Jump to content
Shipfriends

aganaktisi

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Η γραμμή έχει περίπου 15 δρομολόγια την ημέρα για κάθε κατεύθυνση (συνολικά γύρω στα 30 δλδ). Αυτό αναλογεί σε ένα δρομολόγιο κάθε μια ώρα. Το καλοκαίρι τα δρομολόγια διπλασιάζονται περίπου (έχει πλοίο κάθε μισή ώρα). Τους καλοκαιρινούς μήνες η κίνηση είναι αρκετά αυξημένη, λόγω του τουρισμού που έχει το νησί (υπολογίζω με μετριοπαθή πρόβλεψη τουλάχιστον 15-20 φορές μεγαλύτερη κίνηση από αυτή που έχει τον υπόλοιπο χρόνο). Τον υπόλοιπο χρόνο υπολογίζω ότι η κίνηση σε κάθε δρομολόγιο είναι κατά μέσο όρο 50 επιβάτες και 10 αυτοκίνητα-φορτηγά κλπ. Προφανώς υπάρχει αυξημένη κίνηση στα πρώτα δρομολόγια της ημέρας, όπου μετακινούνται εργαζόμενοι, φοιτητές και μαθητές. Αυτό που πρέπει να σημειωθεί, πέρα από τις συνεχείς ανατιμήσεις, είναι και η μη ύπαρξη καρτών διαρκείας (όπως συμβαίνει σε όλο τον υπόλοιπο πλανήτη και σε όλα τα υπόλοιπα μέσα μαζικής μεταφοράς) που θα ελάφρυναν το υπάρχων (και διαρκώς αυξανόμενο) κόστος. Ευχαριστώ Angele για τη βοήθειά σου. Το ΥΕΝ και η Νομαρχία θα είναι οι πρώτοι φορείς στους οποίους θα απευθυνθούμε. Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει και οικονομικός φορέας στον οποίο να καταθέσουμε τα παράπονά μας (κάποιος οργανισμός του κράτους που να ελέγχει ανατιμήσεις, αισχροκέρδια κλπ); Thanks...
  2. Η αγαπητή κοινοπραξία που έχει αναλάβει την εν πλω ζεύξη Αργοστολίου-Ληξουρίου, είχε τιμή εισητηρίου με την έλευση του Ευρώ 80 λεπτά. Ίσως πρόκειται για τη μοναδική εταιρεία σε αυτή τη χώρα, που εκμεταλλεύτηκε εντελώς τη σύγχηση που επέφερε το Ευρώ, φτάνοντας σήμερα να έχει κόμιστρο της τάξης του 1.80 ευρώ το άτομο. Η αύξηση βέβαια έγινε σταδιακά (πηγές αναφέρουν ότι μέχρι τα χριστούγεννα του 2007 το εισητήριο θα έχει πάει 2 ευρώ) με αποκορύφωμα τις αυξήσεις μέσα στο 2007 όπου η τιμή από 1.50 κατέληξε 1.80 μετά από 3 ανατιμήσεις σε διάστημα 4 μηνών. Όπως όλοι γνωρίζουμε, η εταιρεία έχει το μονοπώλιο της σύνδεσης των δύο πόλεων (ΚΤΕΛ δεν ενώνει τα δύο μέρη), δεν ελέγχεται (όπως φαίνεται) από πουθενά και κανείς δε θα έλεγε τίποτα αν αύριο αποφάσιζε να ανατιμήσει το εισητήριο σε όποια τιμή έκρινε ικανή να της αποφέρει τα κατάλληλα κέρδη. Οι άνθρωποι που διαμαρτύρονται σε αυτή την ασυδοσία συναντούν το πολιτισμένο "Άμα δε σας αρέσει, να κάνετε τη γύρα". Επειδή τελικά δε μας αρέσει να μας εκβιάζουν, να μας δουλεύουν, να μας εκμεταλλεύονται και να μας ειρωνεύονται, ξέρει κάποιος από εσάς να μας πει που να απευθυνθούμε για να συζητήσουμε την κατάσταση;
×
×
  • Create New...