σε μια νοτιαδουρα θα έχεις πρόβλημα είναι το βασικό ερώτημα, όχι αν φταίει ο καιρός ΥΓ το βίντεο δεν είναι κατι καινούριο για να γίνει τάχα μου απόδειξη οτι δεν είναι για όλους τους καιρούς προσπαθώντας να δικαιολογηθούν τα αδικαιολογητα. Στην ίδια κατάσταση είχε βρεθεί και το ΛΑΤΩ πριν απο 10 χρόνια. Καρμπον όμως.
  5. Οχι, η ολη φαση εγινε κανα 2ωρο μετά που εφτασε το πλοίο.
  6. ΓΚΛ 14 ΥΓ: Το σχέδιο στοιβασίας των ECO του Grimaldi, που βλέπω ετσι ενδεικτικά, έχουν ως απόσταση μεταξύ των φορτηγών τους 60 πόντους.
  7. Το Αστεριων 2 ήταν κυρίως, δημιουργώντας μια ζημιά 15,7 εκ επειδή δεν ενεργοποιηθηκε το δικαίωμα εξαγοράς του πλοίου στα πλαίσια της σύμβασης του. Παράλληλα δεν είχαν εξοφληθεί επι 5μηνου τα μισθώματα. Η ναύλωση έληξε στις 7.2.22. Το ΚΥΔΩΝ απ οτι φαινεται έχει αλλάξει εκμισθωτη, συνεπώς το πλοίο δεν μισθώνεται απο την ανεκ στην ferries del caribe.
  8. Αυτο το σενάριο (με τους γιαπωνέζους στην Ιταλία) σημαίνει πως SFXI και BS2 ανακατατάσσονται στο Αιγαίο, και όχι μεταξύ τους σε Αιγαίο και Αδριατική.
  9. Έδεσε πριν τις 9 στην Πάτρα, για τρολάρει τις κακιές τις γλώσσες
  10. Προορισμός δηλωμένος από το πλοίο είναι η Πάτρα όπου θα φτάσει κατά τις 12:00-12:30 με την ταχύτητα που πάει τώρα. Η Ηγουμενίτσα φαίνεται συστημικά από το ιστορικό του marinetraffic και όχι επειδή δηλώθηκε ως προορισμός.
  11. Εγώ βλέπω καθημερινά από 1/6 με ανεκτέλεστα στις 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 14 και 15 Ιούνη, με τροποποίηση του δρομολογίου της 4ης Ιούνη (1ο δρομολόγιο ουσιαστικά) με διανυκτέρευση στη Σκιάθο
  12. Καθημερινά 10:45 από Αγ. Κωνσταντίνο και 15:25 από Αλόννησο. Έναρξη Σάββατο 4 Ιούνη με το πλοίο κατά την επιστροφή να παραμένει στην Σκιάθο, συνεχίζοντας την Κυριακή από Σκιάθο για νησιά και επιστροφή Αγ. Κων/νο. Καθημερινά δρομολόγια ξεκινάει 16 Ιούνη, μέχρι τότε μόνο ΠΣΚ. Τιμή Επιβάτη(Economy)/ΙΧ(>3,7): 39/89 για Σκιάθο, 44/96 για Σκόπελο, 47/99 για Αλόννησο. Δρομολόγια υπολογισμένα με 23 κόμβους περίπου, 2:05 για Σκιάθο, 3:05 για Σκόπελο, 3:45 για Αλόννησο.
  13. Στο λιμάνι του Ηρακλείου βρίσκεται από τις 23 Μαρτίου το LUCCELO, με φορτίο container στο κατάστρωμά του. Εκπέμπει ως LUCCELO αλλά το όνομα έχει αλλάξει σε VICTORY RORO.
  14. Κύριοι, η μόνη βλάβη που υπάρχει είναι στην μετάδοση της ταχύτητας του πλοίου από το δρομομετρο/gps στη συσκευή AIS. Τίποτα άλλο δεν συμβαίνει, μόλις το πάρουν χαμπάρι θα το φτιάξει ο ηλεκτρολόγος ας ελπίσουμε ότι κάποιο απο τα VTS του ADRIREP θα τους ενημερώσουν Κοιμηθείτε ήσυχοι. ΥΓ πείτε το και στις χιλιάδες ομάδες που ήδη έστησαν SAR στην Αδριατική, ακόμα γελάω ΥΓ2 αυτά γίνονται οταν παρέχονται πληροφορίες σε ανθρώπους που δεν ξέρουν πως να τις διαχειριστουν.
  15. Το ΧΡΗΣΤΟΣ 36 ρυμουλκεί στην Αλιάγα το ρκ SILVER OCEAN (7303190) Το ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ ρυμουλκεί στην Αλιάγα τα ρκ ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ και ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ
  16. Μπήκε στη δεξαμενή με την πλώρη στο Πέραμα.
  17. Σαν Στενό της Μυκάλης το ξέρουμε πάντως. Απο κει περνούσαν και τα Blue Star 1/2 όταν είχαν πέρασμα από Βαθύ το καλοκαίρι.
  18. Πολύ σωστά, ευχαριστούμε για την προσθήκη της τροποποίησης η οποία δικαιολογεί απόλυτα όσα συμπερασματικά γράφτηκαν νωρίτερα.
  19. Μόλις πέσει από την δεξαμενή, χρειάζεται κάποια ώρα για να ξεκινήσει κύριες μηχανές, για να πεις πάρε χειριστήρια και ξεκίνα. Οπότε προφανώς τα ρυμουλκά δεν έφυγαν άμεσα. + του ότι και τα scrubber σαν σύστημα θέλει κι αυτό μία προετοιμασία, που αν δεν πέσει το βαπόρι στο νερό, δεν γίνεται.
  20. Και οι δύο ήταν μπλεγμένες, μόνο η μία εν τέλει ξεμπλεξε, για την άλλη θα χρειαστεί επιπλέον συνδρομή, οπότε το πλοίο έδεσε ξανά. Μόλις καταφέρουν να ξεμπλέξουν και την άλλη άγκυρα το πλοίο θα κάνει δοκιμαστικό και θα πάει στο αγκυροβόλιο για πετρέλαια πριν την αναχώρησή του.
  21. Πέρας δοκιμαστικού και κατάπλους στον Πειραιά. Ακμαίο, το απέδειξε, κι ας πάχυνε η τσιμινιέρα του.
×
×
  • Create New...