Jump to content
Shipfriends

naval_architect

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

About naval_architect

  • Birthday 05/25/1984

Uncategorized

  • Biography
    addicted to naval architecture
  • Location
    Athens
  • Interests
    pc,cinema,music
  • Occupation
    Naval architect

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ναι Ok. Θα σου βρω. Εχω στειλει ηδη email στο Royal Institution of Naval Architects που ειμαι μελος,και περιμενω κι εγω απαντηση
  2. Και τωρα εσυ ας πουμε τους τα απλοποιησες.... Και τη σχεση εχει με το θεμα των ταχυπλοων η βολβοειδης πρωρα??? Καταλαβα τι ακριβως ζητησαν. Το θεμα της νομοθεσιας στη Δανια τους απασχολει.
  3. Τι ακριβως δεν εχετε καταλαβει? Το θεμα γαστρα και αντισταση προωσης ειναι πολυ μεγαλο κεφαλαιο και δεν εχω ουτε κι εγω ακομα τις απαραιτητες γνωσεις να το αναλυσω. Λοιπον η τυρβωδης ροη προκαλειται τοσο απο το ιξωδες του ρευστου δηλ το ποσο "παχυρευστο" ειναι το θαλασσιο νερο δηλ ποσο ευκολα ρεει. Και ποσο λεια ειναι η επιφανεια της γαστρας. Για να εχουμε τη λιγοτερη αντισταση η γαστρα κατασκευαζεται με "ραβδωσεις" με κοιλοτητες. Η πρυμνη,το πισω μερος του σκαφους ειναι λεια και λεγεται καθρεφτης για τον ιδιο λογο. Για την Δανια θα το ψαξω και θα σου πω σε λιγες ημερες. Φιλικα
  4. Αγαπητε μου φιλε, συγγνωμη που δεν εκανα επεξηγηση,(δεν παιρνιεμαι κι εγω για σχετικη). Γενικα η τυρβη δημιουργειται απο τις διατμητικες δυναμεις που αναπτυσσονται εξαιτιας του ιξωδους του ρευστου και απο τις κινησεις γειτονικων στρωματων ρευστου με διαφορετικες ταχυτητες. Ετσι με λιγα λογια η τυρβωδης ροη προκαλειται τόσο απο τη μικροσκοπικη (μοριακη) κινηση του ρευστου,οσο και στη μακροσκοπικη δηλ. την αναδευση. Απο πρακτικης πλαυρας η τυρβωδης ροη εμποδιζει σημαντικα το βημα της ελικας ή της προπελας και συνεπως την ταχυτητα του πλοιου. Σχετικα με γαστρες,εχω σε ιστιοπλοϊκα με τα οποια εχω ασχοληθει και για Δανια δεν εχω ακουσει κατι. Αν εννοεις Ολλανδια,τοτε ναι εχω παρα πολλα να σου δωσω Φιλικα
  5. Επειδη κανω πτυχιακη πανω στα ναυτικα χρωματα,νομιζω πως μπορω να δωσω μια πιστευτη απαντηση. Το σημαντικοτερο ειναι πως δεν μολυνουν το θαλασσιο περιβαλλον, ειναι self-polishing και δεν απειλειται η υγεια των ανθρωπων που βαφουν το πλοιο. Περισσοτερες πληροφοριες κοιτα στο site της Hempel και φυσικα www.nipponpaint.co.jp Η καινοτομια στα οικολογικα χρωματα με την ονομασια ΕCO Action 21 με πιστοποιηση ISO 14001
  6. Ο κυματισμος εξαρταται κατα ενα πολυ μεγαλος μερος απο τη γαστρα και φυσικα πολυ λιγοτερο απο το μεσω προωσης. Διαφορετικα "απονερα" κυματισμο εχει η γαστρα πλαναρισματος, ημι-εκτοπισματος,καταμαραν κτλ. Στα ταχυπλοα αν εχεις παρατηρησει χρησιμοποιειται η πρυμνη καθρεφτης, αυτο εχει ως σκοπο να αποφευχθει η τυρβωδης ροη σε εκεινο το σημειο και επισης σε συνδυασμο με το συστημα προωσης να μη δημιουργειται εντονος κυματισμος,που επηρεαζει σαφως το ιδιο το σκαφος,αλλα και τα κοντινα. Στα water jet o κυματισμος προερχεται απο το μεσω προωσης, λογω της ιδιαιτεροτητας του και την ιδιαιτεροτητα της γαστρας. Ειναι το πιο επικινδυνο ταχυπλοο. Τα απονερα εκτοξευονται με τρομακτικα μεγαλη πιεση, που μπορουν να αναποδογυρισουν αλλο παρομοιο ταχυπλοο σε αποσταση 5 μετρων.
×
×
  • Create New...