Jump to content
Shipfriends

giopet

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Frankfurt am Main

Uncategorized

  • Location
    Athens
  • Occupation
    Librarian
  1. Επικές μανούβρες!!!! http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=hSDbmEZCcvw
  2. Ο κανονισμός βάσει του οποίου τοποθετήθηκαν οι σωσίβιες λέμβοι ήταν ο Merchant Shipping Act που τέθηκε σε ισχύ το 1894 (τότε τα μεγαλύτερα πλοία ήταν το Lucania και το Campania, που δεν ξεπερνούσαν τις 13.000 τόνους εκτόπισμα - βεβαίως υπήρχε και το Great Eastern στους 19.000 τόνους αλλά είχε πάει για σκραπ το 1889). Με τέτοια μεγέθη, 16 σωσίβιες λέμβοι ήταν αρκετές. Βέβαια ο Τιτανικός ήταν περίπου 4 φορές πιο μεγάλος, αλλά ο κανονισμός δεν είχε αλλάξει. Επίσης, το πλοίο μολονότι πήγαινε "πάσει δυνάμει" το μοιραίο βράδυ, δεν πήγαινε να πάρει την Blue Riband (γαλάζια κορδέλα), όπως ειπώθηκε πιο πάνω. Οι κατασκευαστές και οι ιδιοκτήτες του ήξεραν ότι δεν μπορούσε να ξεπεράσει το Μαυριτανία (αδελφό του Lusitania για το οποίο έχουμε ποστ εδώ), το οποίο κράτησε το ρεκόρ ταχύτητας από το 1907 μέχρι το 1929 (οπότε το έχασε από το γερμανικό Bremen).
  3. O ΟπΟίΟς ΕπΙβάτης απΟβΙβάΣτηκΕ ΣτΟ Queenstown της ΙΡλανδίας καΙ τΡάβηξΕ την τΕλΕυταία φωτΟγΡαφία τΟ πλΟίΟυ πΡΙν βυθΙΣτΕί. http://www.fatherbrowne.com/ http://www.titanicphotographs.com/
  4. Πάει κι αυτό. (Άρθρο στο BBC και φωτογραφίες εδώ).
  5. Κατά πάσα πιθανόητα έχεις δίκιο. Απλά θυμόμουν ένα ατύχημα με κάποιο Εξπρές 5 ή 6 χόνια πριν το τράκο του Νήσος Χίος. Μάλλον θυμόμουν το λάθος Εξπρές. Παρακαλώ συγχωρήστε μου την παραπληροφόρηση!
  6. Στην Χίο είχε τρακάρει στον κυματοθραύστη (νομίζω το 79-80) και είχε πάθει πολύ ζημιά (ήρθε άλλο πλοίο και το φόρτωσε γιατί δεν ήταν αξιόπλοο και το πήγε για επισκευή). Η πλώρη είχε πάει όλη μέσα και μπορούσες να δεις το γκαράζ από την πλώρη. Νομίζω μετά το τράκο δεν ξαναήρθε στη Χίο. Λεπτομέρειες δεν θυμάμαι - ούτε και έχω φωτό - μιας και τότε ήμουν 4-5 χρονών.
  7. Υπάρχει η φήμη ότι το πλοίο περιμένει να πάρει πίσω το φορτίο, από την στιγμή που δεν προέκυψε κάποια "εγκληματική ενέργεια". Ωστόσο δεν έχει εμφανιστεί κάποιος "ιδιοκτήτης" του φορτίου για να το διεκδικήσει, οπότε εξακολουθεί και μένει δεσμευμένο. Φαύλος κύκλος.... Επίσης νομίζω ότι το λιμενικό του έκανε κάποιες επιθεωρήσεις και του έβαλε κάποια πρόστιμα. Όσο για την τροφοδοσία όλο και κάποια offshore την πληρώνει (όπως και τα πρόστιμα και τα έξοδα ρυμούλκησης)
×
×
  • Create New...