Jump to content
Shipfriends

G.O.-K.

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

  1. Επιβεβαιωνω το γεγονος που προανεφερες Neptune με το ακολουθο δημοσιευμα και απο το διεθνη τυπο. "Andrew Mwangura of the Kenya chapter of the Seafarers Assistance Programme said the ship sank early Thursday, but its name, destination and the number of people on board had not yet been ascertained." http://www.nasdaq.com/aspxcontent/NewsStory.aspx?cpath=20080502\ACQDJON200805020355DOWJONESDJONLINE000355.htm&&mypage=newsheadlines&title=Nine%20Killed%20As%20Cargo%20Freighter%20Sinks%20Off%20Zanzibar%20-%20Official
  2. Χριστος Ανεστη και Χρονια Πολλα!!Καλμα θαλασσες και τις καλυτερες ευχες...Το Πασχα ημουν Ληξουρι,μιας και καταγομαι απο εκει,και επιβεβαιωνω τον Blue για τον ησχυρισμο του.Ο γερανος ειναι οπως μπαινει το βαπορι στο Ληξουρι,δεξια,κοντα στις εκβολες του ποταμιου για οποιον εχει παει. Παραθετω μια photo που τραβηχτηκε απο το Ferry Ληξουρι-Αργοστολι.
  3. Εγώ θα σας παραθέσω και κάτι άλλο που ξέρω από εγκυρότατη πηγή στενά συνδεδεμένη με την πληροφόρηση. Το συγκεκριμένο βαπόρι ήταν σε bareboat, ώστε να μην έχει τις ευθύνες ο πλοιοκτήτης.Bareboat είναι όταν ο πλοιοκτήτης ναυλώνει το βαπόρι σε κάποιον τρίτο και εκείνος είναι υπεύθυνος για τη φροντίδα του. Διασαφηνίζω το ρόλο του bareboat για όσους δε το ξέρουν. Και κάτι άλλο.... Συνήθως όταν πιάνεις ένα μικρό αφήνεις ένα μεγάλο. Το ίδιο κάνεις και στο ψάρεμα...Ας μη κοροϊδευόμαστε...Από Λατινική Αμερική(Κολομβία, Βραζιλία) έρχονται εκατομμύρια τόνοι κάθε χρόνο.
  4. Τοτε συμφωνούμε απόλυτα.Να έρθω και να προσθέσω στην παρένθεσή σου Dreyfuss, STX Panocean, WBC,αλλά και άλλους πολλους traders στον Περσικό Κόλπο με aggregates.
  5. Lady of Mykonos διαφωνώ ως προς τους μετρημένους στα δάχτυλα φορτωτές, εκτός και αν αναφέρεσαι μόνο σε FCC ναυλωτές. Για παράδειγμα η Cargill βγάζει orders και για Supramax κυρίως από Αφρική και WCIND.Εγώ έδωσα τις 2 παραπάνω γνώμες ανάλογα και με το χρηματικό υπόβαθρο που έχεις ώστε να μπορέσεις να στηριχθείς. Τώρα με τη νίλα που έχει φάει η αγορά είναι δύσκολα τα πράγματα, αν και πολλοί λένε πως όλη αυτή η κατρακύλα θα σταματήσει και στα μέσα της χρονιάς θα έχουμε άνοδο...Με λίγα λόγια όσοι είναι σε Ναυτιλιακές ας ξεχάσουν τις ολιγοήμερες διακοπές.Πάντως τα rates για tct είναι ακόμη και τώρα συμπαθέστατα!
  6. Master_Pm σε καλοσοριζω στο νεο site.Με τον συγκεκριμενο χρηστη ειμαστε χρονια φιλοι και και λατρεις της Κεφαλονιας και ειδικα του Ληξουριου.Τα εργα ειναι οπως ακριβως τα περιγραφει....Κατοικει Ληξουρι οποτε τον θεωρω αξιοπιστη πηγη.
  7. Καλημερα παιδια.Χαρηκα για το Τopic σου Ethan και μιας και τα ζω αυτα τα πραγματα καθε μερα - ναυτηλιακη - ηθελα να πω και εγω καποια πραγματα.Κατ'αρχην αμα ειναι ν'αγορασεις Cape. Η αγορα ενος Cape συνεπαγεται με ενα πολυ στιβαρο τραπεζικο λογαριασμο ή με μια τρανταχτη εγγυιτικη επιστολη,για παραδειγμα απο καποιο πλοιοκτητη,μεγαλοναυλωτη.Μπορεις ομως να κανεις και καποιο αλλο κολπο το οποιο θα συμφερει και εσενα αλλα και το γνωστο σου,σε περιπτωση που υπαρχει.Εαν εχεις καποιο μεγαλο στελεχος σε τραπεζα, επικαλουμε κατα καποιο τροπο τα λογια του φιλου μας του Αγγελου,μπορεις να στηριχθεις πανω του για ενα προνομιακο επιτοκιο ή ακομα και την αγορα του πλοιου σου με ποσοστο αναμεσα σε σενα και στην τραπεζα,αναλογα με το κεφαλαιο που μπορεις να διαθεσεις.Ετσι η τραπεζα αποπληρωνει για το ποσοστο που εχει το πλοιο το δανειο της,εχοντας ομως η ιδια ενα πολυ σεβαστο revenue.Εσυ απο την αλλη κανεις το ιδιο,κρατοντας σε καποια αλλη τραπεζα ενα λογαριασμο οπου θα αποταμιευεις το δικο σου κερδος.Οταν αποπλιρωθει το πλοιο,τοτε τα ποσοστα θα εξακολουθουν να υπαρχουν.Αυτο που σου προτεινω σε αυτο το σημειο ειναι να εξαγορασεις -εχοντας την καλη διαθεση του στενου σου προσωπου μεσα στην τραπεζα-το ποσοστο της τραπεζας πανω στο πλοιο.Πως θα γινει αυτο ομως???Θυμησου πως εχεισ ηδη ενα λογαριασμο με τα κερδη απο το βαπορι σου στην αλλη τραπεζα.Ζητας λοιπον ενα τελευταιο δανειο απο την αλλη τραπεζα και βαζοντας το μεγαλυτερο μερος του κερδους σου για την αποπληρωμη του σκαριου.Ολο αυτο υπολογισε το σε 5 με 6 χρονια σαν μεγιστο χρονο αποσβεσης συμφωνα με τα ναυλα του τελους 2007.Επιγραμματικα σου αναφερω τα παρακατω απο το report των Clarksons: Reprtd |Chrtr| Vsl Name |Period | Daily rate | Laycan | Dely. ------------------------------------------------------------------------- 7 Jan |Buge|Shangag S.|3-5mos|$147,000 |5-10Jan|Xingang -------------------------------------------------------------------------- >> |TMT |Heng Shan |>> |$142,500 |9-10Jan|Kwangyang Τωρα οσο για το μεγεθος του πλοιου που διαλεξες, μπορω να πω πως ειναι επιβλητικο με δυνατη αγορα, διαπιστευτηριο ειναι η κινηση της αγορας απο το Νοεμβη μεχρι και τωρα.Αναλογα με τα σκαμπανευασματα του Cape κιμενοταν και η αγορα.Το μοιονεκτημα του ειναι η μικρη αγορα που θα ανταποκριθεις.Πιστεψε με πως δε υπαρχει ναυλωτης που να θελει Cape για 10 χρονια.Αρα απο μονος σου διαλεγεις ενα κλειστο κυκλο αγορας με καλα rates τουλαχιστον. Αποψη μου θα ηταν να αγοραζες ειτε 2 Supramax του 2000 με 4x30tns Cranes και 4x12cbm grabes.Αυτα ειναι εργαλεια χωρις καμια ανφισβητηση.Εγω δουλευω εδω και 7μερες 2 τετοια εργαλεια και τα indications πανε φωτια.Αλλη λυση θα ηταν 2 Panamax του 1994-1998.Modern δλδ.Σκεψη μου θα ηταν ενα geared και ενα gless.Σε πολλα orders που βλεπω καθημερινα αναφερονται geared Pmax.Ειναι και αυτα εργαλεια. Οπως βλεπεις σου λεω παντα 2 βαπορια και οχι ενα.Ο λογος ειναι απλος.Σε περιπτωση που το ενα παθει κατι να μπορει το αλλο να πληρωνει την αβαρια του.Ετσι δε θα μπεις μεσα.Για μενα κορυφαιοι ειναι και οι 2 τυποι βαποριων. Ελπιζω να σε βοθησα καπως.Θα ηθελα μια απαντηση σου για να δω τι αποτελεσμα επεφερα.
  8. Εγω διαφωνω για την κατασκευη του ORCELLE.Εαν υποθεσουμε πως ο τελικος σχεδιασμος του σκαριου ειναι ο ιδιος με αυτον που εχουμε εδω στη μακετα,τοτε προκειπτουν παρα πολλα προβληματα στην πλευση του.Η αντιστασεις που θα δεχεται απο τον αερα κατα την αναπτυξη τησ ταχυτητας του θα ειναι πολυ μεγαλες και σε συνδιασμο με πιθανο κυματισμο,τοτε μιλαμε για ενα ασταθες καρυδοτσουφλο. Επισης η υπηρεσια του θα ειναι αδιαφορη,εαν υπαρχει καιρος. Συμπεριελαμβανομενου και του κοστους,θεωρω πως τα μοιονεκτματα ειναι αρκετα.
  9. Vassilisman tyxaia vrika to site kai mou aresan oi suzhthseis pou vrika.Epeidh spoudazo naythliaka kai douleyo kai se naythliakh psiloefri3a me thn apanthsh pou sou edosan.Den 3ero an o Stefanos exei dosei sosta ta noumera... Epeidh eida to m^3 den 3ero an ta metraei se cbm,ara se grain, alla kai pali la8os einai...gia paradeigma to HANDY SIZE leei pos einai 30.000-60.000. Ta sosta noumera einai ta parakato: Handy-Hmax: 25000-48000 Supramax:50000-57000 Pmax:60000-80000 Cape:100.000+ Oi endiamesoi ari8moi einai ypokatigories.Baby Panamax kai Baby Capes. Ta Post-Panamax einai ta Panamax pou de mporoun na perasoun to kanali tou Panama logo Beam,Loa kai Dwat.Dld osa einai pano apo 80000tns Dwat.Oi arxes tou Panama omos exoun psifisei nomosxedio gia th veltiosh tou kanaliou to opoio prokeitai na ginei mesa se 11 xronia me 2 akoma,an 8umamai kala,kolimpi8res. Kolimpi8res einai oi lekanes pou mpainoun ta vaporia gia na perasoun apo th mia meria tou Panama sthn allh logo upsometrikhs diaforas... Elpizo na se diafotisa kapos.
×
×
  • Create New...