Jump to content
Shipfriends

Papadiamantis

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. Απλά κάποιοι κατάλαβαν ότι ένα πλοίο με 175 κλίνες και 40 μέλη πληρώματος μπορεί να εχει περισσότερες ελπίδες από δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων όπως ο Πειραιάς έναντι της Νεάπολης. Καιρός δεν ήταν?
  2. Πριν από λίγο καιρό, ο εκπρόσωπος του Δήμου Κυθήρων στην ΑΝΕΝ, ενημέρωσε το Δημοτικό Συμβούλιο, ότι συμφωνήθηκε η πώληση του 19% της ΑΝΕΝ από την ΑΝΕΚ, στο Φάνη Κωνσταντακόπουλο. Τώρα, διάβαζα, στον "Ε" του Ιουνίου, (ΝΩΕ ΕΞΠΡΕΣ), ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Ξέρει κάποιος τι πραγματικά έχει συμβεί? Άλλαξε στρατηγικό μέτοχο η ΑΝΕΝ ή όχι? Γιατί πρέπει να σημειώσω ότι προχθές που ταξίδεψα από τα Κύθηρα στο Πειραιά με το πλοίο της, παρατήρησα πολλές αλλαγές προς στη θετική κατεύθυνση.
  3. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, πριν από λίγες μέρες, η ΑΝΕΚ προχώρησε στη πώληση της συμμετοχής της (περίπου 19%) σε ιδιοκτήτη μεταφορικής εταιρείας από τη Καλαμάτα. Λέτε τώρα το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ, να ταξιδεύει μόνο Καλαμάτα - Κρήτη?
  4. Ναι, όμως με αυτή τη λογική θα μπορούσαν να μας μεταφέρουν με καΐκια και να μην μπορούμε να πούμε κουβέντα, γιατί αν φύγουν και τα καΐκια, τι θα γίνουν οι άγονες. Τι θα πει, είναι μεγάλο το κόστος για να επισκευαστεί. Να κόψουν το λαιμό τους να τα βρούνε. 2,3 εκ ευρώ ετησίως καθαρά πέρνουν για τις άγονες.
  5. Ναι πράγματι, το είδα και εγώ. Καιρός ήταν, γιατί ο κόσμος τράβαγε μεγάλο πακέτο για να βγάλει εισιτήριο στο λιμάνι. Ξέρουμε και ποιος ανέλαβε τη λειτουργία του?
  6. Ακριβώς αυτή θα ήταν η επόμενη ερώτησή μου. Διότι ένα τέτοιο πρόβλημα εώς έναν βαθμό επηρεάζει δυσμενώς απλά την εικόνα μίας εταιρείας και του πλοίου της. Όταν όμως ξεπερνάει κάποια όρια, δεν πρέπει κάποιος να το ελέγχει?
  7. Ταξιδεύω με το πλοίο αυτό τον Απρίλη του 2000 που μπήκε στη γραμμή. Το πρόβλημα επιδεινώθηκε σταδιακά ενώ μετά τη φωτιά που είχε ξεσπάσει το φετεινό χειμώνα, έχει ξεπεράσει κάθε όριο. Δεν ξέρω εάν έχουν λιποθυμήσει άλλοι επιβάτες, ωστόσο στο νησί ακούγονται συνέχεια περιστατικά για ανθρώπους με αναπνευστικά προβλήματα που αντιμετώπισαν σοβαρό πρόβλημα δύσπνοιας κλπ. Το αποτέλεσμα είναι ότι εάν στην Αθήνα ξεσηκώνονται οι υπηρεσίες κάθε φορά που οι τιμές των ρίπων ξεπερνούν τα όρια, σκεφτείται τι επικρατεί στο εσωτερικό ενός πλοίου όταν απορροφάει όλο το καυσαέριο (ειδικά εάν αναλογιστούμε τι πετρέλαια χρησιμοποιούν αυτά τα πλοία) και το τι εισπνέουμε κάθε φορά.
  8. Όπως με ενημέρωσαν, στο δρομολόγιο Πειραιάς - Κύθηρα τη Μ. Δευτέρα, λιποθύμησε επιβάτης. Παρ' όλο που υπήρχε γιατρός ανάμεσα στους επιβάτες που είχε δηλώσει τη παρουσία της στην είσοδο δεν ειδοποιήθηκε. Φθάνοντας το πλοίο στα Κύθηρα, η ασθενής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου μετά από εξετάσεις που της έγιναν, οι γιατροί συμπέραναν ότι το περιστατικό συνέβη εξαιτίας των αναθυμιάσεων. Σημείωση : Οι εισόδοι των κλιματιστικών του πλοίου βρίσκονται κάτω από τη τζιμινιέρα με αποτέλεσμα να απορροφούν όλο το καυσαέριο στο εσωτερικό του.
×
×
  • Create New...