Jump to content
Shipfriends

marinerobar

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

About marinerobar

  • Birthday December 14

Contact Methods

Uncategorized

  • Location
    Italy
  • Interests
    ships
  • Occupation
    lawyer

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το πλήρωμα το Σουπερφαστ επιβεβαιώνει ότι τους χτυπησε το Ελλενικ Σπιριτ εχθές βραδι. Η απορία μου λοιπόν είναι η εξής: από τη στιγμή που το λιμάνι ήταν άδειο εχθές, για ποιο λόγο διατάχθηκε το Ελλενικ Σπιριτ να δεσει σε απόσταση αναπνοής από άλλο πλοίο, με τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες, και δεν διατάχθηκε να δέσει σε άλλη θέση, πιο μακριά από αλλά πλοία, όπου άλλωστε περίμεναν και οι επιβάτες του; Εγώ είμαι άσχετος, αλλά θεωρώ ότι η συγκεκριμένη θέση προσδεσης αύξησε σημαντικά το κίνδυνο προσκρουσης. IMHO
  2. Απ'οσο ειδα, το Ελλενικ Σπιριτ δεν χτύπησε ούτε το Σούπερφαστ ούτε το δεξαμενοπλοιο. Άλλωστε η κοινοπραξία μας αλλαξε τα εισιτήρια για να φυγουμε αυριο το πρωί για Μπάρι με το Σουπερφαστ, αντί για Ανκονα. Ίσως το Ε.Σ. χτύπησε το ντοκο στη προσπάθεια του να αποφύγει πρόσκρουση με τιο Σουπερφαστ ή/και το δεξαμενιπλποιο( εκεί τα πράγματα θα μπορούσαν να είχαν πάρει πολύ διαφορετική και Ίσως τραγική τροπή). Ο καιρός ειναι κατι παραπάνω από χαλια. Πλήρωμα και προσωπικό στεριάς ήταν κορυφαίοι στη διαχείριση των επιβατών, παρ'ολη την αναπόφευκτη ταλαιπωρία.
  3. Καλησπέρα κύριοι, είμαι στη Πάτρα και περιμένω να επιβιβαστω. Έχω την εντύπωση ότι το πλοίο καταπλεοντας, στουκαρε στο ντοκο. Έχω και φώτο της ζημιάς, αλλά δεν ξέρω πως να τις ανεβάσω. Βοήθεια καποιος; Επιβεβαιώνω το ερωτικό φιλί Ελλενικ Σπιριτ/Ντοκο της Πάτρας, και την ακύρωση του αποψινου δρομολογίου προς Ανκονα (που έτσι και αλλιώς δεν θα γινόταν λόγο απαγορευτικού)
  4. Κνωσσος Παλας /Cruise Bonaria κατεβενει προς τα μέρι μας/σας; Ξερει κανεις κατι;
  5. η παραμονη επιβατων στο γκαραζ κατα τη διαρκεια του πλου απαγορευεται. Στην περιπτωση του Νορμαν Ατλαντικ μαθαμε (εγω πρωσοπικα απο τουτο εδω το φορουμ) οτι πολλες φορες τα πληρωματα (ισως και η εταιρειες;) κανουν τα στραβα ματια.
  6. Η Ιταλικη Σ.Δ.Ο.Υ. ( η Guardia di Finanza δηλαδη) ανεβασε στο καναλη της στο ΥΤ ενα βιντεο της διασοσης, ενο ολοκληρη RAI συνεχιζει να αναφερει το ονομα τηw πλοιοκτητριας εταιρειας σαν GRIMALDI AIRLINES....welcome to Italy...
  7. Καλημέρα απο τη ηροικη Κάσο. Περιμένω το Πρεβελης για Σητεία αλλά μόλις μας ανακοίνωσε το Λιμενικό ότι το πλοίο είναι σταματημένο στο Διαφανι με βλάβη, και έχει μίνιμουμ 3 ώρες καθυστέρηση. Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω; να βουτήξω και να πάω κολυμπώντας;
  8. Nick, epiveveono o ti i katastasi sto esoteriko tou ploiou den einai aplos kaki, alla, kat-eme,-athlia. Vromia, lekedes stis moketes kai tapetsaries, mpoxa pantou, fthora, skouria....... Mprosta se auto to karavi to charm m ths marlines (mesa th dekaetias tou '90) itan krouazieroploio me ta olla tou.Gia ta men oraria mhn ta sizitas: exei anaxorisi apo Cagliari stis 6 m.m. kai ftanei sti Civitavecchia to epomeno proi stis 9:00, me synarpastiki mesi taxitita ton 14 knots sto katiforo. Kai auto otan exei apeuthieas dromologio: otan men kanei stasi sto Arbatax aplos asta na pane. Gia auto to logo osoi taksideuon taktika Cagliari/eipirotiki italia (symperilamvanomenos kai o grafon) protimoun na pane sth Olbia i sto Porto Torres kai apo ekei Civitavecchia i Livorno, kai as exoun 300 xm dromo parapano. Tora, kano lathos i kapou edo sto forum diabasa o ti tha vali o Grimaldi ta Palatia sth grammi Cagliari -Civitavecchia?
  9. Akrivos: symfona me to arthro 1097 tou italikou nautikou kodika (codice della navigazione) i eggkatalipsi tou ploiou apo ton ploiarxo prin oloklirothi i ekkenosi timoritai poinika me filakisi mexri 2 eti. Diladi o ploirxos exei ti poiniki ypoxresi na fugi apo to ploio teleuteos (kai i nomologia einai polli austiri se auto). Yparxoun epeiseis dio epivarintika: an apo thn proori eggkatalipsi tou pliou proklithi i pirkagia, i proskrousi i i bithisi tou pliou, o kapetanios timoritai me filakisi apo 2 eos 8 eti; eno an to ploio einai epibatigo i filakisi einai apo 3 eos 12 eti.
  10. Se auto to link mporume na akousoume ths tilefonikes epikinonies metaxi tou limenarxiou kai tou ploiarxou http://video.corrierefiorentino.corriere.it/telefonate-il-comandante-capitaneria/cf-167017. Dimoseuthikan apo to Corriere della sera/corriere fiorentino. Ego arxika pistepsa oti o kapetanios ekane to kathikon tou kai apla ta MME thelisan na ton thapsoun: meta apo autes ths dimosieusis eimai ipoxreomenos na allakso gnomi
  11. Akrivos auto ennousa proxtes otan eipa pos anatrixiasa akougontas tis diloseis tou ploiarxou. Se italika forum (navi&armatori), pantos dimosieuontai simeomata kai dilosis melon tou katoterou pliromatos symfona me ta opia o Kapetanios efuge me ti teleutea sxedia. Auto se antithesi ton dileseon pou akougontai sta kanalia pou milane gia kopana tou kapetanoiu sti diskoli stigmi, kai genikotera gia anikanotita tou pliromatos na antimetopisi to symban. Kai telos mia erotisi se esas pou, san ellines, exetai ti thalassa sto aima sas. Einai telios exopragmatiko i kapou steki to na yparxoun axartografita ifala se ploysixnasta simeia opos italika (i kai ellinika) touristika nisia. Rotao epeidi an thimame kala prin 7/8 xronia ena apo ta Olympia Explorer/Voyager eixe vrei se ena axartografito ifalo, nomizo sti Patmo; kai gia to Sea Diamond, pali an den me apata i mnimi mou, eixe toulaxisto ipothei oti to ploio nauagise meta apo sigkrousi me axartografito ifalo.
  12. Gia poio logo eixe anoixta ta stabilizers apo ti stigmi pou oi kairikes sinthikes eisan kales?
  13. Kai emena mou fainetai paralogo eos apisteuto na dianoithike kai mono na perasei apo ekei mesa, kai malista nixtiatika. Ekei den pernas oute me fouskoto!!!! I poria pou deixnei ekei eite einai lanthasmeni eite einai pragmatiki ala aplos to ploio vrethike ekei apo kapoia vlavi; den mporo na pistepso o ti enas empeiros ploiarxos apofasise na to valei ekei mesa.
×
×
  • Create New...