Jump to content
Shipfriends

οπτήρ

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

  1. Το άρθρο (με ημερομηνία 200407) αναφέρει το πλοίο ως "Αθηνά Express" και όχι ως "Εξπρές Αθηνά". Λεπτομέρεια. Ομως, αναφέρει επίσης ότι "βρίσκεται αυτή την εποχή στα ναυπηγεία για εργασίες μετασκευής". Ισχύει αυτό; Πάντως, σήμερα στις 11 το πρωί ήταν στη σταθερή του από καιρό θέση στην Ακτή Καλλιμασιώτη, στο ύψος του ΗΣΑΠ.
  2. Ο "Σαρωνικός" βρίσκεται : - σαν φυσική παρουσία, στη νότια Κρήτη με το όνομα "Γραμβούσα" (το σχετικό θέμα εδώ) - σαν όνομα, στα κιόσκια της HSW (δεν το έχουν διαγράψει από τον Δεκέμβριο που πωλήθηκε) - σαν ανάμνηση, στις καρδιές όλων ημών των παλαιοτέρων. Μόνο μια παντόφλα έμεινε πια στον Αργοσαρωνικό. Βάστα γερο-"Αίαντα"...
  3. Στην ιστοσελίδα skai.gr εδώ αναφέρεται : "Ερωτηματικά, πάντως, προκαλεί η δήλωση του πρόεδρου των αλιέων Σαντορίνης που συμμετείχε στη ρυμούλκηση του πλοίου για τις συνθήκες βύθισης. Ο Πέτρος Καραμολέγκος υποστήριξε στο ΣΚΑΪ ότι o κάβος με τον οποίο ρυμουλκήθηκε και δέθηκε το πλοίο στην Καλντέρα για να αποφευχθεί η βύθισή του, λύθηκε από το πλοίο από άγνωστη αιτία. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μεγαλώσει η κλίση του πλοίου και τελικά να βυθιστεί." Αν υποτεθεί ότι η δήλωση μεταφέρθηκε πιστά, μπορεί κάποιος γνώστης να διατυπώσει κάποια γνώμη ή εικασία γι' αυτό ώστε να διαφωτίσει και εμάς τους μη γνώστες;
  4. Σε άρθρο της "Καθημερινής" της 01.11.06 ( http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_16_01/11/2006_203404 ) αναφέρεται μεταξύ άλλων : "Τα ανωτέρω πλοία φέρουν σήμερα σημαία κράτους της Ε.Ε., αλλά είναι έτοιμα να υψώσουν την ελληνική σημαία αμέσως μόλις επιλυθούν οριστικά τα προβλήματα ανταγωνισμού". Σε άρθρο της εβδομαδιαίας τουριστικής εφημερίδας "International Travel Report" της 07.11.06 ( http://www.travelreport-int.gr/travelreport/art.php?artid=239 ) αναφέρεται μεταξύ άλλων για τις προθέσεις της πλοιοκτήτριας εταιρίας Monarch Classic Cruises : "Ο πρόεδρος της εταιρίας κ. Μιχάλης Λάμπρος ανέφερε ότι επιθυμία των πλοιοκτητών είναι τα πλοία να υψώσουν την ελληνική σημαία (τώρα έχουν σημαία Πορτογαλίας), κάτι το οποίο σύντομα θα πραγματοποιηθεί, όταν επιλυθούν οριστικά τα προβλήματα ανταγωνισμού που περιέχονται στα ευεργετικά μέτρα, μερικά εκ των οποίων έχουν ήδη εξαγγελθεί από τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας και αφορούν κυρίως στην επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών υπέρ του ΝΑΤ και των λοιπών ταμείων, αλλά και τις αναμενόμενες περαιτέρω ανακοινώσεις που σίγουρα θα ελαφρύνουν το σημερινό υπέρογκο λειτουργικό κόστος των υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοιων και θα τα καταστήσουν ανταγωνιστικά σε σχέση με τα πλοία υπό σημαία άλλων ευρωπαϊκών ή και τριτοκοσμικών χωρών". Πάλι καλά. Παρά Αγίου Βικεντίου, Νήσων Μάρσαλλ ή Καμπότζης (όπως το αλήστου μνήμης ελληνικών συμφερόντων Winner, "το βαπόρι απ' την Περσία" (ακριβέστερα από το Πουέρτο Ρίκο) που "πιάστηκε στην Κορινθία" (ακριβέστερα έξω από το Ντακάρ) το 2002, καλύτερα πορτογαλική σημαία...
  5. Ανεμος αισιοδοξίας πνέει στην ελληνική ακτοπλοΐα μετά τις θετικές εξαγγελίες της εργοδοσίας για τον επιβάτη, τον ναυτεργάτη, τα νησιά της άγονης, το ΝΑΤ. Η αδηφαγία και ο παρταολισμός άλλων εποχών ανήκει αμετάκλητα στο παρελθόν. Ζούμε μεγάλες στιγμές, που λέει και ο Νίκος Κουρκούλης...
  6. @ των εκάστοτε Δημάρχων Πειραιώς : Ουδέν αληθέστερον τούτου (που έλεγε και ο Αθηνόδωρος Προύσαλης στο "Μια Ιταλίδα απ΄την Κυψέλη") : "Ο δήμαρχος Πειραιά κ. Χρήστος Αγραπίδης τονίζει ότι η ολοκλήρωση του εμποροναυτιλιακού κέντρου και η αξιοποίησή του προς όφελος των παραγωγικών δυνάμεων και των κατοίκων της πόλης, αποτελεί έναν από τους πρωταρχικούς στόχους της νέας δημοτικής αρχής" (Τα Νέα, 21 Αυγούστου 1999 - http://ta-nea.dolnet.gr/print.php?e=A&f=16520&m=N13&aa=1 ). @ εκ Θεσσαλονίκης ορμώμενος : Μικρό το κακό : Πιθανολογώ ότι ο νέος δήμαρχος δεν είναι ούτε κάτοικος του Δήμου Πειραιά -και εδώ μικρό το κακό, αφού οι Πειραιώτες στους τελευταίους δημάρχους Πειραιά, βουλευτές Πειραιά, προέδρους Επιμελητηρίων Πειραιά είναι λιγότεροι ακόμα και από τους Νικαιώτες και Κορυδαλλιώτες στη σημερινή Προοδευτική @ εκλεκτός του Σωκράτους : Οπως έγραφε και ο γνωστός ιστολογιογράφος (ελληνιστί μπλόγκερ) pitsirikos, ο Σωκράτης προώθησε τον Φασούλα για δήμαρχο Πειραιά επειδή απαγορεύεται από το Σύνταγμα να είναι κάποιος πρωθυπουργός και δήμαρχος ταυτόχρονα Εξυπνάδες και/ή κακίες. Συναισθηματισμοί τύπου "ο δήμαρχος πρέπει να είναι γηγενής του δήμου" ή "ο CEO πρέπει να προέρχεται από τον οργανισμό που καλείται -ή ορίζεται- να διοικήσει" φαίνεται ότι ξεπεράστηκαν από τις εξελίξεις και καθένας κρίνεται από τα έργα του. Φαντάζομαι, λίγο απασχολεί τους οπαδούς του Ολυμπιακού που το περιβραχιόνιο του αρχηγού φέρει τα τελευταία χρόνια παίκτης που δεν είναι όχι απλά Πειραιώτης, αλλά ούτε Ελληνας, για να μη μιλήσουμε για τον Επαλέ του Ηρακλή. Για να επανέλθουμε στα του Πύργου, τη στιγμή που ο αρχικός στόχος (να στεγαστούν σε αυτό όλες οι ναυτιλιακές εταιρίες) έχει προ πολλού εγκαταλειφθεί και προκειμένου να γίνει ένα ακόμα απρόσωπο συνονθύλευμα ανομοιογενών shops-in-a-shop τύπου Notos Galleries, ίσως χρειάζεται μια γενναία απόφαση κατεδάφισής του (πολλώ μάλλον αν αποδειχθούν αληθή τα περί [ελλείψεως] ευσταθείας του). Βέβαια, ας μη γελιόμαστε, ο χώρος αυτός είναι πολύ "φιλέτο" για να μείνει "αναξιοποίητος" : πάλι μπετόν θα γίνει Τέλος, πάντα ΙΜΗΟ, η ολοκλήρωση του Πύργου ή η αναστήλωση του Ρολογιού σε μια πόλη με προβληματική αποκομιδή απορριμμάτων και ανεπαρκείς χώρους πρασίνου, αναψυχής και αθλητισμού ίσως είναι πρωθύστερη.
  7. Τρεις σχετικές αναφορές για το θέμα των ιατρών στα πλοία της ακτοπλοΐας : Αρθρο από το "Εθνος" του Σαββάτου 10 Φεβρουαρίου ε.έ. http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=5348&subid=2&pubid=90462 (Ο συντάκτης του άρθρου σημειώνει ότι "Oι ιατροί δύο μήνες από τότε που «μπάρκαραν», παραμένουν απλήρωτοι". Ενας από τους διορισθέντες ιατρούς αναφέρει ότι "Aπό τους 20 γιατρούς που διορίστηκαν σε πλοία δύο δεν ανέλαβαν υπηρεσία ενώ ένας ακόμα παραιτήθηκε μόλις είδε από κοντά την κατάσταση". Μια από τις διορισθείσες αναφέρει ότι "Στο πλοίο, ως ιατρείο υπήρχε μια καμπίνα με δύο κλίνες. Δεν έχω τηλεϊατρική ούτε απινιδωτές ούτε καρδιογράφο. Mόνο ένα χαλασμένο πιεσόμετρο βρήκα, φάρμακα και οξυγόνο. Πώς να κάνω διακομιδές τη νύχτα σε ένα πολύωρο ταξίδι αν δεν έχω τα μέσα να αντιμετωπίσω το περιστατικό; Kι όμως το νομοθετικό διάταγμα πέρυσι τον Mάιο προέβλεπε ότι όλα θα ήταν έτοιμα".) Καταχώρηση στο chiosnews.com της ίδιας ημερομηνίας : http://www.chiosnews.com/cn10220071127520.asp (Απαριθμούνται λεπτομερειακά τα εργασιακά και λειτουργικά προβλήματα των ιατρών στα πλοία και αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι "δεν έχει διευκρινιστεί στους γιατρούς των πλοίων το πώς θα έχουν επιστημονική κάλυψη από ειδικευμένους γιατρούς όταν θα κληθούν να αντιμετωπίσουν επείγοντα και σοβαρά περιστατικά εν πλω". Από τη δομή του κειμένου τεκμαίρεται ότι θα μπορούσε να είναι επιστολή στον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας και/ή στον Υπουργό Υγείας και/ή στο συνδικαλιστικό όργανο των ιατρών. Το κείμενο φέρει στο τέλος υπογραφές Προέδρου και Γενικού Γραμματέα. Δεν αναφέρεται τίνος φορέα, οργάνου, επιτροπής ή ό,τι άλλο. Πάντως, ο πρόεδρος της Ένωσης Νοσοκομειακών Γιατρών Ρεθύμνου ονομάζεται Ανδρέας Ξανθός -όπως ο Πρόεδρος που υπογράφει το παραπάνω κείμενο-, ενώ μία νεφρολόγος στον Αγιο Νικόλαο Κρήτης ονομάζεται Ειρήνη Νταουντάκη -όπως η Γενική Γραμματέας που υπογράφει το παραπάνω κείμενο. Κανείς από τους δύο δεν περιλαμβάνεται στους ονομαστικά αναφερόμενους στο δελτίο τύπου του ΥΕΝ διορισθέντες 20 ιατρούς.) Αρθρο στην εφημερίδα "Η Αλήθεια" της Χίου της Παρασκευής 15 Δεκεμβρίου 2006 : http://www.alithia.gr/newspaper/2006/15122006/15122006,18084.html (Αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι "η κατάσταση οδηγήθηκε σε αδιέξοδο, αφού οι εφοπλιστές δεν έχουν καμιά αντίρρηση για την τοποθέτηση γιατρών, αλλά δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώνουν οι ίδιοι την κοινωνική πολιτική του YEN, ζητώντας απ’ το δημόσιο να τους πληρώνει εισιτήριο, ενδιαίτηση κλπ.") Μακριά από μένα σχόλια του στυλ "Ελλάς το μεγαλείο σου βασίλεμα δεν έχει". Απλώς κοινοποιώ ξηρά και άχρωμα (ομολογουμένως με εκνευριστικά υπηρεσιακό ύφος) μερικά κείμενα που σχετίζονται με το θέμα.
  8. Αν υποτεθεί ότι τη διαδρομή Κάλυμνος - Ψέριμος καλύπτει τη χειμερινή περίοδο μόνο ένα φέρρυ (ξέχωρα τα τυχόν άλλα περιστασιακά μη οχηματαγωγά περαματάρικα) και αυτό τρεις φορές την εβδομάδα, λογικά είναι το "Ψέριμος Εξπρές", το μονάκριβο καμάρι της "Γραμμές Καλύμνου - Ψερίμου", όπως φαίνεται εδώ : http://www.gtp.gr/TDirectoryDetails.asp?id=10549 Επαλήθευση ή διόρθωση δεκτή
  9. Τα τέσσερα πλοία της «N.E. Θαλάσσιες Συγκοινωνίες Ευβοϊκού» (Evoikos Sea Transports), μεταξύ των οποίων και αυτό που ζητάς και φωτογραφία του, βρίσκονται εδώ : http://www.evoikos-seatransports.gr/content/blogsection/4/8/ Στοιχεία του "Φρίξου" βρίσκονται εδώ : http://www.evoikos-seatransports.gr/content/view/23/8/ Να υποθέσω ότι περίμενες κάτι μεγαλύτερο από ένα παραλίγο δωδεκάμετρο κρις κραφτ, κάτι σε "Σκοπελίτης Εξπρές" ας πούμε; Πάντως είναι νεότατο (Οκτώβριος 2006), με καθίσματα αεροπορικού τύπου και εξοπλισμένο, σύμφωνα με τους (δικαίως) κομπορρημονούντες πλοιοκτήτες του, με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας (Radio/CD Player και Night Vision) Σοβαρά τώρα, αξίζει να δει κανείς τις φωτογραφίες του "Φρίξου" και των υπόλοιπων τριών της εταιρίας ("Ασκληπιός", "Ηρακλής" και "Ιπποκράτης", ακόμα μικρότερα -ούτε οχτάμετρα- από τον "Φρίξο", που φαίνεται ότι είναι το flagship του στολίσκου). Προσωπικά μου φάνηκαν πολύ χαριτωμένα...
  10. Οι ακριβείς χωρητικότητες των 31 από τα 37 ναυπηγούμενα πλοία της Aegean, σύμφωνα με το τελευταίο τεύχος του εταιρικού περιοδικού Aegean News, τεύχος φθινοπώρου 2006 (http://www.aegeanoil.gr/downloads/magazine/AEGEAN_NEWS_T15_72DPI.pdf) : 15 x 4.000 dwt Product Oil Tankers 9 x 6.200 dwt Product Oil Tankers 7 x 5.500 dwt Product Oil Tankers 6 RoRo Tankers (δεν αναφέρεται χωρητικότητα) Δεν θα είναι ακριβώς Knock Nevis σε διαστάσεις, αλλά θα του ρίχνουν χαλαρά σε "ματζιβελότητα"
×
×
  • Create New...