Jump to content
Shipfriends

jim

eMembers
  • Posts

    66
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Την απωλεσε ηθελημενα το πρωί στη Ραφήνα προς αποφυγη χειρότερων. Να πουμε οτι στην αναγκαστική του αναχώρηση έκανε ένα σλαλομ αναμεσα στα 2 κόκκινα στα λίγα μέτρα από το καθένα.
  2. Το SUPERFERRY απέπλευσε κακήν κακώς για να αποφύγει το Αικατερίνη που ερχόταν πάνω του μετά το μπλέξιμο των αγκυρων μεταξύ αυτού και του FF ANDROS. Το σκηνικό διαδραματιστηκε κατά τον απόπλου του FF ANDROS. Το πλήρωμα του SF με τα αντανακλαστικα του έσωσε μια πολύ άσχημη κατάσταση που ερχόταν..
  3. Η γραμμή που το έβαλαν δεν είναι καθόλου εύκολη. Χρειάζεται πολύ προσοχή καθώς οι Κυκλάδες είναι γεμάτες υφάλους, ρηχά και λιμάνια που απαιτούν ζογκλερικα. Μήπως να κάνανε τράμπα με το Superstar και να ξανάβλεπαμε το 2ο στα αγαπημένα του λιμάνια; Χωρίς να έχω υπάρξει πλήρωμα στο SPORADES έχω την εντύπωση ότι δεν έχει την ευελιξία του Superstar.. Επίσης προσωπικά ως 100% shipfriend το superferry II μου έχει λήψει πάρα πολύ..
  4. Ο Βέλγος είναι πάντα καινούριος 😁 Το VIKING είναι πολύ promising από την άλλη όντως. Βέβαια εξωτερικά είναι κάπως κουτί, σε αντίθεση με τον Βέλγο κυκνο. Για να δούμε ποιο θα πάει που το καλοκαίρι, νομίζω ότι θα έχει πολύ ενδιαφέρον.
  5. Το II ήταν τόσα χρόνια συνδεδεμένο με το SUPERFERRY II. Μια καλή ιδέα θα ήταν να ονομαστεί SUPERSTAR το COLOR VIKING και SUPERSTAR II το πρώην SUPERFERRY II. Μπερδεψοδουλεια αλλά θα ήταν πιο καλό για όσους έχουμε αγαπήσει το SUPERFERRY II.
  6. 1) SUPERSTAR .όσων χρονών και να πάει το ταξίδι μαζί του είναι μαγεία! Και είναι το πιο όμορφο ΠΛΟΙΟ με διαφορά! 2) BLUE STAR DELOS . Αξιοπιστία και άψογο εσωτερικό. Το πιο επιτυχημένο πλοίο της Παροναξίας. 3) SUPER EXPRESS . Το πιο άνετο ταχύπλοο. 4) ΦΟΙΒΟΣ . Το κρουαζιερόπλοιο του Σαρωνικού. 5) SUPERFERRY . Υπερβολικά χτισμένο αλλά συνεπέστατο και υπερπολυτελές! Το σαλόνι της πρώτης θέσης είναι εμπειρία!
  7. OK δεν και η πιο καθαρή καμπίνα ever, δεκτό. Θα μπορούσανε με απλές παρεμβάσεις να την έχουν μπιμπελό. Από την άλλη μάλλον στη ρεσεψιόν δεν αντιλήφθηκαν τον 'υψηλο' αυτόν vip επιβατη και τον ανάγκασαν να τα πληρώσει όλα εξ ου και η χολή..
  8. Νομίζω οτι ειχαν ιδια ταχυτητα με το Παναγία Τήνου 2. Ισως το Παναγία Τήνου 2 να ήταν και ελάχιστα ταχύτερο. Τρίτο πλοίο στη Συροτηνομυκονια τοτε ηταν το ΔΗΜΗΤΡΑ και είχε τα απογευματινα δρομολόγια. Το καλοκαιρι αυτό ήταν του 1994 και την επομενη χρονια το ΝΑΙΑΣ ΙΙ ειχε πολυ ευκολοτερο εργο εναντιον του ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ
  9. Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά! Πολύ ευχάριστο να διατηρείται σε μάχιμη κατάσταση η ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΟΥΚΛΑ η πρώτη. Το τωρινό SUPERFERRY της Golden για εμένα είναι το SUPERFERRY ΙΙΙ. To original ήταν και θα είναι το παραπάνω εικονιζόμενο που το χαρήκαμε ελάχιστα στα νερά μας!
  10. Πρέπει να αντιμετώπισε πρόβλημα με τον πολύ δυνατό αέρα κατα την άφιξη του και 'κόλησε' στο βόρειο λιμενοβραχίονα. Παλεύει ακόμα για να πάει στη θέση του με τη βοήθεια ρυμουλκών. Το ΠΡΕΒΕΛΗΣ περιμένει κόβοντας βόλτες έξω από το λιμάνι.
  11. Νομίζω ότι είναι το 5ο περιστατικό εντός πενταετιας. Αν τα θυμάμαι καλά έχουμε: ΙΕΡΆΠΕΤΡΑ Λ, ΚΡΉΤΗ ΙΙ, ΝΌΡΜΑΝ ΑΤΛΑΝΤΙΚ, ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛΟ και αυτό τώρα..
  12. Δεν έχω λόγια να σας ευχαριστήσω! Στα δρομολόγια του φίλου Μαργαρίτη φαίνεται πως το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ αναχωρούσε 8 για Τήνο και Μύκονο και ξαναέφευγε 7 το απόγευμα! Με πρόχειρους υπολογισμούς 21-22 knots!! ΥΓ: Το 93 ή το 94 μπήκε το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ 2 στη γραμμή?
  13. Μαγικές εποχές!! Παίζει να θυμάται κάποιος τα δρομολόγια από Πειραια και Ραφήνα εκείνη την περίοδο?
  14. Συμφωνώ με το μήνυμα του themis. Επίσης, δόθηκε ελεύθερο γήπεδο στα συμβατικά των κόκκινων στην κλασσική Ανδροτηνομυκονία που πάνε πάρα πολύ καλά. Πιο συγκεκριμένα το δρομολόγιο των 13:45 ώρα επιστροφής από Μύκονο νομίζω πάντα δούλευε πολύ καλά και από πέρσι έχει χαριστεί στο ΦΦ Άνδρος που σαρώνει. Πρέπει του χρόνου να δοκιμάσουν το SUPER EXPRESS στο κομμάτι Κρήτη-Κυκλάδες και τα συμβατικά να επιστρέψουν το ένα στα κλασσικά/σίγουρα δρομολόγια Ανδροτηνομυκονίας και το άλλο σε Παροναξία χωρίς όμως όλα τα προηγούμενα νησιά κορμού για να μη χάνει χρόνο. Το runner πάει πολύ καλά όπως είναι φέτος. Αντιθέτως τα 2 μικρά φέτος έπεσαν θύματα πολύ πιεσμένων δρομολογίων. Γενικά τα ταχύπλοα δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται ως συμβατικά ταξιδεύοντας ακατάπαυστα. Και η seajets άργησε να το καταλάβει μη κατηγορούμε μόνο την golden. Του χρόνου θα μπορούσαν να δουλέψουν σε γραμμή Πειραιας-ΔυτικέςΚυκλάδες-Βόρειες Κυκλάδες-Ραφήνα με πολλές ενδιάμεσες στάσεις όμως το ένα να πηγαίνει μόνο και το άλλο να κάνει την αντίστροφη διαδρομή. Δηλαδή αυτό που ξεκινάει το πρωί από Πειραιά να διανυκτερεύει Ραφήνα και το ανάποδο.
×
×
  • Create New...